gepubliceerd op 23 augustus 2018
Beslissing D-2018-11-L betreffende de tussentijdse tariefwijziging voor de gereguleerde periode van 1 april 2016 t.e.m. 31 maart 2021, zoals finaal voorgesteld op 12 maart 2018 door Brussels Airport Company In het kader van een vastgesteld menin De Dienst Regulering beslist dat de klachten tegen het gewijzigd tariefvoorstel van 12 maart 2018 v(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST MOBILITEIT EN VERVOER
Beslissing D-2018-11-L betreffende de tussentijdse tariefwijziging voor de gereguleerde periode van 1 april 2016 t.e.m. 31 maart 2021, zoals finaal voorgesteld op 12 maart 2018 door Brussels Airport Company In het kader van een vastgesteld meningsverschil tussen bepaalde luchtvaartmaatschappijen en de luchthavenuitbater aangaande het definitieve voorstel tot wijziging van het tariefsysteem dat door deze laatste werd gemaakt neemt de Dienst Regulering van het Spoorwegvervoer en van de Exploitatie van de Luchthaven Brussel-Nationaal (hierna de "Dienst Regulering") een definitieve beslissing omtrent het van kracht worden van de wijziging van de luchthavengelden.
De Dienst Regulering beslist dat de klachten tegen het gewijzigd tariefvoorstel van 12 maart 2018 vanwege Ryanair, IATA, BAR en TUI zonder voorwerp zijn, aangezien zij werden ingediend tegen een tariefvoorstel dat als onbestaande moet worden beschouwd, omdat de consultatieprocedure waaruit zij is voortgevloeid eveneens als onbestaande dient te worden beschouwd, aangezien het onderdeel van de beslissing op grond waarvan deze procedure door de Dienst Regulering werd opgelegd, door het Marktenhof vernietigd werd.
De volledige non-confidentiële publicatie van deze beslissing kan teruggevonden worden op de website van de Dienst Regulering (http://www.regul.be).