gepubliceerd op 15 juni 2017
Vacante betrekkingen In de loop van de maanden augustus-september 2017 zal de **** overgaan tot de aanwerving van 3 statutaire ambtenaren binnen haar administratie : **** **** **** en -veiligheid De aanwerving(...)
COMMISSIE VOOR DE BESCHERMING VAN DE PERSOONLIJKE LEVENSSFEER
**** betrekkingen **** de loop van de maanden augustus-september 2017 zal de **** overgaan tot de aanwerving van 3 statutaire ambtenaren binnen haar administratie : **** **** **** en -veiligheid (code 2017- ****/2/****) **** **** **** en -veiligheid (code 2017- ****/2/****) **** **** **** (**** auditor) (code 2017- ****/3/****-****) **** aanwerving geschiedt door middel van een vergelijkend examen. De laureaten treden in dienst in hoedanigheid van **** ambtenaar.
**** **** blijft 1 jaar geldig (twee maal verlengbaar met zes maanden).
De **** is een onafhankelijk orgaan opgericht bij de wet van 8 december 1992 en sedert 26 juni 2003 ingesteld bij de **** van ****. De **** wordt ondersteund door een administratie (secretariaat van 58 personen) waarvan de ambtenaren worden benoemd door de ****.
De **** voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer : - verstrekt adviezen en geeft aanbevelingen aan de bevoegde overheden en/of instanties; - verleent machtigingen voor de verwerking of de mededeling van ****, aan de bevoegde instanties; - controleert de wijze waarop de mededeling en verwerking van **** geschiedt; - informeert en verleent bijstand aan de betrokken personen bij de uitoefening van hun rechten en plichten; om bij te dragen tot de evenwichtige vrijwaring van het grondrecht van elkeen op bescherming van de persoonlijke levenssfeer bij de verwerking van ****.
De **** bevindt zich momenteel in een **** gelet op het nieuw **** **** kader (****) dat van toepassing wordt op 25 mei 2018. **** traject zal invloed hebben op de structuur en de werking van de ****.
Aan de **** moet zijn voldaan uiterlijk op 1 september 2017.
****. ALGEMENE VEREISTEN **** kandidaat moet aan de volgende algemene vereisten voldoen om benoemd te worden als stagiair: - onderdaan zijn van een land van de **** Unie; - van onberispelijk gedrag zijn; - zijn burgerlijke en politieke rechten genieten; - aan de algemene en **** competenties voldoen; - aan de bijzondere vereisten voldoen inzake diploma en/of getuigschrift.
****. BIJZONDERE VEREISTEN PER VACANTE BETREKKINGEN **** gedetailleerde functiebeschrijvingen met de ****, generieke en **** competenties, kunnen aangevraagd worden bij de personeelsdienst van de **** (****.nam@****.****) en zijn ook te consulteren op de **** van de ****, zoals hierna aangegeven. 1. **** voorbehouden aan ambtenaren behorende tot de **** **** - **** **** en -veiligheid (code 2017- ****/2/****) **** van de functie -**** van deskundig advies op het vlak van informatiesystemen en ****, met betrekking tot alle materies en dossiers die de **** aanbelangen, hetzij aan de leden van de ****, hetzij aan de medewerkers van het secretariaat, hetzij extern in bepaalde gevallen. -**** en evalueren van informatiesystemen en hun beveiliging waarover de **** zich moet uitspreken met als doel het bepalen of die systemen beantwoorden aan de wettelijke ****. -**** van een permanente opvolging van en een kennisoverdracht aan de collega's over technologische evoluties en in het bijzonder van de **** van deze evoluties op ****. -**** tot het aanmaken en verbeteren van de technische doctrine rekening houdend met de technologische evoluties. -**** aan **** waarbij het technisch analyseren van de informatiesystemen en de beveiliging onder de verantwoordelijkheid valt van de adviseur **** en -veiligheid. -**** verlenen bij het opzetten, het uittekenen en het uitbouwen van de macro-**** van de ****. -**** verlenen en actief participeren aan het **** van de ****.
**** competenties -**** beschikt over basiskennis van de **** en nationale regelgeving ****.****.****. de verwerking van ****. -**** beschikt over een goede kennis van **** en ****, bijzonder gefocust op de problematiek van de ****. -Je hebt ervaring en/of interesse in ****-software om de mate van **** te testen en om data te verzamelen, te verwerken en te analyseren. -**** beschikt over een sterk synthetisch en analytisch vermogen. -**** bent **** en gedreven. -**** neemt graag initiatief. -**** bent innovatief ingesteld en hebt een sterke interesse voor technologische ontwikkelingen. -Je werkt graag in een team, maar je bent ook in staat om zelfstandig te werken. -**** bent bereid om samen met **** collega's in het buitenland aan opdrachten te werken. -**** bent flexibel ingesteld (audits kunnen ook buiten de kantooruren uitgevoerd worden). -**** functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines. -**** bent georganiseerd en houdt van orde en nauwkeurig werken. -**** beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven. -Je hebt ervaring in **** en verslaggeving. -**** beschikt over zeer goede kennis van standaard ****: ****, ****Note, ****, **** en ****Point.
**** vereisten -**** of **** binnen het studiegebied informatica, nieuwe technologieën of ****. -Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in één van bovenvermelde ****. -Een zeer goede actieve kennis van de tweede landstaal en het **** is een troef. -**** als consulent inzake **** is een troef.
**** **** **** wordt aangeworven in de graad van adviseur (niveau ****) met de **** **** ****1. Voor het bepalen van uw loon wordt er rekening gehouden met uw nuttige beroepservaring.
**** ****1 : 28.421 - 41.841 **** (100 %) Na 6 jaar **** ****2 : 31.723 - 51.243 **** (100 %) Na 6 jaar **** ****3 : 41.499 - 60.908 **** (100 %) **** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** ****. 2. **** voorbehouden aan ambtenaren behorende tot de **** **** - **** **** en -veiligheid (code 2017- ****/2/****) **** van de functie -**** van deskundig advies op het vlak van informatiesystemen en ****, met betrekking tot alle materies en dossiers die de **** aanbelangen, hetzij aan de leden van de ****, hetzij aan de medewerkers van het secretariaat, hetzij extern in bepaalde gevallen. -**** en evalueren van informatiesystemen en hun beveiliging waarover de **** zich moet uitspreken met als doel het bepalen of die systemen beantwoorden aan de wettelijke ****. -**** van een permanente opvolging van en een kennisoverdracht aan de collega's over technologische evoluties en in het bijzonder van de **** van deze evoluties op ****. -**** tot het aanmaken en verbeteren van de technische doctrine rekening houdend met de technologische evoluties. -**** aan **** waarbij het technisch analyseren van de informatiesystemen en de beveiliging onder de verantwoordelijkheid valt van de adviseur **** en -veiligheid. -**** verlenen bij het opzetten, het uittekenen en het uitbouwen van de macro-**** van de ****. -**** verlenen en actief participeren aan het **** van de ****.
**** competenties -**** beschikt over basiskennis van de **** en nationale regelgeving ****.****.****. de verwerking van ****. -**** beschikt over een goede kennis van **** en ****, bijzonder gefocust op de problematiek van de ****. -Je hebt ervaring en/of interesse in ****-software om de mate van **** te testen en om data te verzamelen, te verwerken en te analyseren. -**** beschikt over een sterk synthetisch en analytisch vermogen. -**** bent **** en gedreven. -**** neemt graag initiatief. -**** bent innovatief ingesteld en hebt een sterke interesse voor technologische ontwikkelingen. -Je werkt graag in een team, maar je bent ook in staat om zelfstandig te werken. -**** bent bereid om samen met **** collega's in het buitenland aan opdrachten te werken. -**** bent flexibel ingesteld (audits kunnen ook buiten de kantooruren uitgevoerd worden). -**** functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines. -**** bent georganiseerd en houdt van orde en nauwkeurig werken. -**** beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven. -Je hebt ervaring in **** en verslaggeving. -**** beschikt over zeer goede kennis van standaard ****: ****, ****Note, ****, **** en ****Point.
**** vereisten -**** of **** binnen het studiegebied informatica, nieuwe technologieën of ****. -Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in één van bovenvermelde ****. -Een zeer goede actieve kennis van de tweede landstaal en het **** is een troef. -**** als consulent inzake **** is een troef.
**** **** **** wordt aangeworven in de graad van adviseur (niveau ****) met de **** **** ****1. Voor het bepalen van uw loon wordt er rekening gehouden met uw nuttige beroepservaring.
**** ****1 : 28.421 - 41.841 **** (100 %) Na 6 jaar **** ****2 : 31.723 - 51.243 **** (100 %) Na 6 jaar **** ****3 : 41.499 - 60.908 **** (100 %) **** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** ****. 3. **** voorbehouden aan ambtenaren behorende tot de tweetalige **** - **** **** (**** auditor) (code 2017- ****/3/****-****) **** van de functie - **** coördinatie van de uitvoering van ****. ***** van de verschillende onderzoeksteams (samengesteld uit juridische en technische adviseurs). ***** en coachen van de **** van de onderzoeksteams door onder andere overleg te organiseren over hun werkzaamheden, ideeën en voorstellen. ***** voor de accurate uitvoering van onderzoeken. -**** van een **** en opstellen van een sluitende rapportage. -Input leveren over de te voeren strategie inzake ****. -In kaart brengen van complexe **** met het oog op het permanent verbeteren van de gebruikte ****.
**** competenties -**** beschikt over basiskennis van de **** en nationale regelgeving ****.****.****. de verwerking van ****. -**** beschikt over een goede kennis van ****. -Je hebt een goede kennis van de audit normen en technieken. -Je hebt ervaring in forensische onderzoektechnieken en het opstellen van een **** en van ****'s. -Je hebt ervaring en/of interesse in forensische ****-software om data te verzamelen, te verwerken en te analyseren. -**** beschikt over een sterk synthetisch en analytisch vermogen. -**** bent **** en gedreven. -**** neemt graag initiatief. -**** bent innovatief ingesteld en hebt interesse voor technologische ontwikkelingen. -Je werkt graag in een team, maar je bent ook in staat om zelfstandig te werken. -**** bent bereid om samen met **** collega's in het buitenland aan opdrachten te werken. -**** bent flexibel ingesteld (audits kunnen ook buiten de kantooruren uitgevoerd worden). -Je hebt een sterke affiniteit met ****. -**** functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines. -**** bent georganiseerd en houdt van orde en nauwkeurig werken. -**** beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven. **** beschikt over ****. -Je hebt ervaring in **** en verslaggeving. -**** beschikt over zeer goede kennis van standaard ****: ****, ****Note, ****, **** en ****Point.
**** vereisten -**** of **** of titularis zijn van een functie van niveau ****. -**** bezit van een getuigschrift van met vrucht gevolgde studies in forensische audit met een curriculum van tenminste 90 uur en/of een erkenning als **** **** **** (****) of als **** **** **** (****) zijn een pluspunt. Het zelfde geldt voor een bewezen kennis van ****-****, zowel van het onderzoek naar de digitale **** (computer ****) als naar de digitale **** (forensische data-analyse). -****: **** dient ten laatste 12 maanden na uw aanstelling, op straffe van vroegtijdige beëindiging van uw aanstelling, het bewijs te leveren van het slagen van een test ****. 12 (voldoende kennis van de tweede taal) die betrekking heeft op de kennis van de tweede landstaal. -Minimaal 3 jaar relevante werkervaring inzake **** (audit, interne of externe controle) en/of uitvoeren van ****. -Een zeer goede actieve kennis van het **** is een troef.
**** **** **** wordt aangeworven in de graad van adviseur (niveau ****) met de **** **** ****1. Voor het bepalen van uw loon wordt er rekening gehouden met uw nuttige beroepservaring.
**** ****1 : 28.421 - 41.841 **** (100 %) Na 6 jaar **** ****2 : 31.723 - 51.243 **** (100 %) Na 6 jaar **** ****3 : 41.499 - 60.908 **** (100 %) **** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** ****.
****. GELIJKE KANSEN EN DIVERSITEIT **** **** voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer voert een actief **** en waakt over gelijke kansen, een gelijke behandeling en een gelijke toegang tot de selectie voor al wie solliciteert.
**** met een handicap, **** of ziekte **** kan een redelijke aanpassing vragen aan de selectieprocedure, ook indien **** niet over een geldig attest beschikt. **** een beschrijving van uw handicap/ziekte/**** en duid ook aan welke aanpassingen **** hierbij kunnen helpen.
**** ons tijdig uw attest door indien **** hierover beschikt.
**** bezorgt ons samen met uw sollicitatie ten laatste op de uiterste **** een gepast attest met de vermelding van uw naam, uw voornaam en de code van uw sollicitatie.
****. EXAMEN PROCEDURE **** vergelijkend examen zal plaatsvinden in de loop van de maanden augustus en/of september 2017.
De proeven worden georganiseerd door een examencommissie bestaande uit minstens drie personen.
**** bestaan uit een **** over de materie en een proef waarbij wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. Op het geheel, wordt de proef over de materie beoordeeld op 20 punten. **** te slagen dient de kandidaat minimum 12 punten te behalen. **** beoordeling van de vereiste generieke en specifieke competenties gebeurt door afweging ten overstaan van het vooropgesteld profiel. Er wordt beslist door toekenning van de vermelding " geschikt", "minder geschikt" of " niet geschikt".
Op het einde van de proeven wordt een proces-verbaal opgesteld met **** de rangschikking van de kandidaten en het resultaat dat elke kandidaat behaalde. Deze rangschikking telt 3 groepen : **** = geschikt en geslaagd, **** = minder geschikt en geslaagd, **** = niet geschikt en/of niet geslaagd. **** voorkomend geval wordt binnen elke groep en **** opgesteld in functie van het totaal aantal bekomen punten. **** een ex-aequo binnen eenzelfde groep, zal de jury een nieuwe rangschikking opstellen op basis van de kwalificaties die eigen zijn aan elke kandidaat.
Op schriftelijk verzoek (brief of ****-mail) bij de personeelsdienst kan het examenreglement alsook de samenstelling van de examencommissie worden verkregen.
****. INSCHRIJVING UITERSTE DATUM : 4 augustus 2017.
**** inschrijving gebeurt, op straffe van ****, enkel door een aangetekende brief aan de **** van de ****, ter attentie van **** **** ****, **** 35 -1000 ****.
De sollicitatie is maar ontvankelijk wanneer ze is vergezeld van : -een afschrift van de vereiste **** of diploma's; -een curriculum vitae; -een afzonderlijke nota waarin de motivering voor de geambieerde functie blijkt en de beroepservaring wordt toegelicht.
De datum van poststempel geldt als bewijs.
**** verdere inlichtingen kan men zich wenden tot **** ****, telefoon : 02/274.48.23, ****-mail : ****.nam@****.****.
**** vacante betrekkingen, de functiebeschrijvingen en het examenreglement zijn eveneens te consulteren op de **** van de **** : ****.****.****/****/vacatures