Etaamb.openjustice.be
Lijst
gepubliceerd op 21 september 2015

Vergelijkende selectie van Franstalige administratief assistenten (niveau C) voor het Rijksinstituut voor de Sociale Verzekeringen der Zelfstandigen (AFG15082) Na de selectie wordt een lijst met maximum tien geslaagden aangelegd, die één j(...) Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld (die vier jaar geldig blijft) (...)

bron
selor - selectiebureau van de federale overheid
numac
2015204088
pub.
21/09/2015
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID


Vergelijkende selectie van Franstalige administratief assistenten (m/v) (niveau C) voor het Rijksinstituut voor de Sociale Verzekeringen der Zelfstandigen (AFG15082) Na de selectie wordt een lijst met maximum tien geslaagden aangelegd, die één jaar geldig blijft.

Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld (die vier jaar geldig blijft) van de personen met een handicap die geslaagd zijn.

Toelaatbaarheidsvereisten : 1. Vereiste diploma's op de uiterste inschrijvingsdatum : ? getuigschrift uitgereikt na het slagen "met vrucht" van een zesde leerjaar van het secundair onderwijs met volledig leerplan; ? getuigschrift van hoger secundair onderwijs of bekwaamheidsdiploma dat toegang verleent tot het hoger onderwijs; ? diploma uitgereikt na het slagen voor het examen bedoeld in artikel 5 van de wetten op het toekennen van de academische graden; ? diploma of getuigschrift van het hoger secundair onderwijs voor sociale promotie, afgeleverd na een cyclus van tenminste zevenhonderd vijftig lestijden. 2. Vereiste ervaring op de uiterste inschrijvingsdatum : ? minimum één jaar in het IT-domein waar u ten minste één van de volgende taken uitgevoerd heeft : o helpdesk; o junior programmering; o hardware onderhoud; o interface tussen eindgebruikers en computertoepassingen.

EN minimum één jaar op vlak van het sociaal statuut van de zelfstandigen waar u ten minste één van de volgende taken heeft uitgevoerd : o dossierbeheer; o contacten en klanten informeren; o toepassing van de wetgeving. 3 Als u al federaal ambtenaar bent en nog niet werkt voor de rekruterende instelling, laadt u uw bewijs van benoeming op niveau C (benoemingsbesluit, uittreksel uit het Belgisch Staatsblad, bewijs van de werkgever, bevorderingsbesluit of bewijs van eedaflegging) op vóór de uiterste inschrijvingsdatum en vult u uw volledige professionele ervaring in, inclusief uw huidige job. Als dit bewijs van benoeming al werd opgeladen in uw online-CV, moet u dit niet opnieuw doen.

Solliciteren kan tot 5 oktober 2015 via www.selor.be De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR via www.selor.be

^