Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 08 maart 2023

**** op de politionele informatie **** betrekking van directie-assistent In de loop van de maand april 2023 zal het **** (****) overgaan tot de aanwerving van één statutaire ambtenaar: ?Directie-assistent(****) De (...) **** **** is een onafhankelijk orgaan opgericht door de **** van 30 juli 2018 betreffende ****(...)

bron
federale overheidsdienst justitie
numac
2023040903
pub.
08/03/2023
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST JUSTITIE


**** op de politionele informatie **** betrekking van directie-assistent(****) In de loop van de maand april 2023 zal het **** (****) overgaan tot de aanwerving van één statutaire ambtenaar: ?Directie-assistent(****) **** aanwerving geschiedt door middel van een vergelijkend examen.

**** **** is een onafhankelijk orgaan opgericht door de **** van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van natuurlijke personen met betrekking tot de verwerking van **** (**** **** of ****) en ingesteld bij de **** van ****. **** **** bestaat uit: 1. een **** (****) van 3 leden, bestaande uit een voorzitter en twee leden-raadsheren;2. een `Dienst ****' bestaande uit 3 personen waarvan 2 ****;3. een `Dienst ****' (secretariaat) bestaande uit 4 personen, met name één directie-assistent, één informaticus en 2 juristen.**** aan te werven directie-assistent(****) maakt derhalve deel uit van de `Dienst ****'.

Met zijn kader van 10 leden heeft het **** als wettelijke opdracht de controle en het toezicht in het brede domein van ****- en technologie over de volgende organisatie(s) en diensten: 1. De hele geïntegreerde politie (****), zijnde de federale politie (meer dan 50 entiteiten) en de korpsen van de lokale politie (185 ****), in totaal bestaande uit zo'**** 50.000 personeelsleden; 2. De **** **** van de federale politie en van de lokale politie (****);3. **** **** eenheid (****). Bij clustering van de bevoegdheden van het **** kunnen we de volgende 5 grote domeinen onderscheiden: 1. bevoegdheid/opdracht `**** **** ****' (****) ten aanzien van de ****, de **** en de ****; 2. bevoegdheid/opdracht `**** en toezicht op de politionele **** en de gemeenschappelijke gegevensbanken terrorisme' ****.****.****. de ****; 3. bevoegdheid/opdracht `Bijzondere **** Methoden,' meer bepaald alle vormen van politioneel ****;4. bevoegdheid/opdracht ten aanzien van de **** **** van de **** en **** 5.**** van politionele statistieken in het kader van de **** van **** **** meer informatie omtrent het ****: zie ****.****.****.

Aan de **** moet zijn voldaan uiterlijk op 24 maart 2023.

****. ALGEMENE VEREISTEN **** kandidaat moet aan de volgende algemene vereisten voldoen: - onderdaan zijn van een land van de **** Unie; - van onberispelijk gedrag zijn; - zijn burgerlijke en politieke rechten genieten; - aan de algemene en functie-specifieke competenties voldoen; - een **** zeer geheim, te bekomen gedurende de loop van de stage; - aan de bijzondere vereisten voldoen inzake diploma en/of getuigschrift.

****. BIJZONDERE VEREISTEN **** voorbehouden aan tweetalige (****-****) kandidaten.

**** van de functie: - zorgen voor de coördinatie en uitvoering van een reeks administratieve en/of budgettaire en/of boekhoudkundige taken (****-functie) ; - verwerken van (elektronische) post zodat de aan de ****-leden of ****-medewerkers aangeboden informatie al gesorteerd en geordend is; - uitvoeren van administratieve taken die verband houden met de opvolging van het directiesecretariaat; - vergaderingen organiseren, de betrokkenen verwittigen, lokalen reserveren en de nodige uitrusting voorzien; - deelnemen aan vergaderingen en notulen opstellen om de betrokken personen op de hoogte te brengen van de genomen beslissingen en de nodige ****-**** te verzekeren; - de agenda van de voorzitter of het ****-lid bijhouden en beheren, zijn vergaderingen plannen, de verblijven in het buitenland coördineren, ****. ... - op vraag van de ****, zich belasten met het administratieve aspect van de notulen en het proces-verbaal van de vergaderingen; - beheer van de administratieve aspecten van de vertaling van documenten; - het verzorgen van contacten met de boekhouder van het **** en het ****; - beheer van de telefonische permanentie van het ****; - beheer van bepaalde functionele **** van het **** (****. ****.****); - de rol van contactpersoon spelen met alle personen behorend tot de organisatie of daarbuiten - informatie van het voorzitterschap/**** doen circuleren onder de medewerkers; - namens de voorzitter en/of een ****-lid contacten onderhouden met partners en/of externe organisaties; - beheert, behoudens uitzonderingen voorzien door de voorzitter of het ****, alle documenten en informatie die specifiek zijn voor de diensten van het voorzitterschap en/of het ****, teneinde vragen te kunnen beantwoorden die zowel van binnen als van buiten de organisatie komen (met systematische invoer in de document beheerssystemen van het ****); - ervoor zorgen dat belangrijke informatie correct wordt overgemaakt; - organisatie van de algemene werking van het secretariaat en **** bijdragen aan de inspanningen om het werk van het secretariaat voortdurend te verbeteren.

Algemene competenties -> Samenwerken - identificeert zich met het team en de organisatie; - deelt kennis en informatie; - bevordert de teamgeest en draagt bij aan het behalen van resultaten. -> Behulpzaam zijn - is beschikbaar voor interne en externe personen; - handelt altijd met eerbied; - gedraagt zich transparant, eerlijk en objectief. -> Loyaal handelen - toont loyaliteit aan het ****; - verdedigt de genomen besluiten en voert deze correct uit; neemt desondanks een positief kritische houding aan in het belang van de organisatie. -> Resultaatgericht - toont enthousiasme, gedrevenheid en ambitie om resultaten te behalen; - is gericht op het bereiken van doelen en het vinden van oplossingen; - handelt doelgericht en neemt initiatief; - durft verantwoordelijkheid te nemen voor eigen handelen. -> Zich persoonlijk ontwikkelen - staat open voor verandering en nieuwe ideeën; - neemt initiatief om nieuwe ideeën op te nemen, nieuwe vaardigheden en nieuwe kennis op te doen; - zoekt naar mogelijkheden om het eigen functioneren en dat van het team te optimaliseren **** competenties - Minimaal 3 jaar ervaring als directie-assistent(****) in een openbare of private organisatie. - **** van de werking van openbare diensten, kennis van de geïntegreerde politie is een troef. - **** voor analyse en synthese. - Zelf oplossingen bedenken voor problemen. - Zelfstandig kunnen werken. - **** vaardigheden. - Zeer goede kennis van de gangbare **** (****, ****, ****, ...). - **** van classificatie, documentatie en ****.

**** vereisten - **** of **** diploma. - **** **** is een troef. - Een goede passieve en actieve kennis van de tweede landstaal is noodzakelijk (****. telefoon beantwoorden, ****-mails versturen, ****.). - Een goede actieve kennis van het **** is een troef. - Een basiskennis van **** en nationale regelgeving inzake de bescherming van **** is een belangrijke troef.

**** Een boeiende en gevarieerde functie waarin **** een belangrijke bijdrage levert aan een correcte politionele gegevensverwerking en het democratisch functioneren van belangrijke **** en dit in een flexibel team.

**** **** wordt minstens aangeworven in de graad van directie-assistent(****) op **** (niveau ****1) met de **** **** NA11 (**** van het federaal openbaar ambt: minimum 21.880 **** - maximum 29.360 **** aan 100%) nog te indexeren (huidige index coëfficiënt 1,9999 - januari 2023).

Voor het bepalen van uw loon wordt er evenwel rekening gehouden met uw nuttige beroepservaring zodat een hoger **** mogelijk is (NA12 of NA13).

Voordelen: - gratis **** ****; - **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; - ****; - mogelijkheid van flexibel werken en thuiswerken, rekening houdende met de noden van de dienst; - **** en ****-****.

Statutair zijn de bepalingen van het **** **** van het ****, zoals goedgekeurd door de **** van **** (Belgisch **** van 27 november 2018) van toepassing op de personeelsleden van het ****. ****. SELECTIEPROCEDURE **** **** zal een eerste selectie doorvoeren van de kandidaten op basis van de ingediende **** en het curriculum vitae. De hierna weerhouden kandidaten zullen worden uitgenodigd voor een vergelijkende mondelinge proef.

**** vergelijkend examen zal plaatsvinden in de loop van de maand april 2023.

De proef wordt georganiseerd door een door het **** bepaalde examencommissie.

Tijdens de mondelinge proef wordt gepeild wordt naar de kennis van de materie, de taalvaardigheid (schriftelijk en mondeling) en wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt.

****. INSCHRIJVING UITERSTE DATUM : 24 maart 2023.

**** inschrijving gebeurt uitsluitend door middel van een elektronische zending aan het **** op de politionele informatie, ter attentie van de ***** ****.****. van het ****, op het ****-mail adres ****.****, met in **** frank.****.****. **** **** is maar ontvankelijk wanneer ze is vergezeld van: - een afschrift van de vereiste **** of diploma's; - een curriculum vitae; - een uittreksel uit het strafregister afgeleverd na de datum van publicatie van huidige oproeping; - een afzonderlijke nota waarin de motivering voor de geambieerde functie blijkt, de relevante beroepservaring en/of uw titels en verdiensten wordt toegelicht (****) en de mate waarin uw profiel beantwoordt aan het voor de functie voorziene profiel. **** bericht van ontvangst van de elektronische zending (****) van kandidaatstelling geldt als bewijs van de kandidaatstelling.

**** verdere inlichtingen kan men zich uitsluitend wenden tot de ***** ****.****. van het **** (telefoon: 02/549.94.23, ****-mail : frank.****.****).

^