Etaamb.openjustice.be
Benoeming Door Koninklijk Besluit
gepubliceerd op 04 februari 2013

Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 30 september 2012 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : LEOPOLDSORDE Commandeur De heer William DROESHOUT, advis Mevr. Françoise HENRARD, adviseur bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8(...)

bron
federale overheidsdienst economie, k.m.o., middenstand en energie
numac
2013011020
pub.
04/02/2013
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE


Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 30 september 2012 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : LEOPOLDSORDE Commandeur De heer William DROESHOUT, adviseur bij het Belgisch Interventie- en Restitutie-bureau met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Françoise HENRARD, adviseur bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Françoise PARYS, adviseur bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Willem VAN BRANDT, adviseur bij het Belgisch Interventie- en Restitutie-bureau met ingang van 15 november 2010.

Officier Mevr. Anne-Marie FOUBERT, attaché bij het Belgisch Interventie- en Restitutie-bureau met ingang van 8 april 2012;

De heer Paul VAN NERUM, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

De heer William VINCKE,attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012.

Ridder Mevr. Annie BAERT, bestuurschef bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2012;

De heer Michel BOUVEROUX, bestuurschef bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Pollena BRUYNINCKX, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;

De heer Edouard DEHAES, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Sonia DE KNOP, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Christophe JOYEUX, attaché bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2010;

Mevr. Katty LEFEBVRE, attaché bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2004;

De heer José LOPEZ MARTINEZ, attaché bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2007;

Mevr. Isabelle MASSON, attaché bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2007;

Mevr. Carine POUBLON, attaché bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2009;

Mevr. Mauricette VANDEBRIL, bestuurschef bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;

De heer Willy VAN DEN STEEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2011;

De heer Robert VAN HUMBEEK, attaché bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2011.

Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.

KROONORDE Officier Mevr. Arielle ADAM, attaché bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2011;

De heer Geoffrey BAILLEUX, adviseur bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2012;

De heer Antoine CONDEREYS, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

De heer Saïd DATOUSSAID, attaché bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Tim DE MEYER, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 8 april 2012;

De heer Luc KINNAERT, attaché bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Dominique LEMAIGRE, attaché bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Rose-Marie LUYCX, attaché bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Jacqueline RAVEZ, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Anna TRUYENS, attaché bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Séverine WATERBLEY, adviseur bij de Algemene Directie Telecommunicatie en Informatiemaatschappij met ingang van 8 april 2012.

Ridder De heer Geert BAERTSOEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Viviane BOSTEELS, administratief assistent bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;

De heer Serge BOTHY, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Chantal CRAHAY, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Nora DE MOOR, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2012;

De heer Dirk D'HOKER, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Rita DE CORTE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Raymond FALLUEL, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Francis GROYNE, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2012;

De heer Bertrand HERREGODS, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

De heer Patrick LOUF, technisch deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Myriam LUPPENS, administratief deskundige bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2011;

De heer Patrick PAYEN, administratief assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Eddy RAEYMAEKERS, ICT deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Sonia VAN DEN BORRE, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2009;

Mevr. Marie-Paule VAN DER GUCHT, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2006;

Mevr. Maryline VAN HELLEMONT, administratief deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012.

Gouden Palmen De heer Herman CLEMENT, administratief medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2005;

Mevr. Christine DE HENAU, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2009;

Mevr. Marianne FERON, administratief medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2008;

De heer Michel PONSAERTS, technisch medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2011;

De heer Rudi QUINTENS, administratief medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2009;

Mevr. Catherine ROUCHE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2011.

ORDE VAN LEOPOLD II Grootofficier De heer Hugues DUMONT, adviseur generaal bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012.

Commandeur De heer Bernard GONSETTE, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

De heer Dirk MONS, adviseur bij de Stafdienst Budget- en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2012;

De heer Guy PONCELET, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

Officier Mevr. Danielle PETRE, ICT deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012.

Ridder Mevr. Arlette ARDIJNS, administratief medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Rita BOECKMANS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Joëlle BOTTE, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2011;

Mevr. Martine BRACONNIER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Yolande BRIFFOZ, administratief medewerker bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Christine BUEDTS, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Michel CAREME, technisch medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Isabelle CLEENWERCK, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Katrien COUDEVILLE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Liliane COUNE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Marleen DE BRABANTER, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Stephan DE CONINCK, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Daisy DE MARTELAERE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Hilde DE SADELEER, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Hadewijch DESSEIN, ICT deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Nicole FISCHBACH, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Sophie GUIDON, technisch deskundige bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Peter JANSSEN, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Ann LAMMENS, administratief assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Jeannine LEBEAU, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Roger LOTH, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Alain MAMBOUR-VAN WYNENDAELE, administratief assistent bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Cornelia MESTDAGH, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Micheline MICHIELS, administratief assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2003;

Mevr. Godelieve MOULART, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Mireille NYS, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Geneviève PEETERS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Jenny PIETTE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Maria RAMAEKERS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Michèle RAYMAECKERS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Viviane SEGERS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Andrée TASSEROUL, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Marie-Christine TIHON, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Frieda VAN AERSCHOT, administratief assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2011;

De heer Rik VAN DEN EECKHOUT, administratief assistent bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Ivonne VAN DE VELDE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2012;

De heer Wim VAN GEYTE, administratief assistent bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2012;

De heer Erwin VAN GREMBERGEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

Mevr. Michèle WILLEMS, administratief assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2009.

Gouden Medaille De heer Robert BREWEE, technisch medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2011;

Mevr. Anne DEPREZ, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2012;

De heer Patrick PASHUYZEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2012;

De heer Eric PETIT, technisch medewerker bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 15 november 2011;

De heer Johan VANDE VELDE, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2012.

^