gepubliceerd op 08 januari 2015
Vacante betrekking van Directeur in de Nederlandse taalrol. - Oproep tot kandidaten die niet onder het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest ressorteren Dit bericht is bestemd voor ambtenaren die niet tot het Ministerie van(...) De Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest besliste om 1 bevorderingsbetrekking van rang A3(...)
MINISTERIE VAN HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST
Vacante betrekking van Directeur (rang A3) in de Nederlandse taalrol. - Oproep tot kandidaten die niet onder het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest ressorteren Dit bericht is bestemd voor ambtenaren die niet tot het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest behoren. Het is bedoeld voor de ambtenaren van een Ministerie, van een instelling van openbaar nut of van een autonoom overheidsbedrijf waarvan het personeel wordt aangeworven via SELOR, van het Rijk, van een Gemeenschap of van een ander Gewest.
De Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest besliste om 1 bevorderingsbetrekking van rang A3 vacant te verklaren in de Nederlandse taalrol.
Het betreft een bevordering tot directeur bij de Cel EFRO (Brussel Gewestelijke Coördinatie).
Indien u de volledige regelgeving inzake de bevorderingen wilt raadplegen, kan u steeds het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (1) raadplegen.
Overeenkomstig artikel 82 van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, werd deze functie ook vacant verklaard gelijktijdig via mobiliteit en via bevordering door verhoging in graad, zonder zich te beperken tot de personeelsleden van het ministerie.
PRAKTISCHE INFORMATIE Een functiebeschrijving voor deze betrekking kan u bekomen bij de Gewestelijk Overheidsdienst Brussel, Directie Human Resources, via het e-mailadres promo@sprb.irisnet.be De betrekking van directeur (rang A3) staat open voor de ambtenaren die aan volgende voorwaarden (2) voldoen op de uiterste dag waarop ze hun kandidatuur mogen indienen (3) : o titularis zijn van de graad van attaché (rang A1) of eerste attaché (A2); o ten minste 6 jaar niveauanciënniteit tellen; o over een "gunstige" of "zeer gunstige" evaluatie beschikken; o niet onderworpen zijn aan een definitieve tuchtstraf.
Uw kandidatuur moet ingediend worden binnen een termijn van 20 kalenderdagen (zaterdagen, zondagen en feestdagen inbegrepen).
Deze termijn gaat in op de dag volgend op de publicatie in het Belgisch Staatsblad.
Uw officiële kandidatuur moet (verplicht) per aangetekend schrijven gericht worden aan : de Voorzitter van de Directieraad van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel Kruidtuinlaan 20, 1035 Brussel.
U dient uw kandidatuur in te dienen met behulp van een motivatiebrief (maximum 2 pagina's) en het "gestandaardiseerd CV", dat beschikbaar is op eenvoudig verzoek bij de hieronder vermelde contactpersonen. Let op : dit gestandaardiseerd CV is verplicht (4). Gelieve u kandidatuur te beperken tot maximum 20 pagina's.
Indien u zich kandidaat stelt voor de betrekking van directeur, dient u daarnaast tevens een voorstel van directieplan bij te voegen bij uw kandidatuur, waarin u uiteenzet op welke wijze u de aangegeven doelstelling (zie "opdracht van de directeur" in de functiebeschrijving) zult verwezenlijken.
In het kader van deze bevorderingen zal een vergelijkende proef georganiseerd worden. Dit omvat een gesprek met de bevorderingscommissie en zal plaatsvinden begin maart 2015.
De personen met een handicap die een redelijke aanpassing wensen om hun kandidatuur in te dienen, worden gevraagd contact op te nemen met de hieronder vermelde personen.
Alle bijkomende inlichtingen kunnen verkregen worden bij de Directie Human Resources, op het e-mailadres promo@sprb.irisnet.be of telefonisch bij Mieke De Dobbeleer 02-800 36 88 en Melissa De Schuiteneer 02-800 36 14. _______ Nota's (1) Artikels 83 tot en met 97 (voor A3/A2)/artikels 83 tot en met 87 en 98 tot en met 105 (voor B2, C2, D2 en E2) van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.(2) Artikels 88 en 90 van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.(3) Artikel 85, § 1, van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. (4) Artikel 85, § 2, van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.