gepubliceerd op 24 augustus 2007
Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering genomen ter uitvoering van de artikelen 36bis eerste lid, 36quater, § 5, en 36quinquies van de ordonnantie van 18 januari 2001 houdende organisatie en werking van de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling
12 JULI 2007. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering genomen ter uitvoering van de artikelen 36bis eerste lid, 36quater, § 5, en 36quinquies van de ordonnantie van 18 januari 2001 houdende organisatie en werking van de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling
De Brusselse Hoofdstedelijke Regering, Gelet op de ordonnantie van 18 januari 2001 houdende organisatie en werking van de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling, inzonderheid op de artikelen 36bis, eerste lid, 36 quater , § 5, en 36quinquies, ingevoegd door de ordonnantie van 24 maart 2005;
Gelet op de ordonnantie van 24 maart 2005 tot wijziging van de ordonnantie van 18 januari 2001 houdende organisatie en werking van de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling : Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 30 mei 2006;
Gelet op het akkoord van de minister van Begroting, gegeven op 6 juli 2006;
Gelet op het advies van het Beheerscomité van de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling, gegeven op 27 april 2007;
Gelet op het advies 43.207/1 van de Raad van State gegeven op 14 juni 2007, met toepassing van artikel 84, § 1, eerste lid, 1° van de gecoördineerde wetten op de Raad van State;
Op voorstel van de minister van Tewerkstelling, Na beraadslaging;
Besluit : TITEL I. - Algemene bepalingen
Artikel 1.In dit besluit wordt verstaan onder : 1° de ordonnantie : de ordonnantie van 18 januari 2001 houdende organisatie en werking van de Brusselse gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling;2° de Regering : de Brusselse Hoofdstedelijke Regering;3° de Dienst : de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling;4° de dienst met gescheiden beheer : de dienst bedoeld in Hoofdstuk VIbis van de ordonnantie;5° het personeel : het personeel van de dienst met gescheiden beheer aangeworven met een arbeidsovereenkomst in toepassing van artikel 34 § 3 van de ordonnantie. TITEL II. - Benaming van de dienst met gescheiden beheer
Art. 2.De dienst met gescheiden beheer heeft de benaming « Axios - T-Service Interim - Outplacement », afgekort : ATO. TITEL III. - De principes inzake tarifering
Art. 3.De tarieven toegepast op de door de dienst met gescheiden beheer geboden prestaties worden vastgesteld door de dienst met gescheiden beheer zodat ze alle kosten dekken, zowel de vaste als de variabele, die verband houden met de werking van de dienst, zoals deze kosten uit de boekhouding van de dienst met gescheiden beheer naar voor komen. De tarieven dekken eveneens een winstmarge.
TITEL IV. - Modaliteiten van het personeelsbeheer
Art. 4.De leidend ambtenaar leidt het personeel van de dienst.
De adjunct-leidend ambtenaar staat de leidend ambtenaar bij bij de uitvoering van de taken die hem zijn toevertrouwd.
TITEL V. - Middelen van materiële, roerende en onroerende aard
Art. 5.De roerende en onroerende goederen, waarvan de lijst als bijlage aan dit besluit werd toegevoegd, maken deel uit van het patrimonium van de dienst met gescheiden beheer.
Maken eveneens deel uit van het patrimonium van de dienst met gescheiden beheer : de sommen op de financiële rekeningen van de interimdienst, van de betalende psychologische dienst en van de outplacementdienst, alsook elk bedrag verschuldigd voor de prestaties die door de voornoemde diensten vóór de inwerkingtreding van het huidige besluit werden verricht, maar nog niet werd geïnd.
TITEL VI. - Slotbepalingen
Art. 6.De besluiten bedoeld in artikel 7 van de ordonnantie van 24 maart 2005 tot wijziging van de ordonnantie van 18 januari 2001 houdende organisatie en werking van de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling, worden opgeheven met ingang van de datum van de inwerkingtreding van dit besluit.
Art. 7.Dit besluit treedt in werking op de dag van de publicatie ervan in het Belgisch Staatsblad
Art. 8.De Minister bevoegd voor Tewerkstelling is belast met de uitvoering van dit besluit.
Brussel, 12 juli 2007.
Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering : De Minister-Voorzitter van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, bevoegd Plaatselijke Besturen, Ruimtelijke Ordening, Monumenten en Landschappen, Stadsvernieuwing, Huisvesting, Openbare Netheid en Ontwikkelingssamenwerking, Ch. PICQUE De Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering bevoegd voor Economie, Tewerkstelling, Wetenschappelijk Onderzoek, Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp, B. CEREXHE
Bijlage I INVENTARIS VAN DE GEBOUWEN DIENST MET GESCHEIDEN BEHEER : - Gebouw in de Kazernestraat 86-88 te 1000 Brussel; - Parkeerplaatsen in de Kazernestraat 37 te 1000 Brussel; - Gebouw (onverdeelde mede-eigendom met de GOMB en de gemeente Molenbeek) in de Van den Bogaerdestraat 89 - 91 en Ulensstraat 89-93 te 1080 Brussel.
Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld Gezien om te worden gevoegd bij het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke regering van 12 juli 2007.
De Minister-Voorzitter belast met Plaatselijke Besturen, Ruimtelijke Ordening, Monumenten en Landschappen, Stadsvernieuwing, Huisvesting, Openbare Netheid en Ontwikkelingssamenwerking, Ch. PICQUE De Minister belast met Economie, Tewerkstelling, Wetenschappelijk Onderzoek, Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp, B. CEREXHE