Etaamb.openjustice.be
Meertalige weergave van Besluit Van De Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 25/09/2014
← Terug naar "Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot toekenning van een toelage van 1 869 040,00 euro aan de Brusselse gemeenten voor het jaar 2014 in het kader van het Programma Preventie Schoolverzuim "
Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot toekenning van een toelage van 1 869 040,00 euro aan de Brusselse gemeenten voor het jaar 2014 in het kader van het Programma Preventie Schoolverzuim Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot toekenning van een toelage van 1 869 040,00 euro aan de Brusselse gemeenten voor het jaar 2014 in het kader van het Programma Preventie Schoolverzuim
BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST
25 SEPTEMBER 2014. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering 25 SEPTEMBER 2014. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering
tot toekenning van een toelage van 1 869 040,00 euro aan de Brusselse tot toekenning van een toelage van 1 869 040,00 euro aan de Brusselse
gemeenten voor het jaar 2014 in het kader van het Programma Preventie gemeenten voor het jaar 2014 in het kader van het Programma Preventie
Schoolverzuim Schoolverzuim
De Brusselse Hoofdstedelijke Regering, De Brusselse Hoofdstedelijke Regering,
Gelet op de ordonnantie van 19 december 2013 houdende de algemene Gelet op de ordonnantie van 19 december 2013 houdende de algemene
uitgavenbegroting van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest voor het uitgavenbegroting van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest voor het
begrotingsjaar 2014, inzonderheid op het beschikbare krediet begrotingsjaar 2014, inzonderheid op het beschikbare krediet
ingeschreven op de basisallocatie 10.005.27.02.43.21; ingeschreven op de basisallocatie 10.005.27.02.43.21;
Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën van 12 september Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën van 12 september
2014; 2014;
Gelet op het akkoord van de Minister van Begroting van 25 september Gelet op het akkoord van de Minister van Begroting van 25 september
2014; 2014;
Overwegende dat dit initiatief de integratie van kwetsbare jongeren Overwegende dat dit initiatief de integratie van kwetsbare jongeren
beoogt in het kader van de bestrijding van schoolverzuim en als beoogt in het kader van de bestrijding van schoolverzuim en als
zodanig absolute prioriteit verdient vanwege de overheid; zodanig absolute prioriteit verdient vanwege de overheid;
Op voordracht van de Minister-President van de Brusselse Op voordracht van de Minister-President van de Brusselse
Hoofdstedelijke Regering; Hoofdstedelijke Regering;
Na beraadslaging, Na beraadslaging,
Besluit : Besluit :

Artikel 1.§ 1. Binnen de grenzen van de begrotingskredieten die

Artikel 1.§ 1. Binnen de grenzen van de begrotingskredieten die

hiertoe ingeschreven zijn op de basisallocatie 10.005.27.02.43.21 van hiertoe ingeschreven zijn op de basisallocatie 10.005.27.02.43.21 van
de ordonnantie van 19 december 2013 houdende de algemene de ordonnantie van 19 december 2013 houdende de algemene
uitgavenbegroting van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest voor het uitgavenbegroting van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest voor het
dienstjaar 2014, wordt een toelage ten bedrage van 1 869 040,00 euro dienstjaar 2014, wordt een toelage ten bedrage van 1 869 040,00 euro
toegekend aan de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. toegekend aan de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Bovenvermelde subsidie wordt verdeeld door de cel Coördinatie na Bovenvermelde subsidie wordt verdeeld door de cel Coördinatie na
analyse van de in het kader van de projectenoproep ingediende analyse van de in het kader van de projectenoproep ingediende
projecten. projecten.
§ 2. De totale bedragen die aan elke begunstigde gemeente toegekend § 2. De totale bedragen die aan elke begunstigde gemeente toegekend
worden overeenkomstig de bepalingen van de voorgaande paragraaf worden worden overeenkomstig de bepalingen van de voorgaande paragraaf worden
vermeld in de bijlage bij dit besluit. Een kopie van de fiches met de vermeld in de bijlage bij dit besluit. Een kopie van de fiches met de
verdeling van de subsidie per project wordt er eveneens bijgevoegd. verdeling van de subsidie per project wordt er eveneens bijgevoegd.

Art. 2.Deze subsidies worden toegekend met het oog op het ten laste

Art. 2.Deze subsidies worden toegekend met het oog op het ten laste

nemen, tussen 1 september 2014 en 30 juni 2015, van de kosten voor de nemen, tussen 1 september 2014 en 30 juni 2015, van de kosten voor de
prestaties (lesperiodes) van hulppersoneel en de werkingskosten van de prestaties (lesperiodes) van hulppersoneel en de werkingskosten van de
projecten van het Programma Preventie Schoolverzuim die in elke projecten van het Programma Preventie Schoolverzuim die in elke
gemeente van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest worden ontwikkeld. gemeente van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest worden ontwikkeld.
Overeenkomstig artikel 16, 5°, tweede lid van de ordonnantie van 19 Overeenkomstig artikel 16, 5°, tweede lid van de ordonnantie van 19
december 2013 houdende de algemene uitgavenbegroting van het Brussels december 2013 houdende de algemene uitgavenbegroting van het Brussels
Hoofdstedelijk Gewest voor het begrotingsjaar 2014 en met het oog op Hoofdstedelijk Gewest voor het begrotingsjaar 2014 en met het oog op
het waarborgen van de continuïteit van de acties die plaatsvinden, het waarborgen van de continuïteit van de acties die plaatsvinden,
worden de gemeenten gemachtigd om de voorziene acties uit te voeren worden de gemeenten gemachtigd om de voorziene acties uit te voeren
vóór de ondertekening van dit besluit, zijnde vanaf 1 september 2014. vóór de ondertekening van dit besluit, zijnde vanaf 1 september 2014.

Art. 3.§ 1. De subsidie zal in twee schijven worden uitgekeerd op de

Art. 3.§ 1. De subsidie zal in twee schijven worden uitgekeerd op de

bankrekening van de begunstigde gemeente. bankrekening van de begunstigde gemeente.
Een voorschot van 60 % zal gestort worden tegen overlegging van een Een voorschot van 60 % zal gestort worden tegen overlegging van een
schuldvordering, die uiterlijk op 15 oktober 2014 naar het Ministerie schuldvordering, die uiterlijk op 15 oktober 2014 naar het Ministerie
van het Brussels Hoofdstedelijk gewest moet worden verstuurd volgens van het Brussels Hoofdstedelijk gewest moet worden verstuurd volgens
de modaliteiten bepaald in § 2 de modaliteiten bepaald in § 2
Het saldo zal worden uitgekeerd na ontvangst en analyse van de in § 3 Het saldo zal worden uitgekeerd na ontvangst en analyse van de in § 3
bedoelde verantwoordingsstukken, op basis van een schuldvordering bedoelde verantwoordingsstukken, op basis van een schuldvordering
gericht aan het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest gericht aan het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
volgens de modaliteiten bepaald in § 2, binnen een termijn van 15 volgens de modaliteiten bepaald in § 2, binnen een termijn van 15
dagen nadat de begunstigde gemeente het verzoek van de bevoegde dagen nadat de begunstigde gemeente het verzoek van de bevoegde
ordonnateur heeft ontvangen; ordonnateur heeft ontvangen;
§ 2. De in § 1 bedoelde schuldvorderingen moeten als origineel § 2. De in § 1 bedoelde schuldvorderingen moeten als origineel
exemplaar ingediend worden bij het Ministerie van het Brussels exemplaar ingediend worden bij het Ministerie van het Brussels
Hoofdstedelijk Gewest, Directie Comptabiliteit, CCN, lokaal 8.119, Hoofdstedelijk Gewest, Directie Comptabiliteit, CCN, lokaal 8.119,
Vooruitgangstraat 80, bus 1, te 1035 Brussel. Vooruitgangstraat 80, bus 1, te 1035 Brussel.
De schuldvordering vermeldt : De schuldvordering vermeldt :
- de reden van de betaling, - de reden van de betaling,
- het bedrag waarvan betaling wordt gevraagd, - het bedrag waarvan betaling wordt gevraagd,
- het nummer van het visum voor de vastlegging, - het nummer van het visum voor de vastlegging,
- het bankrekeningnummer waarop dit bedrag gestort moet worden. - het bankrekeningnummer waarop dit bedrag gestort moet worden.
Bovendien moet deze schuldvordering opgesteld worden op papier met Bovendien moet deze schuldvordering opgesteld worden op papier met
briefhoofd, gedateerd en ondertekend door een persoon die gemachtigd briefhoofd, gedateerd en ondertekend door een persoon die gemachtigd
is de begunstigde te binden. is de begunstigde te binden.
§ 3. De in te dienen verantwoordingsstukken betreffen de personeels- § 3. De in te dienen verantwoordingsstukken betreffen de personeels-
en de werkingskosten die ingeschreven moeten worden in de en de werkingskosten die ingeschreven moeten worden in de
samenvattende tabellen. Die tabellen zullen naar aanleiding van de samenvattende tabellen. Die tabellen zullen naar aanleiding van de
kennisgeving van het huidige besluit door de Administratie overgemaakt kennisgeving van het huidige besluit door de Administratie overgemaakt
worden. worden.
Die tabellen moeten voor elke gemeente de naam van de school, het Die tabellen moeten voor elke gemeente de naam van de school, het
nummer en de titel van het project vermelden en het bedrag van de nummer en de titel van het project vermelden en het bedrag van de
subsidie dat aan het project werd toegekend. subsidie dat aan het project werd toegekend.
Ze moeten ook de volgende elementen bevatten : Ze moeten ook de volgende elementen bevatten :
Voor de prestaties verstrekt door de afzonderlijke hulppersoneelsleden Voor de prestaties verstrekt door de afzonderlijke hulppersoneelsleden
: :
De overzichtstabel (één per project) van de geleverde prestaties, die De overzichtstabel (één per project) van de geleverde prestaties, die
de verschillende uitgaven vermeldt die plaatsvonden in de periode de verschillende uitgaven vermeldt die plaatsvonden in de periode
tussen 1 september 2014 en 30 juni 2015. Die tabel moet voor waar en tussen 1 september 2014 en 30 juni 2015. Die tabel moet voor waar en
echt verklaard, getekend en gedateerd worden door de schooldirectie echt verklaard, getekend en gedateerd worden door de schooldirectie
die duidelijk moet worden geïdentificeerd. die duidelijk moet worden geïdentificeerd.
Die tabel moet de volgende elementen bevatten : Die tabel moet de volgende elementen bevatten :
- de lijst met alle hulppersoneelsleden, - de lijst met alle hulppersoneelsleden,
- hun kwalificatie (student, leerkracht, expert), - hun kwalificatie (student, leerkracht, expert),
- het aantal gepresteerde uren, - het aantal gepresteerde uren,
- het uurloon (forfait), - het uurloon (forfait),
- het betaalde bedrag. - het betaalde bedrag.
Voor de prestaties verstrekt door de verenigingen : Voor de prestaties verstrekt door de verenigingen :
De overzichtstabel (één per project) van de geleverde prestaties, die De overzichtstabel (één per project) van de geleverde prestaties, die
chronologisch de verschillende uitgaven vermeldt die plaatsvonden in chronologisch de verschillende uitgaven vermeldt die plaatsvonden in
de periode gaande tussen 1 september 2014 tot 30 juni 2015. de periode gaande tussen 1 september 2014 tot 30 juni 2015.
Die tabel moet voor waar en echt verklaard worden, getekend en Die tabel moet voor waar en echt verklaard worden, getekend en
gedateerd door de directie van de vereniging en medeondertekend door gedateerd door de directie van de vereniging en medeondertekend door
de schooldirectie en moet de volgende elementen bevatten : de schooldirectie en moet de volgende elementen bevatten :
- het aantal betrokken hulppersoneelsleden; - het aantal betrokken hulppersoneelsleden;
- met hun kwalificatie (student, leerkracht, expert); - met hun kwalificatie (student, leerkracht, expert);
- het aantal gepresteerde uren; - het aantal gepresteerde uren;
- het uurloon (forfait); - het uurloon (forfait);
- het betaalde bedrag. - het betaalde bedrag.
De prestaties die in aanmerking worden genomen betreffen enkel De prestaties die in aanmerking worden genomen betreffen enkel
lesperiodes met uitsluiting van alle andere kosten. lesperiodes met uitsluiting van alle andere kosten.
De overzichtstabellen moeten met een totaal afgesloten worden. De overzichtstabellen moeten met een totaal afgesloten worden.
Zowel schooldirectie als de directie van de vereniging moeten Zowel schooldirectie als de directie van de vereniging moeten
duidelijk worden geïdentificeerd. duidelijk worden geïdentificeerd.
Voor de werkingskostenkosten, per project : Voor de werkingskostenkosten, per project :
De kosten met betrekking tot de actiemiddelen (maximaal 4 % van het De kosten met betrekking tot de actiemiddelen (maximaal 4 % van het
bedrag van de prestaties) moeten opgenomen worden in een bedrag van de prestaties) moeten opgenomen worden in een
overzichtstabel die de verschillende uitgaven die plaatsvonden in de overzichtstabel die de verschillende uitgaven die plaatsvonden in de
periode van 1 september 2014 tot 30 juni 2015 chronologisch en periode van 1 september 2014 tot 30 juni 2015 chronologisch en
genummerd vermeldt. genummerd vermeldt.
Bij de tabel die afgesloten moet worden met een totaal moeten Bij de tabel die afgesloten moet worden met een totaal moeten
bewijskrachtige facturen of kastickets gevoegd worden. bewijskrachtige facturen of kastickets gevoegd worden.
Als werkingskosten worden enkel in aanmerking genomen : Als werkingskosten worden enkel in aanmerking genomen :
- de kosten voor de aankoop van klein materiaal en uitrusting (met - de kosten voor de aankoop van klein materiaal en uitrusting (met
uitzondering van computermateriaal); uitzondering van computermateriaal);
- de verplaatsingskosten met betrekking tot de georganiseerde - de verplaatsingskosten met betrekking tot de georganiseerde
activiteiten (zelfs telefoonkosten voor sommige bemiddelingsprojecten) activiteiten (zelfs telefoonkosten voor sommige bemiddelingsprojecten)
en toegangsbewijzen. en toegangsbewijzen.
Voor elke uitgave moet een betalingsbewijs overgemaakt worden, dat Voor elke uitgave moet een betalingsbewijs overgemaakt worden, dat
moet overeenkomen met de subsidieperiode, namelijk van 1 september moet overeenkomen met de subsidieperiode, namelijk van 1 september
2014 tot 30 juni 2015. 2014 tot 30 juni 2015.
Elk van de bovenvermelde tabellen moet door de gemeentelijke Elk van de bovenvermelde tabellen moet door de gemeentelijke
coördinator(trice) worden ondertekend. coördinator(trice) worden ondertekend.
§ 4. De gemeenten verbinden zich ertoe de fiches houdende verdeling § 4. De gemeenten verbinden zich ertoe de fiches houdende verdeling
van de subsidie alsook de tabellen en de nodige richtlijnen zo snel van de subsidie alsook de tabellen en de nodige richtlijnen zo snel
mogelijk aan de betrokken scholen en rechthebbenden te bezorgen. mogelijk aan de betrokken scholen en rechthebbenden te bezorgen.
§ 5. De bewijsstukken moeten uiterlijk op 30 september 2015 ingediend § 5. De bewijsstukken moeten uiterlijk op 30 september 2015 ingediend
worden bij het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, worden bij het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest,
Bestuur Plaatselijke Besturen, Directie Gesubsidieerde Initiatieven, Bestuur Plaatselijke Besturen, Directie Gesubsidieerde Initiatieven,
City Center, Kruidtuinlaan 20, te 1035 Brussel. City Center, Kruidtuinlaan 20, te 1035 Brussel.
De begunstigde gemeenten moeten ervoor zorgen dat het dossier volledig De begunstigde gemeenten moeten ervoor zorgen dat het dossier volledig
en in één keer wordt ingediend. Geen enkel bijkomend stuk zal aanvaard en in één keer wordt ingediend. Geen enkel bijkomend stuk zal aanvaard
worden na de hierboven vermelde datum. worden na de hierboven vermelde datum.
Indien een uitgave gesubsidieerd wordt door meerdere overheden, moet Indien een uitgave gesubsidieerd wordt door meerdere overheden, moet
een uitsplitsing volgens subsidiërende overheid bezorgd worden. een uitsplitsing volgens subsidiërende overheid bezorgd worden.
Uit de controle van de verantwoordingsstukken door de beherende Uit de controle van de verantwoordingsstukken door de beherende
administratieve dienst moet blijken dat alle vastgelegde uitgaven administratieve dienst moet blijken dat alle vastgelegde uitgaven
daadwerkelijk verricht werden voor de realisatie van de acties daadwerkelijk verricht werden voor de realisatie van de acties
waarvoor de subsidie verleend wordt. waarvoor de subsidie verleend wordt.
§ 6. Indien na de controle van de verantwoordingsstukken het bedrag § 6. Indien na de controle van de verantwoordingsstukken het bedrag
van de aanvaarde verantwoordingsstukken lager ligt dan het toegekende van de aanvaarde verantwoordingsstukken lager ligt dan het toegekende
subsidiebedrag, dan zal de subsidie maar uitbetaald worden ten belope subsidiebedrag, dan zal de subsidie maar uitbetaald worden ten belope
van de aanvaarde verantwoordingsstukken. van de aanvaarde verantwoordingsstukken.
Na de controle van de bewijsstukken beschikt de begunstigde gemeente Na de controle van de bewijsstukken beschikt de begunstigde gemeente
vanaf de ontvangst van de brief van de ordonnateur over 15 dagen tijd vanaf de ontvangst van de brief van de ordonnateur over 15 dagen tijd
om zijn argumenten voor te leggen indien hij niet akkoord gaat met de om zijn argumenten voor te leggen indien hij niet akkoord gaat met de
voorgestelde bedragen. voorgestelde bedragen.
De bevoegde ordonnateur neemt de eindbeslissing na analyse van de door De bevoegde ordonnateur neemt de eindbeslissing na analyse van de door
de begunstigde gemeente uiteengezette middelen. de begunstigde gemeente uiteengezette middelen.

Art. 4.De gemeenten verbinden zich ertoe, binnen de 15 dagen nadat ze

Art. 4.De gemeenten verbinden zich ertoe, binnen de 15 dagen nadat ze

die ontvangen hebben, de bedragen van het voorschot en het saldo, die ontvangen hebben, de bedragen van het voorschot en het saldo,
bestemd voor de scholen en rechthebbenden, over te schrijven. bestemd voor de scholen en rechthebbenden, over te schrijven.
Daarnaast verbinden de gemeenten zich ertoe een kopie van deze Daarnaast verbinden de gemeenten zich ertoe een kopie van deze
overschrijving op de rekening van de rechthebbenden te versturen naar overschrijving op de rekening van de rechthebbenden te versturen naar
het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Bestuur het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Bestuur
Plaatselijke Besturen, Directie Gesubsidieerde Initiatieven zodra die Plaatselijke Besturen, Directie Gesubsidieerde Initiatieven zodra die
heeft plaatsgevonden. heeft plaatsgevonden.
Bij gebrek aan dergelijk bewijs, kan het Gewest de terugbetaling van Bij gebrek aan dergelijk bewijs, kan het Gewest de terugbetaling van
de betrokken voorschotten en/of het saldo vorderen. de betrokken voorschotten en/of het saldo vorderen.

Art. 5.De begunstigde dient ervoor te zorgen de nodige gegevens die

Art. 5.De begunstigde dient ervoor te zorgen de nodige gegevens die

door de Coördinatie Schoolverzuim gevraagd werden, binnen de gestelde door de Coördinatie Schoolverzuim gevraagd werden, binnen de gestelde
termijn te verzamelen en over te maken om de evaluatie van de termijn te verzamelen en over te maken om de evaluatie van de
projecten zo optimaal mogelijk te laten gebeuren. projecten zo optimaal mogelijk te laten gebeuren.

Art. 6.De Directie Gesubsidieerde Initiatieven van het Bestuur

Art. 6.De Directie Gesubsidieerde Initiatieven van het Bestuur

Plaatselijke Besturen van het Ministerie van het Brussels Plaatselijke Besturen van het Ministerie van het Brussels
Hoofdstedelijk Gewest wordt aangewezen als de administratieve dienst Hoofdstedelijk Gewest wordt aangewezen als de administratieve dienst
die ermee belast is in te staan voor een goed beheer van de bij dit die ermee belast is in te staan voor een goed beheer van de bij dit
besluit toegekende kredieten. besluit toegekende kredieten.

Art. 7.De Minister bevoegd voor Plaatselijke Besturen of zijn

Art. 7.De Minister bevoegd voor Plaatselijke Besturen of zijn

Administratie mag de begunstigde alle bijkomende gegevens vragen die Administratie mag de begunstigde alle bijkomende gegevens vragen die
nodig zijn voor de behandeling van het dossier en mag alle daartoe nodig zijn voor de behandeling van het dossier en mag alle daartoe
aangewezen stappen ondernemen om ze ter plaatse te verkrijgen. aangewezen stappen ondernemen om ze ter plaatse te verkrijgen.

Art. 8.Dit besluit heeft uitwerking met ingang van 1 september 2014.

Art. 8.Dit besluit heeft uitwerking met ingang van 1 september 2014.

Art. 9.De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke

Art. 9.De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke

Regering bevoegd voor de Plaatselijke Besturen wordt belast met de Regering bevoegd voor de Plaatselijke Besturen wordt belast met de
uitvoering van dit besluit. uitvoering van dit besluit.
Brussel, 25 september 2014. Brussel, 25 september 2014.
Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering : Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering :
De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering,
belast met Plaatselijke Besturen, belast met Plaatselijke Besturen,
R. VERVOORT R. VERVOORT
Bijlage Bijlage
Basisallocatie 10.005.27.02.43.21 Basisallocatie 10.005.27.02.43.21
Communes/Gemeenten Communes/Gemeenten
Total/Totaal Total/Totaal
Communes/Gemeenten Communes/Gemeenten
Total/Totaal Total/Totaal
Anderlecht Anderlecht
119 375,00 € 119 375,00 €
Koekelberg Koekelberg
28 953,00 € 28 953,00 €
Auderghem/Oudergem Auderghem/Oudergem
35 338,00 € 35 338,00 €
Molenbeek-Saint-Jean/ Sint-Jans-Molenbeek Molenbeek-Saint-Jean/ Sint-Jans-Molenbeek
239 522,00 € 239 522,00 €
Berchem-Sainte-Agathe/ Berchem-Sainte-Agathe/
Sint-Agatha-Berchem Sint-Agatha-Berchem
41 196,00 € 41 196,00 €
Saint-Gilles/Sint-Gillis Saint-Gilles/Sint-Gillis
150 578,00 € 150 578,00 €
Bruxelles/Brussel Bruxelles/Brussel
306 596,00 € 306 596,00 €
Saint-Josse-ten-Noode/ Saint-Josse-ten-Noode/
Sint-Joost-ten-Node Sint-Joost-ten-Node
58 869,00 € 58 869,00 €
Etterbeek Etterbeek
124 756,00 € 124 756,00 €
Schaerbeek/Schaarbeek Schaerbeek/Schaarbeek
217 635,00 € 217 635,00 €
Evere Evere
58 804,00 € 58 804,00 €
Uccle/Ukkel Uccle/Ukkel
68 898,00 € 68 898,00 €
Forest/ Vorst Forest/ Vorst
70 870,00 € 70 870,00 €
Watermael-Boitsfort/ Watermaal-Bosvoorde Watermael-Boitsfort/ Watermaal-Bosvoorde
17 354,00 € 17 354,00 €
Ganshoren Ganshoren
45 346,00 € 45 346,00 €
Woluwe-Saint-Lambert/ Woluwe-Saint-Lambert/
Sint-Lambrechts-Woluwe Sint-Lambrechts-Woluwe
47 841,00 € 47 841,00 €
Ixelles/Elsene Ixelles/Elsene
95 381,00 € 95 381,00 €
Woluwe-Saint-Pierre/ Woluwe-Saint-Pierre/
Sint-Pieters-Woluwe Sint-Pieters-Woluwe
71 866,00 € 71 866,00 €
Jette Jette
69 862,00 € 69 862,00 €
Total/Totaal : 1 869 040,00 € Total/Totaal : 1 869 040,00 €
Gezien om te worden gevoegd bij het besluit van de Brusselse Gezien om te worden gevoegd bij het besluit van de Brusselse
Hoofdstedelijke Regering van 25 september 2014. Hoofdstedelijke Regering van 25 september 2014.
Brussel, 25 september 2014. Brussel, 25 september 2014.
Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering : Voor de Brusselse Hoofdstedelijke Regering :
De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering,
belast met Plaatselijke Besturen, belast met Plaatselijke Besturen,
R. VERVOORT R. VERVOORT
^