gepubliceerd op 22 oktober 2013
Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 2 juni 2013 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur De heren : Jean-Pierre FEYAERTS,adv Johan ISSELEE, adviseur bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 15 november 2012; Fi(...)
FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE
Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 2 juni 2013 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur De heren : Jean-Pierre FEYAERTS,adviseur bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2012;
Johan ISSELEE, adviseur bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 15 november 2012;
Filip NICOLAI, adviseur bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 15 november 2012;
Mevr. Hilde SPINNEWYN, eerste opdrachthouder bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2011;
De heer Valère VANGEEL, adviseur bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2012.
Officier De heren : Jean-Marie JACQUEMIN, attaché bij de Nationale Bank van België met ingang van 8 april 2012;
Gabriel MICHAUX, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2012;
Michel SNYCKERS, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2012.
Ridder Mevr. Christelle CASTELAIN, attaché bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2012;
De heer Yvan DE KEYSER, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2012;
Mevr. Adinda DE SAEGER, ICT-deskundig bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2012;
De heer Pierre DUTRIEUX, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2012;
Mevr. Marleen KEYTSMAN, administratief deskundige bij het Federaal Planbureau met ingang van 8 april 2012;
De heer Patrick LECLERCQ,administratief deskundige bij de Hoge Raad voor de Zelfstandigen en de K.M.O. met ingang van 15 november 2012;
Mevrn. : Linda MERTENS, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2011;
Catherine MESSIAEN, attaché bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2012;
De heer Denis SMETS, administratief deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2012;
Mevrn. : Annie TRENSON, bestuurschef bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Patricia VAN BRUSSEL, attaché bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2012;
Elisa VANERMEN, bestuurschef bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2012.
Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.
Kroonorde Officier Mevr. Frieda BLOCKX, attaché bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2010;
De heer Frank DE GREVE, adviseur bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2012;
Mevrn. : Pascaline DESCAMPS, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2012;
Françoise HERBIET, attaché bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2012;
Jocelyne LESNE, attaché bij de Algemene Directie Energie met ingang van 15 november 2012;
De heren : Philip PAUWELS, attaché bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Philippe TULKENS, attaché bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 15 november 2012;
Marc VANDENPUT, adviseur bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2012;
Mevr. Muriel VOSSEN, adviseur bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 15 november 2012.
Ridder Mevrn. : Mathilde DE BACKER, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Emilienne DELHAYE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Marie-Thérèse DUFEY, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2012;
De heer Pascal FROMENT, ICT-deskundige bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2012;
Mevrn. : Rita HERROELEN, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2012;
Nadia HOLDERBEKE, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2012;
De heer Jan VANDEN BERGHE, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2012;
Mevrn. : Alice VANDENDAEL, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2012;
Nadine VAN DEN HEEDE, administratief assistent bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2012;
Sabine VISSERS, administratief deskundige bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Arlette WAROQUIER, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012.
Gouden Palmen De heer Michel FERON, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2012;
Mevrn. : Béatrice MUREBWAYIRE, administratief medewerker bij de Hoge Raad voor de Zelfstandigen en de K.M.O. met ingang van 15 november 2006;
Françoise VIGNERON, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2005.
Orde van Leopold II Grootofficier Mevr. Marie-Christine LEFEBVRE, adviseur-generaal bij de Algemene Directie K.M.O.-beleid met ingang van 15 november 2012.
De heer Bernard LIEUTENANT, adjunct-secretaris-generaal bij de Hoge Raad voor de Zelfstandigen en de K.M.O. met ingang van 15 november 2011.
Commandeur De heren : Olivier FACHE, adviseur bij de Nationale Bank van België met ingang van 8 april 2012;
Koen HENDRICKX, opdrachthouder bij het Federaal Planbureau met ingang van 8 april 2012;
Mevr. Catherine LECOCQ, adviseur bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2012;
De heren : Herman SLEEBUS, attaché bij de Algemene Directie Mededinging met ingang van 15 november 2012;
Hubert VERPLAETSE, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2012;
Patrick VRANKEN, adviseur bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012.
Officier Mevr. Elisabeth FONTEYN, technisch deskundige bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 15 november 2012.
Ridder De heer Erwin BAERT, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Mevrn. : Annie BEAUFORT, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2012;
Lutgarde BECKX, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Jocelyne BOSQUION, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2012;
Rita BRAEKMAN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Marie-Claire BROEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
De heer Wim CALLAERT, administratief assistent bij de Hoge Raad voor de Zelfstandigen en de K.M.O. met ingang van 15 november 2010;
Mevrn. : Myriam CLEMHAUT, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2012;
Leona COENEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
De heer Christian COLLET, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2012;
Mevrn. : Yvette DEBRY, administratief medewerker bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 15 november 2012;
Claudine DECOUX, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Martine DEMOL, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Sonja DE SMEDT, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2012;
Jenny FRESON, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 15 november 2012;
Jacqueline MEURA, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Léona HOGGE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Maria KEULEERS, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 15 november 2012;
Christiane NELISSEN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Rita OTTOY, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Annick QUINET, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
De heren : Thibaut SOUPART, administratief assistent bij de Hoge Raad voor de Zelfstandigen en de K.M.O. met ingang van 8 april 2012;
Rudy THERERE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Mevrn. : Leona VANDRIESSCHE, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2012;
Christiane VERBRUGGEN, administratief medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 15 november 2012;
Rita VERSCHUEREN, administratief medewerker bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 15 november 2012.
Gouden Medaille De heer Gilbert GAUBE, technisch medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 15 november 2005.