Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 10 mei 2017

Stafdienst Personeel en Organisatie. - Werving en Loopbaan. - Overdracht van personeelsleden van de **** **** naar de diensten van het **** **** Gewest. - Oproep tot kandidaten Dit dienstorder is bestemd voor de personeelsleden - de Algemene Administratie van de Fiscaliteit, - de Algemene Administratie van de Inning en de (...)

bron
federale overheidsdienst financien
numac
2017011959
pub.
10/05/2017
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode
<****> FEDERALE OVERHEIDSDIENST FINANCIEN****><****>
Stafdienst **** en Organisatie. - **** en Loopbaan. - Overdracht van personeelsleden van de **** **** naar de diensten van het **** **** Gewest. - Oproep tot kandidaten **** dienstorder is bestemd voor de personeelsleden van : - de **** Administratie van de ****, - de **** Administratie van de **** en de ****, - de **** voor **** en -ondersteuning.****><****>****. Voorwerp van het dienstorder **** uitvoering van artikel 5, § 3, van de bijzondere wet van 16 januari 1989 betreffende de financiering van de gemeenschappen en de gewesten, zal het **** **** Gewest met ingang van 1 januari 2018 zelf de dienst verzekeren van de onroerende voorheffing.****><****>**** **** **** **** heeft eveneens meegedeeld dat zij het personeel **** over te nemen dat belast is met de dienst van de bovenvermelde belasting.****><****>**** het koninklijk besluit van 25 juli 1989 tot vaststelling van de wijze waarop personeelsleden van de federale ministeries overgaan naar de ****- en **** en naar het Verenigd **** van de **** **** worden de personeelsleden van de **** **** **** uitgenodigd om te laten weten of zij vrijwillig wensen te worden overgedragen naar de diensten van het **** **** Gewest.****><****>**** doen dit via het **** **** ofwel met een aangetekend schrijven, binnen de dertig dagen te tellen vanaf de publicatie van dit dienstorder in het Belgisch **** (zie punt ****).****><****>****. Wie mag postuleren en hoe worden de kandidaten voor een vrijwillige overdracht gerangschikt? ****.1. **** personeelsleden van de algemene administraties en van de stafdienst waarvoor de dienstorder is bestemd, mogen een betrekking postuleren die overeenstemt met hun niveau, dit door gebruik te maken van bijlage 2.****><****>****, indien **** zich officieel wil kandidaat stellen voor een overdracht naar het **** **** Gewest, moet **** het bijgaande aanvraagformulier (bijlage 2) gebruiken.****><****>****.2. **** personeelsleden die tot hetzelfde niveau behoren worden op de volgende wijze gerangschikt : ****_list">1° de personeelsleden die effectief instaan voor de dienst (1) van de onroerende voorheffing;****_list">2° de personeelsleden die niet effectief instaan voor de dienst (1) van de onroerende voorheffing maar die zijn toegewezen aan een dienst vermeld in bijlage 1;****_list">3° de overige personeelsleden. ****.3. **** de drie groepen bedoeld in de vorige alinea, worden de personeelsleden als volgt gerangschikt : ****_list">1° de ****;****_list">2° de stagiairs;****_list">3° de bij arbeidsovereenkomst in dienst genomen personeelsleden;****_list">4° de personeelsleden **** in het kader van een ****. **** elke subcategorie zal er voorrang worden gegeven aan de kandidaten die voldoen aan de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken gecoördineerd bij koninklijk besluit van 18 juli 1966.****><****>****.4. **** elk van de groepen gevormd overeenkomstig de punten ****.2. en ****.3. worden de personeelsleden als volgt gerangschikt : ****_list">****) voor de betrekkingen behorende tot het niveau **** : 1° het personeelslid behorend tot de hoogste klasse;****_list">2° onder de personeelsleden die behoren tot eenzelfde klasse wordt voorrang gegeven aan het personeelslid met de grootste ****;****_list">3° bij gelijke **** wordt voorrang gegeven aan het personeelslid met de grootste ****;****_list">4° bij gelijke ****, de oudste in leeftijd.****_list">****) voor de betrekkingen behorende tot de niveaus ****, **** of **** : 1° het personeelslid met de grootste ****;****_list">2° bij gelijke ****, het personeelslid met de grootste ****;****_list">3° bij gelijke ****, de oudste in leeftijd. **** criterium van de **** of de **** wordt niet toegepast voor het personeelslid dat niet de hoedanigheid van **** heeft.****><****>**** **** van het personeelslid dat niet de hoedanigheid van **** heeft, omvat de tijd gedurende welke het in enige hoedanigheid en zonder vrijwillige onderbreking deel heeft uitgemaakt van een federale overheidsdienst.****><****>**** administratieve anciënniteit die in aanmerking wordt genomen, is deze die vastgesteld is op de eerste dag van de maand volgend op de publicatie van dit dienstorder in het Belgisch ****.****><****>****. **** die in aanmerking wordt genomen om te bepalen of de kandidaten al dan niet voldoen aan de criteria bepaald in punt **** **** is de 29**** dag volgend op de publicatie van dit dienstorder in het Belgisch ****, die in aanmerking wordt genomen om te bepalen of de kandidaten al dan niet voldoen aan de criteria vermeld in punt ****. ****. **** betrekkingen **** uitvoering van artikel 68ter van de bijzondere wet van 16 januari 1989 betreffende de financiering van de gemeenschappen en gewesten werd het aantal over te dragen personeelsleden als volgt vastgesteld : **** **** : 2 **** **** : 7 **** **** : 19 **** **** : 22 ****. **** die tijdelijk afwezig zijn van de dienst **** de personeelsleden die tijdelijk afwezig zijn van de dienst wordt de **** verzocht om dit dienstorder onmiddellijk per aangetekend schrijven te versturen naar hun domicilie.****><****>****. Verzending van de aanvragen tot overdracht (bijlage 2) **** personeelsleden sturen hun aanvraag tot overdracht (bijlage 2) - hetzij via het **** (Loopbaan -> ****) met als unieke titel `**** ****' (er wordt aan de ambtenaren gevraagd om de voorkeur te geven aan het ****); - hetzij per aangetekende zending naar het volgend adres : **** **** **** ****&**** **** en loopbaan **** attentie van **** **** (NOGA ****19) **** **** ****-laan 33, bus 80 1030 **** **** zal ontvangst worden gemeld van de kandidaturen per mail op het ****-**** van het werk of op het ****-**** waarnaar wordt verwezen in de kandidatuur. **** ****-**** zal gebruikt worden voor alle informatie-uitwisseling met betrekking tot de procedure in het kader van dit dienstorder.****><****>**** bijkomende informatie aangaande dit dienstorder kan **** terecht bij het ****&****-informatiecentrum - telefoon : 02-572 57 60 of via het **** **** (Loopbaan -> ****) met als unieke titel `**** ****'.****><****>****. **** inlichtingen Inlichtingen met betrekking tot het ****, de arbeidsvoorwaarden en het statuut van het personeel van de diensten van het **** **** Gewest kunnen verkregen worden bij - **** **** : telefoon : 0497/205822, ****-mail : ****@****.**** - **** **** : telefoon : +32(0)8003537, ****-mail : ****@****.**** - **** **** : telefoon : +32(0)8003009, ****-mail : ****@****.**** **** is ook mogelijk om via de **** **** ://fiscaliteit.****/****/**** bijkomende informatie te verkrijgen omtrent de reglementaire bepalingen van toepassing op de ambtenaren van het **** **** ****, de sociale voordelen, de werkomgeving, .... ****_list">(1) **** dienst moet worden begrepen : de vaststelling van de ****, de berekening van de belasting, de controle van de **** en van de belasting, de daarop betrekking hebbende betwistingen (zowel administratief als gerechtelijk), de inning en de invordering van de belastingen (met inbegrip van de kosten en de interesten). ****. ****'****, **** van het ****.****><****>Bijlage 1 aan het dienstorder van 10 mei 2017 betreffende de overdracht van personeelsleden van de **** **** naar het **** **** Gewest - oproep tot kandidaten (onroerende voorheffing) Lijst met diensten die de dienst (2) van de onroerende voorheffing verzekeren ****_list">1. Algemene **** van de **** - **** **** **** **** **** **** **** **** - **** Operationele **** **** **** **** **** - **** Expertise 2 - **** **** **** **** **** **** **** **** - **** **** Onroerende **** **** **** **** **** - **** Expertise 2 **** **** **** **** - **** Operationele **** - **** administratie **** **** **** & **** **** **** **** **** **** **** en **** Analyse 2.Algemene **** van de **** en de **** - **** Invordering **** **** **** **** - **** Invordering **** **** **** - ****-**** - **** Invordering **** **** **** - **** Invordering **** Personen Vorst - **** Invordering **** **** **** - **** Invordering **** **** **** - **** Invordering **** **** **** - **** Invordering **** Personen Molenbeek - **** Invordering **** Personen Sint-**** - **** Invordering **** **** **** - **** - **** Invordering **** **** **** - **** **** **** 1 - Team **** **** 2 - **** **** **** ****_list">3. Stafdienst voor **** en -ondersteuning - **** Reglementering - **** 4 (2) **** dienst moet worden begrepen : de vaststelling van de ****, de berekening van de belasting, de controle van de **** en van de belasting, de daarop betrekking hebbende betwistingen (zowel administratief als gerechtelijk), de inning en de invordering van de belastingen (met inbegrip van de kosten en de interesten). Bijlage 2 aan het dienstorder van 10 mei 2017 betreffende de overdracht van personeelsleden van de **** **** naar het **** **** Gewest - oproep tot kandidaten (onroerende voorheffing) Aanvraag tot overdracht naar het **** **** Gewest **** en voornamen : . . . . .****><****>**** : . . . . .****><****>Privé-adres : . . . . .****><****>Administratie : . . . . .****><****>Standplaats : . . . . .****><****>Benaming van de dienst : . . . . .****><****>Adres van de dienst : . . . . .****><****>Tel. (kantoor), eventueel ****-nummer. : . . . . .****><****>Graad/titel/klasse : . . . . .****><****>**** de personeelsleden die afwezig zijn op de dienst, ****-**** waarop te bereiken : . . . . .****><****>Hoedanigheid : Rijksambtenaar, stagiair, contractueel of contractueel **** in het kader van een **** (3) Ondergetekende : - **** om te worden overgedragen naar de diensten van het **** **** Gewest; - **** heden effectief in/staat heden niet effectief in (3) voor de dienst (4) van de onroerende voorheffing.****><****>Datum : Handtekening : **** aan de **** **** en Organisatie **** personeelslid is **** in een dienst vermeld in bijlage 1 : ja/neen (3) **** personeelslid staat effectief in voor de dienst van de onroerende voorheffing : ja/neen (3) Anciënniteit van het personeelslid op de eerste dag van de maand waarop de dienstorder gepubliceerd is in het Belgisch **** : **** : . . . . . jaren, . . . . . maanden **** : . . . . . jaren, . . . . . maanden **** : . . . . . jaren, . . . . . maanden Geboortedatum : . . . . . (3) Schrappen wat niet past (4) **** dienst moet worden begrepen : de vaststelling van de ****, de berekening van de belasting, de controle van de **** en van de belasting, de daarop betrekking hebbende betwistingen (zowel administratief als gerechtelijk), de inning en de invordering van de belastingen (met inbegrip van de kosten en de interesten).
^