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Meertalige weergave van Koninklijk Besluit van 10/04/2025
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Koninklijk besluit betreffende de toekenning van een subsidie aan 24 sociale actoren die werden geselecteerd uit de kandidaturen van de projectoproep "e-inclusion for Belgium - Sociale Actoren 2023" voor het tweede werkingsjaar van de uitvoering van een project gericht op de digitale inclusie van kwetsbare groepen in het kader van het project "e-inclusion for Belgium" van het Europees herstel- en veerkrachtplan Arrêté royal relatif à l'octroi d'un subside à destination de 24 acteurs sociaux sélectionnés parmi les candidatures de l'appel à projets « e-inclusion for Belgium - Acteurs Sociaux 2023 » pour la deuxième année de mise en oeuvre d'un projet visant l'inclusion numérique des groupes vulnérables dans le cadre du projet « e-inclusion for Belgium » du Plan pour la reprise et la résilience européen
10 APRIL 2025. - Koninklijk besluit betreffende de toekenning van een 10 AVRIL 2025. - Arrêté royal relatif à l'octroi d'un subside à
subsidie aan 24 sociale actoren die werden geselecteerd uit de destination de 24 acteurs sociaux sélectionnés parmi les candidatures
kandidaturen van de projectoproep "e-inclusion for Belgium - Sociale de l'appel à projets « e-inclusion for Belgium - Acteurs Sociaux 2023
Actoren 2023" voor het tweede werkingsjaar van de uitvoering van een » pour la deuxième année de mise en oeuvre d'un projet visant
project gericht op de digitale inclusie van kwetsbare groepen in het l'inclusion numérique des groupes vulnérables dans le cadre du projet
kader van het project "e-inclusion for Belgium" van het Europees « e-inclusion for Belgium » du Plan pour la reprise et la résilience
herstel- en veerkrachtplan européen
FILIP, Koning der Belgen, PHILIPPE, Roi des Belges,
Aan allen die nu zijn en hierna wezen zullen, Onze Groet. A tous, présents et à venir, Salut.
Gelet op de wet van 22 mei 2003 betreffende de organisatie van de Vu la loi du 22 mai 2003 portant organisation du budget et de la
begroting en van de comptabiliteit van de federale Staat, artikelen 121 tot 124 ; comptabilité de l'Etat fédéral, les articles 121 à 124 ;
Gelet op de programmawet van 20 december 2020, artikel 91; Vu la loi-programme du 20 décembre 2020, l'article 91 ;
Gelet op de wet van 23 december 2021 betreffende de Algemene Vu la loi du 23 décembre 2021 contenant le budget général des dépenses
uitgavenbegroting voor het begrotingsjaar 2022, artikel 2.06.4 ; pour l'année budgétaire 2022, article 2.06.4 ;
Gelet op de wet van 26 december 2022 betreffende de Algemene Vu la loi du 26 décembre 2022 contenant le budget général des dépenses
uitgavenbegroting voor het begrotingsjaar 2023, artikel 2.06.4 ; pour l'année budgétaire 2022, article 2.06.4 ;
Gelet op de wet van 22 december 2023 betreffende de Algemene Vu la loi du 22 décembre 2023 contenant le budget général des dépenses
uitgavenbegroting voor het begrotingsjaar 2024, artikel 2.06.4 ; pour l'année budgétaire 2024, article 2.06.4 ;
Gelet op de financiënwet van 20 december 2024 voor het begrotingsjaar Vu la loi des finances du 20 décembre 2024 pour l'année budgétaire
2025 ; 2025 ;
Gelet op de financiënwet van 25 maart 2025 voor het begrotingsjaar Vu la loi des finances du 25 mars 2025 pour l'année budgétaire 2025 ;
2025 ; Gelet op het koninklijk besluit van 20 mei 2022 betreffende de Vu l'arrêté royal du 20 mai 2022 relatif au contrôle administratif,
administratieve, begrotings- en beheerscontrole, artikel 20 ; budgétaire et de gestion, article 20 ;
Gelet op de verordening (EU) 2021/241 van het Europees parlement en Vu le Règlement (EU) 2021/241 du Parlement européen et du Conseil de
van de Raad van de Europese unie van 12 februari 2021 tot instelling l'Union européenne du 12 février 2021 établissant la facilité pour la
van de herstel- en veerkrachtfaciliteit. reprise et la résilience ;
Gelet op het Nationaal herstel- en veerkrachtplan zoals goedgekeurd Vu le plan national pour la reprise et la résilience tel qu'approuvé
door de Ministerraad op 30 april 2021. par le Conseil des ministres du 30 avril 2021.
Gelet op de verordening (EU) 2023/435 van het Europees parlement en de Vu le Règlement (UE) 2023/435 du Parlement européen et du Conseil du
Raad van 27 februari 2023 tot wijziging van Verordening (EU) 2021/241 27 février 2023 modifiant le règlement (UE) 2021/241 en ce qui
wat betreft REPowerEU-hoofdstukken in herstel- en veerkrachtplannen en concerne les chapitres REPowerEU des plans pour la reprise et la
tot wijziging van Verordeningen (EU) nr. 1303/2013, (EU) 2021/1060 en résilience et modifiant les règlements (UE) no 1303/2013, (UE)
(EU) 2021/1755 en Richtlijn 2003/87/EG 2021/1060, (UE) 2021/1755 et la directive 2003/87/CE.
Gelet op de uitvoeringsbeslissing van de Raad van de Europese unie van
6 juli 2021 betreffende de goedkeuring van de evaluatie van het Vu la décision d'exécution du Conseil de l'Union européenne du 6
Belgische herstel- en veerkrachtplan;
Gelet op de uitvoeringsbeslissing van de Europese Raad van 13 juli 2021 (en zijn bijlage) met betrekking tot de goedkeuring van de evaluatie van het Belgische plan voor Herstel en Veerkracht; Gelet op de uitvoeringsbeslissing van de Europese Raad van 13 juli 2021 (en zijn bijlage) met betrekking tot de goedkeuring van de evaluatie van het Belgische plan voor Herstel en Veerkracht; Gelet op het uitvoeringsbesluit van de Raad van de Unie van 8 december 2023 (en bijlage) dat het uitvoeringsbesluit van 13 juli 2021 wijzigt betreffende de goedkeuring van de beoordeling van het plan voor juillet 2021 relative à l'approbation de l'évaluation du Plan pour la reprise et la résilience pour la Belgique ; Vu la décision d'exécution du Conseil Européen du 13 juillet 2021 (et son annexe) relative à l'adoption de l'évaluation du plan belge pour la Reprise et la Résilience ; Vu la décision d'exécution du Conseil européen du 13 juillet 2021 (et son annexe) relative à l'adoption de l'évaluation du Plan belge pour la reprise et la résilience ; Vu la décision d'exécution du Conseil de l'Union du 08 décembre 2023 (et son annexe) modifiant la décision d'exécution du 13 juillet 2021 relative à l'approbation de l'évaluation du plan pour la reprise et la
herstel en veerkracht voor België. résilience pour la Belgique.
Gelet op de verordening (EU) 2021/241 van het Europees parlement en Vu le Règlement (EU) 2021/241 du Parlement européen et du Conseil de
van de Raad van de Europese unie van 12 februari 2021 tot instelling l'Union européenne du 12 février 2021 établissant la facilité pour la
van de herstel- en veerkrachtfaciliteit. reprise et la résilience ;
Gelet op de uitvoeringsbeslissing van de Europese Raad van 13 juli Vu la décision d'exécution du Conseil Européen du 13 juillet 2021 (et
2021 (en zijn bijlage) met betrekking tot de goedkeuring van de son annexe) relative à l'adoption de l'évaluation du plan belge pour
evaluatie van het Belgische plan voor Herstel en Veerkracht; la Reprise et la Résilience ;
Gelet op het uitvoeringsbesluit van de Raad van de Unie van 8 december Vu la décision d'exécution du Conseil de l'Union du 08 décembre 2023
2023 (en bijlage) dat het uitvoeringsbesluit van 13 juli 2021 wijzigt (et son annexe) modifiant la décision d'exécution du 13 juillet 2021
betreffende de goedkeuring van de beoordeling van het plan voor relative à l'approbation de l'évaluation du plan pour la reprise et la
herstel en veerkracht voor België. résilience pour la Belgique.
Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 2 juni Vu l'avis de l'Inspecteur des finances, donné le 2 juin 2023 ;
2023 ; Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 21 Vu l'avis de l'Inspecteur des finances, donné le 21 décembre 2023;
december 2023; Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 3 januari 2024; Vu l'avis de l'Inspecteur des finances, donné le 3 janvier 2024;
Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 31 Vu l'avis de l'Inspecteur des finances, donné le 31 janvier 2024;
januari 2024; Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 27 januari 2025; Vu l'avis de l'Inspecteur des finances, donné le 27 janvier 2025;
Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 28 Vu l'avis de l'Inspecteur des finances, donné le 28 mars 2025;
maart 2025; Considérant l'importance de mettre en oeuvre rapidement le projet
Overwegende het belang van een snelle uitvoering van het project dat repris dans le Plan national pour la Reprise et la Résilience approuvé
is opgenomen in het door de Ministerraad van 30 april 2021 goedgekeurde Nationaal Plan voor Herstel en Veerkracht betreffende de investeringen in digitalisering Op de voordracht van de Minister van Asiel en Migratie, en Maatschappelijke Integratie, belast met Grootstedenbeleid; Hebben Wij besloten en besluiten Wij :

Artikel 1.§ 1. Er wordt in het kader van het "e-inclusion for Belgium" project (referentie I408034vBE-C[42]-I[I-4.08]) van het

au Conseil des ministres du 30 avril 2021 concernant des investissements dans la digitalisation ; Sur la proposition de la Ministre de l'Asile et de la Migration, et de l'Intégration sociale, chargée de la Politique des Grandes villes; Nous avons arrêté et arrêtons :
Europees herstel- en veerkrachtplan aan 24 sociale actoren een

Article 1er.§ 1er. Il est alloué à 24 acteurs sociaux dans le cadre

du projet « e-inclusion for Belgium » (référencé
subsidie van samen maximaal drie miljoen negenhonderdnegen duizend I408034vBE-C[42]-I[I-4.08]) du Plan pour la reprise et la résilience,
une subvention de trois millions neuf cent neuf mille quatre cent
vierhonderdnegenenzestig euro en vierendertig cent (3.909.469,34 EUR) soixante-neuf euros et trente-quatre centimes (3.909.469,34 EUR) au
toegekend ter dekking van de kosten die gepaard gaan met de maximum pour couvrir les dépenses T.V.A. comprise liées à la
verwezenlijking van het tweede jaar van projecten inzake digitale réalisation de la deuxième de projets d'inclusion numérique pour les
inclusie van kwetsbare groepen in onze maatschappij. groupes vulnérables de notre société.
§ 2. De subsidie van drie miljoen negenhonderdnegen duizend § 2. La subvention de trois millions neuf cent neuf mille quatre cent
vierhonderdnegenenzestig euro en vierendertig cent (3.909.469,34 EUR) soixante-neuf euros et trente-quatre centimes (3.909.469,34 EUR) est
wordt aan de 24 sociale actoren verdeeld zoals vermeld in de bijlage répartie entre les 24 acteurs sociaux dont la liste figure à l'annexe
van dit Koninklijk Besluit. du présent arrêté royal.
§ 3. Het bedrag van de subsidie komt overeen met het goedgekeurde § 3. Le montant de la subvention correspond au montant approuvé pour
bedrag voor het laatste werkingsjaar van het uit te voeren project. la dernière année de la mise en oeuvre du projet.
§ 4. Het subsidiebedrag werd uitgesplitst in een bedrag exclusief en § 4. Le montant de la subvention a été ventilé entre un montant hors
een bedrag inclusief btw. In geval van onduidelijkheid werd een T.V.A. et un montant T.V.A. incluse. En cas d'ambiguïté, une
correctie doorgevoerd om de btw te berekenen zonder het maximumbedrag correction a été apportée pour calculer la T.V.A. sans dépasser le
van de toegekende subsidiebedrag te overschrijden. montant maximum de la subvention allouée.
§ 5. Alleen bedragen exclusief btw kunnen ten laste van het herstel- § 5. Seules les dépenses hors T.V.A. sont à charge du Plan pour la
en veerkrachtplan worden gebracht. De btw wordt gedragen door de Belgische staat. reprise et la résilience. La T.V.A. sera supportée par l'Etat belge.
§ 6. Het subsidiebedrag zal worden aangerekend op de basisallocatie § 6. Le montant de la subvention est inscrit à charge des crédits
06.41.14.33.00.44 van de Algemene uitgavenbegroting van het d'engagement de l'allocation de base 06.41.14.33.00.44 du Budget
begrotingsjaar 2025. général des dépenses de l'année budgétaire 2025.

Art. 2.Het Digilab team van de POD Maatschappelijke Integratie,

Art. 2.L'équipe Digilab du SPP Intégration sociale, Centre

Administratief Centrum Kruidtuin - Finance Tower, Kruidtuinlaan 50 bus Administratif Botanique - Finance Tower, Boulevard du Jardin Botanique
165, 1000 Brussel, is belast met het administratieve beheer van het 50 boîte 165, à 1000 Bruxelles est en charge de la gestion
project "e-inclusion for Belgium". administrative liée au projet « e-inclusion for Belgium ».

Art. 3.§ 1. Binnen drie maanden na de ondertekening van dit

Art. 3.§ 1er. Un protocole rédigé sur base des informations présentes

koninklijk besluit wordt een protocol, opgesteld op basis van de dans le dossier de demande est conclu au plus tard dans les trois mois
gegevens in het aanvraagdossier, gesloten tussen de begunstigde van de à dater de la signature du présent arrêté royal entre le bénéficiaire
subsidie en de minister bevoegd voor maatschappelijke integratie en de la subvention et le ministre qui a l'intégration sociale et la
armoedebestrijding. Daarin worden de doelstellingen van het project,de lutte contre la pauvreté dans ses attributions. Il spécifie les
wijze van uitvoering, de samenwerking tussen de partijen, de sancties, objectifs du projet, les modalités de mise en oeuvre, de collaboration
de verslaglegging en de verplichtingen van de begunstigde entre les parties, de sanctions, de rapportages et les obligations du
gespecificeerd. bénéficiaire.
§ 2. De uitvoering van het project moet geschieden op de in het § 2. La réalisation du projet doit se faire de la manière décrite dans
protocol beschreven wijze. le protocole.

Art. 4.De subsidie dekt de uitgaven in de periode van 1 januari 2025

Art. 4.La subvention couvre les dépenses effectuées durant la période

tot en met 31 december 2025. du 1er janvier 2025 au 31 décembre 2025.

Art. 5.§ 1. De subsidie kan alleen de kosten in verband met het

Art. 5.§ 1er. La subvention peut uniquement couvrir les frais

project dekken die zijn aangegeven in het aanvraagdossier ingediende afférents au projet qui ont été indiqués dans le plan financier
financiële plan of waarvoor een wijzigingsverzoek is goedgekeurd door transmis dans le dossier de demande ou pour lesquels une demande de
Digilab en die kunnen worden gefinancierd in het kader van het modification a été approuvée par Digilab, et qui peuvent être financés
Europees herstel- en veerkrachtplan. dans le cadre du Plan pour la reprise et la résilience.
§ 2. Dubbele financiering van projectkosten is strikt verboden. § 2. Le double financement des frais afférents au projet est strictement interdit.
§ 3. Het betreft kosten die verband houden met de uitvoering van § 3. Il s'agit des coûts liés à la mise en oeuvre des projets
volgende goedgekeurde projecten: suivants, qui ont été approuvés :
1. Het project "DigiFutures" van de vzw Alpha 5000 1. Le projet « DigiFutures » de l'asbl Alpha 5000
2. Het project "Le réseau des IP Wallons" van de vzw ARC 2. Le projet « Le réseau des IP Wallons » de l'asbl ARC
3. Het project "Brigade Numérique Mobile" van de vzw Bibliothèques 3. Le projet « Brigade Numérique Mobile » de l'asbl Bibliothèques sans
sans frontières (BSF) frontières (BSF)
4. Het project "Soutien Informatique Mutualisé" van de vzw CALIF 4. Le projet « Soutien Informatique Mutualisé » de l'asbl CALIF
5. Het project "EPN Mobile et Connecté" van de vzw CEDEG 5. Le projet "EPN Mobile et Connecté" de l'asbl CEDEG
6. Het project "LabNPlay" van de vzw CodeNPlay 6. Le projet « LabNPlay » de l'asbl CodeNPlay
7. Het project "Tous connectés" van het Franstalige Rode Kruis van België 7. Le projet « Tous connectés » de la Croix-Rouge de Belgique
8. Het project "EPN Upgrade" van de vzw Fobagra 8. Le projet « EPN Upgrade » de l'asbl Fobagra
9. Het project "SocioConnect" van de vzw Interface3.Namur 9. Le projet « SocioConnect » de l'asbl Interface3.Namur
10. Het project "Diversi'Clic" van de vzw La Scientothèque 10. Le projet « Diversi'Clic » de l'asbl La Scientothèque
11. Het project "PAW e-inclusion" van de vzw P.A.W. 11. Le projet « Migralink » de l'asbl Le Monde des Possibles
12. Het project "Tous.tes e-concerné.e.s" van vzw Pôle Beaurinois 12. Le projet « Tous.tes. e-concerné.e.s » du Pôle Beaurinois
13. Het project "Migralink" van de vzw Le Monde des Possibles 13. Le projet « PAW e-inclusion » de l'asbl P.A.W.
14. Het project "Digi You" van de vzw Pour la Solidarite 14. le projet « Digi You » de l'asbl Pour la Solidarité
15. Het project "Clic pour elles" van Réso vzw 15. Le projet « Clic pour elles » de l'asbl Réso
16. Het project "123 Digit" van de vzw WeTechCare 16. Le projet « 123 Digit » de l'asbl WeTechCare
17. Het project "Digiboost" van de vzw Yambi 17. Le projet « Digiboost » de l'asbl Yambi
18. Het project van Amal vzw, "Digi-beetjes" 18. Le projet de l'asbl Amal, « Digi-beetjes »
19. Het project van IMEC vzw, "Digivaardig in zorg en welzijn (DiZW) 19. Le projet de l'asbl IMEC, « Digivaardig in zorg en welzijn (DiZW)
20. Het project van Maks vzw, "Na de muis en het klavier komt ChatGPT" 20. Le projet de l'asbl Maks, « Na de muis en het klavier komt ChatGPT »
21. Het project van vzw Pegode, "Digihelden" 21. Le projet de l'ASBL Pegode, « Digihelden »
22. Het project van SAAMO West-Vlaanderen, "E-inclusie als sociale 22. Le projet de SAAMO Flandre occidentale, « E-inclusie als sociale
hefboom" hefboom »
23. Het project van vzw Het Portaal, "Naar een e-inclusive zorg" 23. Le projet de l'asbl Het Portaal, « Naar een e-inclusive zorg »
24. Het project "Inclume" van de vzw Choq 24. Le projet « Inclume » de l'asbl Choq
§ 4. De organisaties zijn verplicht naast de subsidie een § 4. Les organisations sont tenues de prévoir un cofinancement en
cofinanciering te voorzien. Deze cofinanciering moet bijdragen aan de complément de la subvention. Ce cofinancement doit contribuer à la
verduurzaming van het project na afloop van de subsidie, zoals beoogd pérennisation du projet après l'expiration de la subvention,
in de doelstellingen van de projectoproep "e-inclusion for Belgium" conformément aux objectifs des appels à projets « e-inclusion for
uit 2023 gericht op sociale actoren. Het bedrag van de cofinanciering Belgium » de 2023, destinés aux acteurs sociaux. Le montant du
dient 20% te bedragen van de totaal gemaakte uitgaven die in het cofinancement doit représenter 20 % des dépenses totales faites pour
lopende jaar voor dit project. ce projet au cours de l'année en cours.
§ 5. Het niet voorzien in de vereiste cofinanciering zal resulteren in § 5. Le non-respect de l'obligation de cofinancement requise
een vermindering van de toegekende subsidie. De vermindering zal entraînera une réduction de la subvention octroyée. Cette réduction
proportioneel worden berekend op basis van het tekort aan de vereiste sera calculée de manière proportionnelle en fonction du montant
cofinanciering. manquant par rapport au cofinancement exigé.
§ 6. Het inzetten van cofinanciering afkomstig uit andere Europese § 6. L'utilisation d'un cofinancement provenant d'autres sources
bronnen is strikt verboden. européennes est strictement interdite.

Art. 6.§ 1. Aan de begunstigde kan een voorschot van maximaal 30% van

Art. 6.§ 1er. Le bénéficiaire peut recevoir une avance correspondant

het via het RRF toegekende subsidiebedrag worden verstrekt. Bij de à un maximum de 30 % du montant de la subvention accordée via le RRF.
berekening van het voorschot wordt geen rekening gehouden met de btw. Le calcul de cette avance ne tient pas compte de la T.V.A.. Le montant
Het exacte voorschotbedrag per project wordt vermeld in de bijlage van exact de l'avance par projet est précisé dans l'annexe du présent
dit koninklijk besluit. arrêté royal.
Dit voorschot wordt enkel toegekend op verzoek van de gesubsidieerde Cette avance n'est accordée que sur demande de l'organisation
organisatie, dat moet worden ingediend vóór de eerste subventionnée, à introduire avant la première demande de remboursement
terugbetalingsaanvraag en uiterlijk op 1 juli 2025. et au plus tard le 1er juillet 2025.
§ 2. Het resterende bedrag van de subsidie wordt aan de begunstigde § 2. Le montant restant du subside sera versé au bénéficiaire,
betaald, evenredig met de gedane uitgaven en met inachtneming van de proportionnellement aux dépenses effectuées et selon les dispositions
bepalingen in artikel 7 en artikel 8, onder voorbehoud van : décrites à l'article 7 et à l'article 8, moyennant :
a) de verwezenlijking van de in het protocol opgenomen doelstellingen a) la réalisation des objectifs du projet tels qu'ils sont définis
van het project en de conformiteit ervan met betrekking tot de in het dans le protocole et sa conformité par rapport aux jalons/cibles du
herstel- en veerkrachtplan bepaalde mijlpalen/doelstellingen van het projet « e-inclusion for Belgium » tels qu'approuvés dans le Plan pour
project "e-inclusion for Belgium"; la reprise et la résilience ;
b) De verwezenlijking van gepaste maatregelen om de financiële b) la mise en oeuvre de mesures appropriées pour protéger les intérêts
belangen van de Unie te beschermen en erover waken dat het gebruik van financiers de l'Union et veiller à ce que l'utilisation des fonds dans
de fondsen in het kader van de door de faciliteit ondersteunde le cadre des mesures soutenues par la facilité respecte le cadre
maatregelen het Belgisch en Europees juridisch kader respecteren, in juridique belge et européen, en particulier en ce qui concerne la
het bijzonder wat de preventie, de opsporing en de bestrijding van de prévention, la détection et la correction de la fraude, de la
fraude, de corruptie en de belangenconflicten in artikel 22 van het corruption et des conflits d'intérêts comme mentionné à l'article 22
Europees reglement (EU) 2021/241 betreft, vormt een verplichting en du Règlement européen (EU) 2021/241 sont des obligations et conditions
een voorwaarde voor de toekenning van de toelage. pour l'octroi de la subvention.
c) In geval van fraude, corruptie, belangenconflicten en dubbele c) En cas de fraude, corruption, conflits d'intérêt et double
financiering ten nadele van de financiële belangen van de Unie wordt financement portant atteinte aux intérêts financiers de l'Union, la
de subsidie in haar geheel of gedeeltelijk verminderd. Bij de
vaststelling van het bedrag van de terugvordering en de verlaging, of subvention sera réduite en tout ou en partie. Pour déterminer le
van het bedrag dat vroegtijdig moet worden terugbetaald, neemt de montant du recouvrement et de la réduction, ou du montant faisant
staat het evenredigheidsbeginsel in acht en houdt hij rekening met de l'objet du remboursement anticipé, l'Etat respecte le principe de
ernst van de fraude, de corruptie en de belangenconflicten die de proportionnalité et tient compte de la gravité de la fraude, de la
financiële belangen van de Unie schaden, of met de niet-nakoming van corruption et du conflit d'intérêts portant atteinte aux intérêts
een verplichting. Bij het vaststellen van de toe te passen financiële financiers de l'Union, ou du manquement à une obligation. A ce titre,
correcties zal rekening worden gehouden met de richtsnoeren van de il sera notamment tenu compte des orientations de la Commission
Europese Commissie voor het bepalen van de financiële correcties die européenne pour la détermination des corrections financières à
moeten worden toegepast in geval van niet-naleving van de regels appliquer en cas de non-respect des règles en matière de marchés
inzake overheidsopdrachten. publics.
d) het opmaken van terugbetalingsaanvragen vergezeld van de in artikel d) la production de déclarations de créance accompagnées des documents
7 paragraaf 4 genoemde documenten, waaruit onder meer de materialiteit énumérés à l'article 7, paragraphe 4, attestant entre autres la
en het bedrag van de aangegeven kosten blijkt. matérialité et le montant des charges déclarées.

Art. 7.§ 1. Om het resterende bedrag van de subsidie (d.w.z. het

Art. 7.§ 1er. Pour l'obtention le montant restant de la subvention

bedrag boven het voorschot van 30%) te verkrijgen, moet de organisatie (c'est-à-dire le montant au-delà de l'avance de 30 %), l'organisation
twee terugbetalingsaanvragen indienen. doit transmettre une ou deux déclarations de créance.
§ 2. De eerste terugbetalingsaanvraag heeft betrekking op uitgaven § 2. La première déclaration de créance est relative aux dépenses
tussen 1 januari 2025 en 30 juni 2025. Deze moet uiterlijk op 12 juli effectuées entre le 1er janvier 2025 et 30 juin 2025 inclus. Elle doit
2025 aan Digilab worden verzonden. être transmise à Digilab pour le 12 juin 2025 au plus tard.
Deze eerste terugbetalingsaanvraag moet vergezeld gaan van de in Cette première déclaration de créance doit être accompagnée des
artikel 7 paragraaf 4 beschreven documenten om verificatie van die documents énumérés à l'article 7, paragraphe 4 pour permettre le
uitgaven mogelijk te maken. contrôle de ces dépenses.
Het bedrag van de eerste terugbetalingsaanvraag wordt betaald, na Le montant de la première déclaration de créance sera versé après
goedkeuring van de door de begunstigde ingediende documenten en mits approbation des documents transmis par le bénéficiaire et moyennant le
aan de in artikel 7 paragraaf 8 genoemde eisen wordt voldaan. respect des exigences énumérées à l'article 7, paragraphe 8.
De hoogte van het bedrag van de eerste terugbetalingsaanvraag mag niet Le montant de la première demande de remboursement ne peut excéder 60
meer bedragen dan 60% van het totale subsidiebedrag. % du montant total de la subvention.
De door de administratie goedgekeurde kosten worden in voorkomend Les dépenses approuvées par l'administration seront, le cas échéant,
geval verminderd met het reeds toegekende voorschot, conform artikel réduites du montant de l'avance déjà octroyée, conformément à
6, § 1. l'article 6, § 1.
Het voorschot van 30% van het bedrag van de RRF-subsidie + het L'avance de 30 % du montant de la subvention RRF, ajoutée au solde
resterend bedrag dat door de administratie wordt goedgekeurd op basis approuvé par l'administration sur la base des dépenses soumises dans
van de onkosten die worden ingediend in kader van de eerste le cadre de la première demande de remboursement, ne peut ensemble
terugbetalingsaanvraag, mag samen niet hoger zijn dan 60%. dépasser 60 % du montant total.
Als de begunstigde op het moment van de eerste terugbetalingsaanvraag Si, au moment de la première déclaration de créance, le bénéficiaire
nog niet het volledige voorschotbedrag heeft gebruikt, of als hij geen n'a pas encore utilisé la totalité du montant de l'avance, ou s'il ne
terugbetaling wenst te vragen, is hij niettemin verplicht om Digilab souhaite pas demander de remboursement, celui-ci est néanmoins dans
uiterlijk 12 juli 2025 de documenten toe te sturen die zijn opgesomd l'obligation de transmettre à Digilab, pour le 12 juillet 2025 au plus
in artikel 7 lid 4. Deze documenten moeten betrekking hebben op alle tard, les documents énumérés à l'article 7, paragraphe 4. Ces
documents doivent concerner l'ensemble des dépenses payées entre le 1er
uitgaven die zijn betaald tussen 1 januari 2025 en 30 juni 2025 en janvier 2025 et 30 juin 2025 inclus dont les services ont été
waarvoor de diensten volledig zijn geleverd. entièrement prestés.
§ 3. De tweede terugbetalingsaanvraag heeft betrekking op uitgaven die § 3. La deuxième déclaration de créance est relative aux dépenses
zijn gedaan tussen 1 januari 2025 en 31 december 2025, die niet zijn effectuées entre le 1er janvier 2025 et le 31 décembre 2025 compris,
betaald met het bedrag van het voorschot, noch zijn opgenomen in de qui n'ont pas été payées avec le montant de l'avance, ni incluses dans
eerste terugbetalingsaanvraag. la première déclaration de créance.
Cette deuxième déclaration de créance doit être transmise à Digilab
Deze tweede terugbetalingsaanvraag moet uiterlijk op 15 januari 2026 pour le 15 janvier 2026 au plus tard. Elle doit également être
aan Digilab worden verzonden. Deze moet ook vergezeld gaan van de in accompagnée des documents énumérés à l'article 7, paragraphe 4,
artikel 7 paragraaf 4 beschreven documenten met betrekking tot de in relatifs aux dépenses pour lesquelles un remboursement est demandé
deze terugbetalingsaanvraag opgegeven uitgaven (om verificatie van die dans le cadre de cette déclaration de créance (pour permettre le
uitgaven mogelijk te maken). contrôle de ces dépenses).
Het bedrag van de tweede terugbetalingsaanvraag, dat ten hoogste Le montant de la deuxième déclaration de créance, correspondant au
overeenkomt met het saldo van de subsidie, wordt na goedkeuring van de maximum au solde du subside, sera versé après approbation des
door de begunstigde ingediende documenten en mits aan de in artikel 7 documents transmis par le bénéficiaire et moyennant le respect des
paragraaf 8 genoemde eisen wordt voldaan. exigences énumérées à l'article 7, paragraphe 8.
§ 4. Om ontvankelijk te zijn moet elke aanvraag vergezeld gaan van de § 4. Pour être recevable, chaque déclaration de créance doit être
volgende documenten : accompagnée des documents suivants :
- een financieel verslag over de uitgaven die in het kader van het - un rapport financier dûment complété reprenant le détail des
project zijn gedaan. De inhoud van het financieel verslag wordt in dépenses effectuées dans le cadre du projet. Le contenu du rapport
artikel 7 paragraaf 5 nader toegelicht; financier est détaillé à l'article 7, paragraphe 5 ;
- alle boekhoudkundige documenten, originelen of leesbare kopieën, die - toutes les pièces justificatives comptables, originales ou en copie
de in het financieel verslag vermelde uitgaven rechtvaardigen. Al deze lisibles, justifiant les dépenses reprises dans le rapport financier.
documenten moeten worden genummerd volgens een voorgeschreven methode Tous ces documents doivent impérativement être numérotés selon une
(toegelicht in het protocol) zodat deze gemakkelijk gelinkt kunnen méthode imposée (expliquée dans le protocole) afin d'être facilement
worden met de gegevens in het financieel verslag. De aanvrager associés aux détails repris dans le rapport financier, sans quoi le
verbindt zich ertoe de originelen gedurende de wettelijk remboursement pourrait être refusé. Le demandeur s'engage à conserver
voorgeschreven termijnen te bewaren en op verzoek van de administratie les originaux pendant les périodes prévues par la loi et à les mettre
ter beschikking te stellen. à disposition à la demande de l'administration ;
- alle aanvullende bewijsstukken die nodig zijn om aan te tonen dat de - les éventuels documents justificatifs complémentaires nécessaires
gedane uitgaven rechtstreeks verband houden met de pour attester que les dépenses effectuées ont un lien direct avec les
mijlpalen/doelstellingen van het "e-inclusion for Belgium" project jalons/cibles du projet « e-inclusion for Belgium » tels qu'approuvés
zoals goedgekeurd in het herstel- en veerkrachtplan ; dans le Plan pour la reprise et la résilience ;
- een verklaring op eer dat : - une déclaration sur l'honneur attestant que :
a) de projectuitgaven niet dubbel worden gefinancierd ; a) les dépenses du projet ne font pas l'objet d'un double financement ;
b) alle ingediende facturen zijn betaald. b) toutes les factures soumises ont effectivement été payées.
Indien dit niet het geval is, moet Digilab hiervan onverwijld in Si tel n'est pas le cas, Digilab doit en être informé sans délai.
kennis worden gesteld. Dit deel van de subsidie wordt dan niet betaald Cette partie de la subvention ne sera alors pas versée ou devra être
of moet worden terugbetaald. remboursée.
- een document met de naam, voornaam en geboortedatum van de - un document reprenant le nom, le prénom et la date de naissance des
wettelijke vertegenwoordigers van de dienstverleners aan wie in het représentants légaux des organisations exemptées d'enregistrement au
kader van het project een betaling is gedaan en wie vrijgesteld zijn registre UBO, à qui un paiement a été effectué.
van registratie in het UBO register. un rapport d'activités démontrant, entre autres, les actions
een activiteitenverslag in waarin onder meer de in het kader van het entreprises dans le cadre du projet et dans quelle mesure les
project ondernomen acties en de mate waarin de doelstellingen en objectifs de ce projet et les résultats poursuivis ont été atteints.
resultaten zijn bereikt, worden aangetoond.
§ 5. De financiële verslagen dienen een gedetailleerde overzichtstabel § 5. Les rapports financiers doivent comporter un tableau
te bevatten van de totaal gemaakte uitgaven, inclusief de bijbehorende récapitulatif des dépenses totales engagées et des preuves de paiement
betalingsbewijzen, waarmee de organisaties waaraan de betalingen zijn permettant d'identifier les organisations auxquelles les paiements ont
verricht kunnen worden geïdentificeerd (naam, KBO-nummer, adres), met été effectués (nom, numéro BCE, adresse), avec mention du montant hors
vermelding van het bedrag exclusief btw en het btw-bedrag. Daarnaast T.V.A. et du montant de la T.V.A.. De plus, une explication
dient een grondige toelichting te worden verstrekt over de relevantie approfondie doit être fournie concernant la pertinence des dépenses
van de totaal gemaakte uitgaven en het verband met het project. totales engagées et leur lien avec le projet.
§ 6. De financiële verslagen en activiteitenverslagen worden § 6. Les rapports financiers et les rapports d'activités doivent être
uitsluitend opgesteld op basis van het door Digilab verstrekte exclusivement établis sur base des modèles fournis par Digilab et
modellen en voldoen aan de in het protocol gespecifieerde vereisten. respecter les exigences spécifiées dans le protocole.
§ 7. Terugbetalingsaanvragen en andere in artikel 7 paragraaf 4 § 7. Les déclarations de créance et autres documents énumérés à
genoemde documenten moeten bij Digilab worden ingediend via het l'article 7, paragraphe 4, doivent être transmis à Digilab via le
elektronische systeem voor projecttoezicht. système électronique mis à disposition pour le suivi des projets.
§ 8. De uitbetaling van de terugbetalingsaanvraag zal worden geweigerd § 8. Le remboursement de la déclaration de créance sera refusé ou le
of het gevorderde bedrag zal niet volledig worden betaald: montant demandé ne sera pas versé entièrement :
- in geval van niet-naleving van de bepalingen van dit koninklijk - en cas de non-respect des modalités du présent arrêté royal ;
besluit ; - in geval van één of meerdere ontbrekende, onvolledige of buiten de - en cas de document manquant, incomplet ou transmis en dehors des
termijn verzonden document (in het kader van de in artikel 7 paragraaf délais impartis (parmi les documents demandés à l'article 7,
4 gevraagde documenten) ; paragraphe 4) ;
in geval van één of meerdere bewijsstukken, financiële verslagen of en cas de pièce justificative, de rapport financier ou de rapport
activiteitenverslagen die geen onweerlegbaar bewijs leveren dat de d'activités ne permettant pas d'affirmer de manière irréfutable que la
subsidie overeenkomstig de voorschriften is gebruikt. subvention a été utilisée conformément aux règlementations.

Art. 8.De begunstigde van de subsidie is verplicht de betaalde

Art. 8.Le bénéficiaire de la subvention sera tenu de rembourser sans

bedragen onverwijld terug te betalen : délai les montants versés :
- in geval van onaanvaardbare, onvolledige of niet-conforme uitvoering - en cas de mise en oeuvre inacceptable, incomplète ou non conforme du
van het project met betrekking tot de mijlpalen/doelstellingen van het projet par rapport aux jalons/cibles du projet « e-inclusion for
project "e-inclusion for Belgium" zoals goedgekeurd in het herstel- en Belgium » tels qu'approuvés dans le Plan pour la reprise et la
veerkrachtplan; résilience ;
- in geval van niet-naleving van de voorwaarden van dit koninklijk - en cas de non-respect des modalités du présent arrêté royal ou du
besluit of het protocol. protocole.

Art. 9.§ 1. Digilab zal één of meer controles ter plaatse uitvoeren

Art. 9.§ 1er. Digilab effectuera un ou plusieurs contrôles sur les

om na te gaan of de uitvoering van het project beantwoordt aan de in lieux du projet afin de s'assurer que la mise en oeuvre répond aux
het protocol omschreven doelstellingen en dat de subsidie wordt objectifs définis dans le protocole et que la subvention est utilisée
gebruikt overeenkomstig de geldende regelgeving. dans le respect de la règlementation en vigueur.
§ 2. Een externe audit kan worden verricht door de bevoegde federale § 2. Un audit externe peut être effectué par les instances fédérales
of Europese autoriteiten. ou européennes compétentes.
§ 3. Indien de begunstigde van de subsidie de controle(s) belemmert, § 3. Dans le cas où le bénéficiaire de la subvention fait obstacle
is hij verplicht de betaalde bedragen onverwijld terug te betalen. au(x) contrôle(s), il sera tenu de rembourser sans délai les montants versés.

Art. 10.Op het einde van het laatste jaar van het project vindt een

Art. 10.Une évaluation aura lieu à la fin de la dernière année du

evaluatie plaats. Digilab is belast met deze evaluatie. projet. Digilab est chargé de cette évaluation.

Art. 11.§ 1. Het Belgische en Europese juridische kader betreffende het gebruik van middelen in het kader van het herstel- en herstelplan moeten door de organisatie en diens partners worden nageleefd. Het is de verantwoordelijkheid van organisatie ervoor te zorgen dat de wettelijke kaders door diens partners worden nageleefd. § 2. Bij de uitvoering van het project moet met name het DNSH-beginsel ("Do No Significant Harm") in acht worden genomen. Het niet naleven van het DNSH-beginsel kan ertoe leiden dat de subsidie moet worden terugbetaald.

Art. 11.§ 1er. Les cadres juridiques belge et européen concernant l'utilisation des fonds dans le cadre du Plan pour la reprise et la résilience doivent être respectés par l'organisation et ses partenaires. Il incombe l'organisation de s'assurer que les cadres juridiques soient respectés par ses partenaires. § 2. La mise en oeuvre du projet doit spécifiquement respecter le principe DNSH (« Do No Significant Harm »). Le non-respect du principe DNSH peut entrainer le remboursement du subside.

Art. 12.De Minister an Asiel en Migratie, en Maatschappelijke

Art. 12.Le Ministre de l'Asile et de la Migration, et de

Integratie, belast met Grootstedenbeleid is belast met de uitvoering l'Intégration sociale, chargée de la Politique des Grandes villes est
van dit besluit. chargée de l'exécution du présent arrêté.
Gegeven te Brussel, op 10 april 2025. Donné à Bruxelles, le 10 avril 2025.
FILIP PHILIPPE
Van Koningswege : Par le Roi :
De Minister van Asiel en Migratie, en Maatschappelijke Integratie, La Ministre de l'Asile et de la Migration, et de l'Intégration
belast met Grootstedenbeleid, sociale, chargée de la Politique des Grandes villes
A VAN BOSSUYT A. VAN BOSSUYT
IDENTIFICATIE PROJECT IDENTIFICATIE PROJECT
IDENTIFICATION DU PROJET IDENTIFICATION DU PROJET
TOTAALKOST TOTAALKOST
COUT TOTAL COUT TOTAL
BEDRAG SUBSIDIE 2024 BEDRAG SUBSIDIE 2024
MONTANT SUBVENTION 2024 MONTANT SUBVENTION 2024
BEDRAG SUBSIDIE 2025 BEDRAG SUBSIDIE 2025
MONTANT SUBVENTION 2025 MONTANT SUBVENTION 2025
VOOR-SCHOT 2025 VOOR-SCHOT 2025
AVANCE 2025 AVANCE 2025
Nummer Nummer
Organisatie Organisatie
Organisation Organisation
Totaal projectkost Totaal projectkost
Coût total du projet Coût total du projet
Totaal bedrag eigen cofinanciering Totaal bedrag eigen cofinanciering
Montant total du cofinancement Montant total du cofinancement
Totaal subsidie (bedrag RRF) Totaal subsidie (bedrag RRF)
Subvention totale (montant RRF) Subvention totale (montant RRF)
Totaal subsidie (bedrag btw) Totaal subsidie (bedrag btw)
Subvention totale (montant T.V.A.) Subvention totale (montant T.V.A.)
RRF RRF
PRR PRR
btw btw
T.V.A. T.V.A.
RRF RRF
PRR PRR
btw btw
T.V.A. T.V.A.
I408034-64 I408034-64
ALPHA 5000 ALPHA 5000
€ 308.132,34 € 308.132,34
€ 39.683,00 € 39.683,00
€ 253.445,26 € 253.445,26
€ 15.004,08 € 15.004,08
€ 156.345,94 € 156.345,94
€ 11.041,14 € 11.041,14
€ 97.099,32 € 97.099,32
€ 3.962,94 € 3.962,94
€ 29.129,80 € 29.129,80
I408034-65 I408034-65
ARC ASBL ARC ASBL
€ 302.050,00 € 302.050,00
€ 86.800,00 € 86.800,00
€ 213.028,51 € 213.028,51
€ 2.221,49 € 2.221,49
€ 103.700,00 € 103.700,00
€ 0,00 € 0,00
€ 109.328,51 € 109.328,51
€ 2.221,49 € 2.221,49
€ 32.798,55 € 32.798,55
I408034-66 I408034-66
BIBLIOTHEQUES SANS FRONTIERES BIBLIOTHEQUES SANS FRONTIERES
€ 824.540,82 € 824.540,82
€ 92.509,00 € 92.509,00
€ 708.391,22 € 708.391,22
€ 23.640,60 € 23.640,60
€ 361.035,36 € 361.035,36
€ 12.106,22 € 12.106,22
€ 347.355,86 € 347.355,86
€ 11.534,38 € 11.534,38
€ 104.206,76 € 104.206,76
I408034-67 I408034-67
CHOQ CHOQ
€ 662.667,00 € 662.667,00
€ 65.375,00 € 65.375,00
€ 536.640,70 € 536.640,70
€ 60.651,30 € 60.651,30
€ 306.157,85 € 306.157,85
€ 33.297,15 € 33.297,15
€ 230.482,85 € 230.482,85
€ 27.354,15 € 27.354,15
€ 69.144,86 € 69.144,86
I408034-68 I408034-68
CALIF CALIF
€ 254.789,20 € 254.789,20
€ 25.000,00 € 25.000,00
€ 212.678,79 € 212.678,79
€ 17.110,41 € 17.110,41
€ 121.280,07 € 121.280,07
€ 9.067,93 € 9.067,93
€ 91.398,72 € 91.398,72
€ 8.042,48 € 8.042,48
€ 27.419,62 € 27.419,62
I408034-69 I408034-69
CEDEG CEDEG
€ 258.443,48 € 258.443,48
€ 21.000,00 € 21.000,00
€ 217.161,83 € 217.161,83
€ 20.281,65 € 20.281,65
€ 141.791,62 € 141.791,62
€ 15.576,61 € 15.576,61
€ 75.370,21 € 75.370,21
€ 4.705,04 € 4.705,04
€ 22.611,06 € 22.611,06
I408034-70 I408034-70
CODENPLAY CODENPLAY
€ 1.660.293,19 € 1.660.293,19
€ 987.142,00 € 987.142,00
€ 592.363,15 € 592.363,15
€ 80.788,04 € 80.788,04
€ 228.574,76 € 228.574,76
€ 45.426,47 € 45.426,47
€ 363.788,39 € 363.788,39
€ 35.361,57 € 35.361,57
€ 109.136,52 € 109.136,52
I408034-72 I408034-72
CROIX ROUGE DE BELGIQUE CROIX ROUGE DE BELGIQUE
€ 310.503,14 € 310.503,14
€ 51.300,00 € 51.300,00
€ 245.188,13 € 245.188,13
€ 14.015,01 € 14.015,01
€ 115.432,76 € 115.432,76
€ 4.574,38 € 4.574,38
€ 129.755,37 € 129.755,37
€ 9.440,63 € 9.440,63
€ 38.926,61 € 38.926,61
I408034-73 I408034-73
FOBAGRA FOBAGRA
€ 808.933,33 € 808.933,33
€ 148.674,00 € 148.674,00
€ 651.460,33 € 651.460,33
€ 8.799,00 € 8.799,00
€ 328.058,83 € 328.058,83
€ 5.544,00 € 5.544,00
€ 323.401,50 € 323.401,50
€ 3.255,00 € 3.255,00
€ 97.020,45 € 97.020,45
I408034-74 I408034-74
INTERFACE3- INTERFACE3-
NAMUR NAMUR
€ 384.272,41 € 384.272,41
€ 96.000,00 € 96.000,00
€ 268.891,49 € 268.891,49
€ 19.380,92 € 19.380,92
€ 130.535,87 € 130.535,87
€ 9.555,95 € 9.555,95
€ 138.355,63 € 138.355,63
€ 9.824,96 € 9.824,96
€ 41.506,69 € 41.506,69
I408034-75 I408034-75
LA SCIENTOTHEQUE LA SCIENTOTHEQUE
€ 560.673,73 € 560.673,73
€ 127.693,14 € 127.693,14
€ 364.691,76 € 364.691,76
€ 68.288,83 € 68.288,83
€ 187.056,64 € 187.056,64
€ 18.057,88 € 18.057,88
€ 177.635,12 € 177.635,12
€ 50.230,95 € 50.230,95
€ 53.290,54 € 53.290,54
I408034-76 I408034-76
LE MONDE DES POSSIBLES LE MONDE DES POSSIBLES
€ 251.260,99 € 251.260,99
€ 51.260,98 € 51.260,98
€ 194.544,13 € 194.544,13
€ 5.455,88 € 5.455,88
€ 95.518,87 € 95.518,87
€ 4.481,14 € 4.481,14
€ 99.025,25 € 99.025,25
€ 974,75 € 974,75
€ 29.707,58 € 29.707,58
I408034-77 I408034-77
PAW PAW
€ 237.807,30 € 237.807,30
€ 36.400,00 € 36.400,00
€ 183.238,43 € 183.238,43
€ 18.168,87 € 18.168,87
€ 97.499,74 € 97.499,74
€ 9.164,35 € 9.164,35
€ 85.738,69 € 85.738,69
€ 9.004,52 € 9.004,52
€ 25.721,61 € 25.721,61
I408034-78 I408034-78
POLE BEAURINOIS POLE BEAURINOIS
€ 354.360,76 € 354.360,76
€ 56.698,05 € 56.698,05
€ 282.316,65 € 282.316,65
€ 15.346,06 € 15.346,06
€ 155.885,50 € 155.885,50
€ 10.408,98 € 10.408,98
€ 126.431,15 € 126.431,15
€ 4.937,08 € 4.937,08
€ 37.929,34 € 37.929,34
I408034-79 I408034-79
POUR LA SOLIDARITE POUR LA SOLIDARITE
€ 272.773,08 € 272.773,08
€ 54.554,62 € 54.554,62
€ 193.980,46 € 193.980,46
€ 24.238,00 € 24.238,00
€ 90.729,45 € 90.729,45
€ 10.673,73 € 10.673,73
€ 103.251,01 € 103.251,01
€ 13.564,27 € 13.564,27
€ 30.975,30 € 30.975,30
I408034-80 I408034-80
RESO RESO
€ 272.773,08 € 272.773,08
€ 54.554,62 € 54.554,62
€ 193.980,46 € 193.980,46
€ 24.238,00 € 24.238,00
€ 90.729,45 € 90.729,45
€ 10.673,73 € 10.673,73
€ 103.251,01 € 103.251,01
€ 13.564,27 € 13.564,27
€ 30.975,30 € 30.975,30
I408034-81 I408034-81
WETECHCARE WETECHCARE
€ 663.198,73 € 663.198,73
€ 60.000,00 € 60.000,00
€ 553.469,86 € 553.469,86
€ 49.728,87 € 49.728,87
€ 336.867,19 € 336.867,19
€ 28.053,20 € 28.053,20
€ 216.602,67 € 216.602,67
€ 21.675,67 € 21.675,67
€ 64.980,80 € 64.980,80
I408034-82 I408034-82
YAMBI YAMBI
€ 275.612,90 € 275.612,90
€ 62.480,00 € 62.480,00
€ 201.217,42 € 201.217,42
€ 11.915,48 € 11.915,48
€ 100.270,51 € 100.270,51
€ 6.332,32 € 6.332,32
€ 100.946,91 € 100.946,91
€ 5.583,16 € 5.583,16
€ 30.284,07 € 30.284,07
I408034-83 I408034-83
AMAL AMAL
€ 275.612,91 € 275.612,91
€ 62.480,00 € 62.480,00
€ 203.255,56 € 203.255,56
€ 9.877,35 € 9.877,35
€ 101.408,48 € 101.408,48
€ 5.194,35 € 5.194,35
€ 101.847,08 € 101.847,08
€ 4.683,00 € 4.683,00
€ 30.554,12 € 30.554,12
I408034-84 I408034-84
IMEC IMEC
€ 341.472,76 € 341.472,76
€ 28.291,93 € 28.291,93
€ 296.952,07 € 296.952,07
€ 16.228,76 € 16.228,76
€ 191.073,87 € 191.073,87
€ 10.501,49 € 10.501,49
€ 105.878,20 € 105.878,20
€ 5.727,27 € 5.727,27
€ 31.763,46 € 31.763,46
I408034-85 I408034-85
MEDIA ACTIE KUREGEM STAD MEDIA ACTIE KUREGEM STAD
€ 437.700,00 € 437.700,00
€ 50.000,00 € 50.000,00
€ 382.059,50 € 382.059,50
€ 5.640,50 € 5.640,50
€ 195.368,60 € 195.368,60
€ 3.731,40 € 3.731,40
€ 186.690,91 € 186.690,91
€ 1.909,09 € 1.909,09
€ 56.007,27 € 56.007,27
I408034-86 I408034-86
PEGODE PEGODE
€ 247.232,58 € 247.232,58
€ 26.854,36 € 26.854,36
€ 199.867,29 € 199.867,29
€ 20.510,93 € 20.510,93
€ 116.793,92 € 116.793,92
€ 11.110,58 € 11.110,58
€ 83.073,36 € 83.073,36
€ 9.400,36 € 9.400,36
€ 24.922,01 € 24.922,01
I408034-87 I408034-87
SAAMO WEST-VLAANDEREN SAAMO WEST-VLAANDEREN
€ 370.503,38 € 370.503,38
€ 40.000,00 € 40.000,00
€ 324.945,60 € 324.945,60
€ 5.557,78 € 5.557,78
€ 184.192,80 € 184.192,80
€ 3.505,49 € 3.505,49
€ 140.752,80 € 140.752,80
€ 2.052,29 € 2.052,29
€ 42.225,84 € 42.225,84
I408034-88 I408034-88
HET PORTAAL (AHRUS) HET PORTAAL (AHRUS)
€ 286.384,00 € 286.384,00
€ 60.460,00 € 60.460,00
€ 204.616,12 € 204.616,12
€ 21.307,88 € 21.307,88
€ 102.316,12 € 102.316,12
€ 10.608,38 € 10.608,38
€ 102.300,00 € 102.300,00
€ 10.699,50 € 10.699,50
€ 30.690,00 € 30.690,00
Totaal Totaal
€ 10.621.991,11 € 10.621.991,11
€ 2.385.210,70 € 2.385.210,70
€ 7.678.384,72 € 7.678.384,72
€ 558.395,69 € 558.395,69
€ 4.038.624,19 € 4.038.624,19
€ 288.686,88 € 288.686,88
€ 3.639.760,52 € 3.639.760,52
€ 269.708,82 € 269.708,82
€ 1.091.928,16 € 1.091.928,16
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