gepubliceerd op 24 november 2011
Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 12 september 2011 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur Mevr. Erna LEGEIN, adviseur bij De heren : Stephan MOENS, adviseur van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE
Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 12 september 2011 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur Mevr. Erna LEGEIN, adviseur bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;
De heren : Stephan MOENS, adviseur van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Eric STERCKX, adviseur bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011.
Daniel TOTELIN, adviseur bij de Algemene Directie Telecommunicatie en Informatiemaatschappij met ingang van 8 april 2011.
Officier Mevr. Geneviève DE CUYPERE, attaché bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;
De heren : René THYS, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2011;
Danny VAN DE VELDE, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011.
Ridder Mevr. Suzanne BESSEMS, bestuurschef bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2011;
De heer Kris BOEYKENS, lid van de Raad voor de Mededinging bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 15 november 2008;
Mevr. Melanie KENENS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;
De heren : José NOEL, bestuurschef bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;
Thierry OPDECAM, bestuurschef bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;
Mevr. Martine STALPORT, bestuurschef bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011;
De heer André VANDERMERGEL, bestuurschef bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2011.
Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.
Kroonorde Commandeur De heer Claude DELANNOY, adviseur-generaal bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;
Mevr. Lysiane LOPPART, adviseur bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2011.
Officier De heren : Emmanuel BAUDHUIN, attaché bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011;
Dominique DE BAETS, adviseur bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Mevrn. : Lucia DECUYPER, attaché bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Karin WITHOF, attaché bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2011.
Ridder Mevrn. : Danielle BOURGEOIS, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011;
Jeanine DEBROUX, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Greta DE COSTER, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Brigitte DE CUYPER, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;
Claudine DEJARDIN, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Catherine DE KEZEL, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Brigitte DE ROUCK, administratief deskundige bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;
Veronique DE ROUST, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Marie-Madeleine DE WULF, administratief assistent bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;
Catherine HAYAUX, administratief deskundige bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2011;
De heer Emmanuel HENRION, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Mevrn. : Marie-Paule JONET, administratief deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;
Carine LEBRUN, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;
Danielle LEENEN, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Geneviève MASSIN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;
De heer Guido PLETINCK, administratief deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2011;
Mevrn. : Anny STRUYF, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Maria TIMMERMAN, administratief deskundige bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;
Marie-Jeanne UYTTENDAELE, administratief deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;
Karine VAN DEN BERGHE, technisch deskundige bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011;
Kristien VANDENDRIESSCHE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Lucia VANGOIDSENHOVEN, administratief assistent bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2011;
Linda VERHAERT, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011.
Gouden Palmen Mevr. : Ingrid DE MEYER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2010;
De heer Giovanni FORNARI, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2004;
Mevr. Nadine LECOCQ, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2009;
De heer Eddy POTS, technisch medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2009;
Mevrn. : Gisèle VAN ZEEBROEK, administratief medewerker bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2010;
Irma VERLEYSEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011.
Orde van Leopold II Grootofficier Mevr. Jacqueline HANNECART, adviseur-generaal bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011.
Commandeur De heren : Frans BETERAMS, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;
Vincent BRANDERS, adviseur bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2011;
Hubert CASTELAIN, eerste opdrachthouder bij het Federaal Planbureau met ingang van 8 april 2011.
Jean-Paul MATERNE, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011.
Officier De heren : Freddy BOYEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;
André DE ROOZE, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;
René FREDERIX, ICT deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;
Ludwig STILLAERT, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011.
Ridder Mevrn. : Colette BARBIER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;
Christine BOUMON, technisch assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2003;
Regina CAUTAERT, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011;
Fabienne DECOCK, administratief deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;
Berthe DELCUVE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Paula DEMARET, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
De heer Eric D'HAEYER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Mevrn. : Lutgart EECKHOUT, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2011;
Paula FRANCOIS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;
Chantal HENROTTE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011;
Danielle HIQUET, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
De heer Bernard HOCQUET, administratief deskundige bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2011;
Mevr. Nicole JACOBS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
De heer Maurice JANSSENS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;
Mevrn. : Yolande LABASSE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Jeanne LEVAUX, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Bernadette LOSSEAU, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;
De heren : Michel MAAFI, administratief assistent bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2011;
Patrick MIGEOTTE, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;
Mevr. Marie-Louise MOIES, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
De heer Roland NARDI, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Mevr. Lina RAES, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;
De heren : Yves SOLLIER, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2008;
Lucas STARCKX, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;
Mevrn. : Christa VAN NEVEL, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;
Arlette VERDINNE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
De heer Raf WITTOCK, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;
Mevr. Anne WOUTERS, administratief deskundige bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011.