gepubliceerd op 08 juli 2019
Beslissing van de voorzitter van het Directiecomité van de FOD Financiën betreffende het verlenen van een permanente subdelegatie voor de gunning en uitvoering van overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten
7 JUNI 2019. - Beslissing van de voorzitter van het Directiecomité van de FOD Financiën betreffende het verlenen van een permanente subdelegatie voor de gunning en uitvoering van overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten
De voorzitter van het Directiecomité, Gelet op het
ministerieel besluit van 14 juni 2011Relevante gevonden documenten
type
ministerieel besluit
prom.
14/06/2011
pub.
01/07/2011
numac
2011003244
bron
federale overheidsdienst financien
Ministerieel besluit betreffende de overdracht van bevoegdheid inzake de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten, inzake uitvoering van de begroting en inzake begrotingsboekhouding en algemene boekhouding
sluiten betreffende de overdracht van bevoegdheid inzake de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten, inzake uitvoering van de begroting en inzake begrotingsboekhouding en algemene boekhouding;
Gelet op de beslissing van de voorzitter van het Directiecomité van de FOD Financiën van 25 augustus 2011 betreffende het verlenen van permanente subdelegatie voor de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten;
Gelet op de continuïteit van de werking van SHAPE-Village;
Gelet op het advies van de Inspecteur van Financiën, gegeven op 3 april 2019, Besluit :
Artikel 1.In wijziging van artikel 3, tweede lid, van de beslissing van de voorzitter van het Directiecomité van de FOD Financiën van 25 augustus 2011 betreffende het verlenen van permanente subdelegatie voor de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten, wordt de subdelegatie : -om bestellingen te plaatsen - om de bestelbonnen goed te keuren en te ondertekenen - om de uitvoering van de bestellingen op te volgen op de lopende en toekomstige overeenkomsten voor de volledige onroerende onderhoudswerkzaamheden van de huisvestingen van "SHAPE -Village" te 7010 SHAPE verleend : - aan de Administrateur van de Patrimoniumdiensten voor zover het geraamd bedrag van de opdracht of het bedrag van de bestelbon niet hoger ligt dan 30.000 euro, exclusief btw; - aan de verantwoordelijke van het beheer van de onroerende goederen binnen het kantoor SHAPE - Domeinen van de Administratie van de Patrimoniumdiensten, en bij zijn afwezigheid aan zijn vervanger, voor zover dat het geraamd bedrag van de opdracht of het bedrag van de bestelbon niet hoger ligt dan 5.500 euro, exclusief btw.
Art. 2.Dit besluit heeft uitwerking met ingang van 1 januari 2019.
Brussel, 7 juni 2019.
H. D'HONDT