Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 01 juli 2013

Koninklijke Bibliotheek van België . - Vacature (m/v) van Operationeel directeur. - Ontwikkeling en beheer van de hedendaagse verzamelingen. - Vacaturenummer S1155 1. Identificatiegegevens Functiebenaming : Operationeel directeur -Ontwik(...) Organisatie : Koninklijke Bibliotheek van België (KBB) 2. Functiecontext. De Koninklijke Bibl(...)

bron
programmatorische federale overheidsdienst wetenschapsbeleid
numac
2013021069
pub.
01/07/2013
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

PROGRAMMATORISCHE FEDERALE OVERHEIDSDIENST WETENSCHAPSBELEID


Koninklijke Bibliotheek van België (KBB). - Vacature (m/v) van Operationeel directeur. - Ontwikkeling en beheer van de hedendaagse verzamelingen. - Vacaturenummer S1155 1. Identificatiegegevens Functiebenaming : Operationeel directeur -Ontwikkeling en beheer van de hedendaagse verzamelingen Organisatie : Koninklijke Bibliotheek van België (KBB) 2.Functiecontext.

De Koninklijke Bibliotheek van België (KBB) is een Belgische federale wetenschappelijke instelling die deel uitmaakt van de Programmatorische Overheidsdienst (POD) Wetenschapsbeleid.

Ze is de centrale wetenschappelijke bibliotheek van België en ontwikkelt belangrijke onderzoeksactiviteiten op het vlak van de informatiewetenschappen, de bibliotheekwetenschappen en de geschiedenis van het boek. Ze beheert het wettelijk depot, ontwikkelt de nationale verzamelingen op voornoemde gebieden en publiceert de Belgische Bibliografie. Ze voert opdrachten van openbare dienstverlening uit, onder andere door haar collecties in de leeszalen ter beschikking te stellen, informatie te verstrekken over de publicaties en collecties, didactische activiteiten te organiseren en bijstand te verlenen aan vorsers en studenten.

De instelling voert een plan uit voor de digitalisering en ontwikkeling van de elektronische informatie dat betrekking heeft op zowel de componenten van het erfgoed als op de informatiesystemen.

Door middel van tijdelijke tentoonstellingen en Librarium (permanente ontdekkingsruimte gewijd aan de geschiedenis van het boek en de bibliotheken) valoriseert ze belangrijk cultureel erfgoed en sensibiliseert ze voor de informatiewetenschappen, de bibliotheekwetenschappen en de geschiedenis van het boek.

De instelling heeft twee operationele directies (OD) : Ontwikkeling en beheer van de hedendaagse verzamelingen' en Ontwikkeling en bewaring van de erfgoedverzamelingen', alsook een directie Ondersteunende diensten. 3. Bestaansreden van de functie. Voornaamste activiteiten en doelstellingen : De functie heeft tot doel deze OD beter te omkaderen en te responsabiliseren en haar meer samenhang en dynamiek te geven.

Deze OD ontwikkelt een cultuur en globale beheersinstrumenten (inventarissen, catalogi, aanwinstenbeleid en -dossier, rapportering...) voor het ontwikkelen van de hedendaagse verzamelingen. Ze verrijkt en evalueert die verzamelingen. Ze maakt de nieuwe aanwinsten en de daarmee verbonden kennis toegankelijk voor een zo groot mogelijk publiek (onlineaanbod, -raadpleging en -diensten...).

De OD beheert het bibliotheconomisch aspect verbonden aan een nieuw bibliotheekbeheersysteem (BBS) ter vervanging van het huidige BBS VUBIS : zo wordt o.a. het probleem van de verschillende formaten en beschrijvingsniveaus opgelost, kunnen muzikale gegevens worden geïntegreerd en wordt de gemakkelijke conversie mogelijk van wat tot nu toe werd gecodeerd naar de internationale standaard MARC 21.

Voortaan wordt ook een systeem voor het reserveren op afstand van boeken aangeboden. De OD versterkt de expertise van de instelling op het gebied van de metagegevens (semantisch web enzovoort).

De OD breidt het toepassingsgebied van het wettelijk depot uit tot alle elektronische publicaties. Sinds de bepalingen inzake het wettelijk depot door een nieuwe wet ( wet van 19 december 2006Relevante gevonden documenten type wet prom. 19/12/2006 pub. 23/03/2007 numac 2007021024 bron programmatorische federale overheidsdienst wetenschapsbeleid Wet tot wijziging van de artikelen 1 en 2 van de wet van 8 april 1965 tot instelling van het wettelijk depot bij de Koninklijke Bibliotheek van België, teneinde de toepassingssfeer uit te breiden tot microfilms en numerieke dragers sluiten en KB van 14 februari 2008) zijn uitgebreid, ontvangt de KBB reeds twee exemplaren van alle boeken en brochures die in België verschijnen, terwijl ze vroeger slechts één exemplaar ontving, evenals van de publicaties op digitale dragers (diskette, cd, cd-rom of dvd) en op microfilms. Intussen probeert de OD het gratis en vrijwillig elektronisch depot uit te breiden, zoals het sinds 2005 wordt ontwikkeld om uitgevers ertoe te bewegen hun elektronische publicaties spontaan online' in te dienen in een intern opslag- en communicatiesysteem dat in de Bibliotheek is geïnstalleerd, evenals de controle van de bewaargeving van Belgische publicaties op cd en dvd te versterken, meer bepaald op het niveau van de platenproductie in België en van de Belgische musici en componisten in het buitenland.

Het komt erop neer dat er de facto een wettelijk depot van de muziekopnames wordt ingevoerd. In samenwerking met het Rijksarchief probeert de OD een wetgevende beslissing te verkrijgen en de noodzakelijke infrastructuur te ontwikkelen om het wettelijk depot uit te breiden tot de harvesting' van Belgische websites, d.i. van alle websites met de extensie .be'. In sommige landen (bv. Frankrijk) is een dergelijke archivering van internet al werkelijkheid geworden.

De OD werkt aan het verduidelijken en actualiseren van het algemeen aankoopbeleid door een aanwinstencharter' op te stellen waarin de elektronische publicaties zijn opgenomen. Ze herziet en verduidelijkt ook het beleid om abonnementen al dan niet voort te zetten en om giften en andere schenkingen aan te moedigen.

Overeenkomstig de wet op het wettelijk depot stelt de OD de Belgische Bibliografie op en publiceert ze die in de vorm van een maandelijkse publicatie op de website van de Bibliotheek. Ze promoot en ontwikkelt het gebruik daarvan door de wetenschappelijke gemeenschap en, algemener, door eender welk publiek in binnen- en buitenland, als ideale ontmoetingsplek om de rijkdom van de Belgische publicaties te ontdekken.

In samenwerking met de andere directies van de instelling neemt de OD deel aan nationale en internationale werkgroepen in verband met auteursrechten en vermenigvuldigt ze de samenwerkingsverbanden met portaalsites voor de verspreiding van digitale inhoud en via de sociale netwerken op internet (Facebook, Flickr...) teneinde een gemeenschap van gebruikers tot stand te brengen rond het nieuwe digitale erfgoed van de KBB. De OD levert haar wetenschappelijke expertise op haar competentiegebieden. Ze is meer bepaald actief op het gebied van de informatiewetenschappen en -technologieën, het hedendaagse uitgeverswezen en de hedendaagse pers. Ze draagt bij tot het verrijken en beheren van databanken en tot hun terbeschikkingstelling van de wetenschappelijke gemeenschap en van het publiek. De OD neemt deel aan transversale wetenschappelijke onderzoeksprojecten, meer bepaald met de andere federale wetenschappelijke instellingen.

De OD valoriseert en verspreidt de resultaten van het onderzoek door middel van publicaties, academisch onderricht, de deelname aan jury's en de organisatie van wetenschappelijke seminaries en vergaderingen.

Componenten : De Operationele directie Ontwikkeling en beheer van de hedendaagse verzamelingen omvat 3 entiteiten : ? Wettelijk depot; ? Aanwinsten; ? Belgische Bibliografie.

Zie de website www.kbr.be voor meer informatie over die componenten.

Het gemeenschappelijk maken van die verschillende componenten wordt een echte kans voor kruisbestuiving in het onderzoek, evenals de ontwikkeling, het beheer en de ontsluiting van de hedendaagse verzamelingen.

Omvang : ? Ca. 50 medewerkers. ? Beheer wettelijk depot en aankopen van hedendaagse uitgaven : jaarlijks ca. 100 000 publicaties. 4. Opdrachten en verantwoordelijkheden van de functie 4.1. Door een wetenschappelijke strategische visie te ontwikkelen, het strategisch en operationeel kader van de KBB omzetten binnen zijn OD en de uitvoering daarvan begeleiden. 4.2. Permanente resultaatsgebieden ? De acties die toelaten de opdrachten van de OD te verwezenlijken voorbereiden, uitvoeren, beheren, begeleiden en evalueren; ? Binnen zijn OD de acties voorbereiden en coördineren met het oog op het behoud en de ontwikkeling van de expertise en de know-how in het kader van nationale, Europese en wereldwijde erkenning; ? Doelmatig en efficiënt beheer van de middelen (financiële middelen en personeel) die aan de OD worden toegewezen; ? De directe medewerkers leiden, motiveren, evalueren en opleiden met het oog op het verwezenlijken van de vastgestelde doelstellingen; ? De interne communicatie van zijn OD verzekeren. 4.3. Tijdelijke doelstellingen ? Een actieplan voorstellen binnen de zes maanden die volgen op zijn benoeming (KB van 13 april 2008, artikel 29); ? De interne werking van de OD voorstellen en uitvoeren; ? Meehelpen bij het uitwerken en toepassen van projecten voor de verbetering en ontwikkeling van de KBB. 4.4. Interne relaties binnende instelling ? Rapporteert aan de Algemeen directeur; ? Is lid van de Directieraad van de instelling; ? Brengt voor zijn operationele directie verslag uit bij de Wetenschappelijke raad en de Beheerscommissie van de instelling, waarvan hij tot lid kan worden benoemd; ? Werkt samen met de directie Ondersteunende diensten voor een efficiënt beheer van zijn operationele directie; ? Werkt op regelmatige wijze samen met de operationele directie Ontwikkeling en bewaring van de erfgoedverzamelingen. 4.5. Relaties met de POD en de Federale Overheid ? Werkt in overleg met de algemeen directeur van de KBB samen met de andere FWI's en de algemene directies van de POD Wetenschapsbeleid; ? Vertegenwoordigt zijn OD en, op verzoek, de KBB bij raadgevende instanties die door de POD en desgevallend door andere FWI's worden samengebracht; ? Werkt met andere POD's, FOD's of openbare instellingen samen aan projecten in verband met de doelstellingen van zijn OD en van de KBB. 4.6. Externe relaties ? Werkt samen met de Belgische of buitenlandse partijen of met de internationale organisaties die betrokken zijn bij de materies die zijn OD behandelt; ? Vertegenwoordigt, in overleg met de algemeen directeur van de KBB, de instelling bij diezelfde partijen. 5. Verwachte competenties 5.1. Algemene competenties inzake leiding geven en organisatie De onderstaande vaardigheden en competenties zijn doorslaggevende criteria : ? managementvaardigheden in complexe en gediversifieerde organisaties; ? ervaring met het plannen, coördineren en budgettair beheren van projecten; ? inzicht in de processen van administratieve besluitvorming; ? kennis van de wetgeving op de gebieden die de OD aanbelangen; ? goede kennis van de nationale en internationale netwerken op de gebieden die de OD aanbelangen; ? vermogen om werk in teamverband en in projectgroepen aan te moedigen; ? vermogen om medewerkers mee te trekken, te motiveren en te vormen; ? gericht zijn op de burgers en de samenleving; ? vermogen om te onderhandelen en te overtuigen; ? visie en integratiecapaciteit; ? doelstellingen verwezenlijken; ? vaardigheid in interdisciplinaire werking; ? communicatievaardig, ook tegenover de media. 5.2. Functiespecifiekecompetenties De volgende competenties zijn vereist : ? wetenschappelijke expertise in de competentiegebieden van de OD ? expertise op het vlak van metagegevens en in bibliotheekbeheersystemen ? ontwikkelen en sturen van een beleid en van globale beheersinstrumenten van de aanwinsten ? wetenschappelijke ontsluiting van collecties en databanken; ? oprichten van netwerken voor partnerschappen voor uitwisseling en coproductie ? ontwikkelen en uitvoeren van wetenschappelijke programma's en/of projecten 5.3. Bijkomende gewenste competenties De onderstaande zaken zijn een troef : ? een diploma in de informatiewetenschappen en -technologieën, in het bijzonder met betrekking tot een doctoraat en academische onderwijservaring op dit gebied; ? ervaring in het ontwikkelen van portaalsites voor de verspreiding van digitale inhoud; ? een goede kennis van de Belgische en buitenlandse wetgeving betreffende het wettelijk depot, meer bepaald m.b.t. elektronische publicaties en de 'harvesting' van websites; ? een goede kennis van de problemen inzake auteursrechten; ? ervaring met het bijeenbrengen van fondsen voor projecten; ? een goede kennis van de tweede landstaal en van het Engels. 6. Toelaatbaarheids- en deelnemingsvoorwaarden Het vervullen van deze voorwaarden is een absolute voorwaarde om te kunnen deelnemen aan de selectieprocedure.De kandidaten moeten aan deze voorwaarden voldoen uiterlijk op de uiterste datum voor het indienen der kandidaturen.

Sommige woorden in de jobomschrijvingen staan in de mannelijke vorm voor een betere leesbaarheid. Alle jobs zijn zowel voor vrouwen als voor mannen toegankelijk. 6.1. Algemene toelaatbaarheidsvoorwaarden 6.1.1. Wetenschappelijk personeelslid zijn of aan volgende voorwaarden voldoen om te mogen deelnemen aan een selectieprocedure voor de functie van wetenschappelijk personeelslid : Onder wetenschappelijk personeelslid moet worden begrepen : een personeelslid belast met de uitvoering van wetenschappelijke activiteiten, activiteiten die als volgt worden gedefinieerd : elke systematische activiteit die nauw verbonden is met creatie, productie, bevordering, verspreiding en toepassing van de wetenschappelijke en technische kennis in alle gebieden van de wetenschap en de technologie en in het bijzonder wetenschappelijk onderzoek, experimentele ontwikkeling, wetenschappelijke en technische dienstverlening, tot en met het behoud en de presentatie van het cultureel erfgoed en educatieve dienstverlening.

De voorwaarden voor deelname aan een selectieprocedure van wetenschappelijk personeelslid zijn : a) Belg zijn of burger van een staat die deel uitmaakt van de Europese Economische Ruimte of de Zwitserse Confederatie;b) de burgerlijke en politieke rechten genieten;c) een gedrag hebben dat beantwoordt aan de eisen van de gesolliciteerde functie;d) houder zijn van een einddiploma opgenomen in de lijst van diploma's en studiegetuigschriften die in aanmerking komen voor de toelating tot de rijksbesturen van niveau A, zoals vastgesteld in bijlage 1 van het statuut van het rijkspersoneel;e) voldoen aan de speciale bekwaamheden en vereisten zoals bepaald in het functieprofiel vastgesteld voor een betrekking van wetenschappelijk personeelslid door de Jury van een federale wetenschappelijke instelling. 6.1.2. Beschikken over minstens zes jaar wetenschappelijke ervaring Hierbij dient onder wetenschappelijke ervaring te worden begrepen : de uitoefening van een wetenschappelijke of culturele functie van niveau A of daarmee gelijkgesteld in een wetenschappelijke of culturele instelling of een museum, een universiteit of een onderzoekslaboratorium van een organisatie uit de privésector. 6.2. Functiespecifieke voorwaarden Minimum 10 jaar professionele ervaring, waarvan 4 jaar ervaring in teammanagement of projectmanagement, in meerdere gebieden waarvoor de operationele directie bevoegd is, zoals vermeld onder de rubriek 5.2 "Functiespecifieke competenties". 7. Aanstelling in een taalrol en diploma In de hierna vermelde gevallen is deelname aan de selectieprocedure alleen onder voorbehoud geldig. 7.1. Vaststelling van de taalrol De taal waarin de studies werden gedaan, die hebben geleid tot het behalen van het vereiste diploma, bepaalt de taalrol waarin de kandidaat moet worden ingedeeld bij toepassing van de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken (hernomen onder 6.1.1 d, hetzij de licentie of de master die toegang geeft tot een betrekking van niveau A).

Indien het vereiste diploma werd behaald in een andere taal dan het Nederlands of het Frans : Wanneer deze studies werden gedaan in een andere taal dan het Nederlands of het Frans, dient de betrokken kandidaat in het bezit te zijn van een bewijs van taalkennis, afgeleverd door SELOR (adres, telefoon, enz. : zie onder punt 10.1 hieronder), waaruit blijkt dat de betrokkene geslaagd is in het taalexamen dat met betrekking tot het vaststellen van het taalregime in de plaats komt van het opgelegde diploma. In functie van de taalrol waarbij de kandidaat wenst te worden ingedeeld dient dit bewijs van taalkennis uitgereikt te zijn na een proef over de taalbeheersing van hetzij de Franse taal hetzij de Nederlandse taal die verwacht wordt van de houders van een der hierboven onder punt 6.1.1.d bedoelde diploma's (taaltest - artikel 7, voor een functie van niveau 1/A). 7.2. Gelijkstelling van diploma Indien het (de) vereiste diploma('s) (licentie-master) werd(en) behaald in een ander land dan België : 7.2.1. Diploma behaald in een lidstaat van de Europese Economische Ruimte of in Zwitserland.

In dit geval zal de voorzitter van de jury van het KBB vooraf nagaan of het door de kandidaat voorgelegde diploma kan worden aanvaard bij toepassing van de bepalingen van de Richtlijnen 89/48/EEG of 92/51/EEG van de Raad van de Europese Gemeenschappen.

Daarom dient de betrokken kandidaat aan zijn kandidatuur, behalve een kopie van het voorgelegde diploma, volgende bescheiden en inlichtingen toe te voegen, noodzakelijk voor bedoeld onderzoek : ? een vertaling van het diploma indien dit niet werd uitgereikt in het Nederlands, Frans, Duits (in dit laatste geval is een vertaling noodzakelijk in het Nederlands voor de kandidaten die kunnen worden ingedeeld bij de Nederlandse taalrol; of een vertaling in het Frans voor de kandidaten die kunnen worden ingedeeld bij de Franse taalrol); ? een verklaring waarmee de onderwijsinrichting, die het diploma heeft uitgereikt, volgende inlichtingen verstrekt (voor zover deze inlichtingen niet voorkomen in het diploma zelf) : 1. het aantal studiejaren dat normalerwijze vereist is voor het behalen van het diploma;2. moet een eindwerk worden ingediend voor het behalen van het diploma ? 3.de verworven kennis en bekwaamheden die aan de basis liggen van het uitreiken van bedoeld diploma; ? een vertaling van deze verklaring indien deze niet werd uitgereikt in het Nederlands, Frans, Duits (in dit laatste geval is een vertaling noodzakelijk in het Nederlands voor de kandidaten die kunnen worden ingedeeld bij de Nederlandse taalrol; of een vertaling in het Frans voor de kandidaten die kunnen worden ingedeeld bij de Franse taalrol). 7.2.2. Diploma behaald in een ander land dan die bedoeld onder punt 7.2.1.

In dit geval dient een attest te worden voorgelegd waaruit blijkt dat het behaalde diploma erkend wordt als zijnde gelijkwaardig met een van de onder punt 6.1 (licentie-master) bedoelde diploma's (attest afgeleverd door de bevoegde dienst van hetzij het Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap hetzij het Ministerie van de Franse Gemeenschap). 8. Sollicitatieprocedure Om in aanmerking te worden genomen, moet uw kandidatuur voldoen aan de hieronder beschreven voorwaarden : 8.1. Indienen van de kandidaturen De kandidaturen moeten worden ingediend bij aangetekende brief gericht aan de Heer Voorzitter van het Directiecomité van de POD Wetenschapsbeleid, de heer Philippe Mettens, Louizalaan 231, 1050 Brussel, binnen 30 kalenderdagen volgend op de datum waarop deze vacature wordt bekendgemaakt in het Belgisch Staatsblad. 8.2. In de kandidatuur dient uitdrukkelijk te worden gepreciseerd : ? de functiebenaming van de functie waarvoor men kandideert; ? de naam en voornaam van de kandidaat, nationaliteit en geboortedatum; ? het adres waar de kandidaat de aangetekende brief in ontvangst zal kunnen nemen, waarmede hem kennis zal worden gegeven van de hem betreffende beslissingen van de Jury; elke wijziging van dit adres dient onmiddellijk te worden meegedeeld. 8.3. De kandidaturen moeten als volgt ingediend worden : via een standaard curriculum vitae te downloaden van www.belspo.be of via secdir@kbr.be waaraan toegevoegd is : ? een volledig en waarheidsgetrouw curriculum vitae; ? een lijst van de wetenschappelijke publicaties en eventuele andere wetenschappelijke werken; ? de beschrijving en gedetailleerde referenties van vorige ervaringen en behaalde resultaten in de domeinen van de OD, zoals hierboven bedoeld onder punt 5.2; ? attesten betreffende de uitgeoefende functies, met vermelding van begin- en einddatum; ? een kopie van het/de vereiste diploma's; de voor de functie aangewezen kandidaat zal gevraagd worden een voor eensluidend verklaard afschrift ervan te bezorgen of het origineel diploma voor te leggen; ? de bescheiden en inlichtingen hierboven bedoeld onder de punten 7.2.1 of 7.2.2, indien het vereiste diploma, behaald door de kandidaat, werd uitgereikt door een andere dan een Belgische instelling; ? het bewijs van taalkennis bedoeld onder punt 7.1, ingeval dit bewijs noodzakelijk is of wanneer de kandidaat wenst dat zijn indeling bij een taalrol gebeurt op basis van dat bewijs; ? in voorkomend geval : het attest van taalkennis bedoeld onder punt 10.1 (voor toegang tot het tweetalige kader). 9. Selectieprocedure. ? Op basis van de dossiers samengesteld zoals onder punt 8 opgegeven onderzoekt de Voorzitter van de POD Wetenschapsbeleid de ontvankelijkheid der ingediende kandidaturen op basis van de algemene en bijzondere toelatingsvoorwaarden bepaald onder punt 6. ? De kandidaat moet aantonen op welke manier hij voldoet aan de vereisten inzake specialisatie en ervaring door de beschrijving ervan in het gestandaardiseerd cv en in de gedetailleerde referenties van vroegere ervaringen en behaalde resultaten in de domeinen van de OD. ? Degenen die een ontvankelijk verklaarde kandidatuur hebben ingediend, worden door de Jury van het KBB uitgenodigd voor een hoorzitting. Deze hoorzitting dient om de wetenschappelijke titels en verdiensten van de kandidaten te evalueren, alsook hun competenties in het licht van de algemene eisen van management en organisatie, enerzijds, en de specifieke eisen anderzijds, in het licht van de uit te voeren functie. ? De kandidaten zullen beoordeeld worden op hun uitgebreide kennis en ervaring in de specifieke domeinen van voorliggende functiebeschrijving. ? Na de hoorzittingen zal de Jury overgaan tot de vaststelling van een gemotiveerde indeling van de kandidaten in twee lijsten : - de eerste met de kandidaten die geschikt worden bevonden voor de uitoefening van de functie; voor deze kandidaten zal de Jury een gemotiveerde rangschikking bepalen; - de tweede met de kandidaten die ongeschikt worden bevonden. ? Elke kandidaat zal per aangetekende brief op de hoogte worden gebracht van de hem betreffende gemotiveerde beslissingen van de Jury. ? De geschikt bevonden kandidaten worden voor de gesolliciteerde functie aangewezen in volgorde van voormelde rangschikking. ? De rangschikking blijft geldig zolang het mandaat duurt van de algemeen directeur onder wiens gezag de te begeven functie geplaatst is, i.c. dus de algemeen directeur van de KBB. 10. Bijkomende informatie. 10.1. De betrekking staat open voor beide taalrollen.

Ze behoort tot de groep betrekkingen waarvoor volgende verdeling over het taalkader wettelijk werd vastgesteld : ? Nederlandstaalkader : 40 %; ? Frans taalkader : 40 %; ? tweetalig kader : 20 %, waarvan de helft ambtenaren van de Nederlandse taalrol en de andere helft ambtenaren van de Franse taalrol. ? De toegang tot de betrekkingen voorbehouden aan het tweetalige kader is voorbehouden aan de houders van het attest van taalkennis voor toegang tot het tweetalige kader (taaltest artikel 12), uitgereikt door SELOR (Selectiebureau van de Federale Overheid, Bisschoffsheimlaan 15, 1000 Brussel; tel. : +32-(0)2 800/505 54; e-mail : taal@selor.be). ? Het bezit van dit attest kan dus een pluspunt zijn. 10.2. Arbeidsvoorwaarden ? Mandaat van 6 jaar (hernieuwbaar); ? voltijds; ? de functie zal uitgeoefend worden in de KBB, Keizerslaan 4, 1000 Brussel; ? Bezoldiging (brutobedrag rekening gehouden met de huidige index, reglementaire toeslagen niet inbegrepen) : bruto 103.300,82 € per jaar (bruto 8.608,40 € per maand). 10.3. Kandidaten met een handicap worden vriendelijk verzocht dit duidelijk te vermelden bij hun kandidatuurstelling en een attest van hun handicap toe te voegen, zodat eventueel de nodige aanpassingen aan de selectieprocedure kunnen worden voorzien. 10.4. Contactpersoon Bijkomende inlichtingen omtrent deze betrekking kunnen worden verkregen bij : - betreffende de inhoud van de functie : dr. Patrick Lefèvre, algemeen directeur, Patrick.lefevre@kbr.be; - betreffende de arbeidsvoorwaarden : Mevr. An Bergs, Directeur van de stafdienst P&O, an.bergs@belspo.be Mevr. Diane Géronnez, Selecties - P&O, diane.geronnez@belspo.be.

^