gepubliceerd op 28 december 2016
Ministerieel besluit tot vaststelling van de aanwijzing van de beambten of personen belast met het geven van technische uitleg in het kader van het openbaar onderzoek over het ontwerp van gewestelijk ontwikkelingsplan
12 DECEMBER 2016. - Ministerieel besluit tot vaststelling van de aanwijzing van de beambten of personen belast met het geven van technische uitleg in het kader van het openbaar onderzoek over het ontwerp van gewestelijk ontwikkelingsplan
De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met Plaatselijke Besturen, Territoriale Ontwikkeling, Stedelijk Beleid, Monumenten en Landschappen, Studentenaangelegenheden, Toerisme en Haven van Brussel, Gelet op het Brussels Wetboek van Ruimtelijke Ordening van 9 april 2004, inzonderheid op het artikel 18;
Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 23 november 1993 betreffende de openbare onderzoeken en de speciale regelen van openbaarmaking inzake stedenbouw en leefmilieu, inzonderheid op het artikel 5, § 2, Besluit :
Artikel 1.In het kader van het openbaar onderzoek over het ontwerp van gewestelijk plan voor duurzame ontwikkeling, zijn de beambten en personen belast met het geven van technische uitleg krachtens artikel 18 van het Brussels Wetboek van Ruimtelijke Ordening : 1. voor de gemeente Anderlecht : Mevr.Sandrine DONY;
Mevr. Virginie MICHEL;
Mevr. Yvette ZEGE;
De heer Patrice DEMOL; 2. voor de gemeente Oudergem : Mevr.Carolyn KHUN;
Mevr. Raphaëla SNAPS;
De heer Colin HERPIGNY; 3. voor de gemeente Sint-Agatha-Berchem : Mevr.Sonia DE TAEVERNIER;
De heer Didier RECOLLECTE; 4. voor de stad Brussel : Mevr.Caroline JADOT;
Mevr. Claire HERTSENS;
Mevr. Sarah MOUTUR; 5. voor de gemeente Etterbeek : Mevr.Alice d'Andrimont;
Mevr. Joana GRAULS;
Mevr. Martine HAUTEKEES;
De heer Xavier de CLIPPELE; 6. voor de gemeente Evere : De heer Michael DAELMAN; Mevr. Martine REGNIERS; 7. voor de gemeente Vorst : De heer Luis MASSE; Mevr. Deborah HADDAD;
De heer Patrice ANDRIES;
De heer Yves SMIDTS; 8. voor de gemeente Ganshoren : De heer Jean COECKELBERGHS; De heer Christophe DE WANNEMAEKER;
De heer Dirk WATERPLAS;
De heer Aurélien LINCLAU; 9. voor de gemeente Elsene : De heer Stéphane LAROSE; De heer Frédéric LETENRE; 10. voor de gemeente Jette : De heer Gaëtan Desneux; Mevr. Audrey Hanson;
Mevr. Nathalie LODOMEZ;
Mevr. Laura BOUQUET;
Mevr. Coralie MEEUS;
Mevr. Inge BONGAERTS; 11. voor de gemeente Koekelberg : De heer Gaëtan VAN DER SMISSEN; De heer Stephen BARBIEUX; 12. voor de gemeente Sint-Jans-Molenbeek : De heer Paul LEMAIRE; Mevr. Anne-Valérie Steens;
De heer Raphaël CIELEN;
Mevr. Elvira RINCON; 13. voor de gemeente Sint-Gillis : Mevr.Catherine AVAKIAN;
De heer Christophe DE BLIECK; 14. voor de gemeente Sint-Joost-ten-Node : Mevr.Elisabeth LEHANSE;
Mevr. Anne WINTERBERG; 15. voor de gemeente Schaarbeek : De heer Benoît Velghe; De heer Gilles VANDEBROUCK;
De heer Guy Van Reepingen; 16. voor de gemeente Ukkel : Mevr.Dominique DOSOGNE;
Mevr. Aurélia BRUSCHI;
Mevr. Anne-Jacqueline FROGNET;
Mevr. Vanessa COUSTRY;
De heer Luc Willeaume; 17. voor de gemeente Watermaal-Bosvoorde : Mevr.Chloé GILLAIN;
Mevr. Myriam Brackelaire; 18. voor de gemeente Sint-Lambrechts-Woluwe : Mevr.Nadine SONCK;
De heer Adriano TUSEI;
Mevr. Céline Delwiche; 19. voor de gemeente Sint-Pieters-Woluwe : Mevr.Florence VANDERBECQ;
De heer Damien WARNANT;
Mevr. Adeline RUSSEL;
De heer Nicolas Gdalewitch.
Brussel, 12 december 2016.
Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering : De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met Plaatselijke Besturen, Territoriale Ontwikkeling, Stedelijk Beleid, Monumenten en Landschappen, Studentenaangelegenheden, Toerisme, Openbaar Ambt, Wetenschappelijk Onderzoek en Openbare Netheid, R. VERVOORT
Bekendmaking van openbaar onderzoek De Regering van het Brusselse Hoofdstedelijke Gewest onderwerpt het ontwerp van Gewestelijk Plan voor Duurzame Ontwikkeling en zijn Milieueffectenrapport aan een openbaar onderzoek.
Dit openbare onderzoek zal plaatsvinden van vrijdag 13 januari 2017 tot en met maandag 13 maart 2017.
Inlichtingen, technische uitleg en de modaliteiten om uw opmerkingen of klachten in te dienen zijn verkrijgbaar in elk van de 19 Brusselse gemeenten.
Alle informatie is beschikbaar bij de gemeentebesturen of op de website www.gpdo.brussels.
De opmerkingen of bezwaarschriften dienen gericht te worden aan de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot uiterlijk 13 maart 2017, op volgend adres : Brusselse Hoofdstedelijke Regering - Perspective Naamsestraat 59 1000 Brussel Zo nodig kunnen de bezwaarschriften en opmerkingen mondeling geformuleerd worden, vóór deze datum, bij de gemeentelijke verantwoordelijke die hiertoe aangeduid werd.