Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 23 november 2016

Vacature van het adjunct-mandaat van stafdirecteur personeel en organisatie bij de Raad van State De belanghebbende personen worden ervan op de hoogte gebracht dat de betrekking van stafdirecteur personeel en organisatie, te begeven is bij adjun De aanstelling gebeurt voor een hernieuwbare periode van vijf jaar, die aanvat en een einde neemt g(...)

bron
raad van state
numac
2016018374
pub.
23/11/2016
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

RAAD VAN STATE


Vacature van het adjunct-mandaat van stafdirecteur personeel en organisatie bij de Raad van State De belanghebbende personen worden ervan op de hoogte gebracht dat de betrekking van stafdirecteur personeel en organisatie, te begeven is bij adjunct-mandaat (Artikel 102ter van de Gecoördineerde Wetten op de Raad van State) De aanstelling gebeurt voor een hernieuwbare periode van vijf jaar, die aanvat en een einde neemt gelijktijdig met de periode van het mandaat van beheerder. Het huidig mandaat van de beheerder neemt een einde op 14 mei 2019. Het te begeven adjunct-mandaat zal derhalve eveneens een einde nemen op deze datum.

De benoeming gebeurt door de Koning na advies van de Algemene Vergadering van de Raad van State, de Auditeur-generaal en de Beheerder.

Benoemingsvoorwaarden : De kandidaten moeten : 1° ten minste 27 jaar oud zijn;2° houder zijn van een diploma dat toegang verleent tot de betrekkingen van niveau A in de rijksbesturen;3° het bewijs leveren van een nuttige beroepservaring op het vlak van de functionele inhoud van het adjunct-mandaat. Gelet op de aanstelling van een stafdirecteur budget en beheer die een diploma in het Nederlands heeft behaald dienen de kandidaten voor het adjunct-mandaat van stafdirecteur personeel en organisatie het bewijs te leveren het sub 2° bedoelde diploma in het Frans te hebben behaald.

Tevens moeten zij het bewijs leveren van de functionele kennis van de andere taal dan die van dit diploma, in casu het Nederlands.

Functiebeschrijving : Op de website van de Raad van State (www.raadvanstate.be) kan het functieprofiel worden geraadpleegd (nieuws : vacature adjunct-mandaat stafdirecteur personeel en organisatie) Administratief en geldelijk statuut : Onverminderd de bepalingen van de gecoördineerde wetten op de Raad van State, zijn de bepalingen tot regeling van het administratief en geldelijk statuut van het personeel van de ministeries van toepassing op het adjunct-mandaat van stafdirecteur personeel en organisatie.

Het koninklijk besluit van 16 juni 2016Relevante gevonden documenten type koninklijk besluit prom. 16/06/2016 pub. 29/06/2016 numac 2016000401 bron federale overheidsdienst binnenlandse zaken Koninklijk besluit tot wijziging van het koninklijk besluit van 25 april 2014 tot vaststelling van het geldelijk statuut van de beheerder en de houders van de adjunct-mandaten van de Raad van State, bedoeld in artikelen 102bis en 102ter van de wetten op de Raad van State, gecoördineerd op 12 januari 1973 sluiten tot wijziging van het koninklijk besluit van 25 april 2014 tot vaststelling van het geldelijk statuut van de beheerder en de houders van de adjunct-mandaten van de Raad van State, bedoeld in artikelen 102bis en 102ter van de wetten op de Raad van State, gecoördineerd op 12 januari 1973 (B.S. 29 juni 2016) bepaalt dat de stafdirecteur personeel en organisatie bij de Raad van State als houder van het eerste adjunct-mandaat van stafdirecteur personeel en organisatie volgend op het adjunct-mandaat dat op 15 mei 2014 verstreken is, voor de duur van dit adjunct-mandaat, een bezoldiging geniet van 71.004,20 euro. De mobiliteitsregeling die geldt voor de wedden van het personeel der ministeries is van toepassing op deze bezoldiging. Ze wordt gekoppeld aan het spilindexcijfer 105,20.

Indienen van de kandidaturen : De kandidaturen moeten per aangetekende brief worden gericht aan de heer Eerste Voorzitter van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33, te 1040 Brussel, ten laatste op 24 december 2016.

Bij de kandidatuurstelling moet een afschrift worden gevoegd van de vereiste titels en diploma's, alsook een gedetailleerd curriculum vitae. Het curriculum vitae moet de kwaliteiten vermelden die de kandidaat meent te kunnen inroepen voor het te begeven mandaat en aantonen dat de kandidaat over de vereiste nuttige beroepservaring beschikt op het vlak van de functionele inhoud van het adjunct-mandaat. De kandidatuurstelling zal tevens vergezeld dienen te zijn van documenten die de functionele kennis van het Nederlands, als andere taal dan die van het diploma, bewijzen.

Alle bijkomende inlichtingen kunnen bekomen worden bij de heer Klaus Vanhoutte, Beheerder van de Raad van State, tel. 02-234 99 31 of mail kva@raadvanstate.be

^