Etaamb.openjustice.be
Bericht
gepubliceerd op 22 juli 2014

Bericht inzake de bijlage C bij de Ministeriële Richtlijn MFO-2 van 13 april 2012 betreffende het solidariteitsmechanisme tussen de politiezones inzake versterkingen voor opdrachten van bestuurlijke politie Ter attentie van - de Commissaris-g - de Korpschefs van de Lokale Politie. Zoals vermeld in punt 5 van de Ministeriële Richtlijn MFO(...)

bron
federale overheidsdienst binnenlandse zaken
numac
2014000615
pub.
22/07/2014
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST BINNENLANDSE ZAKEN


Bericht inzake de bijlage C bij de Ministeriële Richtlijn MFO-2 van 13 april 2012 betreffende het solidariteitsmechanisme tussen de politiezones inzake versterkingen voor opdrachten van bestuurlijke politie Ter attentie van - de Commissaris-generaal van de Federale Politie, - de Korpschefs van de Lokale Politie.

Zoals vermeld in punt 5 van de Ministeriële Richtlijn MFO-2 van 13 april 2012 betreffende het solidariteitsmechanisme tussen de politiezones inzake versterkingen voor opdrachten van bestuurlijke politie, wordt voor elk voetbalseizoen een risicoanalyse voor verplaatsing uitgewerkt door de Voetbalcel van de FOD Binnenlandse Zaken.

Bijgevolg vraag ik u bijlage C van de richtlijn MFO-2 te vervangen door de hierbij gevoegde.

De Minister van Binnenlandse Zaken, Mevr. J. MILQUET

Bijlage C bij de MFO2 Regels voor inzet en aanrekening van de steun door de betrokken politiezones bij verplaatsing door risico-voetbalclubs (1)

Categorie

Club

Verplichte levering spotters (1)

Verplichte kwalitatieve steun (2)

C

CLUB BRUGGE

4

3%

B

ANDERLECHT STANDARD

4

2%

A

Alle andere clubs van eerste en tweede klasse RFC LUIK UR LA LOUVIERE CENTRE KFCO BEERSCHOT WILRIJK

2

0%


(1) Deze steun wordt op de prestatielijn aangerekend. (2) Met een maximum van 20 personen, ongeacht de afstand van verplaatsing.

^