gepubliceerd op 01 augustus 2017
Gerechtsdeurwaarders. - Vacante betrekkingen - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Antwerpen : 2 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Limburg: 4 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissemen - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Leuven : 2 - gerechtsdeurwaarder in het(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST JUSTITIE
Gerechtsdeurwaarders. - Vacante betrekkingen - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Antwerpen : 2 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Limburg: 4 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Brussel: 2 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Leuven : 2 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Waals-Brabant : 2 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Oost-Vlaanderen : 1 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement West-Vlaanderen : 1 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Luik : 6 - gerechtsdeurwaarder in het gerechtelijk arrondissement Henegouwen : 5 De kandidaat voor een ambt van gerechtsdeurwaarder richt zijn aanvraag en zijn volledig dossier bij een ter post aangetekende brief tot "FOD JUSTITIE, DIRECTORAAT-GENERAAL - RECHTERLIJKE ORGANISATIE DIENST HR MAGISTRATUUR - NOTARISSEN - GERECHTSDEURWAARDERS - ROJ 011 WATERLOOLAAN, 115, 1000 BRUSSEL" Het dossier bevat de documenten die staven dat hij voldoet aan de voorwaarden gesteld in artikel 19 van het
koninklijk besluit van 2 april 2014Relevante gevonden documenten
type
koninklijk besluit
prom.
02/04/2014
pub.
24/04/2014
numac
2014009118
bron
federale overheidsdienst justitie
Koninklijk besluit tot uitvoering van de wet van 7 januari 2014 tot wijziging van het statuut van de gerechtsdeurwaarders
sluiten tot uitvoering van de wet van 7 januari 2014 tot wijziging van het statuut van de gerechtsdeurwaarders; - een uittreksel uit het Strafregister uitgereikt na de bekendmaking van de vacante plaats; - een verklaring op erewoord van de kandidaat waaruit de periode(s) en de plaats(en) van tewerkstelling als kandidaat-gerechtsdeurwaarder blijken; - een gedetailleerd curriculum vitae, conform aan het standaardformulier opgesteld door de Koning (https://justitie.belgium.be/nl/ een_job_bij_justitie/vacatures/formulieren); - Een afschrift van het getuigschrift van de vereiste taalkennis (in de gevallen bedoeld in artikel 516 van het Gerechtelijk Wetboek) De verzoekschriften moeten binnen een termijn van één maand na de bekendmaking van de vacature in het Belgisch Staatsblad worden toegestuurd. (artikel 515 van het Gerechtelijk Wetboek).
De benoemingsprocedure wordt elektronisch gevoerd.
Daartoe dient de kandidaat tegelijkertijd, naast de door de wet voorziene bij een ter post aangetekende zending, zijn aanvraag en zijn volledig dossier bij elektronische zending (getekend document in pdf) naar het volgende mailadres : - FOD Justitie : vacatures.hdj-gdw@just.fgov.be