gepubliceerd op 02 april 2014
Incompetitiestelling in de klasse A4 - Adviseur-generaal bij de Algemene Administratie van de Fiscaliteit van de diensten van de FOD Financiën I. ONDERWERP Bij toepassing van artikel 6bis van het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende - 140 betrekkingen waaraan de functie is verbonden van "Adviseur-generaal - Centrumdirecteur o(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST FINANCIEN
Incompetitiestelling in de klasse A4 - Adviseur-generaal bij de Algemene Administratie van de Fiscaliteit van de diensten van de FOD Financiën I. ONDERWERP Bij toepassing van artikel 6bis van het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het Rijkspersoneel worden de volgende betrekkingen, waaraan de titel is verbonden van adviseur-generaal (A4), in competitie gesteld : - 140 betrekkingen waaraan de functie is verbonden van "Adviseur-generaal - Centrumdirecteur of Afdelingshoofd (functieclassificatie : DSA802) bij de buitendiensten van de Algemene Administratie van de Fiscaliteit (Administratie Particulieren en Administratie Kleine en Middelgrote Ondernemingen).
II. TOEPASSELIJKE REGLEMENTERING De toekenning van deze betrekkingen wordt geregeld door : - het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het Rijkspersoneel; - het koninklijk besluit van 7 augustus 1939 betreffende de evaluatie en de loopbaan van het Rijkspersoneel; - het koninklijk besluit van 4 augustus 2004Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 04/08/2004 pub. 16/08/2004 numac 2004002088 bron federale overheidsdienst personeel en organisatie Koninklijk besluit betreffende de loopbaan van niveau A van het Rijkspersoneel sluiten betreffende de loopbaan van niveau A van het Rijkspersoneel; - het koninklijk besluit van 19 juli 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 02/08/2013 numac 2013003216 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel type koninklijk besluit prom. 19/07/2013 pub. 23/09/2016 numac 2016003323 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel. - Officieuze coördinatie in het Duits sluiten tot vaststelling van het organiek reglement van de Federale Overheidsdienst Financiën en van de bijzondere bepalingen die van toepassing zijn op het statutair personeel; - het koninklijk besluit van 25 oktober 2013Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 25/10/2013 pub. 14/11/2013 numac 2013002052 bron federale overheidsdienst personeel en organisatie Koninklijk besluit betreffende de geldelijke loopbaan van de personeelsleden van het federaal openbaar ambt sluiten betreffende de geldelijke loopbaan van de personeelsleden van het federaal openbaar ambt; - het koninklijk besluit van 5 december 2011Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 05/12/2011 pub. 19/12/2011 numac 2011003426 bron federale overheidsdienst financien Koninklijk besluit tot vaststelling van de taalkaders van de Federale Overheidsdienst Financiën sluiten tot vaststelling van de taalkaders van de Federale Overheidsdienst Financiën; - de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966 en het koninklijk besluit van 8 maart 2001Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 08/03/2001 pub. 31/03/2001 numac 2001002020 bron ministerie van ambtenarenzaken Koninklijk besluit tot vaststelling van de voorwaarden voor het uitreiken van de bewijzen omtrent de taalkennis voorgeschreven bij artikel 53 van de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken samengevat op 18 juli 1966 sluiten tot vaststelling van de voorwaarden voor het uitreiken van de bewijzen omtrent de taalkennis voorgeschreven bij artikel 53 van de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken, samengevat op 18 juli 1966.
De benoemingen worden toegekend binnen de perken van het personeelsplan 2013.
III. BENOEMINGSVOORWAARDEN Mogen zich kandidaat stellen voor de betrekkingen waaraan de titel is verbonden van Adviseur-generaal (A4) : alle ambtenaren van de FOD Financiën die menen te beantwoorden aan de in de functieprofiel gespecificeerde voorwaarden, die op de datum van de benoeming bekleed zijn met de klasse A3.
Enkel de kandidaturen van de ambtenaren die zullen hebben voldaan aan de evaluaties waarvan sprake in de fases 2 tot 4 hierna zullen kunnen in aanmerking genomen worden in het kader van de huidige benoemingsprocedure.
IV. SOLLICITATIEPROCEDURE 1. Hoe naar een betrekking solliciteren? De ambtenaren die wensen te solliciteren, dienen gebruik te maken van het bijgevoegde formulier (bijlage 1). Teneinde de kandidaten in staat te stellen hun aanspraken beter te doen gelden, is het functieprofiel bijgevoegd (bijlage 2).
De kandidatuur geldt voor alle betrekkingen waarop de ambtenaar aanspraak kan maken in toepassing van de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken.
De kandidaat mag tussen de verschillende betrekkingen geen orde van voorkeur uitdrukken.
De behoorlijk ingevulde, gedateerde en gehandtekende kandidatuur moet, op straffe van nietigheid, worden ingediend bij een ter post aangetekend schrijven op volgend adres en binnen een termijn van 10 werkdagen die ingaat de eerste werkdag volgend op de publicatie van de incompetitiestelling in het Belgisch Staatsblad (poststempel geldt als bewijs) : Federale Overheidsdienst Financiën Ter attentie van de Directeur van de Stafdienst Personeel en Organisatie North Galaxy, B16 Koning Albert II-laan 33, bus 80 1030 Brussel Contact : 02-572 57 60 (Informatiecentrum P&O) De kandidaten moeten hun kandidatuur motiveren en deze motivering toevoegen aan de voornoemde zending.
De kosten van de aangetekende zending zijn ten laste van de ambtenaren en het gebruik van een administratieve briefomslag is hierbij verboden.
Om alle betwistingen aangaande het exacte aantal stukken in eenzelfde omslag te vermijden, worden de kandidaten nadrukkelijk verzocht om deze stukken doorlopend te nummeren, zodat deze nummering toelaat om het totale aantal stukken vast te stellen (`stuk 1 van ... ', `stuk 2 van ... ', enzovoort).
Een sollicitatie onder voorbehoud wordt niet in aanmerking genomen.
Er zal ontvangst worden gemeld van de kandidaturen. 2. Welke verschillende fasen volgen er na de sollicitatie? Na ontvangst door de dienst Bevorderingen doorlopen de kandidaturen verschillende fasen, met name : Fase 1 - Onderzoek naar de ontvankelijkheid van de kandidatuur Tijdens deze fase onderzoekt de dienst Bevorderingen de ontvankelijkheid van de kandidatuur.Indien de kandidatuur na afloop van dit onderzoek niet ontvankelijk blijkt te zijn, wordt ze verworpen. De kandidaat ontvangt een brief (verstuurd naar zijn woonplaats) die hem hiervan in kennis stelt en waarin hem de redenen van de verwerping worden meegedeeld.
De eerste fase is eliminerend.
Fase 2 - Evaluatie van de generieke competenties De kandidaten die na de eerste fase overblijven, zullen worden uitgenodigd voor een evaluatie van de generieke competenties zoals die in het functieprofiel worden vereist.
De evaluatie van de generieke competenties zal gebeuren op basis van een geïnformatiseerde situationele beoordelingstest (Situational Judgement Test) en een test abstract redeneren.
De situationele beoordelingstest evalueert de bekwaamheden, de dimensies en de geschiktheid vereist voor de functie. Hij bestaat uit een simulatieoefening waarbij de kandidaat verschillende realistische situaties moet inschatten. Deze weerspiegelen de kenmerken en de bekwaamheden vereist voor de functie. In deze test moeten de kandidaten aanduiden welke reactie het meest en/of het minst geschikt is.
De test abstract redeneren meet de capaciteit om uit een reeks abstracte informaties, regels af te leiden en deze op een nieuw geheel aan informaties toe te passen.
Wanneer de kandidaten solliciteren naar verschillende betrekkingen met eenzelfde generiek competentieprofiel (leidinggevende) ingevolge verschillende dienstorders, die op dezelfde dag als dit dienstorder of in dezelfde of de hieropvolgende maand, door de FOD Financiën in het Belgisch Staatsblad werden gepubliceerd, zullen ze slechts voor één enkele evaluatie van deze competenties worden uitgenodigd en het resultaat van deze evaluatie is geldig voor alle gesolliciteerde betrekkingen.
De evaluatie van de generieke competenties kan op meerdere data worden georganiseerd.
De deelname aan de evaluatie van de generieke competenties is voor de voor fase 2 weerhouden kandidaten verplicht.
Om de procedure verder te mogen zetten, dienen de kandidaten een gemiddelde van minimum 60 % voor de beide testen te behalen (de situationele beoordelingstest wordt geëvalueerd op 15 punten; de test abstract redeneren wordt geëvalueerd op 5 punten).
De evaluatie van de generieke competenties telt voor 20 % in het eindresultaat.
De kandidaten die niet deelnemen aan de competentietest op de vastgelegde dag, worden geacht niet te hebben voldaan aan deze proef en zullen worden uitgesloten van het vervolg van de procedure, wat ook de reden van hun afwezigheid moge zijn.
Het Directiecomité bekrachtigt de resultaten van de evaluatie van de generieke competenties.
Fase 2 is eliminerend.
Evaluatie van de generieke competenties - Vrijstelling - Latere procedure De kandidaten die in het kader van deze sollicitatieprocedure zullen slagen voor de evaluatie van hun generieke competenties (minimum 60 % in totaal voor de beide testen), kunnen nadien, op hun verzoek, een vrijstelling verkrijgen en dit welslagen (resultaat) laten gelden in het kader van een latere sollicitatieprocedure, voor zover het profiel van de generieke competenties dan identiek is aan het thans in competitie gestelde profiel.
De geldigheidstermijn van het slagen voor een dergelijke evaluatie van generieke competenties is beperkt tot drie jaar, ingaande op de datum waarop het Directiecomité het behaalde resultaat heeft gevalideerd.
Er moet worden opgemerkt : - dat de kandidaat die zijn resultaat wenst te verbeteren, slechts opnieuw aan een evaluatie van de generieke competenties kan deelnemen voor zover er een termijn van zes maanden verlopen is sinds de validatie van het bekomen resultaat door het Directiecomité; - dat dezelfde termijn van toepassing is voor de kandidaat die voor de evaluatie van de generieke competenties niet geslaagd is.
In het kader van de huidige procedure, verschillend van de voorgaande, kan geen enkele vrijstelling worden bekomen. Het is dus niet mogelijk om het welslagen (resultaat) te laten valideren dat behaald werd in het kader van de sollicitatieprocedure betreffende de incompetitiestelling van de betrekkingen in de klasse A4 - Adviseur-generaal, gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad van 25 maart 2013.
Om dezelfde reden wordt in het kader van de huidige procedure, de voornoemde termijn van 6 maanden om opnieuw aan een evaluatie van de generieke competenties te kunnen deelnemen, niet toegepast.
Fase 3 - Evaluatie van de technische competenties De kandidaten die na de tweede fase overblijven, zullen deelnemen aan de evaluatie van de technische competenties zoals die in het functieprofiel worden vereist.
In het kader van deze evaluatie zullen de kandidaten moeten antwoorden op zowel algemene vragen als op meer gerichte vragen (meerkeuzevragenlijst - QCM) betreffende de materies en de technische competenties vermeld in het gepostuleerde functieprofiel.
De deelname aan de evaluatie van de technische competenties is verplicht.
Om toegelaten te kunnen worden tot het vervolg van de procedure, dienen de kandidaten minimum 60 % voor de evaluatie van de technische competenties te behalen.
De evaluatie van de technische competenties telt voor 20 % in het eindresultaat.
De kandidaten die niet deelnemen aan de competentietest op de vastgelegde dag, worden geacht niet te hebben voldaan aan deze proef en zullen worden uitgesloten van het vervolg van de procedure, wat ook de reden van hun afwezigheid moge zijn.
Het Directiecomité bekrachtigt de resultaten van de evaluatie van de technische competenties.
Fase 3 is eliminerend.
Fase 4 - Evaluatie van het algemeen functioneren De na afloop van fase 3 weerhouden kandidaten, zullen worden uitgenodigd om een bijkomende evaluatie af te leggen, om het voor de functie vereiste algemeen functioneren te evalueren. Deze bijkomende evaluatie wordt uitgevoerd op basis van een assessment-test.
Deze gestandaardiseerde oefening is een vorm van simulatie waarbij de kandidaat een thema moet voorstellen en zijn standpunt moet verdedigen. De kandidaat ontvangt de nodige basisinformatie betreffende het opgelegde thema, precies en realistisch. Hij ontvangt eveneens de inlichtingen betreffende de context waarin deze simulatie wordt uitgevoerd. De evaluatoren vragen op het einde van de presentatie uitleg aan de kandidaat.
Tijdens deze proef wordt onder andere eveneens de motivatie van de kandidaat evenals zijn visie op de functie geëvalueerd.
De deelname aan deze evaluatie is verplicht voor de in fase 3 weerhouden kandidaten.
Om te slagen, dienen de kandidaten ten minste 60 % te behalen.
De evaluatie van het algemeen functioneren telt voor 60 % in het eindresultaat.
De evaluatie van het algemeen functioneren kan op meerdere data worden georganiseerd.
De kandidaten die niet op de vastgelegde dag deelnemen aan deze bijkomende evaluatie, zullen worden uitgesloten van het vervolg van de procedure, wat ook de reden van hun afwezigheid moge zijn.
Wanneer de kandidaten solliciteren naar verschillende betrekkingen met eenzelfde generiek competentieprofiel (leidinggevende) ingevolge verschillende dienstorders, die op dezelfde dag als dit dienstorder of in dezelfde of de hieropvolgende maand, door de FOD Financiën in het Belgisch Staatsblad werden gepubliceerd, zullen ze slechts voor één enkele evaluatie van deze competenties worden uitgenodigd en het resultaat van deze evaluatie is geldig voor alle gesolliciteerde betrekkingen.
Het Directiecomité bekrachtigt de resultaten van de evaluatie van het algemeen functioneren.
Fase 4 is eliminerend.
Fase 5 - Integratie van de resultaten van de proeven beschreven in de fase 2 tot 4 In deze fase integreert het Directiecomité, voor de na afloop van fase 4 weerhouden kandidaten, de resultaten van de evaluaties van de technische en de generieke competenties evenals deze van de evaluatie van het algemeen functioneren.
Na deze integratie zullen de kandidaten geklasseerd worden op basis van de bekomen punten.
Fase 6 - Toekenning van de standplaatsen Met het oog op de toekenning van de verschillende vacante betrekkingen, zullen de na afloop van de in de fasen 2 tot 4 hiervoor beschreven selectieprocedure weerhouden kandidaten, uitgenodigd worden om indicatief de standplaats of standplaatsen mee te delen in dewelke zij een aanwijzing wensen te bekomen.
In voorkomend geval zal ervan uitgegaan worden dat zij afzien van bevordering in niet in deze mededeling vermelde betrekkingen.
De aandacht van de kandidaten wordt erop gevestigd dat in geval van benoeming, de administratieve standplaats die hen zal worden toegekend, elke zes jaar het voorwerp zou kunnen uitmaken van een aanpassing door de bevoegde overheid, indien de reglementering dit op dat moment voorziet.
De Voorzitter van het Directiecomité, H. D'HONDT
Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld
FOD FINANCIEN Stafdienst Personeel en Organisatie
Bijlage 2 bij het dienstorder van
Adviseur-generaal (A4) : 140 betrekkingen waaraan de functie is verbonden van "Adviseur-generaal - Centrumdirecteur of afdelingshoofd (functieclassificatie : DSA802) bij de buitendiensten van de Algemene Administratie van de fiscaliteit (Administratie Particulieren en Kleine en Middelgrote Ondernemingen).
Betrekkingen Zie tabel in bijlage 3 Profiel : (Rol van leidinggevende) Doel en context van de functie : Adviseur-generaal - Centrumdirecteur Binnen een centrum van de Administratie Particulieren of van de Administratie Kleine en Middelgrote Ondernemingen : ? het bepalen van de multidisciplinaire doestellingen van de diverse teams van het Centrum in overeenstemming met het beleid en de prioriteiten van de Administrateur (zowel op vlak van organisatie, van de technische ondersteuning als van de procedures van interne controle), instaan voor de eindverantwoordelijkheid van de realisatie van deze doelstellingen, en, bijgevolg het Centrum aansturen teneinde de doelstellingen van het Centrum op een doeltreffende manier te bereiken in overeenstemming met de uitgestippelde strategie; ? het nemen van beslissingen die, buiten de mogelijkheid tot delegatie, inherent zijn aan de functie teneinde de desbetreffende wettelijke en administratieve reglementeringen na te leven, de goede werking van de diensten te verzekeren, de hiërarchische verhoudingen te respecteren alsook de belangen van de Staat te vrijwaren.
De Adviseur-generaal - Centrumdirecteur valt onder de bevoegdheid van de Administrateur Particulieren of van de Administrateur Kleine en Middelgrote Ondernemingen en geeft rechtstreeks leiding aan de afdelingshoofden van zijn Centrum.
OF Adviseur-generaal - Afdelingshoofd Binnen een centrum van de Administratie Particulieren of van de Administratie Kleine en Middelgrote Ondernemingen, de doelstellingen en prioriteiten van een afdeling beheer of een afdeling controle bepalen met betrekking tot de verschillende aspecten van de vaststelling van de belasting in overeenstemming met het beleid van de Adviseur-generaal - Centrumdirecteur, de eindverantwoordelijkheid van deze doelstellingen op zich nemen, evenals de afdeling op operationeel vlak leiden teneinde de doelstellingen van de afdeling effectief en op een doeltreffende en efficiënte manier te bereiken.
De Adviseur-generaal - Afdelingshoofd werkt onder de bevoegdheid van de Adviseur-generaal - Centrumdirecteur en geeft leiding aan de teamchefs binnen zijn afdeling.
Opdrachten en taken : De Adviseur-generaal - Centrumdirecteur en Adviseur-generaal - Afdelingshoofd heben, onder andere, de volgende opdrachten en taken : ? het nemen van definitieve administratieve beslissingen die behoren tot de bevoegdheden die wettelijk of administratief aan de Centrumdirecteur werden toegekend; ? het bepalen van de doelstellingen van een centrum of een afdeling; ? het bepalen, in functie van de beschikbare middelen, van de acties die door de afdelingen en de teams van het Centrum dienen uitgevoerd te worden; ? het verbeteren van de werking van het Centrum of de afdeling door vernieuwende en creatieve ideeën aan te brengen; ? het verhogen van het rendement van het Centrum of de afdeling, via een proactieve aanpak die resulteert in een win-win situatie voor de partners (-vragende partijen) van het Centrum en voor het Centrum zelf; ? het houden van toezicht over de interne werking, de organisatie en de controle van de diensten onder zijn gezag; ? het opnemen in een plan welke concrete acties de teams binnen een bepaalde termijn moeten opstarten en het verdelen van de verantwoordelijkheid voor de uitvoering ervan onder de teamchefs; ? het leggen van formele en informele interne contacten (op het niveau van de teams van zijn administratie en binnen de andere administraties) en van externe contacten (plaatsen waar expertise voorhanden is) die noodzakelijk zijn inzake controle en/of opsporing, alsook inzake management (voor zichzelf en zijn teamchefs); ? het motiveren, evalueren en leiden van de verschillende teamchefs; ? het controleren van de kwaliteit en de hoeveelheid van het werk uitgevoerd door de teamchefs en hun medewerkers, het analyseren en evalueren van de werking van de verschillende entiteiten; ? het geven van regelmatige en gerichte feedback over de activiteiten en de resultaten van het centrum of de afdeling; ? het organiseren en het verzekeren van de opvolging van de technische en deontologische opleiding van de nieuw aangeworven medewerkers, alsook van de constante opleiding van alle medewerkers van het Centrum of de afdeling; ? het organiseren en het ontwikkelen van het werken in equipe; ? het geven van feedback, de individuele begeleiding en de ontwikkeling van de medewerkers bevorderen.
Vereisten van de functie : De Adviseur-generaal - Centrumdirecteur en de Adviseur-generaal - Afdelingshoofd beschikken over de volgende bekwaamheden en competenties : Op het vlak van de bijzondere geschiktheden : ? analyseren, informatie integreren en vernieuwend denken door innovatieve en creatieve ideeën aan te brengen; ? proactief stellen van objectieven, nauwgezet uittekenen van actieplannen en daarbij de juiste middelen inschakelen, binnen de beschikbare tijd; ? begeleiden van medewerkers in hun groei en gericht feedback geven aan medewerkers over hun functioneren (prestaties en ontwikkeling); ? impact hebben, onderhandelen om tot een win-win situatie te komen en een publiek te overtuigen; ? beschikken over goede communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling; ? interne en externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier begeleiden, hen een persoonlijke dienstverlening leveren en constructieve contacten onderhouden; ? beschikken over de inzet, de wil en de ambitie om resultaten te boeken en de verantwoordelijkheid op zich nemen voor de correctheid van ondernomen acties; ? groepsgeest creëren en bevorderen door zijn/haar mening en ideeën te delen en door bij te dragen aan de oplossing van conflicten tussen collega's; ? de eigen groei actief plannen en beheren in functie van zijn/haar mogelijkheden, interesses en ambities door het eigen functioneren kritisch in vraag te stellen en zich continu nieuwe inzichten, vaardigheden en kennis eigen te maken; ? integer handelen in overeenstemming met de verwachtingen van de organisatie, vertrouwelijkheid respecteren, verbintenissen nakomen.
Op het vlak van de technische competenties : Een basiskennis hebben van : ? het wetboek van de inkomstenbelastingen 1992, het btw-wetboek en aanverwante bepalingen; ? de internationale overeenkomsten waaronder de overeenkomsten die de dubbel belastingen moeten voorkomen; ? de Europese richtlijnen en reglementen; ? de internationale samenwerking; ? de principes van geschillen; ? de fiscale procedure; ? de taxatiewerkzaamheden en de procedure inzake het onderzoek, het vestigen van de belastingen en de samenwerking met de andere internationale, nationale en regionale autoriteiten; ? de softwareomgeving en de functionaliteiten van één of van de interne toepassingen van de FOD, en met name de instrumenten van opvolging en rapportering in het kader van de beheerscyclus; ? de toepassingen die betrekking hebben op de behandeling van de fiscale aangiften; ? de strategische en operationele plannen van de FOD Financiën in het algemeen, en van de Algemene administratie van de Fiscaliteit in het bijzonder; ? de structuren van de FOD Financiën in het algemeen, en van de Algemene administratie van de Fiscaliteit in het bijzonder; ? de principes van de evaluatiecyclus; ? de verschillende gedragsnormen die van toepassing zijn binnen de FOD Financiën ("Leidraad bij het deontologisch kader", "Deontologische ICT-code").
Bijlage 3 aan de dienstorder Nederlandstalige betrekkingen :
Nr
Administratie
Centrum of dienst
Betrekking
Precisering over afdeling
Classificatie
Localiteit(en)
Aantal betrekkingen
Taalregime
1.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Brugge
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Brugge
1
Nederlands
2.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Antwerpen
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
3.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Dendermonde
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Dendermonde
1
Nederlands
4.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Gent
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Gent
1
Nederlands
5.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Halle
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Halle
1
Nederlands
6.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Hasselt I
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Hasselt
1
Nederlands
7.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Hasselt II
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Turnhout
1
Nederlands
8.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Kortrijk
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Kortrijk
1
Nederlands
9.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Leuven
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Leuven
1
Nederlands
10.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Mechelen
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Mechelen
1
Nederlands
11.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Vilvoorde
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Vilvoorde
1
Nederlands
12.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Leuven
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Leuven
1
Nederlands
13.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Brugge
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Brugge
1
Nederlands
14.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Kortrijk
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Kortrijk
1
Nederlands
15.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Oostende-Veurne
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Oostende
1
Nederlands
16.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Roeselare-Ieper
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Roeselare
1
Nederlands
17.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Aalst-Oudenaarde
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Aalst
1
Nederlands
18.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen I
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
19.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen II
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
20.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen III
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
21.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Gent I
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Gent
1
Nederlands
22.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Gent II
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Gent
1
Nederlands
23.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Hasselt
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Hasselt
1
Nederlands
24.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Sint-Niklaas - Dendermonde
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Sint-Niklaas
1
Nederlands
25.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Tongeren
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Tongeren
1
Nederlands
26.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Turnhout
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur
A4 - DSA802
Turnhout
1
Nederlands
27.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Brugge
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Brugge
1
Nederlands
28.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Brugge
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Brugge
1
Nederlands
29.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Antwerpen
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
30.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Antwerpen
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
31.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Dendermonde
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Dendermonde
1
Nederlands
32.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Dendermonde
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Dendermonde
1
Nederlands
33.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Gent
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Gent
1
Nederlands
34.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Gent
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Gent
1
Nederlands
35.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Halle
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Halle
1
Nederlands
36.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Halle
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Halle
1
Nederlands
37.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Hasselt I
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Hasselt
1
Nederlands
38.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Hasselt I
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Hasselt
1
Nederlands
39.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Hasselt II
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Turnhout
1
Nederlands
40.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Hasselt II
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Turnhout
1
Nederlands
41.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Kortrijk
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Kortrijk
1
Nederlands
42.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Kortrijk
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Kortrijk
1
Nederlands
43.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Leuven
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Leuven
1
Nederlands
44.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Leuven
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Leuven
1
Nederlands
45.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Mechelen
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Mechelen
1
Nederlands
46.
Administratie Particulieren
Centrum Particulieren Mechelen
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Mechelen
1
Nederlands
47.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Vilvoorde
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Vilvoorde
1
Nederlands
48.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Vilvoorde
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Vilvoorde
2
Nederlands
49.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Leuven
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Leuven
1
Nederlands
50.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Leuven
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Leuven
2
Nederlands
51.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Brugge
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Brugge
1
Nederlands
52.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Brugge
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Brugge
2
Nederlands
53.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Kortrijk
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Kortrijk
1
Nederlands
54.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Kortrijk
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Kortrijk
1
Nederlands
55.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Oostende-Veurne
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Oostende
1
Nederlands
56.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Oostende-Veurne
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Oostende
1
Nederlands
57.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Roeselare-Ieper
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Roeselare
1
Nederlands
58.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Roeselare-Ieper
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Roeselare
1
Nederlands
59.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Aalst-Oudenaarde
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Aalst
1
Nederlands
60.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Aalst-Oudenaarde
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Aalst
1
Nederlands
61.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen I
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
62.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen I
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Antwerpen
2
Nederlands
63.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen II
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
64.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen II
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Antwerpen
2
Nederlands
65.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen III
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
66.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Antwerpen III
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Antwerpen
1
Nederlands
67.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Gent I
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Gent
1
Nederlands
68.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Gent I
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Gent
2
Nederlands
69.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Gent II
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Gent
1
Nederlands
70.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Gent II
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Gent
1
Nederlands
71.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Hasselt
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Hasselt
1
Nederlands
72.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Hasselt
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Hasselt
2
Nederlands
73.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Sint-Niklaas - Dendermonde
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Sint-Niklaas
1
Nederlands
74.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Sint-Niklaas - Dendermonde
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Sint-Niklaas
2
Nederlands
75.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Tongeren
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Tongeren
1
Nederlands
76.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Tongeren
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Tongeren
1
Nederlands
77.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Turnhout
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Beheer
A4 - DSA802
Turnhout
1
Nederlands
78.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen
Centrum KMO Turnhout
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd
Controle
A4 - DSA802
Turnhout
2
Nederlands
Tweetalige betrekkingen :
Nr. /N°
Administratie / Administration
Centrum of dienst / Centre ou service
Betrekking/Emploi
Precisering over afdeling// Précision sur la division
Classificatie/ Classification
Localiteit / Localité(s)
Aantal betrekkingen / Nombre d'em- plois
Taalregime / Régime linguistique
1.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen/ Administration Petites et Moyennes Entreprises
Centrum KMO Buitenland/ Centre PME Etranger
Adviseur-generaal - Centrumdirecteur/ Conseiller général -Directeur de centre
A4 - DSA802
Brussel / Bruxelles
1
Tweetalig/ Bilingue
2.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen/ Administration Petites et Moyennes Entreprises
Centrum KMO Buitenland/ Centre PME Etranger
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd/ Conseiller général - Chef de division
Beheer / Gestion
A4 - DSA802
Brussel / Bruxelles
1
Tweetalig/ Bilingue
3.
Administratie Kleine en Middelgrote ondernemingen/ Administration Petites et Moyennes Entreprises
Centrum KMO Buitenland/ Centre PME Etranger
Adviseur-generaal - Afdelingshoofd/ Conseiller général - Chef de division
Contrôle / Contrôle
A4 - DSA802
Brussel / Bruxelles
1
Tweetalig/ Bilingue