Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Document van --
← Terug naar "Beslissing D-2021-05-C over de klacht inzake het hyperpiektarief in de Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment Op 5 november 2021 heeft de Dienst Regulering beslissing D-2021-05-C uitgevaardigd naar aanleiding van(...) De Dienst Regulering is van oordeel dat de argumenten van verzoekster inzake - de schending van (...)"
Beslissing D-2021-05-C over de klacht inzake het hyperpiektarief in de Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment Op 5 november 2021 heeft de Dienst Regulering beslissing D-2021-05-C uitgevaardigd naar aanleiding van(...) De Dienst Regulering is van oordeel dat de argumenten van verzoekster inzake - de schending van (...) Beslissing D-2021-05-C over de klacht inzake het hyperpiektarief in de Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment Op 5 november 2021 heeft de Dienst Regulering beslissing D-2021-05-C uitgevaardigd naar aanleiding van(...) De Dienst Regulering is van oordeel dat de argumenten van verzoekster inzake - de schending van (...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST MOBILITEIT EN VERVOER FEDERALE OVERHEIDSDIENST MOBILITEIT EN VERVOER
Beslissing D-2021-05-C over de klacht inzake het hyperpiektarief in de Beslissing D-2021-05-C over de klacht inzake het hyperpiektarief in de
Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment (dienstregeling 2021 en Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment (dienstregeling 2021 en
2022) 2022)
Op 5 november 2021 heeft de Dienst Regulering beslissing D-2021-05-C Op 5 november 2021 heeft de Dienst Regulering beslissing D-2021-05-C
uitgevaardigd naar aanleiding van de klacht van Thalys tegen Infrabel uitgevaardigd naar aanleiding van de klacht van Thalys tegen Infrabel
betreffende de herziening van de hyperpiekcoëfficiënt die van betreffende de herziening van de hyperpiekcoëfficiënt die van
toepassing is in de Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment toepassing is in de Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment
(dienstregeling 2021 en 2022). (dienstregeling 2021 en 2022).
De Dienst Regulering is van oordeel dat de argumenten van verzoekster De Dienst Regulering is van oordeel dat de argumenten van verzoekster
inzake inzake
- de schending van het efficiëntiebeginsel; - de schending van het efficiëntiebeginsel;
- de schending van het transparantiebeginsel; - de schending van het transparantiebeginsel;
- de schending van het non-discriminatiebeginsel; - de schending van het non-discriminatiebeginsel;
- de schending van het draagkrachtprincipe; - de schending van het draagkrachtprincipe;
- de schending van het vertrouwensbeginsel; - de schending van het vertrouwensbeginsel;
- het gebrek aan pertinentie van het in perspectief plaatsen van de - het gebrek aan pertinentie van het in perspectief plaatsen van de
gebruiksheffing in België gebruiksheffing in België
niet kunnen worden weerhouden. niet kunnen worden weerhouden.
De Dienst Regulering heeft daarom beslist dat de klacht ontvankelijk De Dienst Regulering heeft daarom beslist dat de klacht ontvankelijk
maar ongegrond is. maar ongegrond is.
De volledige non-confidentiële publicatie van deze beslissing kan De volledige non-confidentiële publicatie van deze beslissing kan
worden geconsulteerd op de website van de Dienst Regulering worden geconsulteerd op de website van de Dienst Regulering
(http://www.regul.be). (http://www.regul.be).
^