Etaamb.openjustice.be
Benoeming Door Koninklijk Besluit
gepubliceerd op 18 mei 2011

Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 23 november 2010 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur De heren : Jules DE WINDT, adv Elie EMBO, adviseur bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2010; Mevr(...)

bron
federale overheidsdienst economie, k.m.o., middenstand en energie
numac
2011011174
pub.
18/05/2011
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

FEDERALE OVERHEIDSDIENST ECONOMIE, K.M.O., MIDDENSTAND EN ENERGIE


Nationale Orden. - Benoemingen. - Bevorderingen Bij koninklijke besluiten van 23 november 2010 werden, met ingang van de tegenover hun naam vermelde datum, benoemd of bevorderd : Leopoldsorde Commandeur De heren : Jules DE WINDT, adviseur-generaal bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Elie EMBO, adviseur bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Nadine GOUZEE, eerste opdrachthouder bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2009;

De heren : Paul HENRIET, adviseur bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2007;

Eddy JACOBS, adviseur bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2007.

Jean-Marie VAN DE SANDE, adviseur bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2010;

Joost VERLINDEN, adviseur bij het Plan bij het Federaal Planbureau met ingang van 8 april 2009.

Officier Mevrn. : Mireille BOSTYN, attaché bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2010;

Colette DEVILLERS, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

De heer Roger NOEL, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010.

Ridder Mevr. Nicole DE BOSSCHER, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010;

De heer Achiel DENEYER, hoofdtechnicus bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Mevrn. : Monique DESIRON, administratief deskundige bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Francine DESTEXHE, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

De heer Willy FLEURINCK, bestuurschef bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2010;

Mevrn. : Chantal KEGELS, attaché bij het Federaal Planbureau met ingang van 15 november 2009;

Paule LEBLANC, bestuurschef bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2010;

De heren : Marc PIERRET, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010;

Michel PRAILE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Anneke VANDAMME, attaché bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2006;

De heer Rigobert VAN DEN BROUCKE, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Gabriella VAN DER VEKEN, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010;

De heer Alfons VAN DIJCK, attaché bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Marie-Thérèse VASAUNE, bestuurschef bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2010;

De heer Peter VRIJDAGHS, attaché bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2005.

Zij zullen het burgerlijk ereteken dragen.

Kroonorde Grootofficier De heer Robert GEURTS, directeur-generaal bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2010.

Commandeur De heer Luc DENAYER, Secretaris van de Raad bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2002.

Officier De heer François LORENT, attaché bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Véronique RENARD, attaché bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

De heren : Daniël ROCHTUS, attaché bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2010;

Michel SAINTRAIN, opdrachthouder bij het Federaal Planbureau met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Monique SISCOT, adviseur bij de Commissie voor het Bank-, Financie- en Assurantiewezen met ingang van 8 april 2009;

De heer Jean-Luc VERDIN, attaché bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2010.

Ridder Mevrn. : Marie-Jeanne CHAMPAGNE, administratief assistent bij het Bureau van de Voorzitter met ingang van 8 april 2010;

Denise DECOCK, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Marie-Christine DE COENSEL, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2010;

Jacqueline DE SMET, administratief deskundige bij de Centrale Raad van het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2005;

De heer Paul DE SMET, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Michèle DUBOIS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

De heren : Bernard DUPONT, administratief assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2010;

Peter GALLEE, ICT deskundige bij de Commissie voor het Bank-, Financie- en Assurantiewezen met ingang van 8 april 2010;

Antoine HONTIENS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Willy MATTHYS, administratief assistent bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2010;

Mevrn. : Nicole REMY, administratief assistent bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2007;

Marylin ROUZE, administratief assistent bij de Algemene Directie Regulering en Organisatie van de Markt met ingang van 8 april 2010;

Lydia SWEERMAN, administratief deskundige bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2010;

Anne VERSTICHEL, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010.

Gouden Palmen Mevr. Christine BERTE, administratief medewerker bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2005;

De heren : Hendrik DE BONDT, technisch medewerker bij de Nationale Plantentuin van België met ingang van 8 april 2010;

Johan DECLERCK, technisch medewerker bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2007;

Ivan DE KEUKELEERE, technisch medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2007;

Mevrn. : Hilde EVERAERTS, administratief medewerker bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2007;

Josiane HELLINCKX, administratief medewerker bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2006;

De heren : Didier NEVE, technisch medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 15 november 2007;

Alain NOTTET, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Marie-France ROCK, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

De heer André SERVOTTE, administratief medewerker bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2005;

Mevr. Jeannine VERLINDEN, administratief medewerker bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2010.

Orde van Leopold II Grootofficier De heren : Christian DECKERS, adviseur-generaal bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Herman ROESEMS, adviseur-generaal bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2010;

Raymond VAN DEN BROECK, adviseur-generaal bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Boudewijn VANDERMAESEN, adviseur-generaal bij de Stafdienst Personeel en Organisatie met ingang van 8 april 2010.

Commandeur Mevr. Marie BAUDOUR, attaché bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2008.

De heren : Paolo CARUSO, attaché bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Paul CORBEELS, attaché bij de Algemene Directie Economisch Potentieel met ingang van 8 april 2010;

Simon DERYNCK, attaché bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Jean-Pierre TILLIEUX, adviseur bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2008;

Fernand VAN GANSBEKE, adviseur bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010.

Officier De heren : Jean-Pierre FONTEYNE, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010;

Victor SLUYS, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010.

Ridder Mevrn. : Frieda BOHEZ, administratief assistent bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2006;

Renée BORSU, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Corinne BROUSMICHE, administratief assistent bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010;

Jurgen CLAES, technisch deskundige bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010.

Mevr. Christine DE CALUWE, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

De heren : Roland DE DEYGERE, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Johan DE KONINCK, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Marie-Rose DE MEYER, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

De heren : Philip DENEVE, administratief assistent bij de Stafdienst Informatie- en Communicatietechnologie met ingang van 8 april 2010;

Theo DIERCKX, administratief medewerker bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010.

Jules DOUDELET, administratief assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Alain EVRARD, technisch deskundige bij de Commissie voor het Bank-, Financie- en Assurantiewezen met ingang van 8 april 2010;

Eric FAIGNART, technisch assistent bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Thierry FALDA, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Luc GEMIS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Joannita GHYSBRECHT, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

De heren : Gilbert GIJBELS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Ivan GILLIARD, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Bruno HEROES, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Jos JONCKERS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling met ingang van 8 april 2010.

Mevr. Veronique KAEKEBEKE, administratief deskundige bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 15 november 2007;

De heer Thierry LAMBRECQ, technisch medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Simonne LOISON, administratief assistent bij de Centrale Raad voor het Bedrijfsleven met ingang van 8 april 2004;

De heer Roland LUYCKX, administratief medewerker bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Annick NEUCKERMANS, administratief assistent bij de Stafdienst Budget en Beheerscontrole met ingang van 8 april 2010;

De heren : Frank PIERARDS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Ghislain RAEYMAEKERS, administratief medewerker bij de Algemene Directie Kwaliteit en Veiligheid met ingang van 8 april 2010;

Mevr. Marie-Paule ROCK, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

De heren : Philippe RONDEAUX, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Yvan SCHOBBENS, administratief assistent bij de Stafdienst Operationele Communicatie met ingang van 8 april 2010;

Rudy SPRENGERS, administratief assistent bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Edward VANDENWIJNGAERDEN, administratief assistent bij het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau met ingang van 8 april 2010;

Mevrn. : Julienne VINDEVOGEL, administratief medewerker bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie met ingang van 8 april 2010;

Liliane WALIGORA, administratief medewerker bij de Algemene Directie Energie met ingang van 8 april 2010.

^