gepubliceerd op 06 februari 2009
Vergelijkende selectie van Nederlandstalige assistenten in projectbeheer (niveau B) voor de FOD Personeel en Organisatie (ANG09805) Na deze selectie wordt een lijst met maximum 50 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft. Indien (...) Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handic(...)
SELOR - SELECTIEBUREAU VAN DE FEDERALE OVERHEID
Vergelijkende selectie van Nederlandstalige assistenten in projectbeheer (m/v) (niveau B) voor de FOD Personeel en Organisatie (ANG09805) Na deze selectie wordt een lijst met maximum 50 geslaagden aangelegd, die twee jaar geldig blijft. Indien er voor de toekenning van de laatste plaats verscheidene geslaagden zijn met een gelijk aantal punten, wordt het maximum aantal geslaagden in hun voordeel verhoogd.
Naast deze lijst van geslaagden wordt een bijzondere lijst opgesteld van de personen met een handicap die geslaagd zijn. Deze personen worden er enkel in opgenomen op hun vraag en voor zover zij een attest hebben voorgelegd waarin hen de hoedanigheid van persoon met een handicap wordt toegekend. De personen met een handicap die zijn opgenomen in de bijzondere lijst, blijven hun rangschikking behouden zonder beperking in de tijd.
Als u geslaagd bent voor deze selectie, moet u - om benoemd te worden - op de datum van de aanstelling o.a. Belg zijn of burger van een ander land behorende tot de Europese Economische Ruimte of de Zwitserse Bondsstaat.
Toelaatbaarheidsvereisten op 23 februari 2009 : - over een relevante professionele werkervaring van één jaar beschikken en in het bezit zijn van één van de volgende diploma's : ? diploma van het hoger onderwijs van het korte type (basisopleiding van één cyclus, (b.v. : graduaat, professionele bachelor) met volledig leerplan of voor sociale promotie; ? diploma van kandidaats/academische bachelor uitgereikt na een cyclus van tenminste twee jaar studie; ? getuigschrift na het slagen voor de eerste twee studiejaren van de Koninklijke Militaire School; ? diploma van zeevaartonderwijs van de hogere cyclus of van hoger kunst- of technisch onderwijs van de 3e, 2e of 1e graad met volledig leerplan; ? diploma van meetkundig schatter van onroerende goederen, van mijnmeter of van technisch ingenieur.
Onder relevante professionele werkervaring, verstaat men ervaring op het vlak van projectbeheer of dossierbeheer in één van de volgende domeinen : ? human resources : opleiding, organisatieontwikkeling, eHR, rekrutering & selecties, personeelsplanning, personeelsontwikkeling; ? sociale wetgeving of het statuut van het Rijkspersoneel; ? communicatie : advies inzake communicatie en beheer van communicatieprojecten; ? aankoopbeheer : overheidsopdrachten, e-procurement; of - in het bezit zijn van één van de volgende diploma's : ? diploma van het hoger onderwijs van het korte type (basisopleiding van één cyclus, (b.v. : graduaat, professionele bachelor) van : ? assistent in de psychologie; ? maatschappelijk assistent, optie personeelswerk; ? een diploma van een afdeling personeelswerk afgeleverd voor sociale promotie na tenminste 750 lestijden.
Ook laatstejaarsstudenten van het academiejaar 2008-2009 zijn toegelaten tot de selectie.
De gedetailleerde functiebeschrijving (jobinhoud, selectieprocedure,...) kan u verkrijgen bij SELOR (via de infolijn 0800-505 54) of op de SELOR-website.
Jaarlijks brutobeginsalaris : 24.969,06 EUR, reglementaire toelagen niet inbegrepen.
Solliciteren kan tot 23 februari 2009 via www.selor.be Uw kandidatuur wordt enkel in aanmerking genomen als : - u uw online-CV volledig invult in « Mijn Selor »; - en u een kopie van uw diploma of inschrijvingsbewijs met duidelijke vermelding van studiejaar, academiejaar en afstudeerrichting (indien u laatstejaarsstudent bent), uiterlijk op 23 februari 2009 oplaadt in uw online-CV in « Mijn Selor »; - en u online solliciteert voor deze vacature.
Indien u uw diploma niet kan opladen, dient u het uiterlijk op 23 februari 2009 op te sturen naar de FOD Personeel en Organisatie, t.a.v. Geert De Smet, Wetstraat 51, 1040 Brussel, met de vermelding van uw rijksregisternummer, uw naam, uw voornaam en het selectienummer ANG09805 (de datum van de poststempel geldt als bewijs).
Online solliciteren is snel en eenvoudig. Eens uw CV en persoonlijke gegevens bij ons gekend zijn, zijn ze geregistreerd voor andere functies waarvoor u in de toekomst wenst te solliciteren. Handig en tijdbesparend. Bovendien verschijnt er op het scherm onmiddellijk een bericht of aan alle voorwaarden werd voldaan.
Ondanks het grote voordeel van het online solliciteren, zullen brieven die ons alsnog per post bereiken niet geweigerd worden (geen mail, geen fax). Indien u gebruik wenst te maken van deze optie, dient u zo spoedig mogelijk en uiterlijk op 23 februari 2009 contact op te nemen met Geert De Smet via 02-790 55 05 zodat we de voorwaarden kunnen meedelen.