Etaamb.openjustice.be
Aanwerving
gepubliceerd op 20 juli 2022

Aanwerving van 2 **** contractuele adviseurs voor de **** - **** **** **** de loop van de maand augustus 2022 zal de ****(...) De **** is een onafhankelijk orgaan dat erop toeziet dat de grondbeginselen van de bescherming van ****(...)

bron
gegevensbeschermingsautoriteit
numac
2022015442
pub.
20/07/2022
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

****


**** van 2 **** contractuele adviseurs voor de **** - **** **** (bij de **** en het Algemeen ****) In de loop van de maand augustus 2022 zal de **** (hierna de ****) overgaan tot de aanwerving van 2 **** contractuele adviseurs - graad adjunct-adviseur (code 2022 ****1/3/****) in het kader van 2 **** **** (bij de **** en het Algemeen Secretariaat).

**** **** is een onafhankelijk orgaan dat erop toeziet dat de grondbeginselen van de bescherming van de **** worden nageleefd.

**** voor meer informatie: ****://****.****.****/burger/ de-autoriteit **** **** beschikt over een **** van 63 medewerkers.

Aan de **** moet uiterlijk op 1 augustus 2022 zijn voldaan.

****. ALGEMENE VOORWAARDEN Iedere kandidaat moet aan de volgende algemene voorwaarden voldoen om aangeworven te worden: - onderdaan zijn van een land van de **** Unie; - van onberispelijk gedrag zijn; - zijn burgerlijke en politieke rechten genieten; - aan het **** voldoen.

****. BIJZONDERE VEREISTEN De gedetailleerde functiebeschrijving met ****.****. het doel van de functie, de ****, de netwerkelementen en het **** is te raadplegen op de **** van de ****, via de volgende link : ****://****.****.****/burger/ de-autoriteit/vacatures.

**** is het doel van de functie: ?**** op de maatschappelijke, economische en technologische ontwikkelingen die een impact hebben op de bescherming van de **** (Algemeen Secretariaat); ? **** analyses uitvoeren en werken aan beslissingen en publicaties van de ****: adviezen over de toepassing van de reglementering, aanbevelingen met betrekking tot maatschappelijke, economische en technologische ontwikkelingen die een invloed kunnen hebben op de verwerking van ****, de goedkeuring en opvolging van (****) gedragscodes, **** in het kader van een ****, vaststelling van criteria voor **** en accreditatie, goedkeuring van **** en bindende **** (Algemeen Secretariaat); ? **** van juridische analyses, voorbereiden van beslissingen en behandelen van dossiers bij de **** in zowel nationale als grensoverschrijdende zaken, en meewerken aan de verdere ontwikkeling van de **** en aan de behandeling van beroepen tegen beslissingen van de **** (****); ? **** aan horizontale projecten bij de ****; ? **** aan de informatie- en **** van de **** en aan de redactie van het jaarverslag; ? **** aan de zittingen van de **** in functie van concrete dossiers (****); ? **** als vertegenwoordiger van de **** bij vergaderingen en nationale en **** werkgroepen (met inbegrip van de activiteiten van de **** **** van de **** (****)), en hierover mondeling en schriftelijk verslag uitbrengen.

Specifieke kennis en vaardigheden ? Diploma's of getuigschriften: **** niveau ****1: master of licentiaat in de rechten. ? Taalkennis: **** een goede actieve kennis van de tweede landstaal is een vereiste; **** een goede actieve kennis van het **** is een vereiste ? Softwareprogramma's: **** goede kennis van **** **** (Outlook, ****, **** en ****). ? **** en schriftelijke communicatietechnieken: **** goede mondelinge communicatietechnieken; **** goede schriftelijke communicatietechnieken. **** **** ervaring/kennis moet de **** hebben? ? **** ervaring/kennis: **** een goede kennis van de **** en nationale regelgeving met betrekking tot de verwerking van ****; **** een basiskennis ****; **** een sterk synthetisch en analytisch vermogen; **** ervaring op het gebied van **** en verslaggeving.

**** **** **** wordt aangeworven als contractueel medewerker in de graad van adjunct-adviseur (niveau ****) in de **** **** met **** **** dat overeenstemt met ****1. **** ****1 : 28.421 - 41.841 **** (100 %) - geïndexeerd (1.8845): 53.559- 78.849 ****. Voordelen ? **** ****; ? **** of gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer; ? ****; ? Mogelijkheid tot telewerk; ? **** (na een periode van 3 maanden). ? Gratis toegang tot de sportzaal van de ****.

****. GELIJKE KANSEN EN DIVERSITEIT **** **** voert een actief **** en waakt over gelijke kansen, een gelijke behandeling en een gelijke toegang tot de selectie voor al wie solliciteert.

Kandidaten met een handicap, **** of ziekte ? **** kan een redelijke aanpassing vragen aan de selectieprocedure, ook indien **** niet over een geldig attest beschikt. **** een beschrijving van uw handicap/ziekte/**** en duid ook aan welke aanpassingen **** hierbij kunnen helpen.

**** bezorgt ons samen met uw sollicitatie ten laatste op de uiterste **** een gepast attest met de vermelding van uw naam, uw voornaam en de code van uw sollicitatie.

****. SELECTIEPROCEDURE **** wordt een voorselectie uitgevoerd op basis van de ontvangen kandidaturen. De kandidaten die het best beantwoorden aan het gezochte profiel zullen uitgenodigd worden.

De proeven worden georganiseerd door een examencommissie bestaande uit minstens drie personen.

**** bestaan uit een **** over de materie en een proef waarbij wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke attitude beschikt.

In principe zijn alle proeven mondeling. De mondelinge **** wordt beoordeeld op 20 punten en om te slagen dient de kandidaat 12 punten te behalen.

Op het einde van de proeven wordt een proces-verbaal opgesteld met **** de rangschikking van de kandidaten en het resultaat dat elke kandidaat behaalde. Deze rangschikking telt 3 groepen : **** = geschikt en geslaagd, **** = minder geschikt en geslaagd, **** = niet geschikt en/of niet geslaagd. **** voorkomend geval wordt binnen elke groep en **** opgesteld in functie van het totaal aantal bekomen punten. **** een ex-aequo binnen eenzelfde groep, zal de jury een nieuwe rangschikking opstellen op basis van de kwalificaties die eigen zijn aan elke kandidaat.

**** vormen van de bovengenoemde proeven zijn aan verandering onderhevig naargelang de ****19-maatregelen die **** heeft opgelegd.

****. UITERSTE **** : 17 AUGUSTUS 2022 **** inschrijving gebeurt, op straffe van ****, uitsluitend per ****-mail met vermelding van de **** (2022 ****1/3/****) naar dit adres : ****@****-****.****. **** zal een **** krijgen.

De kandidatuur is maar ontvankelijk wanneer ze vergezeld is van : ? een afschrift van de vereiste **** of diploma's; ? een curriculum vitae; ? een afzonderlijke nota waarin de motivering voor de geambieerde functie blijkt en de beroepservaring wordt toegelicht.

**** uitleg kan verkregen worden door een ****-mail te sturen naar ****@****-****.****. **** functiebeschrijving en het examenreglement zijn eveneens te raadplegen op de **** van de **** : ****://****.****.****/burger/ de-autoriteit/vacatures.

^