Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 22 december 2022

Intraregionale mobiliteit. - Vacature van een attaché in de Franstalige taalkader als statutair ambtenaar in de graad van attaché (rang 10) binnen de dienst Infrastructuur voor de opvolging van de vastgoedstrategie De dienst Infra(...) De afdeling is ook verantwoordelijk voor het beheer van de vastgoed- en vastgoedprojecten van het A(...)

bron
gewestelijk agentschap voor netheid net brussel
numac
2022034531
pub.
22/12/2022
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

GEWESTELIJK AGENTSCHAP VOOR NETHEID NET BRUSSEL


Intraregionale mobiliteit. - Vacature van een attaché (rang 10 - A1) in de Franstalige taalkader als statutair ambtenaar in de graad van attaché (rang 10) binnen de dienst Infrastructuur voor de opvolging van de vastgoedstrategie De dienst Infrastructuur is verantwoordelijk voor het onderhoud van de gebouwen en uitrusting die nodig zijn om de opdrachten van Net Brussel uit te voeren.

De afdeling is ook verantwoordelijk voor het beheer van de vastgoed- en vastgoedprojecten van het Agentschap.

De service is gestructureerd in cellen: - budget/SAP-bewaking; - openbare markten; - administratieve ondersteuning ; - beheer van vastgoedcontracten/administratieve ondersteuning; - onderhoud van het gebouw; - preventief onderhoud/verzoeken om interventies - DI; - verplichte controles/brandveiligheid; - ontwikkelverzoeken - DA beheer van plannen; - milieu/bodemsanering/mobiliteitsvergunningen; - PEB procedures/energiemanager; - projecten van herplaatsingsprogramma's; - recyclingparken.

Je ondersteunt en werkt mee aan het hoofd van de afdeling Infrastructuur door het coördineren en monitoren van activiteiten met betrekking tot de uitvoering van het meerjarige moderniseringsplan voor alle infrastructuren van het Agentschap.

De medewerkers van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel en de organisaties van openbaar belang die afhankelijk zijn van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest bedoeld in art. 1° de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel;2° de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit;3° Brussel Stedenbouw & Erfgoed;4° de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Openbaar Ambt" 5° de volgende instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, met name: a) instellingen van categorie A : ? Centrum voor Informatica voor het Brussels Gewest; ? Brussels Instituut voor Milieubeheer; ? Brusselse Hoofdstedelijke Dienst voor Brandweer en Dringende Medische Hulp; ? Instituut ter bevordering van het Wetenschappelijk Onderzoek en de Innovatie van Brussel (Innoviris); ? Brussels Planningbureau b) instellingen van categorie B : ? Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij; ? Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling (Actiris); ? Gewestelijke vennootschap van de Haven van Brussel; 6° de Economische en Sociale Raad voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.7° de naamloze vennootschap van publiek recht « Brussels Hoofdstedelijk Parkeeragentschap - Parkeeragentschap ».8° Brussel - Preventie & Veiligheid Gelet op de beslissing van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 01 december 2022, waarbij een ambt wordt opengesteld dat overeenstemt met een statutair ambt in de rang van attaché (rang 10) Deze functie wordt ingevuld door middel van intra gewestelijke mobiliteit, in toepassing van het decreet van de regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 27 maart 2014 tot vaststelling van het mobiliteitsregime binnen bepaalde instellingen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. PRAKTISCHE INFORMATIE De functiebeschrijving met betrekking tot de vacature kan opgevraagd worden bij het Gewestelijk Agentschap voor Netheid, Net Brussel, Algemene Directie, via volgend e-mailadres: Jean-Marc.Cauchie@arp-gan.be.

De betrekking van attaché (rang 10 - A1) is opengesteld aan de vastbenoemde ambtenaren die aan de volgende voorwaarden voldoen op de uiterste indieningsdatum van de kandidaturen: - titularis zijn van de graad van attaché (rang 10) of equivalent (A1); - een graadanciënniteit van minstens 2 jaar hebben; - in dienstactiviteit zijn; - ten minste de vermelding "gunstig" gekregen hebben bij evaluatie.

Gelieve bij uw kandidatuur de officiële bewijsstukken toe te voegen die aantonen dat u aan deze voorwaarden voldoet.

Indien deze documenten ontbreken, zal uw kandidatuur niet-ontvankelijk zijn.

Uw kandidatuur moet uiterlijk 15 dagen na publicatie worden ingediend.

Uw officiële kandidatuur moet bij ons toekomen via aangetekend schrijven of neergelegd worden bij de administratieve zetel tegen ontvangstbewijs en is gericht aan de heer Fontaine F, directeur-generaal, de Broquevillelaan 12 te 1150 Brussel.

Een kopij van uw kandidatuur dient tevens per mail opgestuurd worden aan Jean-Marc.Cauchie@arp-gan.be Bij de kandidatuur is tevens een motivatiebrief en een CV gevoegd met minstens de vermelding van naam, voornaam, privéadres en graad.

De kandidaten die aan de bovenvermelde voorwaarden voldoen kunnen worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. De selectie wordt georganiseerd conform de bepalingen voorzien voor aanwerving zoals bepaald in het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 29 oktober 2011Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 29/10/2011 pub. 19/12/2011 numac 2011031597 bron ministerie van het brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende vaststelling van het reglement voor het personeel van Net Brussel, Gewestelijk Agentschap voor Netheid type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 29/10/2011 pub. 19/12/2011 numac 2011031602 bron ministerie van het brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot vaststelling van het administratief en geldelijk statuut van het personeel van Net Brussel, Gewestelijk Agentschap voor Netheid sluiten houdende vaststelling van het administratief en geldelijk statuut van het personeel van Net Brussel, Gewestelijk Agentschap voor Netheid.

Tijdens deze selectie dient de kandidaat minstens: ? Problemen autonoom behandelen en oplossen, alternatieven zoeken en oplossingen opzetten; ? Actief de teamspirit ondersteunen door zijn?haar advies en ideeën te delen en door mee te werken aan het oplossen van conflicten;

De personen met een handicap die wensen een aanvaarbare aanpassing te vragen voor het indienen van hun kandidatuur dienen contact op te nemen met Mevrouw Pascale Deboudt, voorzitster van de diversiteitscommissie via volgend e-mailadres: Pascale.Deboudt@arp-gan.be.

Alle bijkomende informatie kan bekomen worden bij de afdelingsmanager, de heer Frémal Y. op het e-mailadres, Yves.Fremal@arp-gan.be.

^