gepubliceerd op 07 september 2012
Vergelijkende selectie van Nederlandstalige technisch administratief assistenten (niveau C) voor de POD Maatschappelijke Integratie, Armoedebestrijding en Sociale Economie (ANG12132) Na de selectie wordt een lijst met maximum 20 geslaagde(...) Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De (...)
SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID
Vergelijkende selectie van Nederlandstalige technisch administratief assistenten (m/v) (niveau C) voor de POD Maatschappelijke Integratie, Armoedebestrijding en Sociale Economie (ANG12132) Na de selectie wordt een lijst met maximum 20 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft.
Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.
Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : ? getuigschrift uitgereikt na het slagen "met vrucht" van een zesde leerjaar van het secundair onderwijs met volledig leerplan; ? getuigschrift van hoger secundair onderwijs of bekwaamheidsdiploma dat toegang verleent tot het hoger onderwijs; ? diploma uitgereikt na het slagen voor het examen bedoeld in artikel 5 van de wetten op het toekennen van de academische graden; ? diploma of getuigschrift van het hoger secundair onderwijs voor sociale promotie, afgeleverd na een cyclus van ten minste zevenhonderd vijftig lestijden. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : minimum twee jaar relevante professionele ervaring in het domein van dossierbeheer en, meer specifiek in ten minste 2 van de onderstaande taken : ? het administratief en organisatorisch beheer van een dienst of een secretariaat (briefwisseling, telefonie, planning,...); ? het beheer van dossiers met betrekking tot personeelszaken binnen het kader van reglementaire bepalingen (beheer van arbeidscontracten en/of verloven en afwezigheden en/of loopbaanbeheer); ? het beheer van dossiers in het kader van het burgerlijk of fundamenteel recht; ? het beheer van boekhoudkundige betalingsdossiers (vastlegging van uitgaven, ontvangst en betaling van facturen, schuldvorderingen en subsidies); ? het binnen het kader van een eerstelijnshelpdesk behandelen van vragen/problemen van professionele partners met betrekking tot de sociale zekerheid.
Solliciteren kan tot 24 september 2012 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR via de infolijn 0800-505 54 of op www.selor.be