Etaamb.openjustice.be
Document
gepubliceerd op 07 oktober 2011

Vergelijkende selectie van Nederlandstalige medewerkers contact- center (niveau C) voor de FOD Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu (ANG10868) Na de selectie wordt een lijst met maximum 20 geslaagden aangelegd, di(...) Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De (...)

bron
selor - selectiebureau van de federale overheid
numac
2011204862
pub.
07/10/2011
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID


Vergelijkende selectie van Nederlandstalige medewerkers contact- center (m/v) (niveau C) voor de FOD Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu (ANG10868) Na de selectie wordt een lijst met maximum 20 geslaagden aangelegd, die één jaar geldig blijft.

Er wordt ook een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.

Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : ? getuigschrift uitgereikt na het slagen "met vrucht" van een 6e leerjaar van het secundair onderwijs met volledig leerplan; ? getuigschrift van hoger secundair onderwijs of bekwaamheidsdiploma dat toegang verleent tot het hoger onderwijs; ? diploma uitgereikt na het slagen voor het examen bedoeld in artikel 5 van de wetten op het toekennen van de academische graden; ? diploma of getuigschrift van het hoger secundair onderwijs voor sociale promotie, afgeleverd na een cyclus van ten minste 750 lestijden. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : minimum één jaar relevante professionele ervaring in het "contactcenter"-domein en meer specifiek in minstens 3 van de hieronder vermelde taken : ? telefoonoproepen aannemen en een antwoord geven op vragen van klanten of burgers door u te baseren op beschikbare documentatie; ? indien nodig, de oproep of de mail doorsturen naar de geschikte persoon; ? de opvolging van de vraag of de klacht verzekeren per telefoon of per mail; ? gespecialiseerde software gebruiken voor het beheer van telefoonoproepen; ? meewerken aan de implementatie van een contactcenter en dit in een van de volgende taken : o organisatie of reorganisatie van een contactcenter; o uitwerking of testing van procedures in een contactcenter; o creatie van FAQ's voor een contactcenter.

Solliciteren kan tot 24 oktober 2011 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR (via de infolijn 0800-505 54) of op www.selor.be

^