gepubliceerd op 29 januari 2024
Aanwerving 1 **** resources assistent - ****8/1 door middel van een vergelijkend examen en legt een **** aan die een jaar geldig blijft Wie zijn wij? Het Federaal Instituut voor de Rechten van de **** (****) is een ****(...) **** **** werd door de **** **** of **** **** **** **** (****) geaccrediteerd ****(...)
FEDERAAL INSTITUUT VOOR DE BESCHERMING EN BEVORDERING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS
Aanwerving 1 **** resources assistent (****/****/****) - ****8/1 door middel van een vergelijkend examen en legt een **** aan die een jaar geldig blijft Wie zijn wij? Het Federaal **** voor de **** van de **** (****) is een onafhankelijke instelling die, in samenwerking met andere organisaties, waakt over het respect, de kennis en de bewustwording van de mensenrechten in België. **** **** werd opgericht bij de
wet van 12 mei 2019Relevante gevonden documenten
type
wet
prom.
12/05/2019
pub.
21/06/2019
numac
2019012931
bron
federale overheidsdienst justitie
Wet tot oprichting van een Federaal Instituut voor de bescherming en de bevordering van de rechten van de mens
sluiten.
**** **** werd door de **** **** of **** **** **** **** (****) geaccrediteerd als nationaal instituut voor de mensenrechten (****) in overeenstemming met de **** van ****.
**** **** heeft momenteel een federale bevoegdheid en een **** mandaat.
**** meer informatie: ****.****.****/**** **** houdt de functie in? **** **** is op zoek naar een ****-assistent om het team beheer & support van het Instituut te versterken. Dit team zal binnenkort bestaan uit de ****-assistent, een boekhouder, een administratief medewerker en een ****-assistent, die allemaal rapporteren aan de verantwoordelijke **** en Administratie.
Daarnaast zal het operationele team van het Instituut tegen het einde van het jaar ongeveer twintig **** tellen.
**** **** assistent kunnen uw taken het volgende omvatten: ? Aanwerving: opvolgen van de ****, **** publiceren, eerste **** van elke kandidatuur op basis van een ****, praktische organisatie van **** en -gesprekken, ontvangst van kandidaten, diverse correspondentie, ****. ? ****/Uitdiensttreding: beheer van de administratieve formaliteiten in kader van **** en uitdiensttreding. ? Opleiding/Evaluatie: opvolgen van de administratieve formaliteiten in verband met individuele en collectieve opleidingen, volgens te ontwikkelen interne procedures; opvolgen van de **** en formaliteiten in verband met de evaluaties. ? Sociaal secretariaat/****: opvolgen van de nodige formaliteiten voor de goede werking en samenwerking met het sociaal secretariaat (****), met inbegrip van het opstellen van procedures die specifiek zijn voor het Instituut; opvolgen van de verschillende soorten wettelijke ****; opvolgen van de administratieve dossiers van de leden van de **** van Bestuur. ? Deelname aan de ontwikkeling van procedures op het gebied van personeelszaken. ? Diverse taken zoals het opvolgen van administratieve formaliteiten bij de **** **** voor **** en Preventie op het Werk, het opvolgen van eventuele arbeidscontracten, het opvolgen van ****, de verzekeringsportefeuille, **** voordelen, diverse administratie taken en eventuele back-**** voor collega's.
**** elke andere taak op verzoek van de **** ****-**** die nodig is voor de goede werking van het team en het Instituut.
**** voorwaarden : ? **** beschikt over een diploma hoger onderwijs van het korte type (****) ? **** heeft minstens 2 jaar relevante werkervaring in een kleine tot middelgrote organisatie (minder dan 50 personen). ? **** heeft een uitstekende kennis van het **** (minimum niveau ****1) en een goede kennis van het **** (niveau ****) ? **** bent burger van een land dat behoort tot de **** Economische **** of de **** **** van de **** Unie **** technische vaardigheden en capaciteiten : ? Goede kennis, of bereidheid om deze snel te verwerven, van de bepalingen die van toepassing zijn op federale statutaire ambtenaren ? Goede kennis van personeelsadministratie en **** ? **** mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid ? Zeer goede kennis van ****-toepassingen (voornamelijk Office-pakket) ? Flexibel zijn in het uitvoeren van taken en blijk geven van ****/autonomie ? Loyaliteit, nauwkeurigheid, precisie, discretie en inzet tonen **** bieden we aan? ? Een fulltime statutaire functie op ****8.1 niveau met een stageperiode van een jaar ? **** ****8.1 niveau. **** maandelijks bruto salaris aan 100 % bedraagt ongeveer 4.200 (voor 2 jaar anciënniteit), reeds aangepast aan de index van december 2023 met **** 2.0399. ? Een aantrekkelijk pakket **** voordelen (****; ****; **** van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer; ****; aangepaste ****; **** ter waarde van 8 (na een periode van 3 maanden)); jaarlijks verlof: 30 dagen voor een volledig dienstjaar en sluiting in de week tussen **** en Nieuwjaar) ? Mogelijkheid tot telewerken en flexibele werktijden ? Werkplaats: **** 48, 1000 ****. De kantoren zijn bereikbaar met een lift ? Startdatum: zo snel mogelijk Gelijke kansen en diversiteit **** personeelsbeleid is gebaseerd op diversiteit en gelijke kansen. We selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten, ongeacht hun leeftijd, geslacht, afkomst, geloof, handicap, nationaliteit, ****.
**** met een handicap, **** of ziekte **** als **** niet over een geldig getuigschrift beschikt, kunt **** om een redelijke aanpassing van de selectieprocedure verzoeken. **** kan een beschrijving geven van uw handicap/ziekte/**** en ook aangeven welke aanpassingen kunnen worden gedaan om **** te helpen. **** **** zal zich inspannen om **** deze ook tijdens uw tewerkstelling ter beschikking te stellen.
**** verloopt de selectie? **** een voorselectie van de ontvangen kandidaturen zullen de kandidaten die het best aan het vereiste profiel voldoen, worden uitgenodigd voor een schriftelijke (eventueel virtuele) test en, na een tweede selectie, voor een mondeling interview tijdens hetwelk hun kennis en vaardigheden zullen worden getest.
Het specifieke examenreglement wordt **** op verzoek per ****-mail toegezonden op het volgende adres: ****.****@****.**** **** solliciteren? **** kan solliciteren door het volgende **** sollicitatieformulier : ****://****.select-****.****/Items/****-****/****/****-****-****/****-resources-assistent-****---****81 Uw aanvraag moet uiterlijk ten **** op 29 februari 2024 om middernacht worden ingediend en moet het volgende omvatten (opgeslagen als één document) : ? een gedetailleerd curriculum vitae ? een afzonderlijke **** ? een kopie van uw relevante diploma's hoger onderwijs Onvolledige aanvragen worden niet in aanmerking genomen.
**** kan solliciteren in het **** of het ****. **** ontvangt een elektronisch ontvangstbericht van uw aanvraag zodra uw volledige aanvraag via het **** is ingediend.
Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via het ****-**** ****.****@****.**** **** vragen over deze functie? **** meer informatie kan **** contact opnemen met ****.****@****.**** **** In overeenstemming met de **** **** **** zal het **** alleen **** verwerken die noodzakelijk zijn voor de aanwerving en de beoordeling van de geschiktheid van de kandidaat voor de functie. Deze gegevens zullen alleen worden bewaard om het te nemen besluit te rechtvaardigen.