gepubliceerd op 27 januari 2025
Koninklijk besluit tot toekenning van een financiële toelage van 8.666.874,00 **** aan organisaties voor de aanwerving van personeel belast met de begeleiding van gerechtelijke maatregelen voor het jaar 2024
<****>****_title">29 NOVEMBER 2024. - **** besluit tot toekenning van een financiële toelage van 8.666.874,00 **** aan organisaties voor de aanwerving van personeel belast met de begeleiding van gerechtelijke maatregelen voor het jaar 2024****><****>
****, **** der ****, Aan allen die nu zijn en hierna wezen zullen, Onze Groet.****><****>Gelet op artikel 37 van de Grondwet;****><****>Gelet op de wet van 30 maart 1994Relevante gevonden documenten type wet prom. 30/03/1994 pub. 07/02/2012 numac 2012000056 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Wet houdende sociale bepalingen type wet prom. 30/03/1994 pub. 27/01/2015 numac 2015000029 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Wet houdende sociale bepalingen sluiten houdende sociale bepalingen, artikel 69, gewijzigd bij de wet van 12 mei 2014 en bij de wet van 25 december 2016;****><****>Gelet op de wet van 22 mei 2003Relevante gevonden documenten type wet prom. 22/05/2003 pub. 03/07/2003 numac 2003003367 bron federale overheidsdienst budget en beheerscontrole en federale overheidsdienst financien Wet houdende organisatie van de begroting en van de comptabiliteit van de federale Staat sluiten houdende organisatie van de begroting en van de comptabiliteit van de federale ****, de artikelen 121 tot 124;****><****>Gelet op de wet van 6 december 2005Relevante gevonden documenten type wet prom. 06/12/2005 pub. 21/12/2005 numac 2005014216 bron federale overheidsdienst mobiliteit en vervoer Wet betreffende de opmaak en financiering van actieplannen inzake verkeersveiligheid sluiten betreffende de verdeling van een deel van de federale ontvangsten inzake verkeersveiligheid, artikel 4, gewijzigd bij de wet van 25 december 2016 en de wet van 28 april 2019;****><****>Gelet op de vrijstelling van de **** overeenkomstig artikel 8 van de wet van 15 december 2013Relevante gevonden documenten type wet prom. 15/12/2013 pub. 31/12/2013 numac 2013021138 bron federale overheidsdienst kanselarij van de eerste minister Wet houdende diverse bepalingen inzake administratieve vereenvoudiging sluiten houdende diverse bepalingen inzake administratieve vereenvoudiging;****><****>Gelet op het koninklijk besluit van 26 december 2015Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 26/12/2015 pub. 31/12/2015 numac 2015009858 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken en federale overheidsdienst justitie Koninklijk besluit tot vaststelling van de voorwaarden waaronder organisaties een financiële hulp kunnen genieten voor de aanwerving van personeel belast met de begeleiding van gerechtelijke maatregelen sluiten houdende de voorwaarden waaronder organisaties een financiële toelage kunnen genieten voor de uitvoering van een opdracht of voor de aanwerving van personeel belast met de begeleiding van gerechtelijke maatregelen, bedoeld in artikel 69, eerste lid, 4°, zesde en zevende lid en artikel 69bis van de wet van 30 maart 1994Relevante gevonden documenten type wet prom. 30/03/1994 pub. 07/02/2012 numac 2012000056 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Wet houdende sociale bepalingen type wet prom. 30/03/1994 pub. 27/01/2015 numac 2015000029 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Wet houdende sociale bepalingen sluiten houdende sociale bepalingen;****><****>Gelet op het advies ****2024/2774 van de inspecteur van Financiën, gegeven op 5 november 2024;****><****>Gelet op de akkoordbevinding van de Staatssecretaris voor Begroting. ****.****. 20 november 2024;****><****>Gelet op de wetten op de Raad van State, gecoördineerd op 12 januari 1973, artikel 3, § 1;****><****>**** dat de Ministerraad een akkoordbevinding voor een soortgelijk besluit heeft gegeven op 13 oktober 1995, 8 december 1995, 22 december 1995, 3 mei 1996, 20 december 1996, 20 juni 1997, 20 maart 1998, 17 juli 1998, 7 mei 1999, 31 maart 2000, 30 november 2001, 4 april 2003, 9 juni 2004, 8 juli 2005, 13 oktober 2006, 20 april 2007, 12 juni 2009, 22 oktober 2010, 8 april 2011, 3 februari 2012, 17 mei 2013, 28 maart 2014, 30 oktober 2015, 9 december 2016, 8 december 2017, 23 november 2018, 4 oktober 2019, 11 december 2020, 10 november 2021, 2 december 2022 en 2 juni 2023;****><****>**** dat aandacht moet worden besteed aan de **** (vermindering of verhoging van het toegekende ****, stopzetting of opstart van projecten of overdracht van personeel tussen de projecten) ten gevolge van de jaarlijkse evaluatie van de verschillende projecten;****><****>**** dat bij de toekenning en de controle op de aanwending van deze toelage de bepalingen van het koninklijk besluit van 26 april 1968 tot inrichting en coördinatie van de controles op de toekenning en op de aanwending van de toelagen moeten worden toegepast;****><****>**** de voordracht van de Minister van Binnenlandse Zaken en de Minister van Justitie, en op het advies van de in Raad vergaderde Ministers;****><****>Hebben **** besloten en besluiten Wij :****><****> <****>****_article">Artikel 1.**** bepaald in de overeenkomst, gesloten tussen de organisatie en de **** ****, vertegenwoordigd door de minister van Justitie, wordt voor het jaar 2024 een jaarlijkse tegemoetkoming worden toegekend van: 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 103.026,35 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van één drie vierde werkend personeelslid van niveau **** en van één één vierde werkend personeelslid van niveau ****; 153.332,70 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 93.785,42 aan de gemeente **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 458.385,32 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van acht **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 70.589,07 aan het **** Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 148.552,81 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 165.987,27 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 195.927,51 aan **** **** **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau ****; 97.963,76 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en één **** werkend personeelslid van niveau ****; 202.458,43 aan **** **** **** **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één één tiende werkend personeelslid van niveau ****; 261.236,68 aan **** **** **** voor de aanwerving van vier **** werkende personeelsleden van niveau ****; 117.556,51 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één vier vijfde werkend personeelslid van niveau ****; 160.007,47 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één negen twintigste werkend personeelslid van niveau ****; 222.051,18 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één vier tiende werkend personeelslid van niveau ****; 52.247,34 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van één vier vijfde werkend personeelslid van niveau ****; 452.058,03 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van negen **** werkende personeelsleden van niveau ****; 119.094,56 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 328.287,38 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van vier **** werkende personeelsleden van niveau **** en van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 81.169,26 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 63.780,98 aan de **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 70.589,07 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 40.584,63 aan de gemeente ****-**** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 93.785,42 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 106.439,99 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente Vorst voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 97.963,76 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 253.880,04 aan Groep INTRO **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van vier **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 81.169,26 aan de gemeente ****-**** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 106.439,99 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 23.696,36 aan **** **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 70.589,07 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan ****'**** **** te **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 111.025,59 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één zeven tiende werkend personeelslid van niveau ****; 106.439,99 aan de stad **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 241.643,93 aan de stad **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één zeven tiende werkend personeelslid van niveau ****; 177.029,06 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van twee **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 32.654,59 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 52.247,34 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één vier vijfde werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 40.584,63 aan de stad ****-en-**** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 130.618,34 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 328.248,97 aan **** **** voor de aanwerving van zes **** werkende personeelsleden van niveau **** en van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 106.439,99 aan de gemeente Sint-****-**** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 93.785,42 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 294.510,83 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van vijf **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 79.547,30 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 70.589,07 aan **** **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 32.654,59 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 200.225,41 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van drie **** werkende personeelsleden van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente Sint-**** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 106.439,99 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 117.481,78 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****, en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 150.136,37 aan de stad ****-**** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 93.785,42 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan SPIT **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 247.118,12 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van vier **** werkende personeelsleden van niveau ****; 93.785,42 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 40.584,63 aan **** **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 119.094,56 aan de gemeente ****-**** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****.****><****> <****>****_article">Art. 2.Het saldo wordt jaarlijks gestort in de loop van het volgende jaar, na grondige controle van de door de organisatie ingediende stukken.****><****>Ingeval van niet-naleving van een of meerdere bepalingen van de overeenkomst, kan de jaarlijkse tegemoetkoming worden verminderd en, in voorkomend geval, gedeeltelijk of volledig worden teruggevorderd door de minister van Justitie.****><****> <****>****_article">Art. 3.**** bedragen van de tegemoetkomingen die bij dit besluit aan steden en gemeenten worden toegekend, worden aangerekend op **** 22.43.22.01 van **** 56 van de administratieve begroting van de Federale Overheidsdienst Justitie voor het begrotingsjaar 2024.****><****>**** bedragen van de tegemoetkomingen die bij dit besluit aan ****'s en ****'s worden toegekend, worden aangerekend op **** 22.33.00.01 van **** 56 van de administratieve begroting van de Federale Overheidsdienst Justitie voor het begrotingsjaar 2024.****><****> <****>****_article">Art. 4.De minister bevoegd voor Binnenlandse Zaken en de minister bevoegd voor Justitie zijn, ieder wat hem betreft, belast met de uitvoering van dit besluit.****><****>Gegeven te ****, 29 november 2024.****><****>**** **** **** : De Minister van Binnenlandse ****, ****. **** **** Minister van ****, ****. VAN ********><****>
****, **** der ****, Aan allen die nu zijn en hierna wezen zullen, Onze Groet.****><****>Gelet op artikel 37 van de Grondwet;****><****>Gelet op de wet van 30 maart 1994Relevante gevonden documenten type wet prom. 30/03/1994 pub. 07/02/2012 numac 2012000056 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Wet houdende sociale bepalingen type wet prom. 30/03/1994 pub. 27/01/2015 numac 2015000029 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Wet houdende sociale bepalingen sluiten houdende sociale bepalingen, artikel 69, gewijzigd bij de wet van 12 mei 2014 en bij de wet van 25 december 2016;****><****>Gelet op de wet van 22 mei 2003Relevante gevonden documenten type wet prom. 22/05/2003 pub. 03/07/2003 numac 2003003367 bron federale overheidsdienst budget en beheerscontrole en federale overheidsdienst financien Wet houdende organisatie van de begroting en van de comptabiliteit van de federale Staat sluiten houdende organisatie van de begroting en van de comptabiliteit van de federale ****, de artikelen 121 tot 124;****><****>Gelet op de wet van 6 december 2005Relevante gevonden documenten type wet prom. 06/12/2005 pub. 21/12/2005 numac 2005014216 bron federale overheidsdienst mobiliteit en vervoer Wet betreffende de opmaak en financiering van actieplannen inzake verkeersveiligheid sluiten betreffende de verdeling van een deel van de federale ontvangsten inzake verkeersveiligheid, artikel 4, gewijzigd bij de wet van 25 december 2016 en de wet van 28 april 2019;****><****>Gelet op de vrijstelling van de **** overeenkomstig artikel 8 van de wet van 15 december 2013Relevante gevonden documenten type wet prom. 15/12/2013 pub. 31/12/2013 numac 2013021138 bron federale overheidsdienst kanselarij van de eerste minister Wet houdende diverse bepalingen inzake administratieve vereenvoudiging sluiten houdende diverse bepalingen inzake administratieve vereenvoudiging;****><****>Gelet op het koninklijk besluit van 26 december 2015Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 26/12/2015 pub. 31/12/2015 numac 2015009858 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken en federale overheidsdienst justitie Koninklijk besluit tot vaststelling van de voorwaarden waaronder organisaties een financiële hulp kunnen genieten voor de aanwerving van personeel belast met de begeleiding van gerechtelijke maatregelen sluiten houdende de voorwaarden waaronder organisaties een financiële toelage kunnen genieten voor de uitvoering van een opdracht of voor de aanwerving van personeel belast met de begeleiding van gerechtelijke maatregelen, bedoeld in artikel 69, eerste lid, 4°, zesde en zevende lid en artikel 69bis van de wet van 30 maart 1994Relevante gevonden documenten type wet prom. 30/03/1994 pub. 07/02/2012 numac 2012000056 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Wet houdende sociale bepalingen type wet prom. 30/03/1994 pub. 27/01/2015 numac 2015000029 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Wet houdende sociale bepalingen sluiten houdende sociale bepalingen;****><****>Gelet op het advies ****2024/2774 van de inspecteur van Financiën, gegeven op 5 november 2024;****><****>Gelet op de akkoordbevinding van de Staatssecretaris voor Begroting. ****.****. 20 november 2024;****><****>Gelet op de wetten op de Raad van State, gecoördineerd op 12 januari 1973, artikel 3, § 1;****><****>**** dat de Ministerraad een akkoordbevinding voor een soortgelijk besluit heeft gegeven op 13 oktober 1995, 8 december 1995, 22 december 1995, 3 mei 1996, 20 december 1996, 20 juni 1997, 20 maart 1998, 17 juli 1998, 7 mei 1999, 31 maart 2000, 30 november 2001, 4 april 2003, 9 juni 2004, 8 juli 2005, 13 oktober 2006, 20 april 2007, 12 juni 2009, 22 oktober 2010, 8 april 2011, 3 februari 2012, 17 mei 2013, 28 maart 2014, 30 oktober 2015, 9 december 2016, 8 december 2017, 23 november 2018, 4 oktober 2019, 11 december 2020, 10 november 2021, 2 december 2022 en 2 juni 2023;****><****>**** dat aandacht moet worden besteed aan de **** (vermindering of verhoging van het toegekende ****, stopzetting of opstart van projecten of overdracht van personeel tussen de projecten) ten gevolge van de jaarlijkse evaluatie van de verschillende projecten;****><****>**** dat bij de toekenning en de controle op de aanwending van deze toelage de bepalingen van het koninklijk besluit van 26 april 1968 tot inrichting en coördinatie van de controles op de toekenning en op de aanwending van de toelagen moeten worden toegepast;****><****>**** de voordracht van de Minister van Binnenlandse Zaken en de Minister van Justitie, en op het advies van de in Raad vergaderde Ministers;****><****>Hebben **** besloten en besluiten Wij :****><****> <****>****_article">Artikel 1.**** bepaald in de overeenkomst, gesloten tussen de organisatie en de **** ****, vertegenwoordigd door de minister van Justitie, wordt voor het jaar 2024 een jaarlijkse tegemoetkoming worden toegekend van: 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 103.026,35 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van één drie vierde werkend personeelslid van niveau **** en van één één vierde werkend personeelslid van niveau ****; 153.332,70 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 93.785,42 aan de gemeente **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 458.385,32 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van acht **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 70.589,07 aan het **** Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 148.552,81 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 165.987,27 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 195.927,51 aan **** **** **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau ****; 97.963,76 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en één **** werkend personeelslid van niveau ****; 202.458,43 aan **** **** **** **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één één tiende werkend personeelslid van niveau ****; 261.236,68 aan **** **** **** voor de aanwerving van vier **** werkende personeelsleden van niveau ****; 117.556,51 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één vier vijfde werkend personeelslid van niveau ****; 160.007,47 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één negen twintigste werkend personeelslid van niveau ****; 222.051,18 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één vier tiende werkend personeelslid van niveau ****; 52.247,34 aan **** ****-**** **** voor de aanwerving van één vier vijfde werkend personeelslid van niveau ****; 452.058,03 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van negen **** werkende personeelsleden van niveau ****; 119.094,56 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 328.287,38 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van vier **** werkende personeelsleden van niveau **** en van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 81.169,26 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 63.780,98 aan de **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 70.589,07 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 40.584,63 aan de gemeente ****-**** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 93.785,42 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 106.439,99 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente Vorst voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 97.963,76 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 253.880,04 aan Groep INTRO **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van vier **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 81.169,26 aan de gemeente ****-**** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 106.439,99 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 23.696,36 aan **** **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 70.589,07 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan ****'**** **** te **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 111.025,59 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één zeven tiende werkend personeelslid van niveau ****; 106.439,99 aan de stad **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 241.643,93 aan de stad **** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één zeven tiende werkend personeelslid van niveau ****; 177.029,06 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****, van twee **** werkende personeelsleden van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 32.654,59 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 52.247,34 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één vier vijfde werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 40.584,63 aan de stad ****-en-**** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 130.618,34 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 328.248,97 aan **** **** voor de aanwerving van zes **** werkende personeelsleden van niveau **** en van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 106.439,99 aan de gemeente Sint-****-**** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 93.785,42 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 294.510,83 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van vijf **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 79.547,30 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 70.589,07 aan **** **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 32.654,59 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 46.892,71 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 200.225,41 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van drie **** werkende personeelsleden van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente Sint-**** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 59.547,28 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 106.439,99 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 117.481,78 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****, en van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 150.136,37 aan de stad ****-**** voor de aanwerving van drie **** werkende personeelsleden van niveau **** en van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan de gemeente **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 93.785,42 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 46.892,71 aan SPIT **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 247.118,12 aan de stad **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau **** en van vier **** werkende personeelsleden van niveau ****; 93.785,42 aan de stad **** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****; 40.584,63 aan **** **** **** voor de aanwerving van één **** werkend personeelslid van niveau ****; 119.094,56 aan de gemeente ****-**** voor de aanwerving van twee **** werkende personeelsleden van niveau ****.****><****> <****>****_article">Art. 2.Het saldo wordt jaarlijks gestort in de loop van het volgende jaar, na grondige controle van de door de organisatie ingediende stukken.****><****>Ingeval van niet-naleving van een of meerdere bepalingen van de overeenkomst, kan de jaarlijkse tegemoetkoming worden verminderd en, in voorkomend geval, gedeeltelijk of volledig worden teruggevorderd door de minister van Justitie.****><****> <****>****_article">Art. 3.**** bedragen van de tegemoetkomingen die bij dit besluit aan steden en gemeenten worden toegekend, worden aangerekend op **** 22.43.22.01 van **** 56 van de administratieve begroting van de Federale Overheidsdienst Justitie voor het begrotingsjaar 2024.****><****>**** bedragen van de tegemoetkomingen die bij dit besluit aan ****'s en ****'s worden toegekend, worden aangerekend op **** 22.33.00.01 van **** 56 van de administratieve begroting van de Federale Overheidsdienst Justitie voor het begrotingsjaar 2024.****><****> <****>****_article">Art. 4.De minister bevoegd voor Binnenlandse Zaken en de minister bevoegd voor Justitie zijn, ieder wat hem betreft, belast met de uitvoering van dit besluit.****><****>Gegeven te ****, 29 november 2024.****><****>**** **** **** : De Minister van Binnenlandse ****, ****. **** **** Minister van ****, ****. VAN ********><****>