Etaamb.openjustice.be
Besluit Van De Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie
gepubliceerd op 15 juli 2020

Iriscare. - Betrekking van Assistent . - Secretariaat bij de Directie Facility van de bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad (Ir(...) Overeenkomstig het besluit van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 21 maart 2018 houden(...)

bron
gemeenschappelijke gemeenschapscommissie van brussel-hoofdstad
numac
2020042245
pub.
15/07/2020
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

GEMEENSCHAPPELIJKE GEMEENSCHAPSCOMMISSIE VAN BRUSSEL-HOOFDSTAD


Iriscare. - Betrekking van Assistent (niveau B). - Secretariaat bij de Directie Facility van de bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad (Iriscare). - Oproep tot kandidaatstelling. - Externe mutatie. - Nederlandse taalrol Overeenkomstig het besluit van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 21 maart 2018 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren en stagiairs van de bicommunautaire Dienst voor gezondheid, bijstand aan personen en gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad (Iriscare) heeft het Algemeen Beheerscomité op zijn vergadering van 9 juli 2020 een betrekking van Assistent - Secretariaat bij de Directie Facility vacant verklaard via externe mutatie. De betrekking behoort tot de Nederlandse taalrol. De functiebeschrijving bevindt zich in bijlage.

Naast het feit dat ze zich in een administratieve positie bevinden waarin ze hun kwalificaties voor bevordering kunnen doen gelden, dat ze niet onderworpen zijn aan een definitieve tuchtstraf die nog niet werd geschrapt, en dat ze bij hun evaluatie de beoordeling "gunstig" kregen, moeten de kandidaten aan de volgende voorwaarden voldoen: - benoemd zijn als ambtenaar bij de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie, van de federale staat, van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, van de Vlaamse Gemeenschap en, ten slotte, van de publiekrechtelijke rechtspersonen die ervan afhangen en waarvan het personeel via SELOR wordt aangeworven; - houder zijn van een graad van assistent of een gelijkwaardige graad.

Alle kandidaatstellingen moeten het volgende omvatten: - een sollicitatiebrief met een toelichting van de kwalificaties en ervaring die de kandidaat kan voorleggen met betrekking tot de functie; - een actuele cv; - alle documenten die aantonen dat de kandidaat aan de voorwaarden voldoet om aan de selectie deel te nemen.

Na verificatie van de overeenkomst tussen de kandidaatstellingen en het functieprofiel zullen de toegelaten kandidaten worden uitgenodigd om deel te nemen aan een STAR-interview voor een selectiejury. Tijdens het gesprek worden de generieke competenties van de kandidaten geëvalueerd met betrekking tot de vereisten van de functie, hun motivatie, interesses en affiniteit met het werkdomein.

Het Algemeen Beheerscomité zal een individueel overdrachtsbesluit nemen voor de eerste laureaat van de selectie. Dat besluit zal per uittreksel in het Belgisch Staatsblad worden gepubliceerd.

De geïndexeerde bezoldiging (1,7410) van assistent is vastgelegd tussen minimum 28.667,31 euro en maximum 66.537,54 euro per jaar.

Elke kandidaatstelling moet, op straffe van nietigheid, aangetekend verzonden worden binnen vijftien dagen na de bekendmaking van dit bericht in het Belgisch Staatsblad, waarbij de poststempel als bewijs geldt. Ze moet worden toegezonden aan mevrouw Tania Dekens, leidend ambtenaar van Iriscare, Belliardstraat 71 bus 2, 1040 Brussel.

Meer informatie kan worden opgevraagd op het volgend e-mailadres : vorming-formation.hrm@iriscare.brussels.

Iriscare. - bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag Niveau B. - Assistent. - Secretariaat. - Departement Algemene Diensten. - Directie Facility (code FACILB2) Doelstellingen van de functie Administratieve, organisatorische en logistieke ondersteuning bieden aan de directeur van de directie Facility om haar te helpen bij de verwezenlijking van haar opdrachten.

Inhoud van de functie 1. Als administratief medewerker: verschillende administratieve taken uitvoeren en coördineren. Voorbeelden van taken: - de praktische organisatie verzorgen van de activiteiten en van de agenda van de directeur van de directie Facility; - de interne en externe briefwisseling organiseren, opvolgen en klasseren; - persoonlijke briefwisseling, nota's en documenten uittypen en/of opmaken; - vergaderingen organiseren, opvolgen en voorbereiden; - verslagen van interne vergaderingen opstellen. 2. Als coördinator: zorgen voor de ontvangst en verspreiding van memo's, adviezen, teksten, documenten, ... tussen de directeur van de directie Facility en andere diensten.

Voorbeelden van taken: - fungeren als contactpersoon tussen de directeur van de directie Facility en de interne partners (voorbeelden: de directie Budget, Financiering en Monitoring voor de betalingen, de algemene directie om voorstellen goed te keuren ... ); - bepalen welke prioriteit vragen, e-mails, dossiers en nota's hebben voor de directeur van de directie Facility; - zorgen voor de agenda van de vergaderingen en dossiers voor vergaderingen voorbereiden. 3. Als contactpersoon: fungeren als het voornaamste aanspreekpunt voor de directeur van de directie Facility voor externe partners. Voorbeelden van taken: - optreden als tussenpersoon tussen de directeur van de directie Facility en de externe partners (de Brusselse instellingen en gemeenten, de overige diensten die een beroep doen op de directie Facility, de kabinetten ... ); - persoonlijk antwoorden, via telefoon of e-mail, op de vragen om informatie door zelfstandig alle documenten en informatie te behandelen; - de overdracht van informatie vanuit en naar de directie Facility verzorgen; - de nodige documenten vragen/aanleveren. 4. Als gegevensbeheerder: het klassement beheren om de toegankelijkheid ervan te verbeteren. Voorbeelden van taken: - alle vragen verzamelen van de Brusselse instellingen en gemeenten, de overige diensten die een beroep doen op de directie Facility, de kabinetten ... ; - te klasseren documenten verzamelen; - de administratieve procedure voor het klassement volgen; - ervoor zorgen dat het klassement toegankelijk is (etiketten aanbrengen, indexen opstellen ...); - nieuwe Excel-tabellen maken en gegevens in de bestaande tabellen toevoegen.

Ervaring en/of diploma Houder zijn van een graad van assistent of een gelijkwaardige graad.

Generieke competenties

Omgaan met informatie

Omgaan met taken

Omgaan met medewerkers

Omgaan met relaties

Omgaan met het eigen functioneren

Informatie begrijpen

Taken uitvoeren

Kennis en informatie delen

Communiceren

Respect tonen

Informatie behandelen

Werk structureren

X

Ondersteunen

Actief luisteren

Zich aanpassen

X

Informatie analyseren

X

Problemen oplossen

Medewerkers aansturen

K

In team werken (K)

K

Betrouwbaarheid tonen (K)

Informatie integreren

Beslissen

Medewerkers motiveren

K

Servicegericht handelen (K)

Inzet tonen

Vernieuwen

Organiseren

Medewerkers ontwikkelen

Adviseren

Stress beheren

Conceptualiseren

Beheren van de dienst

Bouwen van teams

Beïnvloeden

K

Zichzelf ontwikkelen (K)

Inzicht in de organisatie

Beheren van de organisatie

Teams aansturen

Relaties leggen

K

Objectieven behalen (K)

Visie ontwikkelen

Besturen van de organisatie

Inspireren

Netwerken

Organisatie-betrokkenheid tonen

^