Etaamb.openjustice.be
Ministerieel Besluit van 21 maart 2011
gepubliceerd op 05 april 2011

Ministerieel besluit tot instelling van de Departementale Raad van Beroep van de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister belast om kennis te nemen van de beroepen inzake evaluatie en tot aanwijzing of erkenning van zijn leden

bron
federale overheidsdienst kanselarij van de eerste minister
numac
2011201427
pub.
05/04/2011
prom.
21/03/2011
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

21 MAART 2011. - Ministerieel besluit tot instelling van de Departementale Raad van Beroep van de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister belast om kennis te nemen van de beroepen inzake evaluatie en tot aanwijzing of erkenning van zijn leden


De Eerste Minister, Gelet op het koninklijk besluit van 15 mei 2001Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 15/05/2001 pub. 17/05/2001 numac 2001021275 bron diensten van de eerste minister Koninklijk besluit houdende oprichting van de Federale Overheidsdienst Kanselarij en Algemene Diensten sluiten houdende oprichting van de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister, gewijzigd bij het koninklijk besluit van 4 september 2002;

Gelet op het koninklijk besluit van 2 augustus 2002Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 02/08/2002 pub. 13/08/2002 numac 2002002233 bron federale overheidsdienst personeel en organisatie Koninklijk besluit tot invoering van een evaluatiecyclus in de federale overheidsdiensten sluiten tot invoering van een evaluatiecyclus in de federale overheidsdiensten, artikel 24;

Gelet op het koninklijk besluit van 4 april 2003Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 04/04/2003 pub. 13/05/2003 numac 2003021098 bron federale overheidsdienst kanselarij van de eerste minister Koninklijk besluit tot vaststelling van de datum van inwerkingtreding voor de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister van het koninklijk besluit van 2 augustus 2002 tot invoering van een evaluatiecyclus in de federale overheidsdiensten sluiten tot vaststelling van de datum van inwerkingtreding voor de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister van het koninklijk besluit van 2 augustus 2002Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 02/08/2002 pub. 13/08/2002 numac 2002002233 bron federale overheidsdienst personeel en organisatie Koninklijk besluit tot invoering van een evaluatiecyclus in de federale overheidsdiensten sluiten tot invoering van een evaluatiecyclus in de federale overheidsdiensten, Besluit :

Artikel 1.Een Raad van Beroep, bevoegd om kennis te nemen van de beroepen betreffende de evaluatie, wordt opgericht bij de Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister en omvat een Nederlandstalige en een Franstalige afdeling.

Art. 2.Worden aangewezen bij de Raad van Beroep : - in de hoedanigheid van voorzitter : in de Nederlandstalige afdeling : - de heer Peter STRICKX; in de Franstalige afdeling : - de heer Sven FORSTER, - in de hoedanigheid van plaatsvervangend voorzitter : in de Nederlandstalige afdeling : - de heer Walter VAN ASSCHE; in de Franstalige afdeling : - de heer Yves VANDER AUWERA.

Art. 3.§ 1. Worden aangewezen om te zetelen in de hoedanigheid van assessor in de Raad van Beroep : in de Nederlandstalige afdeling : - de heer Koen DECLERCQ, adviseur; - Mevr. Vera HULSTAERT, attaché; - de heer Johan D'HAEYER, attaché; in de Franstalige afdeling : - de heer Jacques MICHEL, adviseur-cultuurpactinspecteur; - Mevr. Patricia VERCRUYSSE, attaché; - Mevr. Isabelle MEULEMANS, attaché. § 2. Worden aangewezen om te zetelen in de hoedanigheid van plaatsvervangend assessor in de Raad van Beroep : in de Nederlandstalige afdeling : - de heer Stephan DEPRE, adviseur; - Mevr. Elise BEYST, attaché; - de heer Thomas VAN ACHTER, attaché; in de Franstalige afdeling : - de heer Christophe CUCHE, adviseur; - Mevr. Anne KRÖTHER, attaché; - Mevr. Isabelle HOBERG, attaché.

Art. 4.Worden erkend om te zetelen in de hoedanigheid van assessor in de Raad van Beroep : in de Nederlandstalige afdeling : voor het ACV - Openbare Diensten : - de heer Wim VAN DE VELDE; voor de Algemene Centrale van de Openbare Diensten : - Mevr. Mady BLANCQUAERT; voor het Vrij Syndicaat voor het Openbaar Ambt : - de heer Georges VANDENBORRE; in de Franstalige afdeling : voor het ACV - Openbare Diensten : - Mevr. Geneviève LOUYEST; voor de Algemene Centrale van de Openbare Diensten : - Mevr. Florence COPIN; voor het Vrij Syndicaat voor het Openbaar Ambt : - Mevr. Ariëlle ADAM.

Art. 5.Worden respectievelijk aangewezen in de hoedanigheid van griffier-rapporteur en plaatsvervangend griffier-rapporteur in de Raad van Beroep : in de Nederlandstalige afdeling : - effectief : de heer Lieven BOTTELDOORN; - plaatsvervangend : Mevr. Andrea HOFMAN; in de Franstalige afdeling : - effectief : Mevr. Marianne BORIAU; - plaatsvervangend : de heer Christophe NEUFCOUR. Brussel, 21 maart 2011.

Y. LETERME

^