Etaamb.openjustice.be
Besluit Van De Vlaamse Regering van 26 juni 2015
gepubliceerd op 23 juli 2015

Besluit van de Vlaamse Regering betreffende de studiesanctionering in opleidingsvorm 1 en 2

bron
vlaamse overheid
numac
2015035905
pub.
23/07/2015
prom.
26/06/2015
ELI
eli/besluit/2015/06/26/2015035905/staatsblad
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
links
Raad van State (chrono)
Document Qrcode

26 JUNI 2015. - Besluit van de Vlaamse Regering betreffende de studiesanctionering in opleidingsvorm 1 en 2


De Vlaamse Regering, Gelet op de Codex Secundair Onderwijs van 17 december 2010, bekrachtigd bij het decreet van 27 mei 2011Relevante gevonden documenten type decreet prom. 27/05/2011 pub. 17/06/2011 numac 2011202856 bron vlaamse overheid Decreet aangaande de bekrachtiging van de bepalingen betreffende het secundair onderwijs, gecodificeerd op 17 december 2010 sluiten, artikel 334/1, § 4, en artikel 334/2, § 4, ingevoegd bij het decreet van 21 maart 2014;

Gelet op het akkoord van de Vlaamse minister, bevoegd voor begroting, gegeven op 13 maart 2015;

Gelet op advies 57.608/1 van de Raad van State, gegeven op 22 juni 2015, met toepassing van artikel 84, § 1, eerste lid, 1°, van de wetten op de Raad van State, gecoördineerd op 12 januari 1973;

Op voorstel van de Vlaamse minister van Onderwijs;

Na beraadslaging, Besluit :

Artikel 1.Het model van attest, vermeld in artikel 334/1, § 4, van de Codex Secundair Onderwijs van 17 december 2010, is opgenomen in bijlage 1, die bij dit besluit is gevoegd.

Art. 2.Het model van attest, vermeld in artikel 334/2, § 4, van de Codex Secundair Onderwijs van 17 december 2010, is opgenomen in bijlage 2, die bij dit besluit is gevoegd.

Art. 3.Dit besluit treedt in werking op 1 juni 2015.

Art. 4.De Vlaamse minister, bevoegd voor het onderwijs, is belast met de uitvoering van dit besluit.

Brussel, 26 juni 2015.

De minister-president van de Vlaamse Regering, G. BOURGEOIS De Vlaamse minister van Onderwijs, H. CREVITS

Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld

^