← Terug naar "Beslissing D-2021-05-C over de klacht inzake het hyperpiektarief in de Noord-Zuidverbinding voor het
HST-segment Op 5 november 2021 heeft de Dienst Regulering beslissing
D-2021-05-C uitgevaardigd naar aanleiding van(...) De Dienst Regulering is van oordeel dat de argumenten van verzoekster inzake -
de schending van (...)"
Beslissing D-2021-05-C over de klacht inzake het hyperpiektarief in de Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment Op 5 november 2021 heeft de Dienst Regulering beslissing D-2021-05-C uitgevaardigd naar aanleiding van(...) De Dienst Regulering is van oordeel dat de argumenten van verzoekster inzake - de schending van (...) | Décision D-2021-05-C dans le cadre de la plainte concernant le tarif hyperpointe dans la jonction Nord-Midi pour le segment HST Le 5 novembre 2021, le Service de Régulation a rendu la décision D-2021-05-C suite(...) Le Service de Régulation a considéré qu'aucun des griefs du demandeur à savoir: - la violation d(...) |
---|---|
FEDERALE OVERHEIDSDIENST MOBILITEIT EN VERVOER | SERVICE PUBLIC FEDERAL MOBILITE ET TRANSPORTS |
Beslissing D-2021-05-C over de klacht inzake het hyperpiektarief in de | Décision D-2021-05-C dans le cadre de la plainte concernant le tarif |
Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment (dienstregeling 2021 en 2022) | hyperpointe dans la jonction Nord-Midi pour le segment HST (horaires de service 2021 et 2022) |
Op 5 november 2021 heeft de Dienst Regulering beslissing D-2021-05-C | Le 5 novembre 2021, le Service de Régulation a rendu la décision |
uitgevaardigd naar aanleiding van de klacht van Thalys tegen Infrabel | D-2021-05-C suite à la plainte de Thalys contre Infrabel concernant la |
betreffende de herziening van de hyperpiekcoëfficiënt die van | |
toepassing is in de Noord-Zuidverbinding voor het HST-segment | révision du coefficient hyperpointe applicable sur la jonction |
(dienstregeling 2021 en 2022). | Nord-Midi pour le segment HST (horaires de service 2021 et 2022). |
De Dienst Regulering is van oordeel dat de argumenten van verzoekster | Le Service de Régulation a considéré qu'aucun des griefs du demandeur |
inzake | à savoir: |
- de schending van het efficiëntiebeginsel; - de schending van het transparantiebeginsel; - de schending van het non-discriminatiebeginsel; - de schending van het draagkrachtprincipe; - de schending van het vertrouwensbeginsel; - het gebrek aan pertinentie van het in perspectief plaatsen van de gebruiksheffing in België niet kunnen worden weerhouden. De Dienst Regulering heeft daarom beslist dat de klacht ontvankelijk maar ongegrond is. De volledige non-confidentiële publicatie van deze beslissing kan worden geconsulteerd op de website van de Dienst Regulering | - la violation du principe d'efficacité; - la violation du principe de transparence; - la violation du principe de non-discrimination; - la violation du principe de soutenabilité; - la violation du principe de confiance légitime; - l'absence de pertinence de la mise en perspective de la redevance d'utilisation en Belgique ne peut être retenu. Dès lors, le Service de Régulation a décidé que la plainte est recevable mais non fondée. La publication complète et non confidentielle de cette décision peut être consultée sur le site internet du Service de Régulation |
(http://www.regul.be). | (http://www.regul.be). |