gepubliceerd op 20 februari 2019
Oproep tot mobiliteit naar de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit 1) Een assistent expert dossierbeheerder - voor de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit - Directie Inkohiering (ref. 2019/TAX-NL/assistent) : E(...) De externe mobiliteit geldt voor de in artikel 23 vermelde instellingen van openbaar nut die ressor(...)
GEWESTELIJKE OVERHEIDSDIENST BRUSSEL FISCALITEIT
Oproep tot mobiliteit naar de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit 1) Een assistent expert dossierbeheerder (m/v/x) - voor de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit - Directie Inkohiering (ref.2019/TAX-NL/assistent) : Er is een betrekking van assistent (rang B1) behorend tot het Nederlandstalig taalkader vacant verklaard bij de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit (GOBF); de betrekking is in te vullen via externe mobiliteit op grond van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende regeling van de mobiliteit in sommige instellingen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
De externe mobiliteit geldt voor de in artikel 23 vermelde instellingen van openbaar nut die ressorteren onder de federale staat, de gemeenschappen en de andere gewesten; de Vlaamse Gemeenschapscommissie, de Franse Gemeenschapscommissie en de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie; de instellingen van openbaar nut die ressorteren onder het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Deze betrekking is exclusief voorbehouden aan statutaire personeelsleden (rang B1) die in het bezit zijn van een diploma van het korte type of van het hoger onderwijs van één cyclus. Deze assistent zal worden tewerkgesteld bij de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit - Directie Inkohiering.
De functiebeschrijving van deze betrekking is te vinden op de volgende website: https://fiscaliteit.brussels/nl/jobs. De betrekking in kwestie draagt functiecode 2019/TAX-NL/assistent.
Voor overheveling via externe mobiliteit komen alleen de personeelsleden (rang B1) in aanmerking die in dienstactiviteit zijn, over minstens twee jaar graadanciënniteit beschikken en bij hun evaluatie op zijn minst een vermelding gekregen hebben die gelijkwaardig is aan de vermelding "gunstig".
Belangstellenden worden verzocht hun kandidatuur in te dienen via email naar: job_bf@gob.brussels t.a.v. Mijnheer D. DE SMEDT, directeur-generaal van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Fiscaliteit, Kruidtuinlaan 20, 1035 Brussel en dit ten laatste op 04-03-2019.
In de kandidatuur moeten verplicht de naam, voornamen, benoemingsdatum, administratieve toestand en de precieze gegevens van de administratie waaruit de kandidaat afkomstig is worden vermeld. Er dient een gedetailleerd curriculum vitae bijgevoegd te worden alsook een uitvoerige motivatiebrief en een kopie van het meest recente benoemingsbesluit.
De kandidaten die aan bovenvermelde voorwaarden voldoen, zullen worden uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.