gepubliceerd op 02 april 2019
Oproep tot mobiliteit naar de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit 1) Een attaché invorderingsdeskundige - voor de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit - Directie Financieel Beheer (ref. : 2019/FIN/invorderingsdes(...) Er is een betrekking van attaché (rang A1) vacant verklaard bij de Gewestelijke Overheidsdienst Bru(...)
GEWESTELIJKE OVERHEIDSDIENST BRUSSEL FISCALITEIT
Oproep tot mobiliteit naar de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit 1) Een attaché invorderingsdeskundige (m/v/x) - voor de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit - Directie Financieel Beheer (ref. : 2019/FIN/invorderingsdeskundige): Er is een betrekking van attaché (rang A1) vacant verklaard bij de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit (GOBF); de betrekking is in te vullen via externe mobiliteit op grond van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende regeling van de mobiliteit in sommige instellingen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
De externe mobiliteit geldt voor de in artikel 23 vermelde instellingen van openbaar nut die ressorteren onder de Federale Staat, de gemeenschappen en de andere gewesten; de Vlaamse Gemeenschapscommissie, de Franse Gemeenschapscommissie en de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie; de instellingen van openbaar nut die ressorteren onder het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Deze betrekking is exclusief voorbehouden aan statutaire personeelsleden (rang A1) die in het bezit zijn van een universitair diploma. Deze attaché zal worden tewerkgesteld bij de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit - Directie Financieel Beheer.
De functiebeschrijving van deze betrekking is te vinden op de volgende website: https://fiscaliteit.brussels/nl/jobs. De betrekking in kwestie draagt functiecode 2019/FIN/invorderingsdeskundige.
Voor overheveling via externe mobiliteit komen enkel de personeelsleden (rang A1) in aanmerking die in dienstactiviteit zijn, over minstens twee jaar graadanciënniteit beschikken en bij hun evaluatie op zijn minst een vermelding gekregen hebben die gelijkwaardig is aan de vermelding "gunstig".
Belangstellenden worden verzocht hun kandidatuur in te dienen via e-mail naar: job_bf@gob.brussels t.a.v. Mijnheer D. DE SMEDT, directeur-generaal van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit, Kruidtuinlaan 20, 1035 Brussel en dit ten laatste op 21-04-2019.
In de kandidatuur moeten verplicht de naam, voornamen, benoemingsdatum, administratieve toestand en de precieze gegevens van de administratie waaruit de kandidaat afkomstig is worden vermeld. Er dient een gedetailleerd curriculum vitae bijgevoegd te worden alsook een uitvoerige motivatiebrief en een kopie van het meest recente benoemingsbesluit.
De kandidaten die aan bovenvermelde voorwaarden voldoen, zullen worden uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.