gepubliceerd op 28 februari 2007
Ministerieel besluit tot bepaling van de modellen van berichten en inlichtingen beoogd in artikel 23ter van het koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967 houdende inrichting van het sociaal statuut der zelfstandigen
15 FEBRUARI 2007. - Ministerieel besluit tot bepaling van de modellen van berichten en inlichtingen beoogd in artikel 23ter van het koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967 houdende inrichting van het sociaal statuut der zelfstandigen
De Minister van Middenstand, Gelet op het koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967 houdende inrichting van het sociaal statuut der zelfstandigen, inzonderheid op artikel 23ter, § 11, ingevoegd bij de wet houdende diverse bepalingen van 20 juli 2005 en vervangen bij de wet houdende diverse bepalingen (I) van 27 december 2006;
Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 12 februari 2007, Besluit :
Artikel 1.De berichten en inlichtingen die de notarissen die gevorderd zijn om een akte op te maken die de vervreemding of de hypothecaire aanwending van een onroerend goed, een schip of vaartuig tot voorwerp heeft, aan de inninginstellingen van de socialezekerheidsbijdragen verzenden in toepassing van artikel 23ter, §§ 1 en 3 van het koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967 houdende inrichting van het sociaal statuut der zelfstandigen, evenals deze verzonden in toepassing van art. 23ter, § 6, door elke persoon, gemachtigd om authenticiteit te verlenen aan de voornoemde akten, worden opgesteld overeenkomstig de modellen beoogd in de bijlagen I, II en III van dit besluit.
Art. 2.De berichten die de openbare ambtenaren of de ministeriële officieren, belast met de openbare verkoop van roerende goederen of belast met het overgaan tot de evenredige verdeling van de gelden die onder derdenbeslag gelegd zijn in de zin van artikel 1627 van het Gerechtelijk Wetboek, verzenden naar de inninginstellingen van de socialezekerheidsbijdragen in toepassing van artikel 23ter, § 8 van hetzelfde koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967, worden opgesteld overeenkomstig het model beoogd in bijlage IV van dit besluit.
Art. 3.Dit besluit treedt in werking op 1 maart 2007.
Brussel, 15 februari 2007.
Mevr. S. LARUELLE
Bijlage I Bericht verstuurd in uitvoering van artikel 23ter van het koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967 houdende inrichting van het sociaal statuut der zelfstandigen AFZENDER : . . . . . GEADRESSEERDE : (1) . . . . .
Hoedanigheid (2) . . . . . naam voornaam . . . . . straat nummer bus . . . . . postcode gemeente . . . . . tel - fax (3) . . . . . e-mail (3) . . . . . ondernemingsnummer . . . . . beheerder : . . . . . naam voornaam . . . . . tel (3) fax (3) . . . . . e-mail (3) . . . . . referte procedure . . . . . referte voorgaande procedure (3) . . . . . datum . . . . . aantal partijen (4) . . . . . aantal goederen (4) . . . . . referte dossier . . . . .
I. VERMELDING VAN DE EIGENAAR, DE VRUCHTGEBRUIKER, DE ERFPACHTER of DE OPSTALHOUDER (5) # natuurlijke persoon : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), wonende straat nummer bus postcode gemeente land # natuurlijke persoon met ondernemingsnummer : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), ondernemingsnummer wonende straat nummer bus postcode gemeente land # rechtspersoon : benaming, rechtsvorm, oprichtingsdatum (3), ondernemingsnummer met zetel te straat nummer bus postcode gemeente land II. BESCHRIJVING VAN DE BETREFFENDE GOEDEREN Aard van de goed . . . . .
Beschrijving . . . . .
Straat . . . . .
Nummer . . . . .
Bus . . . . .
Postcode . . . . .
Gemeente . . . . .
Oppervlakte . . . . .
Nr. van de afdeling (7) . . . . .
Nr. van de sectie (7) . . . . .
Nr. van het perceel (7) . . . . .
Uniek referentienummer van het kadaster (7) . . . . .
Datum en wijze van verwerving (3) . . . . .
Raming van de verkoopwaarde van het goed in EUR (8) . . . . .
Hypothecaire toestand van het goed in EUR (8) . . . . .
III. AARD VAN DE ONTWORPEN AKTE Aard (9) : . . . . .
Bedrag van de prijs en de lasten (in geval van vervreemding) of van de hypothecaire aanwending in EUR (8) . . . . .
Handtekening van de openbare ambtenaar Gezien om gevoegd te worden bij het ministerieel besluit van 15 februari 2007.
De Minister van Middenstand, Mevr. S. LARUELLE _______ Nota's (1) In te vullen behalve bij elektronische verzending.(2) Hoedanigheid van de openbare ambtenaar alsmede zijn coördinaten : notaris, Ontvanger der Domeinen.(3) Facultatief.(4) Bij elektronische verzending kunnen meerdere personen en meerdere goederen door de openbare officier in een en hetzelfde elektronische bericht worden vermeld.(5) Inlichtingen te verstrekken in functie van het type van persoon.(6) Identificatienummer van het Rijksregister of van de Kruispuntbank zoals bedoeld in artikel 8 van de wet van 15 januari 1990 houdende oprichting en organisatie van een Kruispuntbank van de sociale zekerheid.(7) In te vullen zone : hetzij het nummer van de afdeling, het nummer van de sectie en het nummer van het perceel, hetzij het unieke referentienummer van het kadaster zodra het besschikbaar is.(8) Deze inlichtingen brengen de aansprakelijkheid van de ondertekenaar niet in het gedrang.(9) Vervreemding of hypothecaire aanwending. Gezien om gevoegd te worden bij het ministerieel besluit van 15 februari 2007.
De Minister van Middenstand, Mevr. S. LARUELLE
Bijlage II Bericht verstuurd in uitvoering van artikel 23ter van het koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967 houdende inrichting van het sociaal statuut der zelfstandigen AFZENDER : . . . . . GEADRESSEERDE (1) . . . . .
Hoedanigheid (2) . . . . . naam voornaam . . . . . straat nummer bus . . . . . postcode gemeente . . . . . tel - fax (3) . . . . . e-mail (3) . . . . . ondernemingsnummer . . . . . beheerder : . . . . . naam voornaam . . . . . tel (3) fax (3) . . . . . e-mail (3) . . . . . referte procedure . . . . . referte voorgaande procedure (3) . . . . . datum . . . . . aantal partijen (4) . . . . . referte dossier . . . . .
I. VERMELDING VAN DE EIGENAAR, DE VRUCHTGEBRUIKER, DE ERFPACHTER of DE OPSTALHOUDER (5) # natuurlijke persoon : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), wonende straat nummer bus postcode gemeente land # natuurlijke persoon met ondernemingsnummer : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), ondernemingsnummer wonende straat nummer bus postcode gemeente land # rechtspersoon : benaming, rechtsvorm, oprichtingsdatum (3), ondernemingsnummer met zetel te straat nummer bus postcode gemeente land II. BESCHRIJVING VAN HET SCHIP OF VAARTUIG Naam . . . . .
Plaats van de bouw . . . . .
Datum van de bouw . . . . . afmeting . . . . . tonnenmaat . . . . . motor . . . . .
Inschrijvingsnummer op het hypotheekkantoor . . . . .
Datum en wijze van verwerving (3) . . . . .
Raming van de verkoopwaarde van het goed in EUR (7) . . . . .
Hypothecaire toestand van het goed in EUR (7) . . . . .
III. AARD VAN DE ONTWORPEN AKTE Aard (8) . . . . .
Bedrag van de prijs en de lasten (in geval van vervreemding) of van de hypothecaire aanwending in EUR (7) . . . . .
Handtekening van de openbare ambtenaar Gezien om gevoegd te worden bij het ministerieel besluit van 15 februari 2007.
De Minister van Middenstand, Mevr. S. LARUELLE _______ Nota's (1) In te vullen behalve bij elektronische verzending.(2) Hoedanigheid van de openbare ambtenaar alsmede zijn coördinaten : notaris, Ontvanger der Domeinen.(3) Facultatief. 4 Bij elektronische verzending kunnen meerdere personen en meerdere goederen door de openbare officier in een en hetzelfde elektronische bericht worden vermeld. (5) Inlichtingen te verstrekken in functie van het type van persoon.(6) Identificatienummer van het Rijksregister of van de Kruispuntbank zoals bedoeld in artikel 8 van de wet van 15 januari 1990 houdende oprichting en organisatie van een Kruispuntbank van de sociale zekerheid.(7) Deze inlichtingen brengen de aansprakelijkheid van de ondertekenaar niet in het gedrang.(8) Vervreemding of hypothecaire aanwending. Bijlage III Inlichting verstrekt krachtens artikel 23ter van het koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967 houdende inrichting van het sociaal statuut der zelfstandigen AFZENDER : . . . . . GEADRESSEERDE : (1) . . . . .
Hoedanigheid (2) . . . . .
Naam voornaam . . . . .
Straat nummer bus . . . . .
Postcode gemeente . . . . .
Tel - fax (3) . . . . .
E-mail (3) . . . . . ondernemingsnummer . . . . .
Beheerder : . . . . .
Naam voornaam . . . . .
Tel (3) fax (3) . . . . .
E-mail (3) . . . . .
Referte procedure . . . . .
Datum . . . . .
Referte dossier . . . . .
I. Inlichting Onder verwijzing naar de kennisgeving verstuurd op datum van ... in uitvoering van artikel 23ter § 3 met als referte Referte van de kennisgeving, deelt ondergetekende aan de geadresseerde van deze inlichting mede dat de sommen en waarden die hij (zij) krachtens de akte houdende Aard van de akte (4) onder zich houdt, verleden op : datum van de akte voor rekening van (5) # natuurlijke persoon : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), wonende straat nummer bus postcode gemeente land # natuurlijke persoon met ondernemingsnummer : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), ondernemingsnummer wonende straat nummer bus postcode gemeente land # rechtspersoon : benaming, rechtsvorm, oprichtingsdatum (3), ondernemingsnummer met zetel te straat nummer bus postcode gemeente land minder bedragen dan het totaal van de sommen verschuldigd aan de ingeschreven schuldeisers en aan de verzetdoende en beslagleggende schuldeisers.
II. Het (de) voor hypotheek vatbare goed(eren) Onroerend goed . . . . .
Aard van het goed . . . . .
Beschrijving . . . . .
Straat . . . . .
Nummer . . . . .
Bus . . . . .
Postcode . . . . .
Gemeente . . . . .
Oppervlakte . . . . .
Nr van de afdeling (7) . . . . .
Nr van de sectie (7) . . . . .
Nr van het perceel (7) . . . . .
Uniek referentienummer van het kadaster (7) . . . . .
Of Vaartuig . . . . .
Naam . . . . .
Plaats van de bouw . . . . .
Datum van de bouw . . . . .
Afmeting . . . . .
Tonnenmaat . . . . .
Motor . . . . .
Inschrijvingsnummer op het hypotheekkantoor . . . . .
A) werd(en) vervreemd : aan (8) # natuurlijke persoon : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), wonende straat nummer bus postcode gemeente land # natuurlijke persoon met ondernemingsnummer : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), ondernemingsnummer wonende straat nummer bus postcode gemeente land # rechtspersoon : benaming, rechtsvorm, oprichtingsdatum (3), ondernemingsnummer met zetel te straat nummer bus postcode gemeente land met zetel te Straat nummer postcode gemeente land voor de prijs van :...................EUR (9) waarvan ondergetekende een bedrag :....................EUR onder zich houdt B) werd(en) belast met een hypotheek voor een bedrag van :............................. EUR ten voordele van (5) # natuurlijke persoon : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), wonende straat nummer bus postcode gemeente land # natuurlijke persoon met ondernemingsnummer : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (6), ondernemingsnummer wonende straat nummer bus postcode gemeente land # rechtspersoon : benaming, rechtsvorm, oprichtingsdatum (3), ondernemingsnummer met zetel te straat nummer bus postcode gemeente land met zetel te Straat nummer postcode gemeente land waarvan ondergetekende een bedrag :....................EUR onder zich houdt III. Het totaal van de sommen verschuldigd aan de ingeschreven schuldeisers bedraagt :....................EUR Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld IV. Het totaal van de sommen verschuldigd aan de verzetdoende en beslagleggende schuldeisers, bedraagt :....................EUR Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld Handtekening van de openbare ambtenaar Gezien om gevoegd te worden bij het ministerieel besluit van 15 februari 2007.
De Minister van Middenstand, Mevr. S. LARUELLE _______ Nota's (1) In te vullen behalve bij elektronische verzending.(2) Hoedanigheid van de openbare ambtenaar alsmede zijn personalia : notaris, aankoopcomité, Ontvanger der Domeinen.(3) Facultatief.(4) Vervreemding of hypothecaire aanwending.(5) Inlichtingen te verstrekken in functie van het type van persoon.(6) Identificatienummer van het Rijksregister of van de Kruispuntbank zoals bedoeld in artikel 8 van de wet van 15 januari 1990 houdende oprichting en organisatie van een Kruispuntbank van de sociale zekerheid.(7) In te vullen zone : hetzij het nummer van de afdeling, het nummer van de sectie en het nummer van het perceel, hetzij het unieke referentienummer van het kadaster zodra het beschikbaar is.(8) Inlichtingen te verstrekken in functie van het type van persoon en per goed.(9) Volledig bedrag van de prijs van de vervreemding en van de toebehoren. Bijlage IV Bericht verstuurd in uitvoering van artikel 23ter van het koninklijk besluit nr. 38 van 27 juli 1967 houdende inrichting van het sociaal statuut der zelfstandigen AFZENDER : . . . . . GEADRESSEERDE : (1) . . . . .
Hoedanigheid (2) . . . . . naam voornaam . . . . . straat nummer bus . . . . . postcode gemeente . . . . . tel - fax (3) . . . . . e-mail (3) . . . . .
Ondernemingsnummer . . . . . beheerder . . . . . naam voornaam . . . . . tel (3) fax (3) . . . . . e-mail (3) . . . . . referte procedure . . . . . datum . . . . . referte dossier . . . . .
I. GEGEVENS VAN DE VERKOOP VAN ROERENDE GOEDEREN/VAN HET BESLAG ONDER DERDEN (4) Datum van de verkoop /van het beslag onder derden (4) : . . . . .
Opbrengst in EUR : . . . . .
II. VERMELDING VAN DE BETROKKEN SCHULDENAAR (5) (6) # natuurlijke persoon : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (7), wonende straat nummer bus postcode gemeente land # natuurlijke persoon met ondernemingsnummer : naam, voorna(a)m(en), persoonsnummer (7), ondernemingsnummer wonende straat nummer bus postcode gemeente land # rechtspersoon : benaming, rechtsvorm, oprichtingsdatum (3), ondernemingsnummer met zetel te straat nummer bus postcode gemeente land Handtekening van de openbare ambtenaar Gezien om gevoegd te worden bij het ministerieel besluit van 15 februari 2007.
De Minister van Middenstand, Mevr. S. LARUELLE _______ Nota's (1) In te vullen behalve bij elektronische verzending.(2) Hoedanigheid van de openbare ambtenaar alsmede zijn coördinaten : notaris, gerechtsdeurwaarder, Ontvanger der Domeinen.(3) Facultatief.(4) De onnodige vermelding verplicht schrappen.(5) Bij elektronische verzending kunnen meerdere personen door de openbare officier in een en hetzelfde elektronische bericht worden vermeld.(6) Inlichtingen te verstrekken in functie van het type van persoon.(7) Identificatienummer van het Rijksregister of van de Kruispuntbank zoals bedoeld in artikel 8 van de wet van 15 januari 1990 houdende oprichting en organisatie van een Kruispuntbank van de sociale zekerheid. Anlage I Mitteilung geschickt in AusfUhrung von Artikel 23ter des K.E. Nr. 38 vom 27. Juli 1967 zur EinfUhrung des Sozialstatuts der SelbstÄndigen ABSENDER : . . . . . ADRESSAT : (1) . . . . .
Eigenschaft (2) . . . . .
Name Vorname . . . . .
Strasse Nummer Briefkasten . . . . .
Postleitzahl Gemeinde . . . . .
Tel - Fax (3) . . . . .
E-Mail (3) . . . . .
ZDU-Nr. . . . . .
Verwalter : . . . . .
Name (3) Vorname (3) . . . . .
Tel (3) Fax (3) . . . . .
E-Mail (3) . . . . .
Zeichen des Verfahrens . . . . .
Zeichen des vorigen Verfahrens (3) . . . . .
Datum . . . . .
Anzahl der Parteien (4) . . . . .
Anzahl der Güter (4) . . . . .
Aktenzeichen . . . . .
I. ANGABE DES EIGENTÜMERS, DES NIESSBRAUCHERS, DES ERBPÄCHTERS oder DES ERBBAUBERECHTIGTEN (5) # natürliche Person : Name, Vorname(n), Personalnummer (6) mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # natürliche Person mit Unternehmensnummer : Name, Vorname(n), Personalnummer (6), Unternehmensnummer mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # juristische Person : Bezeichnung, Rechtsform, Gründungsdatum (3), Unternehmensnummer mit Sitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land II. BESCHREIBUNG DER BETREFFENDEN GÜTER Art des Gutes . . . . .
Beschreibung . . . . .
Strasse . . . . .
Nummer . . . . .
Briefkasten . . . . .
Postleitzahl . . . . .
Gemeinde . . . . .
Fläche . . . . .
Nr. der Katasterabteilung (7) . . . . .
Nr. der Sektion (7) . . . . .
Nr. der Parzelle (7) . . . . .
Einheitsreferenz des Katasters (7) . . . . .
Datum und Art des Erwerbs (3) . . . . .
Schätzung des Verkaufswertes des Gutes in EUR (8) . . . . .
Hypothekarische Situation des Gutes in EUR (8) . . . . .
III. ART DER BEABSICHTIGTEN URKUNDE Art (9) : . . . . .
Höhe des Preises und der Nebenlasten (im Fall einer Veräusserung) oder der Hypothekenbelastung in EUR (8) : . . . . .
Unterschrift des Beamten Gesehen, um den Ministeriellen Erlass vom 15. Februar 2007 beigefügt zu werden.
Die Ministerin des Mittelstands, Frau S. LARUELLE _______ Fussnoten (1) Ausser im Fall einer elektronischen Versendung auszufüllen.(2) Eigenschaft des Beamten und seine Angaben : Notar, Erwerbskomitee.(3) Fakultativ.(4) Im Fall einer elektronischen Versendung können mehrere Personen und mehrere Güter vom Beamten in einem einzigen elektronischen Bericht angegeben werden.(5) Je nach Status der Person erforderliche Angaben.(6) Identifikationsnummer des Nationalregisters oder der Zentralen Datenbank, in Artikel 8 des Gesetzes vom 15.Januar 1990 über die Errichtung und Organisation einer Zentralen Datenbank der sozialen Sicherheit erwähnt. (7) Auszufüllende Zone : entweder die Nummer der Katasterabteilung, der Sektion und der Parzelle, oder die Einheitsreferenz des Katasters, sobald vorhanden.(8) Der Unterzeichner haftet nicht für die Richtigkeit der übermittelten Informationen.(9) Veräusserung oder Hypothekenbelastung. Anlage II Mitteilung zugeschickt in AusfUhrung von Artikel 23ter des K.E. Nr. 38 vom 27. Juli 1967 zur EinfUhrung des Sozialstatuts der SelbstÄndigen ABSENDER : . . . . . ADRESSAT : (1) . . . . .
Eigenschaft (2) . . . . .
Name Vorname . . . . .
Strasse Nummer Briefkasten . . . . .
Postleitzahl Gemeinde . . . . .
Tel - Fax (3) . . . . .
E-Mail (3) . . . . .
ZDU-Nr. . . . . .
Verwalter : . . . . .
Name (3) Vorname (3) . . . . .
Tel (3) Fax (3) . . . . .
E-Mail (3) . . . . .
Zeichen des Verfahrens . . . . .
Zeichen des vorigen Verfahrens (3) . . . . .
Datum . . . . .
Anzahl der Parteien (4) . . . . .
Aktenzeichen . . . . .
I. ANGABE DES EIGENTÜMERS, DES NIESSBRAUCHERS, DES ERBPÄCHTERS oder DES ERBBAUBERECHTIGTEN (5) # natürliche Person : Name, Vorname(n), Personalnummer (6) mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # natürliche Person mit Unternehmensnummer : Name, Vorname(n), Personalnummer (6), Unternehmensnummer mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # juristische Person : Bezeichnung, Rechtsform, Gründungsdatum (3), Unternehmensnummer mit Sitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land II. BESCHREIBUNG DES SCHIFFES ODER DES WASSERFAHRZEUGS Name . . . . .
Bauort . . . . .
Baudatum . . . . .
Masse . . . . .
Tonnage . . . . .
Motor . . . . .
Nr. der Eintragung beim Hypothekenamt . . . . .
Datum und Art des Erwerbs (3) . . . . .
Schätzung des Verkaufswertes des Gutes in EUR (7) . . . . .
Hypothekarische Situation des Gutes in EUR (7) . . . . .
III. ART DER BEABSICHTIGTEN URKUNDE Art (8) : . . . . .
Höhe des Preises und der Nebenlasten (im Fall einer Veräusserung) oder der Hypothekenbelastung in EUR (7) . . . . .
Unterschrift des Beamten Gesehen, um dem Ministeriellen Erlass vom 15. Februar beigefügt zu werden, Die Ministerin des Mittelstands, Frau S. LARUELLE _______ Fussnoten (1) Ausser im Fall einer elektronischen Versendung auszufüllen.(2) Eigenschaft des Beamten und seine Angaben : Notar, Einnehmer des Domänenamtes.(3) Fakultativ.(4) Im Fall einer elektronischen Versendung können mehrere Personen vom Beamten in einem einzigen elektronischen Bericht angegeben werden.(5) Je nach Status der Person erforderliche Angaben.(6) Identifikationsnummer des Nationalregisters oder der Zentralen Datenbank, in Artikel 8 des Gesetzes vom 15.Januar 1990 über die Errichtung und Organisation einer Zentralen Datenbank der sozialen Sicherheit erwähnt. (7) Der Unterzeichner haftet nicht für die Richtigkeit der übermittelten Informationen.(8) Veräusserung oder Hypothekenbelastung. Anlage III Information erteilt aufgrund von Artikel 23ter des K.E. Nr. 38 vom 27.
Juli 1967 zur EinfUhrung des Sozialstatuts der SelbstÄndigen ABSENDER : . . . . . ADRESSAT : (1) . . . . .
Eigenschaft (2) . . . . .
Name Vorname . . . . .
Strasse Nummer Briefkasten . . . . .
Postleitzahl Gemeinde . . . . .
Tel - Fax (3) . . . . .
E-Mail (3) . . . . .
ZDU-Nr. . . . . .
Verwalter : . . . . .
Name (3) Vorname (3) . . . . .
Tel (3) Fax (3) . . . . .
E-Mail (3) . . . . .
Zeichen des Verfahrens . . . . .
Datum . . . . .
Aktenzeichen . . . . .
I. Information Im Anschluss an die Notifizierung, die am Notifizierungsdatum in Ausführung von Artikel 23ter § 3 oder von Artikel 41quater § 3 mit dem Zeichen Zeichen der Notifizierung geschickt wurde, informiert Unterzeichneter den Adressaten dieser Information, dass die Geldsummen und Werten, die infolge der Urkunde (Art der Urkunde (4) vom Datum der Urkunde auf Rechnung von (5) # natürliche Person : Name, Vorname(n), Personalnummer (6) mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # natürliche Person mit Unternehmensnummer : Name, Vorname(n), Personalnummer (6), Unternehmensnummer mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # juristische Person : Bezeichnung, Rechtsform, Gründungsdatum (3), Unternehmensnummer mit Sitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land in seinem/ihrem Besitz sind, niedriger als der Gesamtbetrag der Summen, die den eingetragenen Gläubigern und den Einspruch erhebenden und pfändenden Gläubigern geschuldet werden, sind.
II. Die mit einer Hypothek belastbaren Güter Unbewegliches Gut : . . . . .
Art des Gutes . . . . .
Beschreibung . . . . .
Strasse . . . . .
Nummer . . . . .
Briefkasten . . . . .
Postleitzahl . . . . .
Gemeinde . . . . .
Fläche . . . . .
Nr. der Katasterabteilung (7) . . . . .
Nr. der Sektion (7) . . . . .
Nr. der Parzelle (7) . . . . .
Einheitsreferenz des Katasters (7) . . . . .
Oder Schiff : . . . . .
Name . . . . .
Bauort . . . . .
Baudatum . . . . .
Masse . . . . .
Tonnage . . . . .
Motor . . . . .
Nr. der Eintragung beim Hypothekenamt . . . . .
A) wurde(n) veräussert : an (8) # natürliche Person : Name, Vorname(n), Personenalnummer (6) mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # natürliche Person mit Unternehmensnummer : Name, Vorname(n), Personalnummer (6), Unternehmensnummer mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # juristische Person : Bezeichnung, Rechtsform, Gründungsdatum (3), Unternehmensnummer mit Sitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land für den Preis von :................... EUR (9) von dem ein Betrag von :.................... EUR im Besitz des Unterzeichneten ist.
B) wurde(n) mit einer Hypothek belastet : für den Betrag von :............................. EUR zu Gunsten von (5) # natürliche Person : Name, Vorname(n), Personalnummer (6) mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # natürliche Person mit Unternehmensnummer : Name, Vorname(n), Personalnummer (6), Unternehmensnummer mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # juristische Person : Bezeichnung, Rechtsform, Gründungsdatum (3), Unternehmensnummer mit Sitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land von dem ein Betrag von :............. EUR im Besitz des Unterzeichneten ist.
III. Der Gesamtbetrag der den eingetragenen Gläubigern geschuldeten Summen beläuft sich auf :.................... EUR Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld IV. Der Gesamtbetrag der den Einspruch erhebenden und pfändenden Gläubigern geschuldeten Summen beläuft sich auf :................. EUR Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld Unterschrift des Beamten Gesehen, um dem Ministeriellen Erlass vom 15. Februar beigefügt zu werden.
Die Ministerin des Mittelstands, Frau S. LARUELLE _______ Fussnoten (1) Ausser im Fall einer elektronischen Versendung auszufüllen.(2) Eigenschaft des Beamten und seine Angaben : Notar, Erwerbskomitee, Einnehmer des Domänenamtes.(3) Fakultativ.(4) Veräusserung oder Hypothekenbelastung.(5) Je nach Status der Person erforderliche Angaben.(6) Identifikationsnummer des Nationalregisters oder der Zentralen Datenbank, in Artikel 8 des Gesetzes vom 15.Januar 1990 über die Errichtung und Organisation einer Zentralen Datenbank der sozialen Sicherheit erwähnt. (7) Auszufüllende Zone : entweder die Nummer der Katasterabteilung, der Sektion und der Parzelle, oder die Einheitsreferenz des Katasters, sobald vorhanden.(8) Je nach Status der Person erforderliche Angaben, die für jedes Gut erwähnt werden müssen.(9) Gesamtbetrag des Veräusserungspreises und Nebenkosten. Anlage IV Mitteilung zugeschickt in AusfUhrung von Artikel 23ter des K.E. Nr. 38 vom 27. Juli 1967 zur EinfUhrung des Sozialstatuts der SelbstÄndigen ABSENDER : . . . . . ADRESSAT : (1) . . . . .
Eigenschaft (2) . . . . .
Name Vorname . . . . .
Strasse Nummer Briefkasten . . . . .
Postleitzahl Gemeinde . . . . .
Tel - Fax (3) . . . . .
E-Mail (3) . . . . .
ZDU-Nr. . . . . .
Verwalter : . . . . .
Name (3)Vorname (3) . . . . .
Tel (3) Fax (3) . . . . .
E-Mail (3) . . . . .
Zeichen des Verfahrens . . . . .
Datum . . . . .
Aktenzeichen . . . . .
I. INFORMATIONEN BEZÜGLICH DES FAHRNISVERKAUFS /DER DRITTPFÄNDUNG (4) Datum des Verkaufs/der Drittpfändung (4) : . . . . .
Ertrag in EUR : . . . . .
II. ANGABE DES BETREFFENDEN SCHULDNERS (5) (6) # natürliche Person : Name, Vorname(n), Personalnummer (7) mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # natürliche Person mit Unternehmensnummer : Name, Vorname(n), Personalnummer (7), Unternehmensnummer mit Wohnsitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land # juristische Person : Bezeichnung, Rechtsform, Gründungsdatum (3), Unternehmensnummer mit Sitz in Strasse Nummer Briefkasten Postleitzahl Gemeinde Land Unterschrift des Beamten Gesehen, um dem Ministeriellen Erlass vom 15. Februar 2007 beigefügt zu werden.
Die Ministerin des Mittelstands, Frau S. LARUELLE _______ Fussnoten (1) Ausser im Fall einer elektronischen Versendung auszufüllen.(2) Eigenschaft des Beamten und seine Angaben : Notar, Gerichtsvollzieher, Einnehmer des Domänenamtes.(3) Fakultativ.(4) Unzutreffendes muss gestrichen werden.(5) Im Fall einer elektronischen Versendung können mehrere Personen vom Beamten in einem einzigen elektronischen Bericht angegeben werden.(6) Je nach Status der Person erforderliche Angaben.(7) Identifikationsnummer des Nationalregisters oder der Zentralen Datenbank, in Artikel 8 des Gesetzes vom 15.Januar 1990 über die Errichtung und Organisation einer Zentralen Datenbank der sozialen Sicherheit erwähnt.