gepubliceerd op 10 april 2003
Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap houdende wijziging van het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 3 oktober 2002 tot aanwijzing van de leden van het « Institut de formation en cours de carrière » en van de commissarissen van de Regering
7 NOVEMBER 2002. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap houdende wijziging van het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 3 oktober 2002 tot aanwijzing van de leden van het « Institut de formation en cours de carrière » (Instituut voor opleidingen tijdens de loopbaan) en van de commissarissen van de Regering
De Regering van de Franse Gemeenschap, Gelet op het decreet van 11 juli 2002 betreffende de opleiding tijdens de loopbaan in het buitengewoon onderwijs, het gewoon secundair onderwijs en de psycho-medisch-sociale centra en tot oprichting van een « Institut de formation en cours de carrière » (Instituut voor opleidingen tijdens de loopbaan), inzonderheid op de artikelen 31, 36, 44 en 48;
Gelet op het besluit van 3 oktober 2002 tot aanwijzing van de leden van het Institut de formation en cours de carrière (Instituut voor opleidingen tijdens de loopbaan) en van de commissarissen van de Regering;
Op de voordracht van de Minister van Cultuur, Begroting, Ambtenarenzaken, Jeugd en Sport, van de Minister van kinderwelzijn, belast met het Basisonderwijs, de Opvang en de opdrachten toegewezen aan de « O.N.E. », en van de Minister van Secundair Onderwijs en Buitengewoon Onderwijs;
Na beraadslaging, Besluit :
Artikel 1.In artikel 1, 4°, c), worden de woorden « Nadine François » vervangen door de woorden « Justin Cherton ».
Art. 2.Dit artikel heeft uitwerking met ingang van 1 november 2002.
Brussel, 7 november 2002.
Vanwege de Regering van de Franse Gemeenschap, De Minister van Cultuur, Begroting, Ambtenarenzaken, Jeugd en Sport, R. DEMOTTE De Minister van Kinderwelzijn, belast met het Basisonderwijs, de Opvang en de Opdrachten toegewezen aan de O.N.E., J.-M. NOLLET De Minister van Secundair Onderwijs en Buitengewoon Onderwijs, P. HAZETTE