Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 04 november 2019

Vacante betrekking In de loop van de maand december 2019 - januari 2020 zal de **** overgaan tot de volgende aanwerving binnen haar administratie : ? 1 **** of **** statutaire ****(...) **** **** is een onafhankelijk ****, ingesteld bij de Kamer van volksvertegenwoordigers. (...)

bron
commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer
numac
2019042278
pub.
04/11/2019
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

COMMISSIE VOOR DE BESCHERMING VAN DE PERSOONLIJKE LEVENSSFEER


**** betrekking In de loop van de maand december 2019 - januari 2020 zal de **** (hierna de ****) overgaan tot de volgende aanwerving binnen haar administratie : ? 1 **** of **** statutaire ambtenaar - **** **** (code 2019 ****81/3/****-****).

**** **** is een onafhankelijk ****, ingesteld bij de **** van volksvertegenwoordigers.

**** **** is een federale instelling met rechtspersoonlijkheid. De opdracht van de **** is toezien op de naleving van de grondbeginselen van de bescherming van ****.

**** **** wordt ondersteund door een administratie die bestaat uit een zestigtal medewerkers.

**** aanwerving geschiedt door middel van een vergelijkend examen. De laureaat treedt in dienst in hoedanigheid van **** ambtenaar.

**** **** blijft 1 jaar geldig (twee maal verlengbaar met zes maanden).

Aan de **** moet zijn voldaan uiterlijk op 1 december 2019.

****. ALGEMENE VEREISTEN **** kandidaat moet aan de volgende algemene vereisten voldoen om aangeworven te worden: - onderdaan zijn van een land van de **** Unie; - van onberispelijk gedrag zijn; - zijn burgerlijke en politieke rechten genieten; - aan de algemene en **** competenties voldoen; - aan de bijzondere vereisten voldoen inzake diploma en/of getuigschrift.

****. BIJZONDERE VEREISTEN PER VACANTE BETREKKINGEN **** gedetailleerde functiebeschrijving met de ****, generieke en **** competenties, kan aangevraagd worden bij de personeelsdienst van de **** (****.nam@****-****.****) en is ook te consulteren op de **** van de ****, zoals hierna aangegeven.

**** **** (code 2019 ****81/3/****-****) - 1 **** of **** statutaire ambtenaar **** van de functie : **** ****-beheerder, beheert **** in samenwerking met externe ****-leveranciers, het ****-netwerk, inclusief incidenten en problemen met betrekking tot het ****-netwerk, **** of toepassingen die de **** gebruikt. **** fungeert ook als "eerste- en ****" voor de eindgebruikers. **** is maar één functie van "****-beheerder" binnen het organigram van de ****. **** uw enthousiaste, gestructureerde, strikte, maar voorzichtige aanpak draagt **** bij tot de goede werking van het ****-netwerk en het ****-park van de ****. **** bestaat het doel van de functie uit: ? **** van de gebruikers (eerste en tweede lijn) ? **** van ****-incidenten en ****-problemen ? **** van het hardware- en ****, de applicaties die de **** gebruikt en **** ? **** aan ****-projecten ? **** werkt mee aan de **** van de ****-omgeving van de **** **** competenties : ? **** beschikt over een sterk synthetisch en analytisch vermogen ? **** bent georganiseerd, gestructureerd, betrouwbaar en strikt maar voorzichtig ? **** neemt graag initiatief ? **** werkt graag in een team, maar bent ook in staat om zelfstandig te werken ? **** functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines ? **** blijft op de hoogte van de technologische ontwikkelingen in de ****-wereld en bent bereid om je **** uit te breiden ? **** bent graag in contact met gebruikers en je verzorgt uw relaties met gebruikers op een rustige en diplomatieke manier ? **** bent klant/servicegericht en maakt er een erezaak van om (structurele) oplossingen te vinden ? **** heeft goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk) ? **** houdt ervan uw kennis te delen (geven van opleidingen) ? **** bent bereid om af en toe buiten de diensturen te werken (in geval van urgente en **** problemen, of testen van ****-systemen) **** vereisten : ? **** heeft een bachelor of een kandidatuur in informatica (bij voorkeur gericht op infrastructuur). ? **** hebt de volgende vaardigheden: ? Bekwaam om een **** werkstation en **** (**** 10) te beheersen ? Bekwaam om Suite office 2013 (en hoger) te beheersen ? **** algemene kennis hebben van ****-hardware (demontage, reparatie, ****, ****.) ? **** van **** **** beheer (gebruikers en groepen) en bijbehorende **** (**** en ****) ? Kennis hebben van de **** en **** van systemen, netwerken (****, WAN, ****.) en protocollen (****/****, ****.) ? Kennis hebben van de principes en technieken met betrekking tot **** ? **** van **** **** (inclusief ****, **** ****) en bijbehorende ****-technologieën (AD, ****, ****, ****, ****.) ? **** bent in staat om in het **** te communiceren met de gebruikers ? **** heeft een minimum ****-kennis in het ****. ? **** volgende elementen zijn een pluspunt: ? Tenminste twee jaar ervaring in een soortgelijke functie ? Praktische kennis van **** (Incident Management) ? Kennis op het gebied van ****-telefonie en mobiele telefonie ? **** in het gebruik en de configuratie van **** en **** (****, ****) ? **** **** (bij voorkeur ****) Aanbod **** **** wordt aangeworven in de graad van **** (niveau ****) met de **** **** ****8/1.

**** ****8/1 : 23.785 - 41.742 **** (100 %) - geïndexeerd (1.7069) : 40.598 - 71.249 **** **** ? **** ****; ? **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; ? ****; ? Mogelijkheid tot telewerk (na een termijn van 6 maanden); ? **** (na een termijn van 3 maanden).

****. GELIJKE KANSEN EN DIVERSITEIT **** **** voert een actief **** en waakt over gelijke kansen, een gelijke behandeling en een gelijke toegang tot de selectie voor al wie solliciteert.

Kandidaten met een handicap, **** of ziekte ? **** kan een redelijke aanpassing vragen aan de selectieprocedure, ook indien **** niet over een geldig attest beschikt. **** een beschrijving van uw handicap/ziekte/**** en duid ook aan welke aanpassingen **** hierbij kunnen helpen.

**** bezorgt ons samen met uw sollicitatie ten laatste op de uiterste **** een gepast attest met de vermelding van uw naam, uw voornaam en de code van uw sollicitatie.

****. EXAMENPROCEDURE **** proeven worden georganiseerd door een examencommissie bestaande uit minstens drie personen.

**** bestaan uit een **** over de materie en een proef waarbij wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. In principe zijn alle proeven mondeling. ****, al naar gelang het aantal inschrijvingen kan de **** schriftelijk georganiseerd worden. De (schriftelijke en/of mondelinge) **** wordt beoordeeld op 20 punten en om te slagen dient de kandidaat 12 punten te behalen. 1/ Indien het aantal kandidaten de organisatie van een schriftelijke **** rechtvaardigt, zal de examenprocedure op de volgende manier plaatsvinden : **** examen verloopt in twee fasen : een schriftelijke proef over de materie en daarna een mondelinge proef met een gedeelte over de materie en een gedeelte over de vereiste competenties en vaardigheden.

**** eerste schriftelijke proef betreffende de materie wordt beoordeeld op 15 punten. Om tot de volgende proef toegelaten worden, dient de kandidaat 7,5 punten te behalen. Dit deel zal gevolgd worden door een mondelinge proef over de materie (op 5 punten). Op het geheel, wordt de proef over de materie ( schriftelijk en mondeling deel ) beoordeeld op 20 punten. Om te slagen dient de kandidaat minimum 12 punten te behalen.

Een tweede mondeling deel volgt waarbij wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. **** beoordeling gebeurt door afweging ten overstaan van het vooropgesteld profiel. Er wordt beslist door toekenning van de vermelding " geschikt", "minder geschikt" of " niet geschikt". 2/ Indien het aantal kandidaten niet de organisatie van een schriftelijke **** vereist, zal de examenprocedure op de volgende manier plaatsvinden : **** examen verloopt mondeling en in twee delen : een deel over de materie en daarna een deel over de vereiste competenties en vaardigheden.

Het deel over de materie wordt beoordeeld op 20 punten. Om te slagen dient de kandidaat 12 punten te behalen.

Het deel over de vereiste generieke en specifieke competenties heeft als doel na te gaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. **** beoordeling gebeurt door afweging ten overstaan van het vooropgesteld profiel. Er wordt beslist door toekenning van de vermelding " geschikt", "minder geschikt" of " niet geschikt".

**** beide geval, wordt op het einde van de proeven een proces-verbaal opgesteld met **** de rangschikking van de kandidaten en het resultaat dat elke kandidaat behaalde. Deze rangschikking telt 3 groepen : **** = geschikt en geslaagd, **** = minder geschikt en geslaagd, **** = niet geschikt en/of niet geslaagd. **** voorkomend geval wordt binnen elke groep en **** opgesteld in functie van het totaal aantal bekomen punten. **** een ex-aequo binnen eenzelfde groep, zal de jury een nieuwe rangschikking opstellen op basis van de kwalificaties die eigen zijn aan elke kandidaat.

Op schriftelijk verzoek ( brief of ****-mail ) kan het examenreglement alsook de samenstelling van de examencommissie worden verkregen.

****. INSCHRIJVING UITERSTE DATUM : 02/12/2019.

**** inschrijving gebeurt, op straffe van ****, uitsluitend met een aangetekende brief aan de **** van de ****, ter attentie van **** **** ****, **** 35 -1000 ****. De sollicitatie is maar ontvankelijk wanneer ze is vergezeld van : ? een afschrift van de vereiste **** of diploma's; ? een curriculum vitae; ? een afzonderlijke nota waarin de motivering voor de geambieerde functie blijkt en de beroepservaring wordt toegelicht.

De datum van poststempel geldt als bewijs.

**** verdere inlichtingen kan men zich wenden tot **** ****, telefoon : 02/274.48.23, ****-mail : ****.nam@****-****.****. **** functiebeschrijving en het examenreglement zijn eveneens te consulteren op de **** van de **** : ****://****.****.****/vacante-betrekking-december-2019

^