Etaamb.openjustice.be
Besluit Van De Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 03 mei 2019
gepubliceerd op 06 juni 2019

Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot vaststelling van het personeelsplan van het Brussels Planningsbureau voor het jaar 2019

bron
brussels hoofdstedelijk gewest
numac
2019012872
pub.
06/06/2019
prom.
03/05/2019
ELI
eli/besluit/2019/05/03/2019012872/staatsblad
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
links
Raad van State (chrono)
Document Qrcode

3 MEI 2019. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot vaststelling van het personeelsplan van het Brussels Planningsbureau (BPB) voor het jaar 2019


De Brusselse Hoofdstedelijke Regering, Gelet op de wet van 16 maart 1954 betreffende de controle op sommige instellingen van openbaar nut;

Gelet op de ordonnantie van 29 juli 2015 houdende oprichting van het Brussels Planningsbureau;

Gelet op de ministeriële omzendbrief van 27 november 2014Relevante gevonden documenten type omzendbrief prom. 27/11/2014 pub. 16/01/2015 numac 2015031013 bron brussels hoofdstedelijk gewest Omzendbrief betreffende de uitwerking en opvolging van een personeelsplan op basis van de personeelsenveloppe sluiten betreffende de uitwerking en de opvolging van de uitvoering van een personeelsplan op basis van de personeelsenveloppe;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;

Gelet op het vakbondsoverleg met betrekking tot het ontwerp van personeelsplan dat plaatsvond in het Basisoverlegcomité van 25 januari 2019;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, verstrekt op 28 februari 2019;

Gelet op het akkoord van de Minister van Begroting, verstrekt op 28 maart 2019;

Gelet op het akkoord van de Staatssecretaris bevoegd voor ambtenarenzaken, verstrekt op 24 april 2019;

Overwegende het ontwerp van personeelsplan, goedgekeurd door de Directieraad van het BPB;

Op voorstel van de Minister-President, bevoegd voor Territoriale Ontwikkeling, Stedenbouw en Stadsbeleid, Besluit :

Artikel 1.Het personeelsplan van het Brussels Planningsbureau wordt vastgesteld als volgt:

Rang

Grade/Graad

Stat.mand.& contr.

A5

Directeur Général/Directeur-generaal

1

A4+

Directeur Général adjoint/ Directeur-generaal-adjunct

1

A4

Directeur-chef de service/ Directeur-diensthoofd

4

A3

Directeur

2

A2S

Conseiller-expert/Raadgever deskundige (220)

3

A2

Premier/eerste attaché (200)

40

A1S

1

A1

Attaché

77

B2

Assistant principal/ eerste assistent

6

B1

Assistant/assistent

8

C2

Adjoint principal/eerste adjunct

1

C1

Adjoint/adjunct

12

D2

Commis principal/eerste klerk

0

D1

Commis/klerk

2


Total/Totaal

158


Art. 2.Dit besluit treedt in werking de dag waarop het in het Belgisch Staatsblad wordt bekendgemaakt.

Art. 3.De Minister-President, bevoegd voor Territoriale Ontwikkeling, Stedenbouw en Stadsbeleid, wordt belast met de uitvoering van dit besluit.

Brussel, 3 mei 2019.

Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering: De Minister-President R. VERVOORT

^