gepubliceerd op 22 april 2016
Besluit van de Regering tot wijziging van het besluit van de Regering van 25 april 2013 tot aanwijzing van de leden van het Comité voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften
17 DECEMBER 2015. - Besluit van de Regering tot wijziging van het besluit van de Regering van 25 april 2013 tot aanwijzing van de leden van het Comité voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften
De Regering van de Duitstalige Gemeenschap, Gelet op het
decreet van 31 augustus 1998Relevante gevonden documenten
type
decreet
prom.
31/08/1998
pub.
24/11/1998
numac
1998033100
bron
ministerie van de duitstalige gemeenschap
Decreet betreffende de opdrachten toevertrouwd aan de inrichtende machten en aan het schoolpersoneel en houdende algemene pedagogische en organisatorische bepalingen voor het gewoon onderwijs
sluiten betreffende de opdrachten toevertrouwd aan de inrichtende machten en aan het schoolpersoneel en houdende algemene pedagogische en organisatorische bepalingen voor de gewone en gespecialiseerde scholen, artikel 93.24, § 3, ingevoegd bij het
decreet van 11 mei 2009Relevante gevonden documenten
type
decreet
prom.
11/05/2009
pub.
04/08/2009
numac
2009202854
bron
ministerie van de duitstalige gemeenschap
Decreet over het centrum voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften ter bevordering van het onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften in de gewone scholen en de scholen voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften evenals ter ondersteuning van de bevordering van de ontwikkeling van leerlingen met een beperking, aanpassings- of leermoeilijkheden in de gewone scholen en de scholen voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften
sluiten;
Gelet op het besluit van de Regering van 25 april 2013 tot aanwijzing van de leden van het Comité voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften;
Op de voordracht van de Minister van Onderwijs;
Na beraadslaging, Besluit :
Artikel 1.In artikel 1 van het besluit van de Regering van 25 april 2013 tot aanwijzing van de leden van het Comité voor onderwijs aan leerlingen met specifieke behoeften worden de volgende wijzigingen aangebracht : 1° in de bepaling onder 1° worden de woorden "Mevr.Dr. Verena Greten" vervangen door de woorden "Mevr. Aline Weynand"; 2° in de bepaling onder 2° worden de woorden "Mevr.Aline Weynand" vervangen door de woorden "de heer Jörg Vomberg".
Art. 2.In artikel 3 van hetzelfde besluit worden de volgende wijzigingen aangebracht : 1° in de bepaling onder 2° worden de woorden "de heer Manfred Höhne" vervangen door de woorden "Dr.Ansgar Stracke-Mertes"; 2° in de bepaling onder 3°, a), worden de woorden "Mevr.Nina Reip" vervangen door de woorden "Mevr. Marliese Breuer"; 3° in de bepaling onder 3°, k), wordt de punt op het einde van de zin vervangen door een kommapunt;4° het artikel wordt aangevuld met een bepaling onder 4°, luidende : « 4° voor de onderwijsinspectie en het adviespunt voor schoolontwikkeling : Mevr.Corina Senster. »
Art. 3.In artikel 4 van hetzelfde besluit, gewijzigd bij het besluit van de Regering van 4 september 2014, worden de volgende wijzigingen aangebracht : 1° in de bepaling onder 1° worden de woorden "de heer Christophe Ponkalo" vervangen door de woorden "de heer Marvin Souren";2° in de bepaling onder 2° worden de woorden "de heer Norbert Greuel" vervangen door de woorden "de heer Toni Weber";3° in de bepaling onder 3°, a), worden de woorden "Mevr.Marliese Breuer" vervangen door de woorden "Mevr. Sandrine Bindels"; 4° in de bepaling onder 3°, k), wordt de punt op het einde van de zin vervangen door een kommapunt;5° het artikel wordt aangevuld met een bepaling onder 4°, luidende : « 4° voor de onderwijsinspectie en het adviespunt voor schoolontwikkeling : Mevr.Gabriele Goor. »
Art. 4.Dit besluit treedt in werking de dag waarop het wordt aangenomen.
Art. 5.De minister bevoegd voor Onderwijs is belast met de uitvoering van dit besluit.
Eupen, 17 december 2015.
Voor de Regering van de Duitstalige Gemeenschap, De Minister-President, O. PAASCH De Minister van Onderwijs en Wetenschappelijk Onderzoek, H. MOLLERS