Etaamb.openjustice.be
Besluit Van De Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 25 februari 2021
gepubliceerd op 19 maart 2021

Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende vaststelling van het personeelsplan voor 2020 van Brussel - Preventie & Veiligheid

bron
brussels hoofdstedelijk gewest
numac
2021030546
pub.
19/03/2021
prom.
25/02/2021
ELI
eli/besluit/2021/02/25/2021030546/staatsblad
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

25 FEBRUARI 2021. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende vaststelling van het personeelsplan voor 2020 van Brussel - Preventie & Veiligheid


De Brusselse hoofdstedelijke Regering, Gelet op de ordonnantie van 28 mei 2015 tot oprichting van een instelling van openbaar nut waarin het beheer van het preventie- en veiligheidsbeleid in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is samengebracht ;

Gelet op de ordonnantie van 17 december 2019 houdende de algemene uitgavenbegroting van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest voor het begrotingsjaar 2020, inzonderheid de kredieten geboekt onder basisallocatie 02001 .34.01.3300 van de administratieve begroting van Brussel Preventie & Veiligheid;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 21/03/2018 pub. 30/03/2018 numac 2018011465 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest sluiten houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest ;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 1 oktober 2015Relevante gevonden documenten type besluit van de brusselse hoofdstedelijke regering prom. 01/10/2015 pub. 25/02/2016 numac 2016031152 bron brussels hoofdstedelijk gewest Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van Brussel - Preventie & Veiligheid sluiten houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van Brussel-Preventie & Veiligheid ;

Gelet op de omzendbrief van 27 november 2014Relevante gevonden documenten type omzendbrief prom. 27/11/2014 pub. 16/01/2015 numac 2015031013 bron brussels hoofdstedelijk gewest Omzendbrief betreffende de uitwerking en opvolging van een personeelsplan op basis van de personeelsenveloppe sluiten betreffende de uitwerking en opvolging van de uitvoering van een personeelsplan op basis van de personeelsenveloppe;

Gelet op het gemotiveerd advies van het Basisoverlegcomité van Brussel-Preventie & Veiligheid van 25/11/2019;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën;

Gelet op het akkoord van de Minister van Begroting;

Op voordracht van de minister bevoegd voor het openbaar ambt, Na beraadslaging, Besluit :

Artikel 1.Het personeelsplan van Brussel-Preventie & Veiligheid wordt als volgt vastgesteld:

Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld Stat.en mand. : statutairen en mandatarissen CUTP: Contractuelen Uitzonderlijke en Tijdelijke Personeelsbehoeften

Art. 2.Dit besluit treedt in werking de dag waarop het in het Belgisch Staatsblad wordt bekendgemaakt.

Art. 3.De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering wordt belast met de uitvoering van dit besluit.

Brussel, 25 februari 2021.

Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering : De Minister-President van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, R. VERVOORT

^