Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 05 oktober 2023

Vacature talent.brussels zoekt één Directeur/Directrice Talent Acquisition A3 (m/v/x) FR Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest werft aan! Wil jij mee op zoek gaan naar nieuw talent v(...) Dan ben jij de geknipte m/v/x voor ons ! Benieuwd of je een match bent met deze functie? Oms(...)

bron
gewestelijke overheidsdienst brussel openbaar ambt
numac
2023045097
pub.
05/10/2023
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

GEWESTELIJKE OVERHEIDSDIENST BRUSSEL OPENBAAR AMBT


Vacature (Oproep tot intraregionale en externe mobiliteit - talent2023-06) talent.brussels zoekt één Directeur/Directrice Talent Acquisition A3 (m/v/x) FR Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest werft aan! Wil jij mee op zoek gaan naar nieuw talent voor onze klanten binnen het Brussels gewest ? Zet je "people" en innovatie hoog op jouw professionele agenda? Wil je mee je schouders zetten onder de verdere ontwikkeling van talent.brussels als het HR-expertisecentrum bij uitstek van het Brussels gewest? Dan ben jij de geknipte m/v/x voor ons ! Benieuwd of je een match bent met deze functie? Omschrijving van de functie Als Directeur/Directrice maakt je deel uit van het team Talent Acquisition, dat momenteel ongeveer een 60-tal medewerkers telt.

Je belangrijkste taken zijn het ontwikkelen, implementeren en beheren van wijzigingen in de processen "Statutaire Selectie" en "Selectie en evaluatie van mandaathouders" voor de Brusselse Gewestelijke Overheidsdiensten en Instellingen van Openbaar Nut.

Je belangrijkste doelstellingen zijn: ? Je ontwikkelt het algemene beleid m.b.t. de gewestelijke statutaire selecties; ? Je zorgt voor de evolutie ervan tot een flexibel, innovatief, snel en efficiënt beleid, in overeenstemming met de Statuten en met het oog op het stimuleren van de publieke tewerkstelling; ? Je ontwikkelt instrumenten met het oog op samenwerking met andere gewestelijke partners in het kader van hun statutaire selectieprocessen; ? Je ontwikkelt, moderniseert, dynamiseert en implementeert de selectie en evaluatie van gewestelijke mandaathouders, met name door de het beheer van de betrokken commissies te verzekeren; ? Je zit selectiecommissies voor specifieke functies (management) voor op basis van jouw uitgebreide expertise; ? Je levert expertise op het gebied van werving en selectie (statutair en mandaathouders); ? Je stelt procedures op met betrekking tot de beheerde processen; ? Je coördineert projecten in lijn met de doelstellingen, met het oog op administratieve vereenvoudiging en digitalisering (creatie van nieuwe tests, ontwikkeling van toepassingen, enz.); ? Je houdt rekening met de geldende regelgeving en werkt mee aan de ontwikkeling ervan (voorstellingen van aanpassingen); ? Je onderhoudt regelmatig contact met klanten en ontwikkelt partnerschappen met andere Brusselse instanties (parlement, COCOF, GGC, enz.).

Je specifieke activiteiten zijn: ? De opdrachten van de directie bij talent.brussels, waarvoor de A3 bevoegd is, uitwerken, ten uitvoer leggen en coördineren tegen de achtergrond van de doelstellingen die worden bepaald door de regering en in de beheerplannen van de mandaathouders bij talent.brussels; ? De teams die deze opdrachten moeten verwezenlijken in samenwerking met hun coördinatoren begeleiden en coördineren, met het oog op de opvolging van de vastgelegde doelstellingen; ? Toezien op het welzijn van de medewerkers (arbeidsorganisatie, arbeidsinhoud, arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden en interpersoonlijke relaties op het werk) en binnen de bevoegdheden toezien op de normen inzake hygiëne en veiligheid; ? Werkwijzen voorstellen en waar nodig aanpassen om de voor de A3 in dit kader bepaalde doelstellingen te bereiken; deze samen met de teams operationeel maken; ? Innoverende methoden voorstellen en toepassen om het Brussels Hoofdstedelijk Gewest als eersterangswerkgever in de markt te zetten; ? Innoverende methoden voorstellen en toepassen om talent.brussels als een huis van vertrouwen in de markt te zetten wat zijn innoverende en betrouwbare dienstverlening aan opdrachtgevers en partners betreft; ? Netwerkrelaties ontwikkelen met andere organisaties en administraties om de troeven van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest als werkgever uit te spelen; ? De organisatie, het beheer en de opvolging van de aan A3 toevertrouwde taken superviseren, waarbij blijk wordt gegeven van nauwkeurigheid en de nodige flexibiliteit; ? De verantwoordelijkheid voor het technische aspect van de projecten/dossiers die tot de opdrachten van de A3 horen, op zich nemen; ? Een actieve rol spelen in de directieraad van talent.brussels, onder voorzitterschap van de leidende ambtenaren; ? Door constructief samen te werken met interne collega's en externe stakeholders bijdragen aan de vlotte werking en ontwikkeling van talent.brussels.

Algemene activiteiten: I. Leiden/Begeleiden ? Een menselijk management ontwikkelen; ? De menselijke middelen in zijn/haar administratieve eenheid plannen en beheren; ? De verantwoordelijkheid voor de uitvoering van taken delegeren aan het onder zijn/haar gezag geplaatst personeel door een billijke taakverdeling rekening houdend met de functie van de personeelsleden; ? De medewerkers betrekken via dialoog en delegatie; ? De competenties van de medewerkers identificeren, ontwikkelen en benutten, door de individuele doelstellingen en die van het team aan te passen aan die van de administratieve eenheid; ? Opleidingen voorstellen afhankelijk van de geïdentificeerde behoeften; ? Doelstellingen bepalen, teamwerk plannen en in de hand werken; ? Instructies geven, de personeelsleden van de administratieve eenheid motiveren en het goede voorbeeld geven; ? Regelmatig feedback geven aan de directiemedewerkers, functie- en evaluatiegesprekken voeren en verslagen ervan opstellen; ? Aandacht hebben voor problemen en oplossingen voorstellen.

II. Plannen ? Een richting geven aan de administratieve eenheid: ontwikkelen en meedelen van een visie en waarden die overeenstemmen met die van talent.brussels en de besturen ervan; ? De strategie en planning ontwikkelen, herzien en bijsturen; ? Een jaarlijks operationeel plan opstellen in het kader van de beheercyclus met gebruikmaking van de verschillende beschikbare instrumenten (referentiekader, CAF, boordtabel, SIM); ? Een organigram opstellen (structurele organisatie), de activiteiten verdelen (functionele organisatie) om te komen tot een kwalitatief hoogstaande dienstverlening aan alle interne of externe klanten; ? Een systeem ontwikkelen en toepassen voor het beheer van de administratieve eenheid; ? Het kennisbeheer organiseren bij de betrokken directie; ? De innoverende hub in de betrokken directie en met externe partners implementeren.

III. De middelen beheren ? Informatie verzamelen over de huidige en toekomstige behoeften van de administratieve eenheid; ? Toezien op het efficiënte beheer door de logistieke middelen, kennis, financiën, technologie, uitrusting en menselijke middelen te optimaliseren; ? De informatisering van de administratieve eenheid coördineren, in het bijzonder toezien op het aanleggen en beheren van databanken die vereist zijn voor het dossierbeheer.

IV. De uitvoering van de acties waarborgen en controleren ? Erop toezien een permanent controleproces te waarborgen, onder meer door de controle- en meetinstrumenten correct en regelmatig toe te passen (interne controle: procedures en normen, boordtabellen, ...); ? Het eigen operationeel plan uitvoeren en opvolgen; ? De verschillende werkprocessen identificeren, ontwikkelen en beheren; ? Diensten en producten ontwikkelen waarbij de burgers/klanten worden betrokken.

V. Partnerships beheren en communiceren ? Bevoorrechte partnershipbetrekkingen ontwikkelen en benutten en de betrekkingen met de andere betrokken partijen beheren; ? Het bestuur vertegenwoordigen bij het leggen van contacten of werkvergaderingen bijwonen met andere instellingen (ministeriële kabinetten, gewestelijke en federale administraties, pararegionale instellingen, wetenschappelijke instellingen, privébedrijven, ...); ? Zorgen voor een goed informatie- en communicatiebeleid binnen de administratieve eenheid en ten overstaan van de partners van het Gewest en van het publiek (statistieken, brochures, gidsen, permanenties, ...); ? Toezien op het efficiënt beheren van de informatiestromen (briefwisseling, verslagen, dossiers, instructies, ...); ? Geregeld aan de hiërarchie een activiteitenverslag aangaande de werkzaamheden van de administratieve eenheid voorleggen; ? Zorgen voor de overdracht van de kennis die nuttig is voor het uitoefenen van de bij talent.brussels bestaande functies binnen het eigen expertisedomein.

VI. Evalueren/Balansen opmaken ? Regelmatig een functioneel evaluatierapport overleggen en uit eigen beweging ter attentie van de hiërarchie nuttige voorstellen doen op het vlak van organisatie en beheer; ? Het operationeel plan en het meerjarenplan evalueren, controleren of de doelstellingen werden bereikt, of ze het gewenste effect hebben gehad, of ze voortgezet moeten worden, en dat alles alvorens het volgende operationeel plan op te stellen.

Er is 1 vacante Franstalige functie in de directie Talent Acquisition bij talent.brussels (Brussel Openbaar Ambt) (St-Lazarus plein, 2 te 1035 Brussel).

Meer info over de functie? Isabelle MEULEMANS - Directrice-generaal imeulemans@talent.brussels Wie zijn wij? Je maakt deel uit van het team Talent Acquisition. Dit bestaat momenteel uit een 60-tal enthousiaste collega's die dagelijks instaan voor de aanwerving van medewerkers en topmanagers voor verschillende instellingen van het Brussels Gewest. In dit team creëer je samen met je collega's een brug tussen de kandidaten en de werkgevers die onze klanten zijn.

Je komt bij talent.brussels terecht in een hybride organisatie die veel belang hecht aan een optimale work-life balance. We kiezen voor een combinatie van telewerk en werken op kantoor, waarbij ons kantoor in centrum Brussel voornamelijk dienst doet als ontmoetingsplek voor professionele en informele samenkomsten tussen collega's.

Alle medewerkers van Talent.brussels dragen samen bij aan onze ambitie om het referentie- en expertisecentrum te worden op het gebied van "people & innovation" voor het Brussels Gewest.

Met het menselijke aspect centraal binnen al onze processen en een sterke focus op innovatie heeft Talent.brussels zich op korte termijn ontwikkeld tot een dynamische en competente gewestelijke overheidsdienst. Talent.brussels heeft als voornaamste opdrachten om: ? Nieuw talent te vinden voor haar klanten via statutaire selectieprocedures. ? Topmanagers van het Gewest aan te werven en te evalueren. ? Het Brussels Gewest als topwerkgever neer te zetten door middel van employer branding. ? Innoverende transversale projecten rond de loopbaan van medewerkers te ontwikkelen en implementeren. ? Een strategische visie te ontwikkelen op het gebied van HR (diversiteit, NWOW, begeleiding van managers,...). ? Het openbaar ambt dynamischer te maken via innoverende HR-projecten om onze klanten voor te bereiden en te helpen om zich op een menselijke en innovatieve manier te blijven ontwikkelen. ? Juridische ondersteuning te bieden bij het uitwerken en interpreteren van het statuut van de personeelsleden.

Wil je meer weten over onze opdrachten en onze teams, neem dan zeker een kijkje op www.talent.brussels! Je profiel Je hebt minstens 6 jaar relevante werkervaring in teammanagement en/of talent acquisition, waarin je minstens 4 van de volgende 6 taken hebt uitgevoerd: 1) Volledig beheer van selectieprocedures, analyse en formulering van verbeteringen 2) Een team van minimaal 15 mensen leiden 3) Strategische doelstellingen en resultaten ontwikkelen, bewaken en evalueren 4) Nieuwe operationele- en/of managementprocessen beheren en implementeren 5) KPI's opstellen en regelmatige rapportage organiseren 6) Projecten ontwikkelen en beheren Een goede motivatie is ook belangrijk voor deze functie. Jouw functionele competenties: 1° OMGAAN MET INTERPERSOONLIJKE RELATIES: Beïnvloeden: Je hebt impact, je onderhandelt om tot een win-win situatie te komen en je bent in staat een publiek te overtuigen. - Impact hebben: je bent in staan om een goede indruk te maken op anderen, ideeën door anderen te doen aanvaarden en anderen aan te zetten tot actie. - Onderhandelen: je bent in staat een vooropgesteld doel te bereiken door het hanteren van overtuigende argumenten, het aanvaarden van realistische compromissen, het realiseren van een win-win situatie. - Een publiek overtuigen: je beweegt je publiek ertoe om de waarde van je ideeën of voorgestelde acties te erkennen door je communicatiestijl aan te passen, doeltreffend te reageren op opmerkingen en vragen en de aandacht vast te houden. 2° OMGAAN MET INFORMATIE: Vernieuwen: Je denkt vernieuwend door innovatieve en creatieve ideeën aan te brengen. - Vernieuwend denken: je bent in staat om nieuwe pistes, perspectieven of combinaties te ontdekken (die dus niet voor de hand liggend zijn). - Creatief denken: je bent in staat om ongekende, originele ideeën aan te brengen (die dus niet voortvloeien uit bestaande processen). 3° OMGAAN MET MEDEWERKERS: Bouwen van teams: Je moedigt de samenwerking tussen teamleden en teams aan, je pakt conflicten aan en je betrekt de teamleden. - Samenwerking aanmoedigen: je bent in staat om effectieve werkverbanden op te zetten met het oog op het stimuleren van de samenwerking tussen teamleden en teams - Conflicten aanpakken: je bent in staat om conflicten aan te pakken en op te lossen door de knelpunten juist te identificeren en aangepaste acties te ondernemen. - Teamleden betrekken: je bent in staat om anderen op een brede basis te consulteren over belangrijke onderwerpen en ervoor te zorgen dat iedereen een bijdrage kan leveren. 4° OMGAAN MET TAKEN: Beheren van de dienst: Je bent in staat om de tijd, kosten, activiteiten en middelen te beheren en op te volgen . - Tijd/kosten beheren: je bent in staat kosten en tijd realistisch in te schatten en doeltreffend te beheren. - Voortgang opvolgen: je bent in staat om de voortgang van de resultaten met regelmaat op te volgen en indien nodig consequent en adequaat bij te sturen in functie van de te bereiken objectieven. - Middelen beheren: je bent in staat om doeltreffend de middelen (mensen, budget, logistiek in te zetten, te beheren en op te volgen) .

Jouw technische competenties: o Goede kennis van een HRIS-systeem, meer specifiek voor aanwerving (Cornerstone...) o Goede kennis van beheertools (oriëntatiebrief, operationele plannen) o Goede kennis van zelfevaluatietools (CAF, enz.) o Goede kennis van de ontwikkeling en werking van boordtabellen Jouw kennis: 2. Zeer goede kennis van de volgende teksten: ? Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011463 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011464 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel, en meer bepaald artikels 34 tot 48 en 437 tot 480. ? Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011463 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011464 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijke Gewest, meet bepaald artikels 27 tot 41 en 430 tot 473. ? Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011463 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011464 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten betreffende de rechtpositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel. ? Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011463 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011464 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de gewestelijke overheidsdiensten van Brussel type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten betreffende de rechtpositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijke Gewest. 3. Zeer goede kennis van de beginselen van constitutioneel en administratief recht 4.Zeer goede kennis van SELOR-procedures Troef: Je hebt voldoende kennis van het Nederlands om te kunnen communiceren met je Nederlandstalige collega's.

Herken je jezelf in dit profiel? Dan zijn we op zoek naar jou! Wij bieden je Je wordt aangeworven als Directeur (niveau A3) met de bijbehorende weddeschaal (A300).

Loon: Minimum beginloon: € 72.966,35 (jaarlijks brutowedde, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen, 6 jaar anciënniteit reeds inbegrepen) Bijkomende voordelen: ? Alle wegen leiden naar talent.brussels: gemakkelijk bereikbaar via het openbaar vervoer (Op wandelafstand van Brussel-Noord). ? Abonnement MIVB. ? Mogelijkheid tot een Villo!-abonnement of een fietsvergoeding (€0,27/km). ? 100% terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer ? Mogelijkheid tot maximum 3 dagen telewerk per week. ? Maandelijkse telewerktoelage tussen € 20 en € 50 netto, afhankelijk van het aantal dagen ((minimaal 1 tot 4 dagen per maand) ? Bij start ontvang je een thuiswerkpakket: o.a. laptop, smartphone + abonnement, extern beeldscherm, toetsenbord, computermuis, headset, laptoprugzak,... ? Een 38-urenrooster met flexibele werktijden. ? 35 verlofdagen per jaar (Na 5 jaar ervaring binnen de publieke sector 36 dagen en na 10 jaar zelfs 37 dagen). ? Dienstvrijstelling tussen Kerstmis en Nieuwjaar. ? Maaltijdcheques van €8/gepresteerde dag. ? Mogelijkheid om een taaltoelage te verkrijgen (€600/€2400 of €3200 bruto per jaar, niet geïndexeerd, afhankelijk van je behaalde taalcertificaat Frans). ? Eindejaarspremie. ? Onbeperkte toegang tot een voordelenplatform voor zowel fysieke als online winkels. ? Hospitalisatieverzekering. ? Ruim opleidingsaanbod en uitgebreide loopbaanmogelijkheden binnen het Brusselse Gewest.

Redelijke aanpassing van de selectieprocedure voor personen met een handicap Talent.brussels voert een actief beleid op het vlak van gelijke kansen en diversiteit. In dat verband waken we erover om gelijke kansen, een gelijke behandeling en gelijke toegang tot onze selectieprocedures te waarborgen voor kandidaten met een handicap/stoornis/ziekte. We bieden hen redelijke aanpassingen aan waardoor hun competenties getest kunnen worden in omstandigheden die hen niet benadelen tegenover de andere kandidaten.

Procedure De betrekking is in te vullen via intraregionale of externe mobiliteit op grond van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 27/03/2014 pub. 05/06/2014 numac 2014031406 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 27/03/2014 pub. 22/05/2014 numac 2014031409 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende regeling van de mobiliteit in sommige instellingen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten houdende regeling van de mobiliteit in sommige instellingen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest Hiervoor gelden zeer specifieke deelnemingsvoorwaarden (zie onder).

Indien je niet voldoet aan deze voorwaarden, kom je niet in aanmerking voor deze vacature.

Deelnemingsvoorwaarden De intraregionale mobiliteit is enkel mogelijk voor statutaire personeelsleden die werken voor de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel of één van de volgende Instellingen van Openbaar Nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest: - Centrum voor Informatica voor het Brussels Gewest; - Leefmilieu Brussel - Brusselse Hoofdstedelijke Dienst voor Brandweer en Dringende Medische Hulp; - Net-Brussel, Gewestelijk Agentschap voor Netheid; - Instituut ter bevordering van het Wetenschappelijk Onderzoek en de Innovatie van Brussel (Innoviris); - Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij; - Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling (Actiris); - Gewestelijke vennootschap van de Haven van Brussel; - De Economische en Sociale Raad voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest; - Brussels Hoofdstedelijk Parkeeragentschap; - Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit; - Brussel Openbaar Ambt; - Brussel Stedenbouw en Erfgoed; - Brussels Planningsbureau, - Brussel Preventie en Veiligheid.

Je moet daarnaast aan volgende voorwaarden voldoen om te kunnen deelnemen aan deze selectieprocedure: o Je bent statutair ambtenaar van rang A3 o Je bevindt je in dienstactiviteit o Je beschikt over minstens 2 jaar graadanciënniteit o Je hebt bij jouw laatste evaluatie op zijn minst een vermelding gekregen die gelijkwaardig is aan de vermelding "gunstig".

De externe mobiliteit is enkel geldig voor personen die werken voor de ministeries en instellingen van openbaar nut: - de federale overheid - de Gemeenschappen - de andere gewesten - de Franse Gemeenschapscommissie - de Vlaamse Gemeenschapscommissie - de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie - de instellingen van openbaar nut die ressorteren onder het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en die niet zijn opgenomen in bovenstaande lijst voor intraregionale mobiliteit.

Je moet daarnaast aan volgende voorwaarden voldoen om te kunnen deelnemen aan deze selectieprocedure: o Je bent statutair ambtenaar met een graad die overeenkomt met een rang A3 o Je bevindt je in dienstactiviteit o Je beschikt over minstens 2 jaar graadanciënniteit o Je hebt bij je laatste evaluatie op zijn minst een vermelding gekregen die gelijkwaardig is aan de vermelding "gunstig" bij het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.

Hoe kan je je kandidaat stellen? Je dient jouw kandidatuur in per e-mail op volgend adres : rh-hr@talent.brussels ter attentie van mevrouw Isabelle MEULEMANS, Directrice-generaal van Talent.brussels, St-Lazarus plein 2, 1035 Brussel en je vermeldt hierbij duidelijk de referentie Mob2023-06.

Uw kandidatuur moet binnen 20 kalenderdagen (zaterdagen, zon- en feestdagen inbegrepen) worden ingediend. Deze termijn begint te lopen op de dag volgend op de publicatie van deze vacature in het Belgisch Staatsblad.

Jouw kandidatuur dient te bestaan uit een gedetailleerd curriculum vitae, een uitvoerige motivatiebrief en een kopie van jouw meest recente benoemingsbesluit.

Daarnaast moeten volgende elementen worden vermeld: - naam, - voorna(a)m(en), - benoemingsdatum - administratieve toestand - de contactgegevens van jouw huidige overheidsdienst/administratie.

Indien je aan al de hiervoor vermelde voorwaarden voldoet, zal je worden uitgenodigd voor een vergelijkende proef (assessment en sollicitatiegesprek).

Alle bijkomende inlichtingen kunnen verkregen worden bij Brussel Openbaar Ambt, op het e-mailadres rh-hr@talent.brussels. .

^