Etaamb.openjustice.be
Ministerieel Besluit van 21 april 1999
gepubliceerd op 16 juni 1999

Ministerieel besluit tot wijziging van het ministerieel besluit van 23 juni 1998 tot uitvoering van het koninklijk besluit van 22 juni 1998 tot vaststelling van de personeelsformatie van het Ministerie van Verkeer en Infrastructuur

bron
ministerie van verkeer en infrastructuur
numac
1999014069
pub.
16/06/1999
prom.
21/04/1999
ELI
eli/besluit/1999/04/21/1999014069/staatsblad
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
links
Raad van State (chrono)
Document Qrcode

21 APRIL 1999. - Ministerieel besluit tot wijziging van het ministerieel besluit van 23 juni 1998 tot uitvoering van het koninklijk besluit van 22 juni 1998 tot vaststelling van de personeelsformatie van het Ministerie van Verkeer en Infrastructuur


De Minister van Vervoer, Gelet op het koninklijk besluit van 22 juni 1998 houdende vaststelling van de personeelsformatie van het Ministerie van Verkeer en Infrastructuur, gewijzigd bij koninklijk besluit van 20 april 1999;

Gelet op het ministerieel besluit van 23 juni 1998 tot uitvoering van het koninklijk besluit van 22 juni 1998 tot vaststelling van de personeelsformatie van het Ministerie van Verkeer en Infrastructuur;

Gelet op het met redenen omkleed advies van het Hoog Overlegcomité van de Sector VI, « Verkeer en Infrastructuur », gegeven op 15 maart 1999;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 18 januari 1999;

Gelet op het akkoord van Onze Minister van Begroting, gegeven op 5 maart 1999;

Gelet op het akkoord van Onze Minister van Ambtenarenzaken, gegeven op 5 maart 1999;

Besluit :

Artikel 1.In artikel 1 van het ministerieel besluit van 23 juni 1998 tot uitvoering van het koninklijk besluit van 22 juni 1998 tot vaststelling van de personeelsformatie van het Ministerie van Verkeer en Infrastructuur, onder de rubriek « Administratief personeel », worden de volgende vermeldingen : "1 van de 4 betrekkingen van industrieel ingenieur-directeur wordt bezoldigd in de weddeschaal 13 B; 1 van de 3 betrekkingen van hoofdwaterschout en nautisch directeur samen, wordt bezoldigd in de weddeschaal 13 B; de betrekking van hoofdzeevaartinspecteur (dek) mag worden bezoldigd in de weddeschaal 13 B; 4 van de 11 betrekkingen van waterschout worden bezoldigd in de weddeschaal 10 C; 1 van de 5 betrekkingen van hoofdscheepvaartdeskundige wordt bezoldigd in de weddeschaal, die wordt vastgesteld als volgt : 904 248 - 1 281 790 31 X 21 373 112 X 28 493 (Kl. 23 j.) (N.2+ - G.A.) 1 van de 5 betrekkingen van hoofdscheepsmeter wordt bezoldigd in de weddeschaal 22 B;" door de volgende vermeldingen vervangen : " 1 van de 5 betrekkingen van industrieel ingenieur-directeur wordt bezoldigd in de weddeschaal 13 B; de betrekking van nautisch directeur kan worden bezoldigd in de weddeschaal 13 B; 1 van de 2 betrekkingen van hoofdscheepvaartinspecteur (dek) wordt bezoldigd in de weddeschaal 13 B; 2 van de 5 betrekkingen van scheepvaartinspecteur (dek), voorheen bekleed met de geschrapte graad van waterschout (R.10) en die niet geslaagd zijn voor het onderzoek naar de beroepsgeschiktheid, kunnen worden bezoldigd in de weddeschaal 10 C; 3 van de 12 betrekkingen van hoofdscheepvaartdeskundige worden bezoldigd in de weddeschaal, die wordt vastgesteld als volgt : 904 248 - 1 281 790 31 X 21 373 112 X 28 493 (Kl. 23 j.) (N.2+ - G.A.) 6 van de 21 betrekkingen van hoofdscheepvaartcontroleur worden bezoldigd in de weddeschaal 22 B;"

Art. 2.Dit besluit treedt in werking op dezelfde dag als het koninklijk besluit van 20 april 1999 tot wijziging van het koninklijk besluit van 22 juni 1998 tot vaststelling van de personeelsformatie van het Ministerie van Verkeer en Infrastructuur.

Brussel, 21 april 1999.

M. DAERDEN

^