Etaamb.openjustice.be
Besluit Van De Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 17 februari 2022
gepubliceerd op 25 februari 2022

Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering voor de invoering van digitale processen en houdende wijziging van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018 betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

bron
brussels hoofdstedelijk gewest
numac
2022031014
pub.
25/02/2022
prom.
17/02/2022
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

17 FEBRUARI 2022. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering voor de invoering van digitale processen en houdende wijziging van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest


De Brusselse Hoofdstedelijke Regering, Gelet op de wet van 16 maart 1954 betreffende de controle op sommige instellingen van openbaar nut, artikel 11, § 1, gewijzigd door de wet van 24 december 2002;

Gelet op de ordonnantie van 19 juli 1990 houdende oprichting van de Brusselse Hoofdstedelijke Dienst voor Brandweer en Dringende Medische Hulp, artikel 8, tweede lid gewijzigd bij de ordonnantie van 9 juli 2015;

Gelet op de ordonnantie van 3 december 1992 betreffende de exploitatie en de ontwikkeling van het kanaal, de haven, de voorhaven en de aanhorigheden ervan in het Brusselse Hoofdstedelijk Gewest, artikel 17, gewijzigd bij de ordonnanties van 29 maart 2001 en 6 november 2003;

Gelet op de ordonnantie van 18 januari 2001 houdende organisatie en werking van Actiris, de artikelen 23, lid 3 en 34;

Gelet op de ordonnantie van 26 juni 2003 houdende oprichting van Innoviris, artikel 9 ;

Gelet op artikel 40 van de ordonnantie van 17 juli 2003 houdende de Brusselse Huisvestingcode, toegevoegd door de ordonnantie van 1 april 2004;

Gelet op de ordonnantie van 28 mei 2015 tot oprichting van een instelling van openbaar nut waarin het beheer van het preventie- en veiligheidsbeleid in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is samengebracht en tot oprichting van de Gewestelijke School voor de Veiligheids-, Preventie- en Hulpdienstberoepen - Brusafe, de artikelen 6, § 2, en 9, eerste lid en lid 3;

Gelet op de ordonnantie van 29 juli 2015 houdende oprichting van het Brussels Planningsbureau, artikel 10;

Gelet op het Koninklijk Besluit van 8 maart 1989Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 08/03/1989 pub. 07/11/2014 numac 2014031896 bron ministerie van het brussels hoofdstedelijk gewest Koninklijk besluit tot oprichting van het Brussels Instituut voor Milieubeheer sluiten tot oprichting van Leefmilieu Brussel, artikel 1 § 2, bekrachtigd bij artikel 41 van de wet van 16 juni 1989 houdende diverse institutionele hervormingen;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;

Gelet op de gelijkekansentest uitgevoerd op 22 juni 2020 overeenkomstig artikel 2, van de ordonnantie van 4 oktober 2018, tot invoering van de gelijkekansentest;

Gelet op protocol nr. 2021/14 van 14 september 2021 van het Sectorcomité XV;

Gelet op het advies van de Haven van Brussel van 24 september 2020;

Gelet op het verslag van het directiecomité van de BGHM van 28 september 2020;

Gelet op de nota van het Beheerscomité van Actiris van 22 oktober 2020;

Gelet op het Advies nr. 112/2021 van de Gegevensbeschermingsautoriteit dat werd gegeven op 8 juli 2021;

Gelet het advies nr. 70.604/4 van de Raad van State, uitgebracht op 29 december 2021, overeenkomstig artikel 84, § 1, eerste lid, 2°, van de wetten op de Raad van State, gecoördineerd op 12 januari 1973;

Overwegende de noodzaak om de interne en externe selectieprocedures en de administratieve procedures met betrekking tot de instellingen van openbaar nut van Brussel op digitale wijze te organiseren, om zo de continuïteit van de overheidsdienst in alle omstandigheden te garanderen en gezien de noodzaak deze voldoende rechtszekerheid te geven, met dezelfde garanties als de procedures in fysieke vorm;

Overwegende de opportuniteit die het gebruik van digitale procedures inzake flexibiliteit, snelheid en moderniteit voorstelt voor de organisatie van interne administratieve procedures en procedures voor personeelselectie van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;

Op de voordracht van de Minister bevoegd voor het Openbaar Ambt, Na beraadslaging, Besluit :

Artikel 1.In het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest wordt een artikel 2/2 ingevoegd, dat luidt als volgt: " § 1. De selectieprocedures kunnen geheel of gedeeltelijk op digitale wijze worden georganiseerd.

Onder "op digitale wijze" in dit artikel wordt verstaan ofwel dat de schriftelijke proeven op afstand op computer worden afgelegd ofwel dat de mondelinge proef via videoconferentie wordt georganiseerd.

Nadat de voorwaarden van de selectie kenbaar zijn gemaakt in het selectiereglement kan een kandidaat die in de onmogelijkheid is om de proef of de proeven op digitale wijze af te leggen, de organisator van de selectie vragen om de proef of proeven ter plaatse af te leggen.

De organisator moet ervoor zorgen dat de betrokken kandidaat beschikt over alle technische mogelijkheden om deel te nemen aan de proeven op digitale wijze. Indien dit niet het geval is, worden de nodige maatregelen genomen om hierin te voorzien.

De procedures bedoeld in het eerste lid zijn de volgende: Aanwerving;

Bevordering;

Intraregionale mobiliteit;

Externe mobiliteit;

Interne mutatie;

Overgang naar een hoger niveau;

Selectie van mandaathouders. § 2. De organisator dient erop toe te zien dat de kandidaat dezelfde rechten geniet als bedoeld in het kader van de procedure met fysieke aanwezigheid. De modaliteiten inzake de organisatie van deze procedures op digitale wijze worden aan het begin van de procedure gecommuniceerd aan de kandidaat via het reglement dat de selectievoorwaarden vastlegt. Deze modaliteiten dienen, voor iedere procedure of voor iedere stap van de procedure indien van toepassing, minstens: Het aantal personen vermelden die aanwezig zullen zijn als lid van de jury of als observator;

Een effectieve collegiale discussie garanderen met mogelijkheid tot stemming en de uitvoering van een objectieve selectieproef waarbij de kandidaat op optimale wijze kan worden ondervraagd;

Te voorzien dat de dossiers van alle kandidaten op veilige wijze ter beschikking worden gesteld van alle personen die deelnemen aan de deliberatie;

Erop toe te zien dat de schriftelijke proef daadwerkelijk door de betrokken kandidaat wordt afgelegd;

Erop toe te zien dat de kandidaat zich tijdens de proef niet door derden kan laten helpen;

Erop toe te zien dat de kandidaat geen hulpmiddelen gebruikt die niet zijn toegestaan.

De organisator moet gebruik maken van beveiligde technische procedés die geen enkele verwerking van persoonsgegevens inhouden met uitzondering van die welke nodig zijn voor de genoemde procedure om de identiteit van de kandidaat te verifiëren en elke poging tot fraude bij de op digitale wijze georganiseerde proeven te voorkomen; de organisator kan een beroep doen op een onderaannemer die alle persoonsgegevens, na hun noodzakelijk gebruik, in een gestructureerd, algemeen gebruikt en leesbaar (digitaal) formaat aan hem bezorgt en geen fysieke of elektronische kopieën bewaart. Die gegevens zullen zo snel mogelijk worden bezorgd, uiterlijk binnen een maand na het einde van de opdracht, zoals bepaald in de samenwerkingsovereenkomst.

Indien een kandidaat tijdens de proeven te maken krijgt met technologische problemen en als uit het onderzoek van het probleem blijkt dat dit niet aan de kandidaat zelf te wijten is, kan hij in de gelegenheid gesteld worden om de proef opnieuw af te leggen. In dergelijke omstandigheden kan de duur van de proef ook verlengd worden om een gelijke behandeling van de kandidaten te waarborgen. § 3. De mondelinge proef die door middel van videoconferentie wordt afgenomen, kan worden opgenomen (beeld en/of geluid), uitsluitend om na te gaan of er sprake is van fraude (of poging tot fraude). § 4. De gegevens van de schriftelijke en mondelinge proeven en de opname kunnen worden bewaard tot het einde van de wettelijke termijn voor het instellen van een beroep bij de Raad van State, en tot het einde van de beroepsprocedure wanneer een kandidaat beslist om een beroep in te stellen nadat hij kennis heeft genomen van de beslissing van de jury in verband met zijn kandidatuur".

Art. 2.In hetzelfde besluit wordt een artikel 2/3 ingevoegd, dat luidt als volgt: " § 1. Naast de in artikel 2/2 bedoelde procedures kan de organisator besluiten de in lid 2, eerste alinea, bedoelde mondelinge administratieve procedures in digitale vorm te organiseren.

De ambtenaar die om objectieve redenen in de onmogelijkheid verkeert zich op fysieke wijze te verplaatsen, kan ook aan de bevoegde organisator vragen om een procedure als bedoeld in lid 2, eerste alinea, op digitale wijze te organiseren, ten minste 48 uur voorafgaand aan de procedure.

Een personeelslid dat niet in staat is de procedure in digitale vorm uit te voeren, kan de betrokken organisator vragen de procedure op fysieke wijze uit te voeren, ten minste 48 uur voorafgaand aan de procedure.

Onder "op digitale wijze" in dit artikel wordt de organisatie van de mondelinge administratieve procedure door middel van videoconferentie verstaan. § 2. De procedures die onder het toepassingsgebied van lid 1, eerste alinea, vallen, zijn de volgende: Functiegesprekken;

De gesprekken in het kader van de evaluatie van de ambtenaar of van de mandaathouder;

Gesprekken in het kader van een stage;

De gesprekken in het kader van de disponibiliteit wegens ambtsontheffing in het belang van de dienst;

De gesprekken in het kader van de tuchtvordering en schorsing in het belang van de dienst;

Gesprekken in het kader van de ambtshalve mutatie;

Gesprekken in het kader van de herplaatsing;

Hoorzittingen voor de gewestelijke kamer van beroep onverminderd het huishoudelijk reglement;

De overheid moet ervoor zorgen dat het betrokken personeelslid beschikt over de technische middelen om deel te nemen aan de procedure op digitale wijze. Indien dit niet het geval is, wordt het nodige materiaal ter beschikking gesteld. § 3. De modaliteiten inzake de organisatie van administratieve procedures op digitale wijze worden gecommuniceerd aan het personeelslid voorafgaand aan de procedure. De bevoegde organisator dient erop toe te zien dat de ambtenaar dezelfde rechten geniet als bedoeld in het kader van de procedure met fysieke aanwezigheid.

Deze modaliteiten dienen minstens voor iedere procedure: Het aantal personen vermelden die aanwezig zullen zijn;

Gebruik te maken van beveiligde technische processen waarbij persoonsgegevens niet worden verwerkt, met uitzondering van deze die noodzakelijk zijn voor de procedure en die een effectieve discussie tussen het personeelslid en de vertegenwoordiger van de overheid garanderen;

Te voorzien dat het dossier van het personeelslid op veilige wijze ter beschikking wordt gesteld van iedere persoon die hierover dient te beschikken. § .4. Het is verboden om beelden of geluid van de mondelinge administratieve procedure per videoconferentie op te nemen."

Art. 3.In het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011466 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten betreffende de rechtspositie en de bezoldigingsregeling van de contractuele personeelsleden van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest wordt een artikel 4/1 ingevoegd dat luidt als volgt: " § 1. De bevoegde organisator kan beslissen om de in het kader van de ontslagprocedure bedoelde gesprekken op digitale wijze te organiseren.

Het contractuele personeelslid dat om objectieve redenen in de onmogelijkheid verkeert zich op fysieke wijze te verplaatsen, kan ook vragen om deze procedure op digitale wijze te organiseren, ten minste 48 uur voorafgaand aan de procedure.

Het contractuele personeelslid dat niet in staat is deze procedure digitaal uit te voeren, kan de bevoegde organisator vragen de betrokken procedure op fysieke wijze uit te voeren, ten minste 48 uur voorafgaand aan de procedure.

Onder "op digitale wijze" in dit artikel wordt de organisatie van de ontslagprocedure door middel van videoconferentie verstaan.

De overheid vergewist zich ervan dat het bedoelde contractuele personeelslid beschikt over de technische middelen die de betrokkene toelaten op virtuele wijze te communiceren. Zo dat niet het geval is, wordt het vereiste materieel ter beschikking gesteld van de betrokkene. § 2. Het contractuele personeelslid krijgt kennis van de modaliteiten vóór aanvang van de procedure. De bevoegde organisator dient erop toe te zien dat het contractuele personeelslid dezelfde rechten geniet als bedoeld in het kader van de procedure met fysieke aanwezigheid.

Deze modaliteiten dienen minstens: Het aantal personen te vermelden die aanwezig zijn;

Gebruik te maken van beveiligde technische procedés die geen enkele verwerking van persoonsgegevens inhouden buiten die welke noodzakelijk zijn voor de bewuste procedure en die garanties bieden voor een echt gesprek tussen het contractuele personeelslid en de vertegenwoordiger van de overheid;

Te voorzien dat het dossier van het personeelslid op veilige wijze ter beschikking wordt gesteld van iedere persoon die hierover dient te beschikken. § .3 Het is verboden om beelden of geluid van de mondelinge administratieve procedure per videoconferentie op te nemen. § 4. In geval van een ontslagprocedure in digitale wijze blijft artikel 34 van dit besluit van toepassing."

Art. 4.§ 1. In hetzelfde besluit wordt een artikel 5/1 ingevoegd, dat luidt als volgt : " § 1. De indienstnemingsprocedures kunnen geheel of gedeeltelijk op digitale wijze worden georganiseerd.

Onder "op digitale wijze" in dit artikel wordt verstaan ofwel dat de schriftelijke proeven op afstand op computer worden afgelegd, ofwel dat de mondelinge proef via videoconferentie wordt georganiseerd.

Nadat de voorwaarden van de selectie kenbaar zijn gemaakt in het selectiereglement kan een kandidaat die in de onmogelijkheid is om de proef of de proeven op digitale wijze af te leggen, de organisator van de selectie vragen om de proef of proeven ter plaatse af te leggen.

De organisator moet ervoor zorgen dat de betrokken kandidaat beschikt over alle technische mogelijkheden om deel te nemen aan de proeven op digitale wijze. Indien dit niet het geval is, worden de nodige maatregelen genomen om hierin te voorzien. § 2. De organisator dient erop toe te zien dat de kandidaat dezelfde rechten geniet als bedoeld in het kader van de procedure met fysieke aanwezigheid. De modaliteiten inzake de organisatie van administratieve procedures op digitale wijze worden gecommuniceerd aan het kandidaat aan het begin van deze procedure. Deze modaliteiten dienen minstens, voor iedere procedure: Het aantal personen vermelden die aanwezig zullen zijn als lid van de jury of als observator;

Een effectieve collegiale discussie garanderen met mogelijkheid tot stemming, de uitvoering van een objectieve selectieproef garanderen waarbij de kandidaat op optimale wijze kan worden ondervraagd;

Te voorzien dat het dossier van de betrokken kandidaat op veilige wijze ter beschikking wordt gesteld van alle mensen die hierover dienen te beschikken;

Erop toe te zien dat de schriftelijke proef daadwerkelijk door de betrokken kandidaat wordt afgelegd;

Erop toe te zien dat de kandidaat zich tijdens de proef niet door derden kan laten helpen;

Erop toe te zien dat de kandidaat geen hulpmiddelen gebruikt die niet zijn toegestaan.

De organisator moet gebruik maken van beveiligde technische procedés die geen enkele verwerking van persoonsgegevens inhouden buiten die welke noodzakelijk zijn voor de bewuste procedure om de identiteit van de kandidaat te verifiëren en elke poging tot fraude bij de op digitale wijze georganiseerde proeven te voorkomen; de organisator kan een beroep doen op een onderaannemer die alle persoonsgegevens, na hun noodzakelijk gebruik, in een gestructureerd, algemeen gebruikt en leesbaar (digitaal) formaat aan hem bezorgt en geen fysieke of elektronische kopieën bewaart. Die gegevens zullen zo snel mogelijk worden bezorgd, uiterlijk binnen een maand na het einde van de opdracht, zoals bepaald in de samenwerkingsovereenkomst.

Indien een kandidaat tijdens de proeven te maken krijgt met technologische problemen en als uit het onderzoek van het probleem blijkt dat dit niet aan de kandidaat zelf te wijten is, kan hij in de gelegenheid gesteld worden om de proef opnieuw af te leggen. In dergelijke omstandigheden kan de duur van de proef ook verlengd worden om een gelijke behandeling van de kandidaten te waarborgen. § 3. De mondelinge proef die door middel van videoconferentie wordt afgenomen, kan worden opgenomen (beeld en/of geluid), uitsluitend om na te gaan of er sprake is van fraude (of poging tot fraude). § 4. De gegevens van de schriftelijke en mondelinge proeven en de opname kunnen worden bewaard tot het einde van de wettelijke termijn voor het instellen van een beroep bij de Raad van State, en tot het einde van de beroepsprocedure voor wanneer een kandidaat beslist om een beroep in te stellen nadat hij kennis heeft genomen van de beslissing van de jury in verband met zijn kandidatuur ».

Art. 5.In hetzelfde besluit wordt aan artikel 11, § 2, de volgende woorden toegevoegd: "en overeenkomstig artikel 2/3 van het Statuut."

Art. 6.Alle procedures gewijzigd door onderhavig besluit en die reeds lopende zijn bij de inwerkingtreding van dit besluit gaan verder overeenkomstig de modaliteiten voorzien voor de inwerkingtreding van dit besluit.

Art. 7.De minister bevoegd voor het openbaar ambt is belast met de uitvoering van dit besluit.

Brussel, 17 februari 2022.

Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met Territoriale Ontwikkeling en Stadsvernieuwing, Toerisme, de Promotie van het Imago van Brussel en Biculturele Zaken van Gewestelijk Belang, R. VERVOORT De Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met Financiën, Begroting, Openbaar Ambt, de Promotie van Meertaligheid en van het Imago van Brussel, S. GATZ De Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met Mobiliteit, Openbare Werken en Verkeersveiligheid, E. VAN DEN BRANDT De Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met Klimaattransitie, Leefmilieu, Energie en Participatieve Democratie, A. MARON De Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met Werk en Beroepsopleiding, Digitalisering, de Plaatselijke Besturen en Dierenwelzijn, B. CLERFAYT

^