gepubliceerd op 19 februari 2018
Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering. - Personeel. - Dienst voor administratieve controle. - Benoeming van een attaché sociaal inspecteur in de klasse A1 Bij koninklijk besluit van 4 februari 2018, wordt mevrouw KERFS Ilse, me Het beroep tot nietigverklaring van de voormelde akte met individuele strekking kan voor de afdelin(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST SOCIALE ZEKERHEID
Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering. - Personeel. - Dienst voor administratieve controle. - Benoeming van een attaché sociaal inspecteur in de klasse A1 Bij
koninklijk besluit van 4 februari 2018Relevante gevonden documenten
type
koninklijk besluit
prom.
04/02/2018
pub.
13/02/2018
numac
2018200821
bron
federale overheidsdienst sociale zekerheid
Koninklijk besluit tot wijziging van het koninklijk besluit van 23 mei 2001 houdende oprichting van de Federale Overheidsdienst Sociale Zekerheid
type
koninklijk besluit
prom.
04/02/2018
pub.
15/02/2018
numac
2018010818
bron
federale overheidsdienst sociale zekerheid
Koninklijk besluit betreffende de overdracht van een deel van het personeel naar de Federale Pensioendienst en van een opdracht van de Directie-generaal Oorlogsslachtoffers van de Federale Overheidsdienst Sociale Zekerheid, evenals de noodzakelijke middelen
type
koninklijk besluit
prom.
04/02/2018
pub.
09/02/2018
numac
2018200777
bron
federale overheidsdienst sociale zekerheid
Koninklijk besluit tot wijziging van het koninklijk besluit van 3 juli 1996 tot uitvoering van de wet betreffende de verplichte verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen, gecoördineerd op 14 juli 1994
sluiten, wordt mevrouw KERFS Ilse, met ingang van 1 januari 2018 met datum van ranginneming op 1 januari 2017, benoemd tot attaché sociaal inspecteur in de klasse A1 bij de Dienst voor administratieve controle van het Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering (Nederlands taalkader).
Het beroep tot nietigverklaring van de voormelde akte met individuele strekking kan voor de afdeling administratie van de Raad van State worden gebracht binnen zestig dagen na deze bekendmaking. Het verzoekschrift dient bij ter post aangetekende brief aan de Raad van State (adres : Wetenschapsstraat 33, 1040 BRUSSEL) te worden toegezonden.