Etaamb.openjustice.be
Benoeming Door Koninklijk Besluit
gepubliceerd op 24 november 2011

Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 12 september 2011 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur Mevr. Erna LEGEIN, adviseur bij De heren : Stephan MOENS, adviseur van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie(...)

bron
federale overheidsdienst economie, k.m.o., middenstand en energie
numac
2011011360
pub.
24/11/2011
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE


Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 12 september 2011 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur Mevr. Erna LEGEIN, adviseur bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;

De heren : Stephan MOENS, adviseur van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Eric STERCKX, adviseur bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011.

Daniel TOTELIN, adviseur bij de Algemene Directie Telecommunicatie en Informatiemaatschappij met ingang van 8 april 2011.

Officier Mevr. Geneviève DE CUYPERE, attaché bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;

De heren : René THYS, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2011;

Danny VAN DE VELDE, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011.

Ridder Mevr. Suzanne BESSEMS, bestuurschef bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2011;

De heer Kris BOEYKENS, lid van de Raad voor de Mededinging bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 15 november 2008;

Mevr. Melanie KENENS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;

De heren : José NOEL, bestuurschef bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;

Thierry OPDECAM, bestuurschef bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Martine STALPORT, bestuurschef bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011;

De heer André VANDERMERGEL, bestuurschef bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2011.

Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.

Kroonorde Commandeur De heer Claude DELANNOY, adviseur-generaal bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Lysiane LOPPART, adviseur bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2011.

Officier De heren : Emmanuel BAUDHUIN, attaché bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011;

Dominique DE BAETS, adviseur bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Mevrn. : Lucia DECUYPER, attaché bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Karin WITHOF, attaché bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2011.

Ridder Mevrn. : Danielle BOURGEOIS, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011;

Jeanine DEBROUX, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Greta DE COSTER, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Brigitte DE CUYPER, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;

Claudine DEJARDIN, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Catherine DE KEZEL, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Brigitte DE ROUCK, administratief deskundige bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;

Veronique DE ROUST, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Marie-Madeleine DE WULF, administratief assistent bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;

Catherine HAYAUX, administratief deskundige bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2011;

De heer Emmanuel HENRION, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Mevrn. : Marie-Paule JONET, administratief deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;

Carine LEBRUN, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;

Danielle LEENEN, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Geneviève MASSIN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;

De heer Guido PLETINCK, administratief deskundige bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2011;

Mevrn. : Anny STRUYF, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Maria TIMMERMAN, administratief deskundige bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;

Marie-Jeanne UYTTENDAELE, administratief deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;

Karine VAN DEN BERGHE, technisch deskundige bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011;

Kristien VANDENDRIESSCHE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Lucia VANGOIDSENHOVEN, administratief assistent bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2011;

Linda VERHAERT, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011.

Gouden Palmen Mevr. : Ingrid DE MEYER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2010;

De heer Giovanni FORNARI, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2004;

Mevr. Nadine LECOCQ, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2009;

De heer Eddy POTS, technisch medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2009;

Mevrn. : Gisèle VAN ZEEBROEK, administratief medewerker bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2010;

Irma VERLEYSEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011.

Orde van Leopold II Grootofficier Mevr. Jacqueline HANNECART, adviseur-generaal bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011.

Commandeur De heren : Frans BETERAMS, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;

Vincent BRANDERS, adviseur bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 8 april 2011;

Hubert CASTELAIN, eerste opdrachthouder bij het Federaal Planbureau met ingang van 8 april 2011.

Jean-Paul MATERNE, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011.

Officier De heren : Freddy BOYEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;

André DE ROOZE, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;

René FREDERIX, ICT deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;

Ludwig STILLAERT, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011.

Ridder Mevrn. : Colette BARBIER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;

Christine BOUMON, technisch assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2003;

Regina CAUTAERT, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011;

Fabienne DECOCK, administratief deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;

Berthe DELCUVE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Paula DEMARET, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

De heer Eric D'HAEYER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Mevrn. : Lutgart EECKHOUT, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2011;

Paula FRANCOIS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;

Chantal HENROTTE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011;

Danielle HIQUET, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

De heer Bernard HOCQUET, administratief deskundige bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Nicole JACOBS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

De heer Maurice JANSSENS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;

Mevrn. : Yolande LABASSE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Jeanne LEVAUX, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Bernadette LOSSEAU, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;

De heren : Michel MAAFI, administratief assistent bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2011;

Patrick MIGEOTTE, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Marie-Louise MOIES, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

De heer Roland NARDI, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Lina RAES, administratief medewerker bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2011;

De heren : Yves SOLLIER, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2008;

Lucas STARCKX, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;

Mevrn. : Christa VAN NEVEL, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2011;

Arlette VERDINNE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

De heer Raf WITTOCK, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Anne WOUTERS, administratief deskundige bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011.

^