Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 29 september 2017

**** betrekkingen **** de loop van de maand oktober 2017 zal de **** overgaan tot de aanwerving van 4 statutaire ambtenaren binnen haar administratie : **** **** Communicatie **** ; **** **** **** (****(...) **** **** **** **** (code 2017 ****8/1/****); **** **** ****(...)

bron
commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer
numac
2017031249
pub.
29/09/2017
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode

COMMISSIE VOOR DE BESCHERMING VAN DE PERSOONLIJKE LEVENSSFEER


**** betrekkingen **** de loop van de maand oktober 2017 zal de **** overgaan tot de aanwerving van 4 statutaire ambtenaren binnen haar administratie : **** **** **** **** (code 2017 ****8/1/****); **** **** **** (code ****1/1/****); **** **** **** **** (code 2017 ****8/1/****); **** **** **** & **** Management **** (code 2017- ****8/2/****).

**** aanwerving geschiedt door middel van een vergelijkend examen. De laureaten treden in dienst in hoedanigheid van **** ambtenaar.

**** **** blijft 1 jaar geldig (twee maal verlengbaar met zes maanden).

De **** is een onafhankelijk orgaan opgericht bij de wet van 8 december 1992 en sedert 26 juni 2003 ingesteld bij de **** van ****. De **** wordt ondersteund door een administratie (secretariaat van 58 personen) waarvan de ambtenaren worden benoemd door de ****.

De **** voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer : - verstrekt adviezen en geeft aanbevelingen aan de bevoegde overheden en/of instanties; - verleent machtigingen voor de verwerking of de mededeling van ****, aan de bevoegde instanties; - controleert de wijze waarop de mededeling en verwerking van **** geschiedt; - informeert en verleent bijstand aan de betrokken personen bij de uitoefening van hun rechten en plichten; om bij te dragen tot de evenwichtige vrijwaring van het grondrecht van elkeen op bescherming van de persoonlijke levenssfeer bij de verwerking van ****.

De **** bevindt zich momenteel in een **** gelet op het nieuw **** **** kader (****) dat van toepassing wordt op 25 mei 2018. **** traject zal invloed hebben op de structuur en de werking van de ****.

Aan de **** moet uiterlijk op 1 oktober 2017 zijn voldaan.

****. ALGEMENE VEREISTEN **** kandidaat moet aan de volgende algemene vereisten voldoen om benoemd te worden als stagiair : - onderdaan zijn van een land van de **** ****; - van onberispelijk gedrag zijn; - zijn burgerlijke en politieke rechten genieten; - aan de algemene en **** competenties voldoen; - aan de bijzondere vereisten voldoen inzake diploma en/of getuigschrift.

****. BIJZONDERE VEREISTEN PER VACANTE BETREKKINGEN **** gedetailleerde functiebeschrijvingen met de ****, generieke en **** competenties van de 4 functies, kunnen aangevraagd worden bij de personeelsdienst van de **** (****.nam@****.****) en zijn ook te consulteren op de **** van de ****, zoals hierna aangegeven. 1. **** voorbehouden aan ambtenaren behorende tot de **** **** - **** **** **** (code 2017 - ****8/1/****) **** van de functie - **** verzorgen van een veelheid aan taken ter ondersteuning van het voorzitterschap met betrekking tot de externe communicatie van de ****, in het bijzonder de pers en de media. - **** bij de organisatie van de externe relaties en ontvangsten. - **** als **** voor de **** van de ****. - **** bij de interne communicatie. - **** verlenen aan het communicatiebeleid **** competenties - **** hebt basiskennis over de **** en nationale regelgeving inzake verwerking van ****. - **** houdt ervan om initiatief te nemen. - **** kan onder druk werken met strikte deadlines. - **** hebt goede redactionele vaardigheden, met name in het schrijven van persberichten en teksten voor de ****. - **** hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. - **** bent georganiseerd, houdt van orde en zorgvuldig werk. - **** houdt van werken in team hoewel **** zelfstandig moet kunnen werken. - **** bent flexibel (contacten met de pers zijn mogelijk buiten de kantooruren). - **** hebt een zeer goede kennis van de standaard **** zoals ****, ****Note, ****, **** en ****.

**** vereisten - ****- of ****/Bachelor. - **** : - ten laatste 12 maanden na uw aanstelling, op straffe van stopzetting ervan, moet **** het bewijs leveren van een geslaagde test ****. 12 (voldoende kennis van de tweede landstaal) of grotere kennis van de tweede landstaal; - een zeer goede actieve kennis van het **** is een pluspunt. - **** op het vlak van communicatie is een pluspunt. - Functionele kennis van de **** **** voor het creëren van **** is een pluspunt. - **** (ten minste telefonisch buiten de kantooruren).

**** **** **** wordt aangeworven in de graad van **** (niveau ****) met de **** **** ****8/1.

**** ****8/1 : 23.785 - 41.742 **** (100 %).

**** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** **** tot telewerk; **** ****. 2. **** voorbehouden aan ambtenaren behorende tot de **** **** - **** **** (code 2017- ****1/1/****) **** van de functie - **** verzorgen van een veelheid aan verschillende taken en behandeling van de dossiers ****.****.****. alle materies die de **** aanbelangen in het kader van de **** voor : - informatieverstrekking aan het publiek; - het houden van de openbare registers; - **** van klachten; - **** van alle ****; - ****; - ondersteuning van de externe communicatie.

**** competenties - **** van de regelgeving ****.****.****. de verwerking van ****. - Organisatievermogen. - Zelfstandig werken. - **** met gangbare **** (****, ****, ****).

**** vereisten - **** hoger secundair onderwijs.

**** **** **** wordt aangeworven in de graad van bestuursassistent (niveau ****) met de **** **** ****1.

**** ****1 : 20.057 - 33.932 **** (100 %).

Na 10 jaar **** ****2 : 21.903 - 35.778 **** (100 %).

**** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** **** tot telewerk; **** ****. - **** **** **** (code 2017-****8/1/****) **** van de functie - **** en beheer van de apparatuur van de eindgebruikers, met inbegrip van de ondersteunende softwareprogramma's, van de printers (lokale en departementale) van de overige randapparatuur zoals ****, **** apparatuur en ****. - **** als **** ****.****.****. de eindgebruikers. - **** als primair contactpersoon voor de externe ****. - Actieve deelname in het correctief, het **** en het **** beheer van de ****-omgeving van de **** evenals van haar verschillende applicaties. - **** van procedures in het kader van het beheer van de ****. - **** van de inventaris van ****.

**** competenties - **** beschikt over een goede ****-kennis : **** grondige kennis van de gangbare **** (**** **** 2013 en hoger, **** en ****); **** praktische en theoretische kennis voor het dagelijks beheer van : **** hardware componenten (****, printers, departementale printers, netwerk componenten, ...), **** lokaal netwerk, **** **** **** **** 8.1 en 10, **** **** in een ****, **** kennis of ervaring met een databank (voorkeur ****) en een **** **** Management **** geldt als en voordeel. - **** beschikt over basiskennis van ****. - **** beschikt over een goed vermogen tot vlot identificeren van problemen en probleemoplossend denken. - **** neemt graag initiatief. - Je hebt interesse voor technologische ontwikkelingen. - **** beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven. - **** bent in staat om zelfstandig te werken. - **** bent flexibel ingesteld (taken kunnen ook buiten de kantooruren uitgevoerd worden). - **** functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines. - **** bent georganiseerd en houdt van orde en nauwkeurig werken.

**** vereisten - ****- of ****/Bachelor. - 3 jaar nuttige professionele ervaring in een breed spectrum van **** (lokaal netwerk, ****, **** en ****, ...). - **** bezit van een diploma binnen het ****-domein geldt als een voordeel. - **** van de tweede landstaal geldt als een voordeel. - **** van het **** geldt als een voordeel.

**** **** **** wordt aangeworven in de graad van **** (niveau ****) met de **** **** ****8/1. Voor het bepalen van uw loon wordt er rekening gehouden met uw nuttige beroepservaring.

**** ****8/1 : 23.785 - 41.742 **** (100 %).

**** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** **** tot telewerk; **** ****. - **** **** & **** Management **** (code 2017- ****8/2/****) ****. **** van de functie - **** verzorgen van een veelheid aan verschillende taken ter ondersteuning van de adviseurs **** met betrekking tot de **** en de opvolging van de projectmatige behandeling van dossiers. - **** en consolidatie van de verschillende kennis- en informatiesystemen van de ****. - **** ondersteuning van verschillende functies binnen de afdeling **** (onder meer de juridische ondersteuning van de boekhouding, de personeelsdienst en de ****).

**** competenties - **** in de organisatie en de werking van de **** en de sectorale comités. - **** bent in staat om zelfstandig te werken. - **** bent georganiseerd en houdt van orde en nauwkeurig werken. - **** beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven. - **** functioneert goed onder druk en duidelijke deadlines. - **** beschikt over een goede relationele bekwaamheid om met collega's om te gaan. - **** beschikt over een goede kennis van de gangbare **** (****, ****, **** en ****), kennis en ervaring in gebruik van een **** **** **** (****) systeem en ****.

**** vereisten - ****- of ****/bachelor. - **** van de regelgeving inzake **** geldt als een voordeel. - **** van de **** en nationale regelgeving ****.****.****. de persoonlijke levenssfeer en de **** geldt als een voordeel. - **** van de tweede landstaal geldt als voordeel.

**** **** **** wordt aangeworven in de graad van **** (niveau ****) met de **** **** ****8/1.

**** ****8/1 : 23.785 - 41.742 **** (100 %).

**** **** **** ****; **** **** of gratis woon-**** met het openbaar vervoer; **** ****; **** **** tot telewerk; **** ****.

****. GELIJKE KANSEN EN DIVERSITEIT **** **** voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer voert een actief **** en waakt over gelijke kansen, een gelijke behandeling en een gelijke toegang tot de selectie voor al wie solliciteert.

**** met een handicap, **** of ziekte ? **** kan een redelijke aanpassing vragen aan de selectieprocedure, ook indien **** niet over een geldig attest beschikt. **** een beschrijving van uw handicap/ziekte/**** en duid ook aan welke aanpassingen **** hierbij kunnen helpen.

**** ons tijdig uw attest door indien **** hierover beschikt.

**** bezorgt ons samen met uw sollicitatie ten laatste op de uiterste **** een gepast attest met de vermelding van uw naam, uw voornaam en de code van uw sollicitatie.

****. EXAMEN PROCEDURE **** vergelijkend examen zal plaatsvinden in de loop van de maand oktober 2017.

De proeven worden georganiseerd door een examencommissie bestaande uit minstens drie personen.

**** bestaan uit een **** over de materie met een voorbereidingstijd en een proef waarbij wordt nagegaan of de kandidaat over de vereiste generieke en specifieke competenties beschikt. Op het geheel, wordt de proef over de materie beoordeeld op 20 punten. **** te slagen dient de kandidaat minimum 12 punten te behalen. **** beoordeling van de vereiste generieke en specifieke competenties gebeurt door afweging ten overstaan van het vooropgesteld profiel. Er wordt beslist door toekenning van de vermelding " geschikt", "minder geschikt" of " niet geschikt".

Op het einde van de proeven wordt een proces-verbaal opgesteld met **** de rangschikking van de kandidaten en het resultaat dat elke kandidaat behaalde. Deze rangschikking telt 3 groepen : **** = geschikt en geslaagd, **** = minder geschikt en geslaagd, **** = niet geschikt en/of niet geslaagd. **** voorkomend geval wordt binnen elke groep en **** opgesteld in functie van het totaal aantal bekomen punten. **** een ex-aequo binnen eenzelfde groep, zal de jury een nieuwe rangschikking opstellen op basis van de kwalificaties die eigen zijn aan elke kandidaat.

Op schriftelijk verzoek (brief of ****-mail) bij de personeelsdienst kan het examenreglement alsook de samenstelling van de examencommissie worden verkregen.

****. INSCHRIJVING UITERSTE DATUM : 16/10/2017.

**** inschrijving gebeurt, op straffe van ****, enkel door een aangetekende brief aan de **** van de ****, ter attentie van **** **** ****, **** 35 -1000 ****.

De sollicitatie is maar ontvankelijk wanneer ze is vergezeld van : - een afschrift van de vereiste **** of diploma's; - een curriculum vitae; - een afzonderlijke nota waarin de motivering voor de geambieerde functie blijkt en de beroepservaring wordt toegelicht.

De datum van poststempel geldt als bewijs.

**** verdere inlichtingen kan men zich wenden tot **** ****, telefoon : 02-274 48 23, ****-mail : ****.nam@****.****.

**** vacante betrekkingen, de functiebeschrijvingen en het examenreglement zijn eveneens te consulteren op de **** van de **** : ****.****.****/****/vacatures.

^