Etaamb.openjustice.be
Erratum
gepubliceerd op 29 maart 2013

Vergelijkende selectie van Nederlandstalige hoofdboekhouders- diensthoofden Administratie (niveau B) voor het Belgisch Instituut voor Ruimte-aeronomie (BIRA) (ANG13018). - Erratum Deze selectie is reeds verschenen in het Belgisch Staatsb(...) Na de selectie wordt een lijst met maximum 5 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft.

bron
selor - selectiebureau van de federale overheid
numac
2013202019
pub.
29/03/2013
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID


Vergelijkende selectie van Nederlandstalige hoofdboekhouders- diensthoofden Administratie (m/v) (niveau B) voor het Belgisch Instituut voor Ruimte-aeronomie (BIRA) (ANG13018). - Erratum Deze selectie is reeds verschenen in het Belgisch Staatsblad op 8 februari 2013. De regel voor de rangschikking van geslaagden werd gewijzigd. De rangschikking van geslaagden wordt opgesteld op basis van de resultaten van module 2 event 2. Als er geslaagden zijn met gelijke punten, krijgt de persoon met het hoogste aantal punten voor motivatie voorrang. Als er voor dit gedeelte personen met gelijke punten zijn, wordt voor deze personen de rangschikking willekeurig bepaald.

Na de selectie wordt een lijst met maximum 5 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft.

Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld (die vier jaar geldig blijft) van de personen met een handicap die geslaagd zijn.

Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : ? diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of van het hoger onderwijs van het korte type (gegradueerde, professionele bachelor of geaggregeerde voor het lager secundair onderwijs), behaald in een afdeling boekhouden, accountancy-fiscaliteit, financiewezen of handel.2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : minimum twee jaar relevante professionele ervaring in minstens 1 van de volgende domeinen : o budgetopmaak, -uitvoering en coördinatie waarbij u instond voor de opmaak van de begroting, de opvolging en het beheer van de budgetten en de periodieke rapportering ervan; o (analytische) boekhouding, waarbij u verantwoordelijk was voor het boeken van de verrichtingen, het credit- en debet beheer, afsluiting van het boekhoudkundig jaar en/of opmaak van de jaarrekening als intern (hoofd)boekhouder of in dienst van een boekhoudkantoor (ofwel de eindverantwoordelijkheid (supervisie) had over het volledige boekhoudproces); o openbare aanbestedingen, waarbij u de rol opnam van intern coördinator (opvolging wetgeving, opmaak van dossiers en adviseren/begeleiden van interne klanten); o financiële controle en/of audit (intern of extern), waarbij u de controle uitvoerde inzake financiële, administratieve en boekhoudkundige processen, zwaktes en sterktes in kaart bracht en aanbevelingen formuleerde (rapportering); o projectbeheer, waarbij u het budgettair, financieel en boekhoudkundig beheer deed van projectgelden (subsidies, uitgaven en inkomsten, projectopvolging, budgetallocatie). 3. Als u al ambtenaar bent, laadt u uw bewijs van benoeming (benoemingsbesluit of bewijs van eedaflegging) op vóór de uiterste inschrijvingsdatum en vult u uw volledige professionele ervaring in, inclusief uw huidige job.Als dit bewijs van benoeming al werd opgeladen in uw online-CV, moet u dit niet opnieuw doen.

Solliciteren kan tot 22 februari 2013 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR (via de infolijn 0800-505 54) of op www.selor.be

^