Etaamb.openjustice.be
Aanwerving
gepubliceerd op 02 juni 2009

**** van een management assistent (graad administratief deskundige - niveau ****) Het **** voor gerechtelijke opleiding zal eerlang overgaan tot de aanwerving van een management assistent (****/****) (graad administratief deskundige (...) De geselecteerde kandidaat zal aangeworven worden ofwel op basis van een terbeschikkingstelling in (...)

bron
instituut voor gerechtelijke opleiding
numac
2009009382
pub.
02/06/2009
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

INSTITUUT VOOR GERECHTELIJKE OPLEIDING


**** van een management assistent (****/****) (graad administratief deskundige - niveau ****) **** **** voor gerechtelijke opleiding zal eerlang overgaan tot de aanwerving van een management assistent (****/****) (graad administratief deskundige - niveau ****).

De geselecteerde kandidaat zal aangeworven worden ofwel op basis van een terbeschikkingstelling in het kader van de wet van 31 januari 2007 (1) (indien het **** om een **** personeelslid), ofwel met een contract van onbepaalde duur. ****. **** **** kandidaten moeten : 1)**** zijn of burger van een andere Staat die deel uitmaakt van de **** **** Ruimte of van de **** ****; 2) van onberispelijk gedrag zijn;3) de burgerlijke en politieke rechten genieten;4) voor de mannelijke kandidaten, voldaan hebben aan de ****;5) houder zijn van een diploma van het hoger onderwijs van het korte type (****.gegradueerde of bachelor); 6) de vereiste lichamelijke geschiktheid bezitten. ****. **** van het algemeen kader **** **** voor gerechtelijke opleiding is een onafhankelijk federaal orgaan dat belast is met het ontwerpen en uitvoeren van het integraal ****- en opleidingsbeleid voor de magistraten en de personeelsleden van de rechterlijke orde, ten einde bij te dragen tot een **** justitie.

****. **** **** **** management assistent vervult zijn taak met het oog op de volledige administratieve en organisatorische ondersteuning van de directeur waarbij de volgende elementen van belang zijn : - het creëren en samenstellen van **** en het opzetten en uitvoeren van acties en activiteiten. ****, vooruitdenken, plannen en vooral blijven streven naar oplossingen en verbeteringen staat centraal; - het actief deelnemen aan allerlei projectmatige activiteiten; - het bewaken van ****.

**** verantwoordelijkheden : - het ondersteunen van de directeur bij de uitvoering van haar taken; - het zorgen voor een adequaat beheer en planning van de agenda en werkzaamheden van de directeur; - het fungeren als eerste aanspreekpunt bij telefoongesprekken voor de directie en de ontvangst van gasten; - het zorg dragen voor het inboeken, behandelen en bewaken van (digitale) post; - het voorbereiden van vergaderingen van het **** en zorgen voor de organisatie ervan; - het notuleren van vergaderingen van het **** en het bewaken van ****; - het voorbereiden en uitwerken van de rapportage door de directeur; - het onderhouden van interne contacten met leden van het **** en andere medewerkers; - het maken en uitwerken van overzichten en presentaties; - het opzetten en onderhouden van een ****; - het mede organiseren en coördineren van specifieke activiteiten van het Instituut; - het behandelen en organiseren van zendingen in het kader van de **** samenwerking en uitwisseling; - overige voorkomende werkzaamheden ter ondersteuning van de directeur.

**** : - meerdere jaren werkervaring in soortgelijke functie; - klant- en ****; - goede communicatieve vaardigheden; - goed analytisch inzicht; - stressbestendig zijn; - goede vaardigheid met computers en de benodigde software toepassingen die op het Instituut worden gebruikt; - de juiste beslissingen kunnen nemen, initiatief nemen, goede werkhouding, gedrevenheid en betrokkenheid.

Een goede kennis van de andere landstaal en het **** vormt een pluspunt.

****. Selectie-interview **** indienstneming gebeurt op basis van het slagen in een **** die bestaat in een interview door de directeur en de adjunct-directeur van het Instituut.

Tijdens het interview wordt geëvalueerd of het profiel van de kandidaat overeenstemt met de **** en wordt ook zijn motivatie en interesse voor het algemeen **** getoetst.

Voorafgaand aan het sollicitatiegesprek kan de directie een **** maken van de ingezonden kandidaturen.

****. Wedde en loopbaan Het ter beschikking gesteld personeelslid behoudt zijn eigen statuut, wedde en voordelen.

Het personeelslid dat in dienst genomen wordt onder contract, geniet de **** van administratief deskundige (BA 1) bij een griffie of ****, met inachtneming van zijn geldelijke anciënniteit.

De jaarlijkse **** voor een administratief deskundige met 0 jaar anciënniteit bedraagt momenteel **** 22.469,77 (of **** 15.122,00 (100 %) vermenigvuldigd met de huidige index 1,4859).

****. Inschrijving De kandidaten dienen hun gemotiveerde sollicitatiebrief, vergezeld van een kopie van het vereiste diploma en een curriculum vitae, tegen uiterlijk 16 juni 2009, per aangetekend schrijven te richten aan de directeur van het **** voor gerechtelijke opleiding, **** 54, te 1050 ****.

Nota (1) **** van 31 januari 2007 inzake de gerechtelijke opleiding en tot oprichting van het **** voor gerechtelijke opleiding, gewijzigd bij de wet van 24 juli 2008 (****.S. van 2 februari 2007 en 4 augustus 2008).

^