gepubliceerd op 13 januari 2003
ALESH Te begeven betrekking De raad van bestuur van het ALESH deelt mede dat één betrekking van boekhouder te begeven is. De regels die toepasselijk zijn op het personeel van het (...) Overeenkomst van 1 juni 1994 tussen de federale Regering, de Vlaamse Regering, de Waalse Gewestrege(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST FINANCIEN
ALESH (Amortisatiefonds van de leningen voor de sociale huisvesting) Te begeven betrekking De raad van bestuur van het ALESH deelt mede dat één betrekking van boekhouder te begeven is.
De regels die toepasselijk zijn op het personeel van het ALESH worden vermeld in de volgende teksten : Overeenkomst van 1 juni 1994 tussen de federale Regering, de Vlaamse Regering, de Waalse Gewestregering en de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest betreffende de regeling van de schulden van het verleden en de ermede verbandhoudende lasten inzake sociale huisvesting (Belgisch Staatsblad van 2 juni 1995).
Koninklijk besluit van 3 juli 1990 tot vaststelling van het detacheringkader van het Amortisatiefonds van de leningen voor de sociale huisvesting (Belgisch Staatsblad van 6 juli 1990).
Koninklijk besluit van 3 juli 1990 houdende vaststelling van de administratieve toestand van de gedetacheerde personeelsleden bij het Amortisatiefonds van de leningen voor de sociale huisvesting (Belgisch Staatsblad van 6 juli 1990).
De te begeven betrekking zal worden toegewezen aan een personeelslid dat gedetacheerd wordt van een ministerie of een instelling van openbaar nut welke onder het gezag, de voogdij of het toezicht staat van de Staat, de Gemeenschappen of de Gewesten, en die titularis is van een graad van niveau 2, 2+ (of gelijkwaardig) of de eerste wervingsgraad van niveau 1 in zijn administratie van oorsprong.
De kandidaten beschikken over een nuttige ervaring met betrekking tot : Commerciële boekhouding Overheidsboekhouding Begroting : opstellen en opvolgen De kandidaturen dienen per aangetekend schrijven aan de leidend ambtenaar van het ALESH, Hamerstraat 15, bus 1, 1000 Brussel, te worden gericht vóór het verstrijken van een termijn van dertig dagen die ingaat op de dag waarop dit bericht wordt gepubliceerd.
In de brief dienen naam, voornamen, geboortedatum, privé adres, adres van het werk, telefoonnummer (werk en/of privé), bestuur of instelling van tewerkstelling, huidige graad, eventueel hogere functies, dienst-, niveau- en graadanciënniteit van de kandidaat te worden vermeld.
Hierbij dienen een uitvoerig curriculum vitae met de behaalde diploma's en de verschillende uitgeoefende functies, alsook een bewijs van tewerkstelling van de huidige hiërarchische overheid te worden gevoegd.