Etaamb.openjustice.be
Vacante Bettreking
gepubliceerd op 11 juni 2012

Samenstelling van een **** **** van kandidaten. - Bericht van verlenging Op vraag van de **** verscheen op 4 mei 2012 in het Belgisch Staatsblad een bericht voor de samenstelling van een **** ****(...) 2. **** ****3 (****) - Stadsvernieuwing - Coördinator van het departement Programmering en Budget

bron
gewestelijke ontwikkelingsmaatschappij voor het brusselse hoofdstedelijk gewest
numac
2012031297
pub.
11/06/2012
prom.
--
staatsblad
https://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/article_body(...)
Document Qrcode
<****> GEWESTELIJKE ONTWIKKELINGSMAATSCHAPPIJ VOOR HET **** HOOFDSTEDELIJK GEWEST****><****>
Samenstelling van een **** **** van kandidaten. - Bericht van verlenging Op vraag van de **** verscheen op 4 mei 2012 in het Belgisch **** (****. 26521 en volgende) een bericht voor de samenstelling van een **** voor betrekkingen in de graad van directeur, niveau ****, rang ****3 (****). De uiterste datum voor de indiening van kandidaturen is uitgesteld van 28 mei 2012 naar 30 juni 2012, uitsluitend voor de volgende betrekkingen : ****_list">2. **** ****3 (****) - Stadsvernieuwing - Coördinator van het departement Programmering en **** Opdracht Zijn directe medewerking verlenen aan de directeur-generaal van de Stadsvernieuwing bij : * de voorbereiding, de uitvoering en de opvolging van de beslissingen van de bestuursorganen van de **** inzake het departement Programmering en Budget; * de programmering, de coördinatie en de opvolging van de activiteiten van het departement Programmering en Budget door : - in te staan voor de voorbereidende fase van de **** die in het kader van de privaat-publieke samenwerking of op basis van stedenbouwkundige lasten worden uitgevoerd; - de uitgaven en opbrengsten van de **** voor de verschillende projecten op te volgen; - een databank van de evolutie van de verschillende projecten te ontwikkelen en te beheren; * het opstarten en beheren van de projecten met betrekking tot de aangelegenheden van het betrokken departement.****><****>Bijdragen tot de goede werking en het imago van de **** door : * de kwaliteit van de prestaties te bevorderen en nauwe samenwerking binnen het betrokken departement aan te moedigen; * de communicatie met de andere directies en departementen te bevorderen; * eventuele problemen te identificeren en oplossingen te formuleren aan de hiërarchische meerderen en aan andere diensten of departementen.****><****>Activiteiten Coördinatie van het departement Programmering en Budget * de hiërarchische verantwoordelijke bijstaan in het algemene dossierbeheer met een persoonlijke inbreng in de uitvoering; * de activiteiten coördineren en toezien op de **** uitvoering van de administratieve en de operationele taken : **** de informatie en de beslissingen genomen door de hogere organen doorgeven en gepast verdelen; **** de operationele doelstellingen, de ****, de termijnen en de middelen voor het bereiken ervan bepalen via concrete instructies en taken, of de delegatie van verantwoordelijkheden aan het **** en de medewerkers; **** de operationele problemen oplossen en ondersteuning bieden bij moeilijke dossiers; **** vragen van medewerkers beantwoorden over de opdracht die zij moeten uitvoeren; **** toezien op het bereiken van de resultaten, op de verbetering ervan, op de kwaliteit van de uitvoering van de taken en op het naleven van de termijnen; **** de problemen bij personeelstekort oplossen door bij voorkeur medewerkers van het eigen departement in te schakelen en zelf een aantal dossiers te behandelen; **** de communicatie tussen de verschillende **** onderhouden en de coherentie tussen de departementen verzekeren bij het beheer van dossiers die een transversale aanpak vergen; **** de opdracht superviseren en controleren; * het **** bijstaan bij de ****, de motivering en de evaluatie van de medewerkers; * instaan voor de interne communicatie en het interne overleg over de activiteiten van het betrokken departement (deelnemen aan overlegvergaderingen, planningen van zijn eigen departement coördineren met oog voor de planningen van de andere departementen...); * eventuele problemen opsporen en signaleren en oplossingen formuleren; * de **** vertegenwoordigen bij externe partners in opdracht van de hiërarchische meerdere; * zich op de hoogte houden van de wijzigingen in de wetgeving, de aangelegenheden en/of de technieken die betrekking hebben op het departement; ze naleven en doen naleven bij de uitoefening van de diverse activiteiten; * de behoeften formuleren voor de vorming van de medewerkers van het betrokken departement (in overleg met het ****); * toezien op de correcte uitvoering van de administratieve taken, alsook op het beheer van de informatie en de documenten die nodig zijn voor de uitvoering van de opdracht; * wetteksten en reglementaire documenten opmaken en/of deelnemen aan de opmaak ervan.****><****>Opstarten, beheren en opvolgen van projecten * de dossiers beheren met eventuele delegatie aan het ****; * elementen aanbrengen voor een eerste financiële evaluatie van de projecten; * een planning opmaken en toezien op de coördinatie van de activiteiten van de **** en op het naleven van de termijnen; * de opdracht superviseren en controleren; * vergaderingen beleggen, eraan deelnemen en ze leiden; * de opstart van een project volgen, toezien op de naleving van de verplichtingen, termijnen en begrotingen; * problemen identificeren en melden en oplossingen voorstellen; * toezien op de correcte uitvoering van de administratieve taken; het beheer van de informatie en de documenten die nodig zijn voor de uitvoering van de projecten verzekeren; * zich op de hoogte houden van de evolutie van de wetgeving, aangelegenheden en/of technieken die betrekking hebben op de projecten.****><****>Profiel van de bekwaamheden Niveau : **** **** * organisatie van de instellingen van het **** **** Gewest; * algemene organisatie en **** van de ****; * de opdracht en de prioriteiten van de directie waaronder de functie valt; * de algemene en specifieke administratieve procedures; * voldoende kennis van of ervaring in de aangelegenheden en de reglementering die het betrokken departement behandelt, in het bijzonder : - stadsvernieuwing; - ****; - ****; - publiek-privaat ****; - de wet-****; - stedenbouw, milieu en saneringen; - ****; - controle van de besteding van ****.****><****>Praktische vaardigheden * **** eigen aan de ****; - één of meerdere teams leiden; - één of meerdere diensten coördineren en beheren : **** supervisie bij ****, zin voor analyse, structuur en doorzicht; **** delegatie van taken of verantwoordelijkheden aan het **** en de medewerkers via concrete, duidelijke en precieze instructies; - accuraat communiceren; - medewerkers adviseren en motiveren; - medewerkers coachen, begeleiden en evalueren; * inzicht in de ****; * goede beheersing van de actuele technieken, methodes en hulpmiddelen met betrekking tot de activiteiten van de functie; * zich mondeling en schriftelijk correct uitdrukken; * kunnen onderhandelen met de private en de publieke sector.****><****>**** * zich in zijn relatie met de medewerkers en klanten laten inspireren door de regels eigen aan de menselijke waardigheid, teamgeest en professionalisme; * zijn verbintenissen nakomen en zijn verantwoordelijkheid opnemen; * een actieve **** aannemen; * een positieve en constructieve houding aannemen; * het arbeidsreglement naleven en doen naleven; * zich nauwkeurig houden aan de intern gemaakte afspraken, werkmethodes en regels.****><****>**** aan : afhankelijk van de situatie aan de raad van bestuur, de voorzitter, de afgevaardigd bestuurder en de administrateur-generaal, en in alle gevallen aan de directeur-generaal van de Stadsvernieuwing. ****_list">3. **** ****3 (****) - Stadsvernieuwing - Coördinator van het departement **** Opdracht Zijn directe medewerking verlenen aan de directeur-generaal van de Stadsvernieuwing bij : - de voorbereiding, de uitvoering en de opvolging van de beslissingen van de bestuursorganen van de **** inzake het departement Commercialisering; - de programmering, de coördinatie en de opvolging van de activiteiten van het departement Commercialisering door de verkoop te organiseren van de woningen en andere onroerende goederen gebouwd in het kader van ****; - het opstarten en beheren van de projecten met betrekking tot de aangelegenheden van het betrokken departement.****><****>Bijdragen tot de goede werking en het imago van de **** door : - de kwaliteit van de prestaties te bevorderen en nauwe samenwerking binnen het betrokken departement aan te moedigen; - de communicatie met de andere directies en departementen te bevorderen; - eventuele problemen te identificeren en oplossingen te formuleren aan de hiërarchische meerderen en aan andere diensten of departementen.****><****>Activiteiten Coördinatie van het departement Commercialisering : - de hiërarchische verantwoordelijke bijstaan in het algemene dossierbeheer met een persoonlijke inbreng in de uitvoering; - de activiteiten coördineren en toezien op de **** uitvoering van de administratieve en de operationele taken : **** de informatie en de beslissingen genomen door de hogere organen doorgeven en gepast verdelen; **** de operationele doelstellingen, de ****, de termijnen en de middelen voor het bereiken ervan bepalen via concrete instructies en taken, of de delegatie van verantwoordelijkheden aan het **** en de medewerkers; **** de operationele problemen oplossen, begeleiding bieden bij moeilijke dossiers; **** vragen van medewerkers beantwoorden over de opdracht die zij moeten uitvoeren; **** toezien op het bereiken van de resultaten, op de verbetering ervan, op de kwaliteit van de uitvoering van de taken en op het naleven van de termijnen; **** de problemen bij personeelstekort oplossen door bij voorkeur medewerkers van het eigen departement in te schakelen en zelf een aantal dossiers te behandelen; **** de communicatie tussen de verschillende **** onderhouden en de coherentie tussen de departementen verzekeren bij het beheer van dossiers die een transversale aanpak vergen; **** de opdracht superviseren en controleren; - meewerken aan de **** en de optimalisering van de ****; - het **** bijstaan bij de ****, de motivering en de evaluatie van de medewerkers; - instaan voor de interne communicatie en het interne overleg over de activiteiten van het betrokken departement (deelnemen aan overlegvergaderingen, planningen van zijn eigen departement coördineren met oog voor de planningen van de andere departementen...); - eventuele problemen opsporen en signaleren en oplossingen formuleren; - de **** vertegenwoordigen bij externe partners in opdracht van de hiërarchische meerdere; - zich op de hoogte houden van de wijzigingen in de wetgeving, de aangelegenheden en/of de technieken die betrekking hebben op het departement; ze naleven en doen naleven bij de uitoefening van de diverse activiteiten; - de behoeften formuleren voor de vorming van de medewerkers van het betrokken departement (in overleg met het ****); - toezien op de correcte uitvoering van de administratieve taken, alsook op het beheer van de informatie en de documenten die nodig zijn voor de uitvoering van de opdracht; - wetteksten en reglementaire documenten opmaken en/of deelnemen aan de opmaak ervan.****><****>Opstarten, beheren en opvolgen van projecten : - de dossiers beheren met eventuele delegatie aan het ****; - elementen aanbrengen voor een eerste financiële evaluatie van de projecten; - een planning opmaken en toezien op de coördinatie van de activiteiten van de **** en op het naleven van de termijnen; - de opdracht superviseren en controleren; - vergaderingen beleggen, eraan deelnemen en ze leiden; - de opstart van een project volgen, toezien op de naleving van de verplichtingen, termijnen en begrotingen; - problemen identificeren en melden en oplossingen voorstellen; - toezien op de correcte uitvoering van de administratieve taken; het beheer van de informatie en de documenten die nodig zijn voor de uitvoering van de projecten verzekeren; - zich op de hoogte houden van de evolutie van de wetgeving, aangelegenheden en/of technieken die betrekking hebben op de projecten.****><****>Profiel van de bekwaamheden Niveau : **** **** - organisatie van de instellingen van het **** **** Gewest; - algemene organisatie en **** van de ****; - de opdracht en de prioriteiten van de directie waaronder de functie valt; - de algemene en specifieke administratieve procedures; - voldoende kennis van of ervaring in de aangelegenheden en de reglementering die het betrokken departement behandelt, in het bijzonder : **** stadsvernieuwing; **** ****; **** ****; **** publiek-privaat ****; **** de wet-****; **** stedenbouw, milieu, sanering; **** ****; **** controle van de besteding van de ****.****><****>Praktische vaardigheden - **** eigen aan de ****; - één of meerdere teams leiden; - één of meerdere diensten coördineren en beheren : **** supervisie bij ****, zin voor analyse, structuur en doorzicht; **** delegatie van taken of verantwoordelijkheden aan het **** en de medewerkers via concrete, duidelijke en precieze instructies; - accuraat communiceren; - de medewerkers adviseren en motiveren; - medewerkers coachen, begeleiden en evalueren; - inzicht in de ****; - goede beheersing van de actuele technieken, methodes en hulpmiddelen met betrekking tot de activiteiten van de functie; - zich mondeling en schriftelijk correct uitdrukken; - kunnen onderhandelen met de private en de publieke sector.****><****>**** - zich in zijn relatie met de medewerkers en klanten laten inspireren door de regels eigen aan de menselijke waardigheid, teamgeest en professionalisme; - zijn verbintenissen nakomen en zijn verantwoordelijkheid opnemen; - een actieve **** aannemen; - een positieve en constructieve houding aannemen; - het arbeidsreglement naleven en doen naleven; - zich nauwkeurig houden aan de intern gemaakte afspraken, werkmethodes en regels.****><****>**** aan : afhankelijk van de situatie aan de raad van bestuur, de voorzitter, de afgevaardigd bestuurder en de administrateur-generaal, en in alle gevallen aan de directeur-generaal van de Stadsvernieuwing.
^