Etaamb.openjustice.be
Mededeling
gepubliceerd op 13 juli 2023

Oproep tot kandidaatstelling via intraregionale mobiliteit - attaché verantwoordelijke voor de interne communicatie voor de directie personeel en organisatie De Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij doet een oproep tot kandidaatstellin Dag na dag verbinden we ons ertoe in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest kwalitatieve, economisch ha(...)

bron
brussels hoofdstedelijk gewest
numac
2023042236
pub.
13/07/2023
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST


Oproep tot kandidaatstelling via intraregionale mobiliteit - attaché verantwoordelijke voor de interne communicatie voor de directie personeel en organisatie De Brusselse Gewestelijke Huisvestingsmaatschappij doet een oproep tot kandidaatstelling via intraregionale mobiliteit voor een betrekking van een attaché (A1) verantwoordelijke voor de interne communicatie voor de directie « Personeel en Organisatie ».

Dag na dag verbinden we ons ertoe in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest kwalitatieve, economisch haalbare en sociaal rechtvaardige huisvesting te bieden aan zij die er nood aan hebben.

Als gewestelijke instelling voor sociale huisvesting staan wij in voor de begeleiding van de projecten van de Openbare Vastgoedmaatschappijen (OVM's). We bouwen en renoveren sociale woningen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. We stellen ook de nodige financiële middelen ter beschikking. We erkennen de OVM's en oefenen controle en administratief toezicht uit op hun activiteiten en beheer.

We nodigen je uit om meer te weten te komen over onze organisatie en kennis te maken met ons personeel op onze carrièrepagina LinkedIn en via onze website (www.bghm.brussels).

Functiebeschrijving: Je bent verantwoordelijk voor de gezamenlijke ontwikkeling en implementatie van de interne communicatie. Daartoe beheer je het intranet en de Teamskanalen van de organisatie en de infoberichten die erop worden gepubliceerd. Je behandelt de communicatieaanvragen, van de ontvangst tot de verspreiding ervan. Je werkt ook mee aan de organisatie van interne evenementen.

Je werkt nauw samen met heel wat interne actoren, en in het bijzonder met de ondersteunende diensten (vertaling, IT, logistiek, enz.) en met de dienst Externe communicatie. Je brengt verslag uit aan de directie van de ondersteunende diensten.

Concreet: - Je stelt het interne communicatieplan voor, voert het uit en past het aan; - Je beheert het eraan verbonden budget; - Je stelt de interne mededelingen op en publiceert ze; - Je ziet erop toe dat de pagina's op het intranet up-to-date zijn; - Je organiseert interne evenementen zoals infovergaderingen, teambuildings, het zomerfeest van het personeel (logistieke aspecten, catering, uitnodigingen opstellen, affiches maken, evenementen modereren, ...); - Je maakt affiches, flyers en/of infobrochures; - Je ziet toe op de uitbouw van de employer branding (publiciteitscampagnes, ... om nieuwe medewerkers aan te trekken); - Je stelt de interne nieuwsbrief op en publiceert die; - Je leidt de fotosessies van de personeelsleden in goede banen; - Je maakt en beheert de visitekaartjes van het personeel.

Deelnemingsvoorwaarden : - Vastbenoemd ambtenaar of statutair stagiair van niveau A zijn - minimaal 2 jaar anciënniteit op het niveau hebben - Zich in een administratieve stand van dienstactiviteit bevinden - Bij de laatste evaluatie de vermelding « gunstig » hebben gekregen Vereiste ervaring : Ervaring van minimaal 2 jaar in interne communicatie, bij voorkeur in de sector.

Kennis van de tweede landstaal en kennis van de softwareprogramma's van Adobe Suite (InDesign, Photoshop, enz.) en Mailchimp zijn pluspunten.

Termijn en vormvereisten voor de indiening van de kandidatuur: Geïnteresseerden worden verzocht hun kandidatuur binnen een termijn van 8 kalenderdagen per aangetekende brief toe te sturen aan de Voorzitter van de Directieraad, de heer Yves Lemmens. (Deze termijn gaat in de dag waarop de oproep tot kandidaatstelling in het Belgisch Staatsblad wordt gepubliceerd).

De kandidaturen dienen een motivatiebrief te bevatten alsook een uiteenzetting van de aanspraken en ervaring die de kandidaat laat gelden om voor de betrekking te kandideren. Daarvoor moet de kandidaat gebruikmaken van een gestandaardiseerd cv (1).

Contactgegevens: Mevrouw Marie VANDAELE, coördinator cel Menselijke Kapitaal - mvandaele@slrb.brussels _______ Nota (1) Een exemplaar van het gestandaardiseerd cv kan worden bekomen bij mevrouw Vandaele, coördinator cel Menselijke Kapitaal van de BGHM. Mail: mvandaele@slrb.brussels

^